@Moor, gelukkig is het weer uitgepraat. Mannen.... fijne tv avond gewenst! @Danjo, o ik zou het wel jammer vinden om mijn baan kwijt te raken maar ik merk dat ik er nu makkeljk meer om kan gaan dan voordat Julien er was. Hij is nu het belangrijkste. Kunnen we samen geen thuiswerkbedrijf oprichten? haha O dan heeft kleppie een leuk dagje zeg! Kan me voorstelln dat ze ons vandaag niet nodig heeft dan. @Sannie, ben ook benieuwd hoe het met ze gaat. VRAAGJE: tot wanneer moet je de kleintjes eigenlijk laten boeren na de fles? Ik doe het wel elke keer maar Julien begint soms te huilen tijdens het rechtop houden. Lijkt wel of hij het niet fijn vindt. maar ik doe het toch. Hoe lang laten jullie ze dan boeren?
Luna meestal komt hier 1 mega boer snel na de fles ( is wel anders geweest hoor) in het begin boerde ze nooit. Volgens mij moet je het altijd proberen na de fles tdat ze zelf rechtop kunnen zitten???????? Hm strak plan jij een idee wat, we kunnen ook vragen of onze mannen een dubbele baan nemen hahaha hij ligt nu in een deuk
Ik kan wel stoppen maar dan is het echt zuiniger leven en wil natuurlijk ook leuke dingen blijven doen en shoppen etc dus tja tis dan kiezen of delen he Ik blij maar denken over een paar maanden zijn we het helemaal gewend en straks is het voor de kleintjes alleen maar leuk het kdv
@danjo, daar moet ik nog even over nadenken. Misschien een betaalde internetsite met ons in bikini!! haha Guus heeft een dubbele baan maar dan nog trekken we het niet als ik zou stoppen met werken. Het zijn dure tijden.
@Moor, jeetje wat een mooie jurk zeg! Vind t altijd leuk om trouwjurken te kijken, zou t bijna jammer vinden dat we vorig jaar al getrouwd zijn @Danjo, nou ik zou t op t moment ook t liefste thuis blijven hoor. Na Eva wilde ik dolgraag weer aan t werk, maar nu..bah.... En ookal weet ik dat ze t leuk hebben op t KDV, Eva gaat er al 3 jaar lang met plezier naar toe en vraagt iedere dag of ze naar ''school'' mag...maar toch is de stap om Tim straks weer te brengen erg groot!
@ Luna ja die is ook mee geweest! Eva is bij me vriend in de wintertuin gebleven, daar was het heel warm feelling hot hot hot. ik doe met jullie mee hoor! thuiswerken lekker!!!!! Wat gaan we beginnen @ Moor wow mooie foto's hoor! @ Danjo ik kan echt niet stoppen met werken want dan kan ik niet meer vanalles kopen haha, ben ik nu wel gewend. En zou ook niet hele dagen thuis kunnen zitten pffff
Hm zou het lopen Luna hahaha Oh heeft je mannetje al een dubbele baan oeps haha. Nee wij hebben ons huis gelukkig ook maar op 1 loon gekocht. wendela ik snap het echt hoor bah bah bah maar wat je zegt eva heeft het helemaal na dr zin en dat zal naomi straks ook hebben. en mama zal dr over een tijdje ook wel wat makkelijker mee omgaan Ik moet straks eerst maar eens kijken hoe het gaat met werken en mn bekken etc
Sorry luna even over je vraag gelezen, maar ik laat Eva altijd 20 min rustig zitten en als ze dan geen boer heeft gelaten ja jammer dan
@Rose, leuk joh. Ik heb ook weer zin om met Julien weg te gaan. Kom je ook meedoen op de bikiniwebsite dan? haha @Wendelaa, heb je ook een foto van je trouwjurk? Ik vindt het nu super leuk om andere jurken te zien.
