wendelaa is het ook ben al weken aan het kloten en als de coctail prikker wel werkt ben ik klaar met kloten hoor. kost een vermogen al die spenen
ja toch spenen zijn gauw 5, eurie prima als t werkt maar niet dus koop ik liever kleren voor dan hihihi
Trusten Leo! Ik ga ook lekker me warme bedje opzoeken. Morgenvroeg weer naar de fysio met Eva. Slaap lekker!
trusten rose en suc6 bij de fysio ik leg naomi in bed en ga dan zelf ook maar mn bed in maar slapen zal nog wel ff duren
Goedemorgen!! Brrr wat is het koud, zo na de fles nog maar even lekker naar bed iemand al gezien of het gesneeuwd heeft? We hebben hierboven de rolluiken dicht.
@Rose..succes bij de fysio! @Leoniiee, is t eten weer gezakt @Sneeuw, hier lag al wat vanmorgen en nu sneeuwt t vollop. Eva zeurt me helemaal gek, ze wil al naar buiten...bbbrrr...KOUD!!! Gisteravond gemerkt dat de hormonen er nog lekker inzitten, ontzettend zitten janken bij t einde van Titanic, terwijl ik die al tig x gezien heb en dat niet meer hoefde haha Vanmorgen lekker tot 7.00 geslapen, toen kwam Eva bij ons liggen(mag ze altijd smorgens). Even lekker met zn 3tjes tv kijken. Tim die werd pas om 8.00 wakker! Sinds hij 5 flessen van totaal 200 krijgt, slaapt ie als een roosje!
@luna; ik vind je jurk gaaf!!!!Zal je mooi in stralen meid!! @Knuffel; zielig dat je meisje ook zon last van de prikjes had Hopelijk gaat t snel beter! @Leonie; fijn dat je avondje gezellie was! Tara miste jullie gewoon joh hihihih @Rose; succes bij de fysio! @Wendelaa; heerlijk dat je mannetje zo goed slaapt enne hup aankleden en naar buiten! @hier; hier ligt wel sneeuw maar kan jullie vertellen dat vannacht om 4 uur er meer lag en het toen ook hard sneeuwde....Hoop dat het niet dalijk weer gaat sneeuwen, moet straks met Dyoni naar de kinderarts en eigenlijk ook nog langs mn werk...maar als t nou sneeuwt dan laat ik dat laatste wel vervallen....
goedemogen. hier ligt een flink pak sneeuw als dylan nu wat groter was ging ik nu lekker slee rijden kan hier makkelijk. maar ja hij is nog te kleine kan ook altijd proberen men hond op de slee te zetten haha. veel liefs jaja
maia, tess dronk de flessen altijd leeg (voor haar gewicht toen was 150+5 eigenlijk al erg veel) en ze was soms zelfs boos als t op was. vervolgens kwam ze krap 3 uur later alweer, ik probeerde t dan even te rekken met de speen, maar had dus altijd een half uur á uur een heel ontevreden meisje... nu gaat t echt super, ze slaapt goed, soms moet ik haar zelfs wakker maken voor een fles, dat was eerder nooit t geval. ze drinkt m nu ook wel eens niet leeg, en is dan toch tevreden. en dat met maar 2 schepjes forte in elke fles!
Wat een teleurstelling, hier ligt bijna geen sneeuw. Zou het nog gaan sneeuwen? Voor Guus is het wel vervelend want die moet vandaag naar de kempervennen i.v.m. zijn werk. @Baby, als ik jou was zou ik inderdaad ook zo min mogelijk rijden. Dat zullen ze op je werk toch wel begrijpen? Zo weer bijgelezen, het is dus heel wisselend waar de sneeuw ligt zo te zien. Ik vind het nu al heerlijk om Julien s'morgens even bij ons in bed te hebben. Goh, ik zit het nieuws te kijken, een 2 jarig jongetje met 50 naalden in zijn lijf omdat zijn stiefvader zwarte magie wilde toepassen. Ik snap niet dat dit soort mensen nog leven. Als Guus dit zou doen zou ik hem eigenhandig vermoorden! Nou, vannacht was Julien wakker om 4 uur.Over het algemeen slaapt hij 8 uur per nacht maar nu had hij honger dus dan maar een extra flesje. kan geen kwaad voor één keertje denk ik. Verder ga ik vandaag ook maar eens voeding voor onze hongerige beeb halen. Verder niks doen.
fokje, wat een schatjes!!! je oudste heeft een heerlijk ondeugend koppie zeg! danjo, hier gister geen vlokje sneeuw gehad, en we wonen nog wel zo dicht bij elkaar! (nu ligt er wel een dun laagje, maar t sneeuwt nog, dus wordt vast nog meer!) kitty, volgens mij zijn er richtlijnen voor de hoeveelheid bv je in een flesje moet aanbieden. gaat per gewicht geloof ik. misschien eens vragen aan t bureau? hebben jullie dat in belgie? knap dat je dat allemaal gaat doen als je weer aan t werk gaat! wauw, luna, wat een gave jurk! heb je m gekocht? (dat begreep ik niet uit je verhaal) maia, jullie zagen er ook geweldig uit zeg! kk, wat zielig dat maureen zo`n last had van de prikjes. dan viel t met tess nog mee... hoe gaat het nu? leo, leuk dat maurice de verrassing super vond! jammer dat tara zo huilde bij je ouders... rose, succes bij de fysio! heb je t idee dat t helpt? nou gisteren ff naar de hypotheekadviseur geweest, tess was bij oma. heeft ze daar gewoon een uur achter elkaar gehuild! (ik weet t, er zullen moeders zijn hier die zeggen, 'een uurtje maar' maar tess huilt gewoon niet veel) ik kwam haar halen en toen sliep ze net (ben ook maar een uurtje weg geweest) wat blijkt: mijn schoonmoeder heeft haar niet ingebakerd, omdat ze dat zo zielig vond. en ik had nog zo gezegd, ze is moe, baker haar maar in, dan slaapt ze meteen. die hoeft voorlopig niet meer op te passen van mij... tess slaapt als ze niet ingebakerd is, alleen goed in de maxicosi (als we in de auto zitten dus) of in de kinderwagen. in bed is ze ALTIJD ingebakerd. vinden jullie t gek dat ze niet wilde slapen??? baalde er echt van. @ mezelf: ik voel me weer helemaal goed, was gelukkig maar 1 dagje. straks shoppen! fijne dag allemaal!
sjee luna! heb t niet gehoord, maar wat erg van dat jochie! bah moet er niet aan denken... baby, ik ga dus wel rijden vandaag, vertrouw er maar op dat er goed gestrooid is...