anas, oeh, klinkt niet fijn meid! hoop dat je geen pijn krijgt als de verdoving is uitgewerkt! hebben jullie al een ander huis op t oog? is inderdaad spannend om je huis te verkopen...hopelijk zijn jullie m snel kwijt! willen jullie groter gaan wonen? of naar een andere plaats ofzo?
fijn dat het meeviel anas en idd, ik hoop dat je er niet al te veel last van krijgt! En spannend zeg, je huis in de verkoop hier weer bezig met een taartje, daarstraks even lekker met meisjelief door de kou boodschappen wezen doen. Het is wel koud maar ik vind het heerlijk!
@blij ei, omdat niet iedereen hetzelfde lekker vindt mogen ze kiezen tussen hertenbiefstuk of eendenborstfilet beide worden geserveerd met cranberriesaus en paddestoelenmix. Als garnituur heb ik tot nu toe aardappelwaaiers uit de oven met kaas, vijgen uit de oven, stoofpeertjes en homemade appelmoes. Qua groente ben ik nog aan het testen... sowieso groene asperges en verder waarschijnlijk pompoen. Ga dus snel verder zoeken naar recepten. Heb wel de wijnen al binnen. Een rode mousserende wijn (beetje zoet) errug lekker!!!! @Anas, spannend huis verkopen. Wat voor huis heb je nu? en wat willen jullie straks terugkopen?
jeetje Curly, wat een menu zeg! ik ben zelf niet zo van t kokerellen, blij dus weer dat we beide dagen ergens anders eten
zo curly! jij maakt er werk van zeg! klinkt goed hoor! ik ga ff de boel bij elkaar pakken, eten, tess de fles geven en haar dan naar opa en oma brengen. ben nog nooit langer dan 2 uur van haar weg geweest, maar heb wel zin in de kerstborrel! ga haar gewoon weer ophalen vanavond, die borrel is voor 22.00 uur wel afgelopen. fijne avond allemaal!
thnx ladies, ik doe me best. Vind het erg leuk om er een feestje van te maken, maar kost altijd erg veel tijd. Heb er al een hekel aan om bijv op een verjaardag kaas en worst voor te zetten dus ben altijd dag van te voren al hapjes aan het maken.
curly euh ik kom bij jou eten dat heb ik al gezien jij maakt er een groot feest van mmmhhhh. ellen:veel plezier! zo ik ga maar weer eens friet bestellen hihi ik ben jarig dus ik mag kiezen wat we eten haha
@Curly, mmmmh klinkt goed, ik kies allebei @Danjo, gelukkig hoeven ze inderdaad niet beide aan de lijn, zou je zo meegetrokken kunnen worden over de gladde straten En ja vrijdag-hamburger-dag bij jou, haha. Eetse. @Rose, vind jouw foto's (die van Eva) zo schattig op hyves, echt een blije meid. En nu nog blijerder waarschijnlijk. @Ellen, veel plezier. @Wendelaa, goed geregeld ergens anders eten. Hier niet gelukt, maar ik ben ook erg blij met excellent van de appie... die kan erg goed koken. @Maia, heerlijk he dit weer, maar inderdaad wel oppassen met de gladheid. En wordt t een kersttaart? @Anas, fijn dat t mee is gevallen, hoop dat t zo blijft. Spannend je huis in de verkoop....ook al iets anders op t oog? @Josien, lastig he om te bepalen welke adviezen je opvolgt. Dan denk ik weer oja dat klinkt logisch en dan opeens weer dat... En je gevoel volgen is wel zo maar zo nu en dan wordt mijn gevoel best in de war gegooid....Succes met je keuzes, en Sam is een blij mannetje daar gaat t om. @Natjes, is je slaapkoppie nog steeds aan t slapen? Wij vandaag 2e tacoprik gehaald, hoop dat we er geen last van krijgen, vorige keer alleen een beetje beurs gevoel.
