Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Luna fijn dat het is uitgesproken, lief zijn voor elkaar, ... jullie zijn alles wat julien heeft! dus lekker van elkaar houden ;)
    dikke kus

2. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Luna, wat super dat jullie t uit hebben gepraat.
    En gelukkig zag je man t zelf ook wel in...o enne, volgens mij raken wij moeders die hormonen nooit meer kwijt hoor;)

Trouwens, ik vind het eigenlijk wel een strakke opmerking van je man naar je buurvrouw toe.
    Mijn schoonouders zijn eigenlijk ook tegen inenten voor de griep, maar puur voor de kleinkinderen doen ze het dus wel!

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik moet zeggen dat ik het eerst ook niet wou hoor die griepprik maar goed toen waren er ook veel tegenstrijdige verhalen
    nu heb ik hem alleen maar gehaald voor mn meisje

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Wij hebben vandaag ook de eerste enting gehad voor de Mex griep.

Megan ligt lekker in d'r bedje, en ik hoor niks dus ik ga er vanuit dat ze inslaap gevallen is. Ik ga zo wel even kijken.
    Ze heeft vanaf vanmorgen 7uur een keer 30min achter elkaar geslapen verder wakker of hazenslaapjes.
    Ik hoop dat ze nu ff 2uurtjes pakt :D Dan kan ik ff op de bank gaan liggen :D

5. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ik ga denk ik morgen die prik halen via mijn werk... wilde eerst ook niet maar ja met de kleine man, ....
    mijn man zal wel een oproep krijgen via zijn huisarts denk ik geen idee...
    mijn dochter krijgt ws over 2 weken een oproep via de GGD voor de landelijke vaccinatie voor kinderen

6. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ Luna fijn dat het goed is zo, en dat hij het ook inziet :)
    Lekker vanaaf saampies op de bank met een borrel.

@ Danjo ik heb dat ook, me vriend is zo behulpzaam en lief. Ben nu nog meer van hem gaan houden haha ;)

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    anas als goed is krijg jou man hem ook via het ggd
    hier tenminste wel ik heb hem via de ha.

Rose ik heb dat idem heerlijk toch :D

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @mannen: Die van mij is ook heel lief en zorgzaam hoor....

Ik probeer dit bericht nu al 5min te typen want Megan is weer wakker.....
    Mag ik ff zeggen dat ik er nu ff heel moei van word :( Ik laat haar nu maar ff gaan want ik het echt vandaag nog geen sec. voor mezelf gehad....

Ik vind het echt heel moeilijk, maar ik moet toch ook ff eten...

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Sloppy slopend hoor is je mannetje nog niet thuis?

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    heb je al eens babymassage geprobeerd en ze zeggen dat onder de voetjes moet helpen tegen krampen en huilbabys

11. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Die is aan het werk
    Ga mn meisje maar ff pakken.......miss wil ze toch nog eten

12. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    Luna: fijn dat jullie het uitgepraat hebben! Maar ik kan me wel vinden in je verhaal hoor. Mijn mannetje is ook vaak weg voor t werk en daar heb ik ook al vaak om zitten zeuren hier. T is ook echt niet leuk gewoon...

Ellen: kan me voorstellen dat je er onzeker van wort. Fijn dat maandag al terug kan komen!

Sloppy: dikke knuf voor jou. Is ook neit makkelijk om elk uur met je dochter te moeten sjouwen omdat ze anders niet stil is. Voor haar neit en voor jou ook niet! Ik hoop daty de ostoepaat helpt!!!

Hier vannacht erg goed geslapen! Vriendje heeft de eerste helft van de nacht gedaan en vanaf 5 uur was het mijn beurt. Nu had ik geluk want heb haar flesje gegeven en om half 6 in bed gelegd en toen heeft ze geslapen tot half 9!!!! jeeeeeeeeeeee

Straks ga ik voor t eerst alleen naar de bios (met een vriendin dan..) vind t wel spannend, maar heb er ook wel erg veel zin in!

Meisje ligt nu lekker in haar eigen bedje te slapen!!!! Hopelijk gaat t vanaf nu wat beter!

Vriendje heeft lekker gekookt dus daa ga ik nu van genieten !!!

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Sannie fijn dat het zo goed gaat meid en vanavond lekker genieten van je biosje

14. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ Sannie veel plezier vanavond!! :)

15. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    Sannie veel plezier vanavond

hier Senne vandaag ook wat minder geslapen dat ik totaal geen min voor mezelf had, jammer
    maar wil zo graag eens relaxen in bad maar dan wil die altijd eten
    ik geef nog steeds borstvoeding en voel mij er heel goed bij

en nog even klagen, ik wil mijn hangmat maar nog steeds niet aangekomen

xxxx

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Kitty morgen weer een dag voor een poging tot bad. kolf je niet dan kan mannetje het van je overnemen

Hier werkt mannetje al vanaf 6 uur vannochtend en hij belde net weer dat het wel 10 uur kan worden die zal wel op zijn dus doe ik zelf vanavond maar de laatste voeding.
    Moet zeggen heb er vandaag om de 4 uur goed in alleen vraagt ze om de 4 uur wel wat meer nou ja prima dan

17. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Veel plezier Sannie!

Knuf voor jou en kleine Megan Sloppy, kan me voorstellen dat je er moe van wordt...

@Mannen; ik ben ook helemaal in de wolken als ik mn mannetje met de kleine bezig zie! Zo leuk tegen haar kletsen en zo relaxed als ze huilt...Vooral als ze mee met hem gaat onder de douche zo leuk zon grote vent met een minimeisje...zucht ben in love met die 2

18. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Anastasia, we zijn weer lief voor elkaar. Juliën heeft er niets van gemerkt. ;)

@Wendelaa, als je het zo bekijkt heb je ook wel gelijk over wat mijn man zei tegen de buuf. Ze is wel een goede vriendin van mij en morgen moet haar kindje geopereerd worden dus vond het een btje zielig dat mijn man er steeds de discussie mee aanging. maar goed dat is iets tussen hun. goed dat je schoonouders ook zijn gegaan.

@Sloppy, inderdaad even tijd pakken om te eten hoor. Misschien wordt ze nu juist wel rustig.

@Danjo en Baby, lieve mannen zo te horen! Vond het inderdaad wel lief dat man zo huilend thuis kwam hoor, maar ook weer zielig. heb hem nog nooit zo gezien. Hij zit nu lekker met Juliën te knuffelen.

19. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Sannie veel piezier bij de bios! welke flim?

20. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik heb Megan maar weer even in de draagzak gedaan en bij me genomen.
    Dit kon gebeuren hoor na een behandeling en ze is ook anders van streek als normaal.
    Ze eet ook heel weinig vandaag ze zit nu pas op 370ml!

Deel Deze Pagina