Mike volgt je met zijn ogen, lijkt soms naar de boxspiraal te slaan, en maakt geluidjes eeeeeuuuuh enzo en hij lacht. Hij kan zijn hoofdje wel overeind houden maar niet zo heel lang.
Roos ik las in het stukje van Josien iets wat ik niet helemaal begreep over zwart maken, heb het even opgezocht.... Vind het jammer dat je het nodig vind om onderstaand bericht ergens anders te plaatsen. Maar wens je veel plezier bij de novembermama's...
blij ei: zal wel zwaar zijn dat je zo gebonden bent idd. Maar idd alles voor je mannentje! Fijn dat de lactatiedeskundige in ieder geval kon helpen Aaah zielig dat hij aan zijn tongriempje geopeerd moet worden. Is wel handig idd als ie straks moet gan praten, beter nu, herrinert ie zich niks meer van dan. Maar t blijft zielig! wendelaa: aah zielig kindje gehad vandaag dus. Hopelijk slaapt ie goed vannacht en is t morgenochtend weer wat beter Leo: heftig hoor. Lijkt me erg moeilijk om je kindje 20 min te laten huilen. Sterkte!! Denk dat je vaak genoeg mee doet hehe Ik hoop dat het helpt! Maia: ik gebruik voor de wangetjes gewoon bephanten (gebruik ik zo'n beetje overal voor haha, wonderspul) Josien: sterkte!! Kan me voorstellen dat het moeilijk is om het normale leven weer op te pakken na zulk nieuws. Niet niks om te verwerken natuurlijk. Heel veel sterkte!!!! En moeilijk met die laatste fles. Vervelend dat je het nog 2 maanden vol moet houden omdat hij nog niet minder mag. Nou ja, dan idd maar een half flesje Sloppy: heel veel plezier in barcelona!! Geniet ervan! Baby: en was je trots op je werk met Dyoni??? Ja toch! kunnen: Tessa kan ook nog niet zoveel hoor. Ach ieder kind op zijn eigen tempo. Als ze gaan lopen merk je er toch niks meer van hehe. Nou wij hebben een heerlijke avond gehad! Waren wel pas om half 2 thuis. Ik zou de auto meenemen vanuit mijn zusje, maar ik durfde toch niet te rijden dus we zijn maar naar huis gaan lopen (net zo gevaarlijk voor mij, want ik ga overal op mijn plaat hahaha). Dus we waren pas om half 2 thuis. Tessa nog maar een flesje gegeven. Ga zo even kijken, maar volgens mij slaapt ze dus dan duik ik ook mijn bedje in! sneeuw mag van mij weg zijn morgen. Vond t erg leuk voor 1 dag, maar nu is t wel weer tijd voor de zomer hahaha
@Sloppy veel plezier! Geniet ervan! @ Sannie helaas de sneeuw is nog niet weg Hier madam maar eens wakker maken voor de fles, en daarna lekker terrug in bed tv kijken
leo, hoop dat de dokter je n goed advies heeft gegeven hoor! lastig met de voeding... -> phoe, dat laten huilen, moeilijk, maar wel het proberen waard! ik zou het dan wel een paar dagen proberen vol te houden, voor ze eraan gewend is... maar als ze binnen een half uur een fles mag, zou ik geen 30 cc meer aanbieden... rins, ik doe de kruik in de kinderwagen bovenop de deken, onder een omslagdoek. kan niks mee gebeuren volgens mij. wel eerst controleren of hij niet lekt natuurlijk! fijn dat je nu wel medicijnen hebt gekregen, hopelijk helpt het! danjo, heeft danny t leuk gehad gisteren? ik vond het heel erg meevallen met de gladdigheid hier in de regio! leo, ik ben naar rijssen geweest. leuk om te shoppen! sannie, ik ben zo blij voor je! echt een superfoto van je meisje! hoe was t concert? mvj, wat fijn dat evi zo goed slaapt! hopelijk zit ze weer wat beter in dr vel! babydream, dus dyoni is helemaal goedgekeurd! fijn zeg. medicijnen afbouwen, altijd goed om te proberen, ben t wel met je eens, als t niet nodig is... hopelijk gaat t goed, zo niet, dan kun je het over n tijdje nog eens proberen toch? wat een lieve foto`s trouwens op