Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    jij bent ook niet lief

wendelaa je hebt gelijk maar ze mot niet zo overdrijven foei foei tis en blijft een forum
    en zou graag illen weten wie hier weg blijft en zich stoort aan baby en mij :D

2. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Danjo, o nee dat vind ik ook hoor....iedereen mag zijn mening hebben en geven. Maar goed, ze heeft aan gegeven niet meer bij '' ons'' te willen schrijven. En dan vind ik het ook weer zoiets om haar zeg maar te volgen bij het andere topic om te kijken wat er geschreven wordt.
    Tuurlijk is t niet fijn wat er dan geschreven wordt, maar net wat je zegt, t is een forum en zal mij een reet roestten verder haha

3. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Wie is er nog meer verslaafd aan het glazen huis van 3fm? Zo fijn dat ik nu lekker elke dag kan kijken (naar wat eigenlijk ;)) maar ik vind t leuk. Bied ook altijd op de veiling maar nooit genoeg, haha.

En wie gaat er allemaal naar All you need kerstspecial kijken op kerstavond....heerlijk!

Luna beterschap meid!

4. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Ben trouwens blij dat t weekend is, lekker Patrick weer thuis, gezellig. Nu iets minder gezellig want hij ligt te snurken op de bank.... romantisch he ;)

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    wendelaa volg dr niet iemand anders kwam met he bericht tja en dan ga je zelf ook ff spieken toch . maar ben dr klaar mee als ze wat heeft druk ze maar op de pb knop.

blijei nee volg ik niet en all you need is love zal wel aanstaan hahaha. hier ook zon romantische vent ligt ook te snurken hah

6. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    jaja, geen probleem hoor, je kan zo aanschuiven!

luna, sterkte meid!! Hoop dat je je snel beter voelt.

Blij ei, glazen huis?? Sorry volg ik niet. Al you need wil ik wel kijken, weet niet of vriendje er mee akkoord gaat....

7. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi meiden,

Zo jullie gaan echt wat te snel zeg. Sorry als ik niet reageer verder, maar ben een beetje moe na 2 spooknachten van de middelste. Die was om de 1,5 a 2 uur wakker met huilen, en langs ons in bed hielp ook niet want hij snurkt haha.

Ons meidje is ziek van de prikjes. Heeft er volgens mij wat pijn van en heeft ook koorts. Gelukkig slaapt ze verder wel goed. Heb haar gewoon in de woombie liggen (meisje van wie ik hem gekocht heb zei dat er niks bekend was uit Amerika over de woombie en inentingen) en ga wat vaker kijken en temp bij elke luierwisseling.

Kontje van haar ligt nog open, zo zielig. Maar gelukkig helpt de zalf die we uit het ziekenhuis mee gekregen hebben wel redelijk goed. Heet conveen. Duurt lang voordat het geheeld is weer, maar we zien verbetering.

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    mvj vervelend dat je meisje nog niet lekker is.
    wel fijn dat je iets verbetering gaat zien met het zalfje

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    wie heeft daar ervaring mee , mijn schoonmama zei als ze maandag voor dr prikjes moet zou ik er een nat navelbandje omheen moeten doen dat zou wat helpen??

10. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Roos89, ik had dit als antwoord gestuurd!

@Danjo, ik had naar je moeten luisteren. Nu zit ik met de gebakken peren, maar las ik nou dat jij je ook niet zo goed voelt? Beterschap..

@Blijei, wat heerlijk zo 'n weekendje! Ik kijk niet naar het glazen huis maar wel naar gtst straks. Wat is boaz ook een leuke naam, ik houd hem in gedachten voor als we weer een jongen mogen krijgen. (hoop dat je dat niet erg vindt).

Zo ik ga nog even teruglezen want Julien ligt lekker op bed. :D
    Bedankt voor jullie beterschapswensen. Ben op zich wel blij dat ik nog 2 weken vakantie achter mijn verlof heb gepland anders had ik me meteen ziek moeten melden.

11. Maia

Maia Niet meer actief

@MvJ: beterschap voor je meisje!

@Danjo: zou het niet weten. Waarschijnlijk vanwege de kou? Tegen mij werd gezegd dat ik moest koelen terwijl het bij het CB juist wordt afgeraden om te koelen dus heb het niet gedaan terwijl ik van de week bij mezelf heb gekoeld en dat heeft echt wel beter geholpen dus ik ga de volgende keer wel koelen, wat ze ook zeggen.

