Oktober 2009 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Gusam, Nov 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Wendelaa, dat ga ik morgen ook even doen lekker wandelen. Tim was goed ingepakt zo te horen!
    @Ellen, goed idee die kruik.
    @Rose, ik vind dat ze helemaal geen dikke toet heeft. ze heeft juist een heel mooi en schattig bolletje met hooguit wat vetjes om lekker in te knijpen. Dat moet toch ook? Ik geniet echt van die dikkige handjes en armpjes met hier en daar een kuiltje...
    @Babydream, fijn om het zo op te kunnen bouwen bij het kdv.Trouwens goed om te horen dat Dyoontje weer wat lekkerder in haar velletje zit. wat heb je allemaal geshopt?
    @Lodger wrapper,,,, wat is dat voor un ding en waar kan ik die kopen ?
    @danjo, nog kunnen slapen vanmiddag? Mooie bikini hé!

2. Tamale

Tamale Niet meer actief

Luna: Ik vind m hartstikke sexy! Hahah!
    Moet je wel goed je reet afvegen, anders is t touwtje niet mooi geel meer!!
    En de lodger wrapper kun je volgens mij wel bij alle grotere babyzaken halen.. Ik heb de lodger shelter en vind m ideaal. lekker warm.De wrapper vind ik zo groooot :O ..

Ellen: Wauw wat veel zeg! En ze had het helemaal niet warm? Haha! Als ik Tara dat aan doe krijst ze alles bij elkaar!! Terwijl ze de eerste weken de grootste moeite had om warm te worden..
    Vanmiddag even in de mc alleen met de kleertjes in de shelter niet eens een muts op, en ze had het hartstikke warm! Wat een verschil dan he!!
    Ooh ik zei vanmiddag nog, wat lijkt het me toch heerlijk om is zo rondgereden te worden!!
    Helemaal met dit weer!
    :D

Babydream: Mooi mooi! T gaat weer de goeie kant op dus?? Gelukkig maar!

Hier weinig gekocht hoor! :D Een jurkje voor Tara , een cup-a-soup box voor Maurice. Leuke onderzetters! :D En dat was he!
    my first x mass sloffen gekregen! ;)

3. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

Aug 14, 2006
    4,408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    He meiden,

Kitty: ik geef nog bv. De oudste heeft 11 maanden gehad (wel kunstvoeding op een gegeven moment erbij), de middelste 1 jaar en 10 dagen (alleen maar bv en met 11,5 maand ook koemelk erbij) en bij Evi zie ik wel hoe lang.

Hier moeten we dadelijk met Evi naar de huisartsenpost toe. Sinds ik de zallf tegen het schimmeltje smeer heeft ze vuurrode billen en is het kapot gegaan, ook heeft ze bijna koorts (37,8) en sinds vrijdag al heel huilerig en gisteren en vandaag is het hopeloos. Drinken gaat ook niet je van het. Dus arts vond het toch beter als we even langs kwamen om haar te laten zien omdat ze nog zo jong is. Gaat op afspraak. Moet er om 8.40 uur zijn. Mijn moeder komt ff op de andere 2 passen.

En de middelste ligt met 40,5 graad koorts nu in bed.

4. Momfulness

@Leonie, je hebt je netjes gedragen met winkelen moet ik zeggen. haha. Klopt ik moet wel opletten inderdaad, wil het touwje mooi geel houden.

Juliën: hij is een beetje zijn schema in de war aan het schoppen. Normaal gesproken slaapt hij tot 6 uur s'morgens minimaal maar vannacht was hij om 4 uur wakker. Toen tot half 9 geslapen daarna. Normaal slaapt hij na de een naar laatste fles meteen en na de laatste fles ook. Nu heb ik 2 uur lopen klooien om hem in bed te krijgen.... Ik weet niet waar hij last van heeft hoor.
    Maar goed, nu even rust (afkloppen),

5. Momfulness

@MvJ, het zit jullie niet echt mee zo te lezen. Wel goed dat er uit voorzorg even wordt gekeken wat er is. Je schreef dat Evi 37 graden koorts heeft maar dat is toch een normale temp?

6. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

Aug 14, 2006
    4,408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Is 37 acht, de cijfer doet hij om de een of andere reden niet

Ik ben normaal niet zo'n stresskip, maar nu ff gebeld om advies te vragen. Want met zo'n kleintje moet je wel uitkijken vind ik.

7. wendelaa

wendelaa VIP lid

Nov 30, 2008
    8,641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Mamavan jordy, jeetje meid, dat gaat dus niet lekker daar!
    Succes bij de hap......

@Rose, nou ja zeg! En dan zeggen ze dat ze flink is?
    Een bril moet je ze geven hoor.....

Even showen hoe Tim in zijn wagen lag vanmiddag

slechte foto, maar is met mijn telefoon gedaan

8. Momfulness

@Mvj, beter 1 keer te vaak dan te weinig! Ik trek ook altijd aan de bel. Het is inderdaad vaak riskant met zo'n kleintje. Ik hoop dat het meevalt.

9. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ Mvj groot gelijk dat je gebeld hebt! als je je er niet lekker bij voelt, maar wat zeiden ze?

10. Rose1982

@ Luna hoe is het met jullie mannetje? geen last meer van diarree?

11. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

R ook dadelijk naar de huisartsenpost..
    Giorgio is kortademig en hoest slijm op en verslikt zich vaak en stikt dan bijna. Moet er om 21.30 zijn, toevallig uurtje na mvj en zelfde zkh

Ikzelf moet begin volgend jaar geopereerd worden aan mijn knip vd bevalling. Ze gaan het op de operatiekamer onder verdoving van een ruggeprik opensnijden en overtollig weefsel verwijderen en dan dichtschroeien omdat hechtingen bij mij niet oplossen, heb ik weer..

Liefs Daan

12. Rose1982

@ Wendelaa wat een scheetje :)
    Ligt er ook lekker warm bij.

@ Daantje succes bij de HApost straks.
    Jeetje Daantje wanneer houd het een keer op bij jullie??

13. Maia

Maia Niet meer actief

succes Daantje en MvJ!

Hier een dagje waarbij Fleur wat huilerig was. Heb inmiddels een speen met groter gaatje gekocht voor de flessen, kijken of ze wat sneller drinkt want nu doet ze rustig 3 kwartier over een fles of valt ze halverwege in slaap en ik vermoed dat ze te hard moet werken. We gaan het gewoon proberen vanavond, maar wil wel oppassen dat het niet te snel gaat. We zullen het zien.

14. MvN

MvN Niet meer actief

mvj & daantje: succes bij de hp!

Rose: je kan je email adres aanpassen onderaan de pagina bij gegevens :) ik heb ook een fakeadres en snap alleen de puzzel en emails lezen + enquete, ook daar een fake thuisadres en telnr

15. Rose1982

@ Roos heb je al geld gekregen? en hebben ze dan niet je echte adres nodig?

16. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    ellen zo warm moet ik naomi ook niet aankleden haha.

Luna ja echt wel sexy waar heb je die gehaald kan ik ook even kijken.

Leonie jij kan je goed inhouden zeg.

mvj ik hoop dat het meevalt meid

Daantje ook voor jou hoop dat het meevalt meid

Maia ik hoop dat de speen werkt hier dus zelf een groter gaatje gemaakt in de speen 2 en dat werkt gelukkig beter want speen 3 giet ik het erin

17. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Oh ja leonie ook al heeft ze niet zoveel kleren nodig een muts moet echt wel hoor met dit weer.

18. Rose1982

Hier maatje M van de difraxspeen voor de S Fles.

19. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Rose hier gaat de m speen van de difrax s fles te snel

20. wendelaa

wendelaa VIP lid

Nov 30, 2008
    8,641
    0
    36
    Noord Brabant
    @MvJ, ben benieuwd hoe het was...

@Daantje, o bah,,dat klinkt ook niet echt oke nee.
    Ben benieuwd wat ze zeggen
    En weer geopereerd worden Down Under, dat is echt klote zeg!
    Zit je dan weer met een hoop ellende....

@Maia, hoop dat die speen beter gaat dan...want 45 is wel erg lang!

Share This Page