Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamale

Tamale Niet meer actief

NOu madam is het er weer niet mee eens hoor. Pff..
    Niks is goed, en ze is hartstikke moe, dus heb dr maar weer in bed gelegd. Is ze het niet mee eens nu even. Maar ik laat dr wel even liggen..

2. Tamale

Tamale Niet meer actief

Luna inderdaad. Jeetje , nou lekker dan dat je er ruzie om krijgt! :(
    Iedereen moet zelf weten hoe ze t doen toch??
    En ik laat dr thuis echt wel in bedje huilen als ik zeker weet dat ze geen pijn ofzo heeft. Maar als we in een vreemd huis zijn, en ze huilt vind ik dt gewoon zielig!

OOOH NEEE HEE! Ze hebben gewoon NOG meer reclames geschoten met frans bauwer ( hoe schrijf je zn achternaam eigenlijk,m haha ) en de nederlandse energie maatschappij. Gewoon DOen!! BLEGH..

3. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ Wendelaa ja ik werk ook in de zorg :)

@ Jaja werkse en succes bij de KA vanmiddag!

@ Danjo succes bij het kdv

@ Sannie fijn dat het zo goed gaat

@ Mvj wat vervelend voor jullie kleine meissie.

@ Leonie enne hoe zit je boerkini?
    Veel plezier in de stad!
    Wat een lieve foto van je knappe meisje! *smelt*

@ Ellen succes met de prik en fijn dat ze niet ziek is geworden van de prikjes.

@ Joenka veel plezier in parijs :) *ben jaloers*

@ Luna jeetje dan schrik je ook even, gelukkig stond hij wel gewoon in het systeem ;)

Pfffffffffffffffffff ik word zo moe van al die K*T mensen die maar steeds zeggen nou nou dat is een flinkerd pas 11 weken dat kan niet, GRRR ik weet toch zelf wel hoe oud me kind is. ok ze heeft een lekkere bolle toet en ligt precies op het gemiddelde dus wat zeikt iedereen.

@ Werk gelukkig vakanties nog kunnen regelen ik heb 2 weken eerder genomen :)

4. Tamale

Tamale Niet meer actief

Rose; Dat meen je niet? Wat een achterlijke reactie! Ik vind Eva zelfs niet eens een bolle toet hebben !!
    Vind dr absoluut niet groot, een heerlijk mooi moppie!!
    Pff, hoe reageer je dan>
    En de boerkini is nog niet binnen! ;) verdorie..

5. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Hier een heel onrustig meisje vandaag!
    Ze wil nog steeds om de 3uur een flesje overdag, en dat is soms wel erg lastig...........maar goed dat zal vast binnen kort wel gaan veranderen :D

@Kinderdagverblijf: ik moet er nog niet aan denken.........maar een vriendin van mij werkt daar en die heeft aangeboden om haar een keer een middagje te nemen om te wennen zodat ik een keer "rust" heb. Of te wel iets voor mezelf kan doen...........maar goed daar ben ik echt niet aan toe :)

@Leo: die muts hebben wij ook!! Wilde vandaag een foto van d'r maken...........maar ze zit niet lekker in d'r vel dus maaar ff wachten.

@Prikjes: Megan heeft helemaal geen last gehad............ja wat heet geen last, ze was wat hangerig en huilde heel anders als normaal maar verder geen verhoging of zo.

@joenka: Veel plezier in Parijs!! Leuk hoor!

6. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Leonie, haha die Frans Bouter reclame is inderdaad super irritant. Je moet wel een hoofddoek omdoen voordat je de burkini aanpast dan kun je je helemaal inleven hihi (grapje hoor). Ik vind het echt een mooi badpak. Ik moet er ook nog een gaan aanschaffen.

@Rose, ik krijg die reactie ook op Juliën. Dat hij zo'n stevige gezonde kerel is. haha. Ik vind dat niet zo erg maar ik kan me best voorstellen dat je er moe van kunt worden.