je hyves! blij ei, super dat t beter gaat met boaz! gezellig om m zoveel bij je te dragen, al ben je idd wel meer gebonden nu. hopelijk heeft hij snel minder last van krampen! heb wel eens gehoord van het doorknippen van je tongriempje, volgens mij doet t niet veel pijn toch? wel zielig, t is toch een ingreep...kan me voorstellen dat je ertegen opziet! wendelaa, wat zielig dat tim niet lekker was! inmiddels al een flinke poepluier gemaakt??? josien, knuffel voor jou! wow danjo, sliep dat kindje van je zus van 8 tot 8??? kan me voorstellen dat ze dan overdag de flessen om de 3 uur deed... curly: gsa je een 5-sterren-diner maken? wel leuk om mee bezig te zijn! maia, ga jij nog een speciale kersttaart maken??? josien, je kunt proberen sams hoofdje iets minder te ondersteunen. bv door hem bij het oppakken zelf zijn hoofdje 'mee te laten nemen' of hem op de buik leggen en dan proberen op zijn ellebogen te laten steunen met de handjes vooruit. tess is een stevige baby (werd op t cb gezegd) ze staat bij ons op schoot en richt haar hoofd zelf op als ze op dr buik ligt. maar elk kindje ontwikkelt zich anders en sam is wat zwaarder he? kindjes die wat zwaarder zijn, hebben vaak moelite met t optillen van hun hoofd hoor! zou me geen zorgen maken. sloppy, ik ben waarschijnlijk te laat, maar alsnog heel veel plezier! t is jullie gegund hoor! geniet ervan! roos: jammer dat je je hier niet thuis voelt, en idd ook jammer dat je ergens anders zo`n bericht plaatst. iedereen heeft recht op zijn eigen mening, jij, maar wij ook allemaal! rose, lekker tv aan t kijken? hier, gisteren heerlijk geshopt, gelunched en tess daar dr flesje gegeven (eerste keer zo buitenshuis, hihi was leuk!). heb een heel mooi zwart jurkje gekocht van esprit, t is een wikkeljurkje en hij camoufleert mijn buikje goed! panty eronder en ik ben klaar voor de kerst! tess heeft veel geslapen, door de 'gezonde buitenlucht'. vannacht doorgeslapen tot half 6, ik ben helemaal blij! nu ligt ze weer te slapen, dus duik ik er ook nog even in. teun heeft na vandaag 2 weken vakantie, heerlijk!
sannie, lees nu dat t concert leuk was! en wat nou sneeuw weg??? neeeeee! ik wil dat t blijft liggen tot t kerst is! haha
goedemorgen.... JIPPIE ik ben jarig vandaag. nu hadden we gisteren 5 uur stroomstoring en heb ik niks kunnen doen in huis (het was pikkedonker) dus nu druk aan de slag haha. dingen doen:dylan is ook iets ouder dan de gemiddelde beebjes hier en zijn hoofdje kan hij heel goed omhoog houden hij grijpt naar dingen hij doet eigenlijk al heel veel en is motorische extreem druk volgens de ka haha nu moeten we ook naar de pedagogische medewerker toe omdat hij motorisch zo druk kan hij ook heel moeilijk in slaap komen dus gaan hun ons daar mee helpen. dus hier een heel druk en pittige baby hihi de mensen in het zh noemde hem ook al pittige dylan. Wou ook nog even over dat berichtje van roos reageren nou sorry hoor maar ga lekker naar de nov mams en kom hier nie meer terug oke als je je hier niet meer op je plek voelt maar dan hoef je nog niet zulke domme dingen over ons te schrijven wij maken jou hier toch ook niet zwart. Dus ik zeg dan HOUDOE EN BEDANKT he. veel plezier bij de nov mamas. zo en nu ga ik echt poetsen. veel liefs jaja
jaja, gefeliciteerd met je verjaardag! fijne dag vandaag! (en pittige dylan heeft een pittige mama! hou je t gezellig vandaag??? hihihi) ben echt blij dat t stukken beter gaat met je mannetje, al is hij dan nog pittig. sorry als t al bekend was hoor, maar baker jij dylan ook in? of mag dat niet met reflux?