@man thuis; heerlijk he. Al ligt die van mij ook duf op de bank ;) niet snurkend gelukkig :D

@taart: nee het wordt geen kersttaart (al heb ik wat extra biscuit gebakken en gevuld voor onszelf en dat wordt wel kerstig), maar een Barbapapa. Wist niet dat dat nog steeds op tv was maar blijkbaar wel :)

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Oh waarom raad het cb het af dan??

lekker een taartje

Luna ik ben idd ook niet echt lekker maar ja so be it

13. Momfulness

@Danjo, nee sorrie geen ervaring mee. Wij mochten van het cb een half zetpilletje geven na de prikjes maar daar zijn de meningen erg over verdeeld. Julien had het ook niet nodig want die had er geen last van.

@MvJ, heeft Eva luieruiitslag? Wat zielig zeg. Hopelijk keert de rust snel weer terug bij je.

@Wendelaa, je hebt gelijk, ik vind het wel jammer dat Roos weg blijft want we hebben veel aan elkaar gehad en dat er dan om een meningsverschil meteen iemand wegblijft. Kunnen we niet gewoon in vrede met elkaar verder kletsen?

@Maia, was nog even nieuwsgierig.Wat heb jij met de trouwjurk gedaan? Ik vindt het weer ook heerlijk. Ik hoop zo dat ik morgen wat beter ben, dan kan ik met Julien ook even gaan wandelen.

@Curly, dat ziet er goed uit met de kerst! Lekker zeg.

@Sannie, ik ben blij te horen dat je zo gelukkig bent met de situatie zoals hij nu is! Heerlijk op de rose wolk.

Forum: Ik vraag me weleens af hoe lang we hier blijven kletsen! Ik persoonlijk vindt het super leuk hier en ik deel hier meer met jullie dan met menig vriendin. Het is toch super fijn dat je hier alle onzekere en blije momenten met elkaar kunt delen? Ik kon bijvoorbeeld niet wachten om mijn trouwjurk te showen (tot grote verbazing van Guus want die vindt mij toch wel redelijk gestoord met mijn internetforum)...haha Als er af en toe eens geen reactie komt op een belangrijke vraag dan denk ik "so be it..." Het is al heel wat dat we in een drukke tijd en een nieuw leven zoveel tijd voor elkaar vrij maken.

@Leonie, alles goed met Tara? Al AR geprobeerd? Ik nog niet want kan niet naar de winkel nu.

Zo ik hoop dat ik niemand vergeten ben!

14. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Lieverds, was ik weer effies!

Hier gaat het goed hoor, ik was er vanmiddag al eventjes maar wilde niet inbreken in een discussie waar ik verder niets van af wist. Had ook geen zin om terug te lezen naar waar het over ging. Het resultaat is niet zo leuk maar ieder zijn keuze.

Lauren is een beetje uit haar doen geweest van de prikjes. Geen koorts gelukkig. Ook wel goed geslapen maar veel kreunen waardoor mams steeds wakker werd ;)

Zijn er nog updates mbt de beebjes of anderszins?
    Heb alleen vanavond weer effies niet zoveel tijd, moet nog tassen inpakken voor het weekendje Gent!

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik geef sowieso geen zetpil voor die tijd ben nie zo van de pilletjes alleen als het nodig is.

Luna ach ja het is een forum en wie het niet leuk vind of stoort moet wegblijven
    Ik heb ok wel eens momenten hier dat ik er geen zin aan heb en dan reageer ik rustig ook een paar dagen niet ( niks mis mee toch)

16. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Danjo, voor de prikjes maandag. Wij hebben als voorzorg zetpilletjes in huis gehaald. Van te voren niets gegeven of gedaan. Daarna ook niets, was niet nodig. Ik zou het even aankijken. Als Naomi er last van heeft actie ondernemen. Ons idee was: als je van te voren al "anders" gaat doen, werk je het misschien in de hand.

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Heerlijk moor een weekendje weg is lauren nu weer in dr modelletje? vervelend iets die prikjes bah.
    Update euhm ben ik niet zo goed in

18. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

@forum en blijven kletsen. Moorman noemt ons zwangerschapsextremisten (nu: babyfluisteraars :D). Ik vind het leuk hier, gelukkig kan ik nog zo nu en dan binnen komen vallen. Ik blijf dus nog wel even! (sorry ;))

19. Momfulness

@Moor, wat leuk een weekendje weg! Gaat jullie nachtbrakertje ook mee?

@Danjo, niks mis mee inderdaad. Als we straks weer gaan werken zullen we er ook niet meer zoveel tijd voor hebben. Maar toch leuk om elkaar op de hoogte te houden zo nu en dan.
    Hoe is het nog bevallen trouwens toen Naomi naar het kdv was?

20. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Ze heeft vandaag mega veel geslapen. In de wipper, kinderwagen, box of op onze arm maar het bed was een no go area :( heb het maar zo gelaten voor vandaag. Verder dus nergens last van. Lekker wijffie.

Deel Deze Pagina