7. Momfulness

Ik zie nu net mijn positiebikini tussen de gewone bikini's staan. Ik denk dat ik die maar gewoon aantrek met babyzwemmen. Dit is hem. Dat kan toch wel?

8. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Sannie, wat heerlijk dat voeding zo veel scheelt zeg.

@Luna, ik ben net dus lekker naar buiten geweest.
    Tim ligt dan in de wagen lekker ingepakt in de Lodger Wrap, hem hoor je niet klagen;)
    Hij gaat sowieso 3x per week mee Eva naar t KDV brengen.
    En wat een gedoe zeg met dat KDV, ik zou me werkelijk t apezuur schrikken! Maar goed dat je gelijk je woordje klaar had...

@Maia. lekker druk dagje dus met al die visite

@Kind wegbrengen, nou ik moet zeggen dta ik t ook al benauwd krijg bij de gedachte. Terwijl Eva dus gewoon 3x per week gaat en t geweldig vind! Maar ja, Tim wegbrengen is dan toch weer nieuw he

@Leoniiee, wat een schatje met dr muts op

@jaja, he bah wat irritant zon gozer!

@Luna, dat is idd wel snel na de vorige voeding zeg...snap dat je dat lastig vind

@irritant he die reclame...vooral die opmaak pop die er in mee doet

@Rose, o dat vind ik ook zo erg om te horen!
    afgelopen zondag dus ook...een stel met beeb im maxi-cosi...oo is hij pas 2 maanden!?..die van ons veeeeel kleiner en al 4 maanden...gggrrrr...dan moeten jullie je kind meer eten geven wilde ik bijna zeggen

@Luna, o ik vind dat wel een hele leuke bikini hoor!
    Kunje nu gerust aan trekken vind ik...de mogelijke striae worden echt wel bedekt;)

9. Momfulness

@Wendelaa, haha ik had het voor me gezien. Als die van hun met vier maanden nog zo klein is dat wel erg vreemd lijkt me.

Ja, ik dacht eerst dat de bikini misschien wat te preuts zou zijn maar ja. Dan kijken ze maar de andere kant op.

10. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    mooie foto leonie! tara is echt een schatje!

luna, ik ben net 2 uur buiten geweest met tess, toen ik haar uit de wagen haalde toen ik weer thuis was, was ze heerlijk warm. ze heeft een kruikje gehad en de hele tijd geslapen. gewoon kleertjes, jasje, mutsje, dekentje, kruik, omslagdoek erover en het dekje van de kinderwagen.
    ging prima!

sloppy, rustig aan meid, best lekker om megan een keer bij die vriendin te laten, die heeft wel ervaring! maar ook lastig, snap dat je daar nog niet aan toe bent.

bemoeienis: hier trek ik me er niks van aan! laat maar kletsen, ik doe t zoals ik wil.

11. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    rose, fijn dat de vakanties geregeld zijn! niks aantrekken van wat ze zeggen over eva hoor!

12. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    luna: wow mooie bikini!!!! Die wil ik ook hahaha

Danjo: bah moeilijk hoor als je der weg moet brengen

jaja: wat een dombo, die vriend

wendelaa en rose: wat stom dat ze dat zeggen joh!

sloppy: fijn dat het beter gaat mer megan! Nu nog lekker slapen en dan is t weer perfect!

leo: schattig met de kerstmuts!

13. Rose1982

@ Leonie haha vervelend ;)

@ Luna wow mooie hoor waar heb je die gekocht! denk dat de moeders jaloers zijn bij het babyzwemmen hahah

@ Wendelaa hahah ja ik zeg meestal ja het is een bolle heeft ze van haar moeder. pfff

@ Ellen ja maar het houd een keer op grrr. Ik zo tegen me moeder is het echt z'n dikkerd omdat iedereen het zegt haha? me moeder nee joh heeft gewoon lekkere bolle toet. Vind wel mooi beetje babyvetjes haha
    Bekijk bijlage 36470

14. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@hier; het gaat weer de goeie kant op met Dyoon! Als ze nu nog de flessen leeg drinkt ben ik helemaal happy! Ben vanmorgen even met dr wezen shoppen (hoe kan het ook anders) en net de mexgriep prik gehaald…6 jan gaat Dyoni wennen op kdv we moeten er om 10 uur zijn dan hebben we nog even een gesprek en blijft zo tot 13 uur….ze gaat zowiezo in jan nog geen hele dagen omdat ik dan nog vrij ben dus een beetje onzin zou ik het vinden als ik dr de hele dag weg breng..