ellen:ja ind hij lijkt op mij lekker pittig hihi. en ja we bakeren hem in maar zelf dan is hij nog druk bezig dan gaat hij proberen met zijn schouders te draaien hihi hij is dan zooo aan het wurmen en soms wordt hij kwaat als hij zn armen dan niet kan bewegen maar als hij eenmaal slaapt heeft hij er baat bij want dan slaat hij zn eigen niet wakker!
had gisteren ook gevraagd of er beebjes zijn die nexium medicijnen krijgen voor reflux maar volgens mij niemand heb in iedergeval niks gelezen. en ik lees dat jullie beebjes 1ml enz medicijnen krijgen ik moet dylan 10ml nexium geven das best veel dan volgens mij en ook een beetje raar want iedereen gebruikt zantac en motillium enz en niemand nexium mmhhh. maar ja als het helpt!
@Hier; nou het wonder is weer eens geschied! Madame heeft rond 22 haar laatste fles gehad en geslapen tot 6en!Das weer eens wat anders dan 23 tot 3.30 de laatste weken haha!Heerlijk zon nacht! @Wendelaa ; ja lekker lang in de droger stoppen dan krimpt ze blijkbaar hahahah..Ach klinkt of t mannetje ziekkies gaat worden, hoop het niet voor hem! @danjo; hihih speen????Aan wie?Iemand met een slimme man zeker hahahaha? @Leonie; succes meid!Merk ook hier echt dat rust en regelmaat (hoe burgerlijk haha) het beste werkt voor een kleintje!Komt goed meis!! @Josien; wat fijn weer wat van je te horen tja die laatste avondfles..Weet van mn collegaatje die heeft een kleine van nu 4 maanden dat ie al vanaf 10 weken van 19.30 tot 7,30 doorslaapt Als je mannetje er geen behoefte aan hebt kan je het er niet in proppen (zoals je zelf al eerder zei hihi) zolang hij goed groeit en happy is is het goed toch!Sterkte met alles @blij ei; ja ik ben nog weggegaan er lag hier niks meer gek he hoe t in t hele land verdeeld is!Spannend voor zn tongriempje meis!Kan me voorstellen dat je t eng vindt!! @Sloppy; fijn weekend en veel plezier in Barcelona! @Roos; over wie zou ze t nou hebben????????Beetje kinderachtig maar ja @sannie; jaaaa super meis!Zo trots op mn meisje, ik hoorde alleen maar woow wat een mooi fijn meisje, wat is ze lang en wat een bos met haar hihihihi! Heerlijk dat je een leuke avond heb gehad enne indd kom maar op met die zon!! @Ellen; ja klopt helemaal goed gekeurd, en indd gaat t met de medicijnen minderen is t mooi gaat t niet dan gaan we er gewoon mee door!Enne bedankt! Leuk lekker geshopt! Ik moet voor mezelf ook nog wat voor kerst hebben, man en kind zijn klaar hahaha! En je mannetje lekker vakantie jeeeej! @Jaja; gefeliciteeeeeeeeeerddddd!!!!Wel romantisch zon stroomstoring hihihi!Hihi pittige Dylan Je hoeft niet te raden van wie die dat heeft hahaha (herkenbaar hier haha) Enne misschien is dat Nexium sterker ofzo omdat Dylan het heel uhm pittig heeft hihi
ellen, ik hoe gelukkig alleen maar het hoofdgerecht te maken, maar wil er wel iets speciaals van maken en aangezien koken wel een hobby van me is ben ik er nu al druk mee en ga dit weekend e.e.a. testen. jaja, happy birthday bella! Maak er een mooie dag van. babyd, lekker dat ze zo goed heeft geslapen.