Ellen: wat fijn dat je giste zo'n leuke dag hebt gehad! Fijn dat je geslaagd bent voor een jurkje!! Lekker hoor dat teun 2 weken vakantie heeft nu! Geniet ervan! jaja: gefeliciteerd met je verjaardag!!! Je hebt toch ook wel leuke dingen gedaan ipv alleen poetsen hoop ik!!!! Ja wel vreemd dat jij andere medicijnen hebt gehad voor je pittige zoon haha. Maar goed, als het helpt idd... Baby: oooh heerlijke nacht gehad dus!!! Leuke dag gehad vandaag? Maia: hopelijk heb je toch nog een beetje kunnen slapen.... anas: oh niet zo'n leuke dag voor jou hehe. Hopelijk heb je niet teveel pijn Josien: sam kan dus al best veel. Zou me er niet te druk om maken hoor...Fijn dat hij goed aangekomen is! En hoe bevalt de babygym? Zielig van de uitslag. Gelukkig heeft ie er zelf geen last van! winter: weet je wat t is...ik ben gewoon nogal lomp dus als er sneeuw ligt dan ga ik geheid 40 keer onderuit...gaat elke winter zo. Maar nu met die kleine vind ik t echt doodeng. En om nou op de straat te gaan lopen met de wagen...tja. MvJ: aah zielig dat evi last heeft van haar prikjes...hopelijk slaapt ze wel een beetje! Danjo: hopelijk niet zieker geworden...beterschap. Balen dat je nu al 2 weken ongi bent zeg pffff Natjes: lekker hoor dat tygo zo goed slaapt nu!!! Ik heb ook de gym van de ikea. Geloof dat ik m leuker vind dan Tessa haha. Ze vind de randen van dat ding intressanter dan de speeltes die eraan hangen hahaha wendelaa: ik maak tessa ook nog steeds wakker om de 4 uur overdag hoor. En dan probeer ik uit te komen op de laatste fles om 22 of 23 uur. T zelfde als bij jou, ook 1 lange slaap per 24 uur. fabeltjeskrant: leuk!!!! curly: wooow klinkt lekker allemaal zeg!!!\\ Ellen: veel plezier vanavond!!!
Sannie hier doen we het ook zo hoor overdag elke 4 uur wakker maken maar vaak word ze zelf wel iets eerder wakker dan mag ze nog even spelen haha
Hier gaat alles perfect! Ze is om half 3 vannacht gaan slapen en om 7 uur kwam ze voor haar fles. Half 8 lagen we er allebei weer in en om 11 kwam ze pas weer. Dus we hebben lekker uit kunnen slapen!!! Dennis voelde zich vandaag niet zo lekker dus die is thuis gebleven. Kon ik mooi ff boodschappen doen! (wel met de bus want met lopen breek ik mijn benen, laat staan met de fiets hahaha) Ze slaapt als een roos vandaag. Hoor haar nu beetje brabbelen dus ga haar er zo uit halen. Heb der wel een beetje gemist...zo lang heeft ze nog nooit geslapen hahaa (wel tussendoor fles, maar die heeft ze ook slapend gedronken). Ook heeft ze mij fijn verrast met een poepbroek tot aan haar oren hahaha. Dus lekker gedoucht samen! fijne avond allemaal!!! Ik ga ff knuffelen met mijn meisje!!!
Nou meiden waarschijnlijk irriteerde Roos zich aan mij want ze heeft me verwijderd uit haar hyves Dus zo kun je zien aan wie ze zich irriteerde (net of ik met haar discussies aanging???) Maar blijkbaar toch!
Hoi, kom me alleen even snel melden maar lees even niet terug want ik ben ziek. Heb flinke koorts en voel me hondsberoerd.Julien heeft natuurlijk ook verhoging, dit is bijna onvermijdelijk en Guus moet toevallig net 5 avonddiensten achter elkaar draaien dus ieder moment datJulien even slaapt lig ik op bed. Hopelijk ismet jullie alles goed. Ik kom weer als ik me beter voel. Liefs Luna