Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    in de wandelwagen is de wrapper fijner, die is groter als de shelter.....de shelter is fijn voor de maxi-cosi, maar niet om te dragen vind ik. In de maxi-cosie heb ik een universele ''voetenzak" van de Prenatal...ook van fleece en heerlijk warm!

2. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ Leonie ik ben altijd vroeg wakker ;)
    Goede service dan haha binnen 24 uur
    Veel plezier vanavond met het etentje!

@ wendelaa haha mannen ;)

@ Jaja vervelend dat ze niet weten waarom dylan zo huilt gelukkig komt hij genoeg aan.

@ Baby beterschap met je mannetje!
    En wat gaat de tijd snel he! pff voor je het weet lopen ze al!

@Mezelf lekker even op visite bij me vader. tot straks!

3. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen!

nou wij maatje M dus gekocht, maar net als bij Danjo giet ik het erin. Ze kwijlde er meer naast dan dat ze binnenhield leek het wel dus ik ga zo even een grotere naald pakken dan ik had gedaan, kijken of dat werkt. Maar het was het proberen waard.

@joenka: veel plezier!

@muts: die doe ik met dit weer helemaal wel op. Vind Fleur alleen niet leuk, die gaat dan net zo lang met haar hoofd bewegen tot ze hem af krijgt dus dat is altijd een strijd ;)

@baby: ah, jouw man ook ziek thuis? Hier ook. Beterschap.
    Gefeliciteerd met je meisje!

@Jaja: fijn dat Dylan in elk geval goed groeit!

@MvJ: beterschap voor je meisje!

@rest: sorrie als ik iemand vergeten heb! Nou ga meisjelief maar in bed leggen.

4. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    goedemorgen, kortere reactie dan jullie gewend zijn van mij... ;)
    ik ben grieperig van de prik. heb al een extra vest aan (van teun) en nog heb ik t koud.

leo, als tara aangeeft dat ze t warm heeft, moet je haar gewoon een laagje uit doen hoor! tess voelde niet klammig in dr nek gisteren, dus de volgende keer zou ik haar weer zo inpakken.

danjo, je moet ook niet alleen maar in de stad blijven als t gesneeuwd heeft! ook in oostenrijk en waar dan ook wordt de sneeuw vieze drap als er verkeer overheen gaat... als je naar t bos gaat, of t park ofzo, kun je toch wel genieten van de 'winterse plaatjes"? moet t natuurlijk wel goed gesneeuwd hebben.

maia, ook zoekende naar de goede flessenspeen dus...gieten is niet goed natuurlijk, maar misschien moet fleur ergens aan wennen?

verder weet ik t niet meer sorry... tess slaapt weer, dus ga ook ff liggen.

5. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    o ja, mvj, ik hoop echt dat evi zich snel beter voelt! zielig als zo`n kleintje ziek is...

en ik vergeet bijna te melden dat tess geslapen heeft van 22.15 uur tot vanmorgen 5 uur. das heel wat voor haar!

6. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Maia, Tim heeft ook zon hekel aan mutsjes.
    Vandaar dat ik er eentje heb die onder zijn kin vast moet, maar dan draait ie net zolang tot ie m voor zijn gezicht heeft zitten haha

7. Maia

Maia Niet meer actief

@Wendelaa: ja dat zie ik Fleur inderdaad ook wel doen :D dus blijft het hier maar gewoon een kwestie van de langste adem ;) en aangezien we allebei eigenwijs zijn hihi :D

nou ik ga even ontbijten en wat boodschappen doen. Nu manlief ziek thuis is kan hij mooi even op Fleur letten (o wat erg :D)

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ellen ik ben een stadse en ik wandel veel in het park met danjo maar ook daar is het een blubber bende , nee ik hou niet van de winter bah doe mij maar warmte:D

Maia balen dat ie bij jou ook niet werkt , ik heb nu al zoveel spenen en het beste werkt zelf een gaatje bij prikken of groter maken ( je kan het ook nog met een sate prikker doen).

Rose veel plezier bij je papa

Baby haha heb jij weer niet teveel verwennen hoor

jaja jammer dat er weinig uit kwambij de ka nu maar hopen dat ie niet teveel afvalt etc

Hier alweer druk aan de poets geweest zo alleen nog ff alles stofzuigen. Straks alvast aan mn nasi beginnen dan is dat ook zo goed als klaar voor vanavond ( mn kipfilet staat al in de marinade).

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Mvj beterschap met Evi

ellen jij ook beterschap meid

10. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Danjo, wat ben jij al goed bezig vandaag! Ik zit nog in mijn pyama.

@Mutsjes, Julien wordt ook laaiend als de muts voor zijn ogen glijdt. Maar goed, moet toch.

