Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Sloppy, heb je nog wel kunnen eten? is megan stil als ze bij je ligt?

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @luna: ik heb het heel snel naar binnen geschoven! Nu ligt ze in de zak eindelijk te slapen...........en te snurken! Een heel regenwoud is weer om :) oeps!

3. Maia

Maia Niet meer actief

fijn dat ze ligt te slapen sloppy!

@sannie; veel plezier vandaag!

hier ligt meisjelief weer te liggen in de box :) terwijl paps even het eten aan het maken is en ik even aan het niksen is :)

4. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    mijn man is ook heel lief met de kinderen, hij heeft ook vaak veel meer geduld dan dat ik heb... hij gaat ook altijd met laura in bad, en is ook heel graag met Mike bezig. Heel schattig.
    Onder invloed van hormonen wil ik ook wel eens heel lelijk tegen hem doen, maar dat heeft hij eigenlijk neit verdiend..

@ danjo die oproep voor mijn man zal dan ook pas over 2 weken zijn denk ik.

5. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik moet even megan d'r pasfoto spammen :D

6. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Wat een scheetje Sloppy :)

7. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    wat een schatje zeg!!! :) en een pasfoto nu al?
    x

8. Momfulness

Sloppy, Whahah, wat lachen die pasfoto van sloppybaby. Lief hoor. Toevallig had ik voor morgen ook al een afspraak voor een pasfoto.

@Vraagje, voor degenen die een 2e kindje willen. Hoe lang willen jullie wachten tot jullie voor de 2e beginnen?

9. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Wat een dotje is Megan zeg, een heerlijk meisje om te zien!
    En wat kijkt ze lekker verbaasd haha

10. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @tweede kindje: hihi........ik tot mn hechting genezen zijn .........maar weet niet hoe sloppyman er over denkt...

@pasfoto: wij gaan volgende mnd een paar dgn naar barcelona en dan gaat Megan mee:D..............hihi moet ze wel stoppen met huilen.... nee hoor ze mag echt mee

11. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    dank je :D
    Ja ook die kleintjes moeten hun mond dicht op de foto.........ze huilde aan een stuk en deze foto werd genomen toen we net de speen eruit haalde..............ze was dus echt verbaast :D

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    hier gaan we niet voor een 2e n al die ellende. lijk me verstandig om sowieso eerst te ontzwangeren

13. Maia

Maia Niet meer actief

wat een schatje Sloppy!!!

@2e kindje: ehhh nog niet over nagedacht ;) eerst maar even van Fleur genieten en we zien wel of er 1 (betwijfel het hihi) 2,3,4 of weet ik veel wat hoeveel jaar tussen gaat zitten. :)

14. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Sannie, wat een heerlijk bericht! Geniet van de bios!!

Sloppy, hihi wat grappig! En nu al haar eigen id :) Wereldburger Megan! Hopelijk helpt de osteopaat goed! Fijn dat hij in ieder geval wel wat voelde!

Luna, fijn dat jullie het hebben bijgelegd en dat manlief het liever ook niet meer zo wilde! @ een tweede, moet er echt niet aan denken! Zei van de week nog tegen mn man dat nu zwanger raken voor mij echt een ramp zou zijn, dat zou ik nu echt niet trekken. Eerst maar genieten van deze meid en dan zien we over een heeeule lange tijd wel weer eens verder :)

15. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik ben al super blij met Megan en als er geen tweede komt maakt dit helemaal niet uit.
    Megan is een wonder!
    Meent niet weg dat we graag een tweede zouden willen..........alleen niet via IVF, dat weten we wel :D

16. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ze is trouwen al weer sinds 20.15uur wakker!
    Heb er net 100ml eten in gekregen waar ze minimaal 20ml weer van uit gespuugd heefZe is zo vreselijk moe, maar als ik dr in dr bed leg gaat ze huilen.............weet ff niet meer wat ik moet doen :(
    Ze zit nu op mn arm en dan valt ze heel even in slaap, en als ze niet slaapt dan huilt ze niet....en dat is ook al fijn voor dr.
    Ik voel me zo machteloos :(
    Nog 2uurtje en dan is sloppyman weer thuis............pffff

17. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    #457 MamavanJordy, 12 nov 2009
    Laatst bewerkt: 12 nov 2009
    Hoi meiden,

Hier ligt Evi eindelijk te slapen. Vandaag een huil en mamadagje steeds gehad. Ach heb ik lekker veel kunnen knuffelen haha.
    Flesje ging nu ook niet zo super vandaag.

