Ik heb ook voor babys in huis maar geef idd nog niks pas echt als het nodig is Luna wij waren er die dag bij 7 jan gaat ze voor het eerst alleen oh wil dr nog ff niet aan denken
Luna, heb even teruggezocht. zag iets over jurken voorbij komen gave jurk zeg!! mag ik de mijne nog effies spammen? Nachtbrakertje is geen nachtbrakertje meer!! Heerlijk wijffie krijgt om 23 uur de laatste fles en komt dan om 7 uur weer ik moet er wel uit voor speentje 1 of 2 keer, maar das beter dan een uur fles Die gaat trouwens bij opa en oma logeren. 2 nachtjes zonder nu al moeilijk
@Danjo, o dan had ik het verkeerd begrepen. Julien gaat de 8e voor het eerst en ik zie het ook met frisse tegenzin tegemoet. O ja en ik heb ook nog maar 1 x een half zetpilletje gebruikt toen Julien echt ontroostbaar was. Ben ook niet van de medicijnen.
wow moor knap da je dat kan ik kan echt nog niet zonder mn meisje. wel goed hey dat ze lekker doorslaapt wat dat betreft mogen de okt mamas niet klagen lees bij de sept mamas wel anders
Zo was ik ook weer! Net even bij de ijsbaan geweest, lekker warme choco op. nu lekker huispakkie aan en popstars zo kijken
@Moor, jaaaaaaaa sturen die jurk. Ben benieuwd. Wat fijn dat ze zo goed slaapt. Moeilijk zeg een weekendje zonder. haha. kan het me voorstellen.Maar wel leuk een weekendje met Moorman. Ruimt hij zijn zooi al achter zijn kont op hihi!
Danjo, ik kan het ook alleen omdat ik weet dat ze in goede handen is. Ergens anders dan mijn moeder zou ik niet willen hoor. ons geboortekaartje op de site van de fotograaf Nieuws onze trouwfoto's PREVIEW IMORA & MAARTEN
Luna: he bah meid. Beterschap!!!! curly en danjo: wat een gezellige romantische mannen hebben jullie toch hahaha all you need is love wil ik heel graag zien, amar wij zitten altijd met kerstavond bij mijn schoonouders en die kijken dat niet....helaas! Sowieso mag ik t niet kijken van dennis hahaha dan gaat ie kotsen hahaha maia: leuk!!! een barbapapa taart! Gaaf MvJ: pfoe jullie hebben t dus zwaar! Sterkte, ik hoop dat t snel beter gaat Luna: ja he ik vind t ook zo leuk om hier te kletsen...ik ben nu meestal degene die 's avonds 'lekker gezellig' achter de computer kruipt haha. Ik hoop dat het nog lang doorgaat! Moor: gelukkig dat lauren niet zo ziek was van de prikjes! Leuk weekendje gent!!! Vriendin van mij heeft daar voor 3 maanden gewoont, echt een superleuke stad!! Veel plezier!!!
@Rose, is jullie kleintje ook mee geweest? @Danjo, dat gevoel heb ik nu ook dat ik thuisblijfmoeder wil zijn. Maar ik denk als ik straks weer aan het werk ben dat ik dat ook wel fijn vindt. Ondanks dat we gisteren te horen hebben gekregen dat er ontslagen gaan vallen i.v.m. bezuinigingen. Waar is kleppie eigenlijk?
Luna, er was vanmiddag wel weer een aanvaring hier in huis hoor. Alles weer uitgepraat maar goed, zal een eeuwig punt blijven
wouw moor zeer mooie fotos zeg ga ff verder kijken. Toch blijf ik het knap vinden haha ik hang echt teveel aan mn meisje maar goed vanaf jan moeten we toch wat meer afstand nemen
Gusam: hoe gaat t met jou?? Al een tijd niet gezien. Lukt het met de woningbouw met die buren? Ik hoop t! Odess: ook al een tijdje niet geweest...is je borstontsteking al over? Ben je nu overgegaan op fv? Dat zou je toch gaan bespreken met de dokter?? ik hoo dat t allemaal goed gaat! Ben benieuwd hoe het met jullie gaat!
rose, lekker zeg warme choco! hier wel slagroom maar geen choco Sannie, Moorman heeft ook een vreselijke AYNIL allergie. Ik ook
Kleppie is na de kerstmarkt en vanmiddag bij paps en mams haha Luna weet je ze mogen mij ontslaan ga ik wel op zoek na wat anders alles om langer bij mn meisje te zijn ( oh dit klinkt erg) Maar het zal straks vast wel wennen
@Moor, ik heb maar 1 woord voor jullie trouwfoto's. WAUW!!!!! Wat een aparte jurk en wat gedurft die muts. Mooi stel hoor. @Sannie, o gezellig dat je voorlopig ook blijft haha. ik ga ook de kerstspecial kijken. In mijn eentje want Guus moet werken. Nou voetbalvrouwen kijken.
hmmmm..... ik kijk er eigenlijk best naar uit om strakkies aan het werk te gaan! CSI is begonnen, ik ga effies kijken, daarna lie to me en house, dus ben bang dat ik jullie niet meer zie tot maandagavond!! knuffels enzovoort
Sannie hier nog 1 hoor die walgt van ayil maar heey ik heb ook nog wat te zeggen hij mag ook voetbal kijken