Luna maar Naomi heeft ook regelmatig de hik en dan heeft ze gewoon een boer gelaten. Rose het zal idd wel gaan vervelen na een half jaar thuis zitten maar kan ik me nu nog niet indenken haha
@Rose, ik denk dat ik Julien voortaan ook maar gewoon laat zitten want nu houd ik hem om te boeren altijd tegen me aan maar dat hoeft toch niet? @Danjo, het zal denk ik wel lopen haha. Mama's in bikini's noemen we het dan. Ja Guus werkt als floormanager bij centerparcs en hij heeft nog een eigen klus en adviesbureau. hij wil zich uiteindelijk op zijn bedrijf gaan richten maar tot we een anders huis hebben houdt hij de baan op cp nog aan i.v.m. het verkrijgen van een hypotheek. Nou meiden, ik ga maar eens voetbalvrouwen kijken en verder zieken. pffffffffff.... tot snel weer.
Wel druk dus luna hier mannetje gewoon kantoor/magazijn baantje haha wel lekker hoor. veel plezier me vv en hoop dat je je weer snel beter voelt
@Moor, wauw.... wat een mooie foto's! @Luna, ik gooi er hieronder ook wel een fotootje van mijn jurk in . @Boeren, hier ook ooit protest als ik hem rechtop tegen me aan hou, maar dat is juist vaak omdat er dan bij hem een boertje dwars zit. Is het boertje eruit, dan wordt hij weer rustiger. Gek joch ! @Zitten, ik lees wel vaker hier dat jullie je kindjes laten zitten. Hoe lang houden jullie dat vol en is het echt nodig? Mij hebben ze juist geleerd dat je je kindje beter nog niet kan laten zitten, behalve als je het heel erg goed ondersteunt in het ruggetje en in een actieve zithouding. Daarom is de Maxi Cosi toch ook niet zo goed voor je kleintje? Omdat het een passieve zithouding is? Hmmm... misschien heb ik het weer helemaal verkeerd . Ik laat Sam trouwens wel ooit zitten als hij bij me schoot is. Maar ik ben er wel altijd voorzichtig mee omdat ze me dat toen vertelden. @Leonie, heb ik hem gemist? Je foto van je boerkini? Of is ie nog steeds niet binnen? @Werken, tja... zie er hier ook wel een beetje tegenop. Gelukkig woon ik om de hoek bij het werk (nou ja... 5 minuten met de auto), dus ik denk dat ik de eerste weken in de pauzes wel op en neer naar huis ga. Ben benieuwd hoe mijn twee mannen het samen de hele dag gaan redden. Maar daar heb ik wel veel vertrouwen in! Die twee gaan zich samen wel vermaken... @AYNIL, ik vind het altijd schitterend de Kerstspecial, maar kan ze nooit live zien. Wij zitten altijd in de kerk op dat moment, omdat we om middernacht dan moeten optreden. Misschien dat ik dit jaar nog wel een stukje meekrijg. Manlief dan maar eens goed lief aankijken . @Moor en Luna, fijne tv-avond! @Iemand die erover begon dat het toch maar mooi is dat we hier steeds tijd voor elkaar vrij maken in ons drukke nieuwe leven mét baby: ik kan niet anders dan me bij je aansluiten! Ik vind het dan ook niet zo erg als iemand ooit over mijn vragen of lappen tekst heen leest. Iedereen heeft het al druk genoeg. Ik heb dan ook altijd heel veel respect voor mensen die het voor elkaar krijgen om elke keer weer op iedereen te reageren. Petje af! Liefs, Josien
Josien het is eigenlijk ook niet goed het rechtop zitten, is volgens mij alleen als je kindje last heeft van reflux wel makkelijk.
@ Luna uhmm mij in bikini lijkt me niet z'n goed idee Ik laat Eva niet tegen me aan dan, of zet haar even in de wipstoel. Kunnen we korting krijgen haha Wilde in maart nog een weekje centerparcs. Fijne avond nog! @ Danjo is inderdaad wennen.
Oh ja luna korting hahahaha geweldig idee weer rose. ach ja rose ze zeggen he alles went behalve een vent haha en euh mij in bikini doen we ook maar niet gaan we failliet
IK WIL OOK TROUWEN! als ik jullie allemaal in z'n mooie jurk zie! Mooie foto Josien, en wat had je je haar mooi zitten.