@Ellen, wat fijn dat Tess zo goed geslapen heeft. Dat is ook 7 uur achter elkaar. Goed hoor.

@DAANTJE, wat heb jij een pech meid. Hoe ging het bij de hp met giorgio?

@Maia, Julien kwijlde in het begin ook alles onder met de M
    speen. Nu niet meer hij is het nu gewend. hij krijgt i.i. geval de voeding eruit. Doe er wel een slabber onder.

@Knuffelkonijn, lekker geknuffeld met Maureen dus? Heerlijk toch. En hier staat de kachel ook wat hoger hoor Julien is een koukleun.

@Baby, gefeliciteerd met Dyoontje! Nu moet je eigenlijk wel een cadeautje kopen hé! Leuke dingetjes gekocht weer lees ik en bedankt voor de link!!

@MvJ, succes met de prik

@Jaja, sterkte met Dylan. Vervelend hé als het zo onzeker is allemaal. Hopelijk gaat het met ophogen van medicatie snel beter.

@wendelaa, haha wat een klunzen die mannen soms hé!

@Leonie, wat heb je leuke verrassingen voor de boeg voor je mannetje.

@Joenka en Rose, wat een leuk Merk Vingino, ik ga ook evne wat dingetjes bestellen voor Julien.

SNEEUW YEEEEEEEEEEEYYY ik zit al voor het raam te wachten.....

11. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Nou mijn moeder is hardstikke ziek dus die kan vanavond niet mee kijken voor de bruidsjurk. Arme mama. Nu moet ik dus zelf gaan beslissen... zo eerst even naar intratuin voor nog wat kerstcadeautjes. Ga nu snel douchen en dan Juliën Mumifiseren voor we de kou in gaan.

Doeiiii all

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    meiden mischien wel handig als jullie zeggen wat jullie gebruiken voor voeding want we hebben veel reflux kindjes en die krijg jhbm en dan kun je rustig een speen groter gebruiken
    Maar volgens mij gebruikt Maia ook gewone voeding??

Luna veel plezier in het tuincentrum en balen dat je mama ziek is meid kun je niet een vriendin of zo mee vragen

13. Maia

Maia Niet meer actief

ik gebruik inderdaad gewone voeding. Heb nu met een grotere naald een gaatje geprikt dus ga nu dat even bekijken :)

verder heb ik het idee dat ik een hongerig kindje heb, want ook al drinkt ze 200, ze komt heel snel weer en als het aan haar ligt drinkt ze dan weer een hoop. Ga straks m'n zus bellen (krijg ik steeds niet te pakken), die is kinderarts, even overleggen of ik het best kan proberen over te stappen op nutrilon Forte. Iemand hier die dat gebruikt?

14. MvN

MvN Niet meer actief

ff vraagje: noelle had net bloed op dr tong, kan t zijn dat er een tandje door komt? ik voel niks maar vind et vreemd dat er bloed op dr tong zat..

15. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ Luna jammer dat je moeder niet mee kan vanavond! Is er niet iemand anders die mee kan, is denk ik leuker. :)

@ Ellen beterschap

Hier straks maar weer verder met poetsen, vanavond weer kraamvisite.
    Kan iemand vertellen wanneer dit een keer ophoud haha ;)

16. Zo, goedemiddag..
    Vanmorgen de prikjes gehad.. Arm meisje.. Ze moest ff huilen toen de vloeistof van de eerste erin werd gespoten, daarna was ze zo weer stil, totdat ze de 2e erin deed, toen begon ze weer te huilen.. Ach, duurde gelukkig niet zo lang.

Ze weegt nu 5660 gr en is 58 cm! Lag mooi net boven de gemiddelde lijn.. Heerlijk meisje.. En ze heeft spruw :( dus kan na 16:00 uur nistatine ophalen. Iemand ervaring?

17. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    maia, hier ook forte, in 150 cc water doe ik 2 schepjes forte, en 3 schepjes standaard. werkt fantastisch! tess is veel meer tevreden. maar wel ff overleggen idd, met bureau of arts.

danjo, lekker druk dus! lekker nasi, wij eten spaghetti. maar heb niet veel eetlust...

hier gaat t redelijk, tess is heel rustig, die voelt aan dat mama zich niet lekker voelt. jammer genoeg moet ik er zo wel uit, tess ff uurtje naar oma, ik heb afspraak met een financieel adviseur over de hypotheek. ach, lang leve de paracetamol!

18. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    o ja luna, balen dat je alleen moet passen vanavond! kan er niet een vriendin of (schoon)zus mee?

19. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hihi of je maakt n foto van jezelf, kruipt daar ff achter de pc en vraagt onze mening!
    ff serieus, lastig hoor! succes!

20. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    kk, geen ervaring met spruw, sorry. maureen groeit goed zeg!

Deel Deze Pagina