Ik vond trouwens dat Evi niet heel veel aankwam nu en soms zelfs afviel. Bleek dat ik als kind ook niet veel aankwam en niet veel at (nu is dat helemaal veranderd haha). En volgens mijn lactatiekundige kan dit erfelijk zijn. Dus ik ben benieuwd. Weten we in ieder geval waar het aan kan liggen, mocht dit doorzetten zo. Dinsdag maar weer even wegen op het weeguurtje.

Volgende week donderdag moet Evi trouwens voor het eerst naar het cb toe.

Ellen: wat trubbelig zo met de bv. Maar is ze nu na een voeding gewogen of voor een voeding? Als dit de vorige keer bijv. na een voeding was en nu voor een voeding kan dit heel veel schelen. Ook een andere weegschaal kan schelen. En of ze bijv. net gepoept heeft.
    Over het kolven. Kolven moet je leren, is iets totaal anders dan borstvoeden. 10 cc voor de eerste keer is al super. Ook als je niet ontspannen bent (en ik kan me indenken dat je dit niet was omdat ze afgevallen was) kan van invloed zijn want dan komt het toeschietreflex niet of niet zo snel. Dan houd je het onbewust tegen. Handkolf of elektrische kolf kan idd schelen wat Maia al zei. En je weet ook niet wat je beebje drinkt per keer, dus kan goed zijn dat ze ondanks dat ze maar 5 minuten heeft gedronken die borst toch helemaal leeg heeft (of zo goed als leeg).

Sannie: geniet van de bios. Heerlijk.

Luna: fijn dat jullie het hebben bijgelegd en erover hebben gepraat.

Sloppy: fijn dat de osteopaat wat heeft gevonden. Hopelijk kan hij het verhelpen.
    Ach meid, wat zielig dat ze nu weer zo overstuur is. Kan je haar niet inbakeren? Misschien word ze daar rustig van? Of in de kinderwagen dat ze daar in slaapt?

Volgend kindje: Evi is echt de laatste voor ons. Anders moeten we verhuizen en een grotere auto haha. En voor mijn lichaam is het denk ik ook niet meer goed vanwege de bekkenklachten.
    Tussen de oudste en de middelste zit 2 jaar en 2 maanden en die zwangerschap was ondanks de bekkenklachten makkelijker en beter te doen dan de zwangerschap van Evi. Want tussen de middelste en Evi zat nog geen jaar toen ik weer aantelde. Ik was dus nog een beetje bezig met ontzwangeren (ik heb hier minstens 1 jaar voor nodig, die 9 maanden gelden niet voor mij haha) en gaf nog bv. Ik heb deze zwangerschap als veel zwaarder ervaren omdat ik veel eerder weer bekkenklachten kreeg, ik nog bv gaf en dat veel energie vrat (ben toen ook na 1 jaar en 10 dagen gestopt), en omdat Yannick toen nog niet liep en ik hem dus veel moest tillen.
    Ik zou dus niet meer kiezen voor een zwangerschap dicht op de vorige. Maar voor iemand anders kan dit goed helemaal niet zwaar zijn.

18. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ Luna nog niet nagedacht over een 2de, eerst maar eens lekker genieten van deze kleine dame en dan zien we ooit wel ;)

19. Momfulness

Sloppy, wat vervelend voor je zeg en ook voor Megan. Heel veel sterkte meis. Hopelijk kan sloppyman je straks even helpen.

Ik vroeg het puur uit nieuwsgierigheid. Ik moet er persoonlijk nu ook nog niet aan denken maar we hebben het wel over een tweede terwijl we eerst samen dachten dat we echt maar 1 kindje wilde. Daar sta ik dusal van te kijken. Maar wil eerst rustig van Juliën genieten en kijken hoe we dat er samen vanaf brengen alvorens we er nog eentje maken. En dan is het natuurlijk de vraag of dat gaat lukken aangezien we over Juliën ook al 2 jaar hebben gedaan en vaak in het zkh zijn geweest. ;)

20. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @luna: Wij hadden de hoop op een eerste al opgegeven en we gaan er dan ook niet vanuit dat er een tweede zal komen...........maar het is meer dan welkom hier :D
    Alleen moeten we dan echt verhuizen omdat we nu zelfs moeten gaan verbouwen om dat de kamer waar Megan nu slaapt ook ons washok is :D
    Ik wil het alleen niet uitsluiten zeg maar.......

Deel Deze Pagina