@Jaja; ben benieuwd hoe t bij de ka was!ik weet precies wat je bedoeld met die adviezen!Gek word je ervan!!

@Danjo; en hoe vond mama het op t kdv?

@maia; hihi ze houdt je lekker bezig!

@Sannie; wat super dat het zo goed nu gaat!

@leonie; hoest met je boerkini?En hebbie veel gekocht???lieve foto!

@Ellen; nee geen verhoging meer gelukkig! Fijn dat het met Tess ook goed gaat!

@joenka; veeeeeeeeeeeeeeeel plezier in Disney!!!!

@Luna; pffffff das een slimme daar…word je ook blij van!Ja en ga gewoon naar buiten hoor lekker warm in de Lodger Wrapper met een jasje aan en t is net een kacheltje in die doek…mama heeft t kouder hahaha tuurlijk kan die bikini wel lekker luchtig joh…

@noa; fijn dat je afleiding heb gepland voor vrijdag!

@Rose; nou eva is toch niet zo flink???Gewoon een mooi meisje!Zeikstralen!!

15. Rose1982

Kennen jullie money miljonair.
    http://www.moneymiljonair.nl/?u=851628&c=nl&rt=2
    Ben er sinds gisteren lid van, hoorde het van een vriendin. Moet je wat mailtjes klikken en spelletjes doen en kun je geld verdienen. haha het is geen vet pot maar wel leuk en kost maar weinig tijd.

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Rose heb tijden lang van dat soort dingen gedaan tot ik er gestord van werd haha

Baby fijn dat het met dyoni weer goed gaat en jij 6 jan dr weg brengen oh jee ik 7 jan hahaha
    en mama vind het goed op het kdv hoor maar blijf het gewoon moeilijk vinden ach over een tijdje ben ik het wel gewend

Luna mooie bikini zal je vast goed staan :D

Rose niks van aantrekken joh als ze dat al zeggen van eva wat moeten ze dan al niet zeggen van Naomi die heeft echt nog veel meer spek hahahaha

17. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

haai meiden!!

Ik lees dat de beebjes van de prikjes gister weer een beetje zichzelf zijn. Lekker!

Verder ga ik mogelijk vanavond nog even reageren op jullie. Ben beetje moe namelijk. Heb in tijden niet meer zoveel in huis gedaan als vanmiddag. Het wonder is namelijk zowaar gaan slapen in dr eigen bedje, zonder drama's! Ze ligt er al weer 2 uurtjes!! over een uurtje is het fles tijd zeg :D
    Nu maar hopen dat ze vannacht weer zo lekker slaapt als afgelopen nacht, van 11 tot 6! (met een speentje tussendoor...)

18. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    rose je beebje is echt een mooi meisje en niet te dik, mijne zoon ziet er wel iets dikker uit

goed nieuws mijn papa is sinds een uurtje weer thuis uit het ziekenhuis nu nog rustig aandoen

wat gaan jullie met de feestdagen doen?

en zijn er nog meiden die nog steeds borstvoeding geven?

xxxx

19. @rose, ja ik ken het ook.. heb nu al 37,50 door ze uit laten betalen en binnen 3 a 4 weken staat het gewoon elke keer op de rekening. heb er een aparte email adres voor gemaakt.
    en trouwens, je meisje is echt niet vet hoor..!

20. Rose1982

@ KK ow dat was wel slim geweest een apart emailadres :)
    Ik ga sparen voor de spaarpot van Eva ;)
    Vind het wel leuk, moet alleen nog een beetje kijken hoe het allemaal werkt.

Deel Deze Pagina