goedemorgen! @jaja: happy birthday! @dingen kunnen: Fleur is heel sterk en kan makkelijk haar hoofd ophouden en in de rondte kijken enzovoorts maar daarintegen vindt ze speeltjes e.d. nog helemaal niet interessant, begint ze net met grijpen maar dat zijn alleen nog maar mijn vingers of het spuugdoekje maar speeltjes snapt ze nog niet wat ze ermee moet. Grappig hoe ieder kind zich anders ontwikkelt @baby: heerlijk zo'n nacht! @sannie: klinkt als een heerlijke dag gisteren! @sneeu: het ligt hier harstikke leuk te wezen. Ik woon in een deel van de straat waar weinig auto's rijden dus het is hier nog redelijk wit. @roos: dat stukje over zwart maken snapte ik eerst niet maar nu anas de quote erbij heeft gezet. Ontzettend jammer dat dat moet, niemand heeft je weggejaagd, iedereen heeft een andere mening en ik vind dat het over het algemeen wel wordt gerespecteerd hier. Jammer dat je het anders ziet! @sloppy: geniet van je weekendje weg!! Nou ik ga hier mevrouw uit bed halen. Ze heeft vanaf 23:00 geslapen. Om 4 uur begon ze te miepen en slapen, uurtje later miepen en slapen en om half 7 werd ze echt wakker (dus ik was al wakker vanaf 4 uur maar ach ), heb haar flesje gegeven en weer in bed gelegd en nu slaapt ze weer sinds 7 uur (ook weer elk half uur miepen/slapen, miepen/slapen maar ach)... maar nu is het toch echt wel bijna flesjestijd weer dus ga haar langzamerhand uit bed plukken.
Jaja gefeliciteerd!!!!!!!!!!!! Maak er een super dag van! ik ga naar de tandarts voor een geplande wortelkanaalbehandeling! Bah
Hier krijgt mannetje de laatste fles om 2330 en slaapt dan tot 6uur krijgt een speentje en 700 de fles !
HIEP HIEP HOERAAAAAAAAA JAJA gefeliciteerd! @Maia, was het gezellig gisteravond? Leuke foto's gemaakt met veel beebs? @Curly...en en? wat wordt het kerstdiner? @Sloppy, geniet er lekker van daar in barca! Heerlijk aan de Sangria @Sannie, haha een winter van 1 dag en dan weer naar de zomer... @Ellen, ben wel onder de indruk (en ook wel beetje jaloers) van wat jij allemaal met Tess kan doen, weet zeker dat Boaz niet erg gezellig is als ik zou gaan winkelen en lunchen. @Pittig mannetje, klinkt wel bekend. Hier zeggen ze dat Boaz, pittig is, heel alert, heel erg nieuwsgierig en wakker. Klinkt allemaal leuk maar betekent ook dat hij het zichzelf moeilijk maakt. @Jaja als je zegt motorisch druk, wat bedoel je dan? Boaz beweegt continu zn armen als hij in bed ligt, gaat met zn hoofd veel heen en weer om maar alles te kunnen zien en als hij ingebakerd is dat probeert hij zich met alle macht eruit te wurmen. Zoiets? Wat zou die pedagogisch medewerker kunnen doen? @Baby, leuk om je mooie meid te showen. En gek zeg, hier is en was het totaal wit.... oja en op die ene foto staat Boaz (maar dat dacht je vast al wel ) is in het Hebreeuws. @Danjo....hee waar ben jij? En hoe is het met Odess en Gusam?
@Maia; lekker ook zo'n nacht bij jou! @anas; he bah veel sterkte! @all;ik ben vandaag een dagje naar mn ouders. lekker eten en er is daar altijd kerstmarkt en lichtjesavond in de straat erg gezellie!