Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Wendelaa, mooie jurk en hij lijkt inderdaad veel op die van Josien! leuk om al die jurken te zien zeg.

@Danjo, mijn foto's van voor de zwangerschap zijn ook echt totaal anders. haha

@Maia, en het taartenbedrijf dan? jemaakt super mooie taarten. Je moet je talent niet onderschatten. Misschien gaat dat staks super goed lopen. Wel een moeilijjke keuze voor jullie w.b. je man zijn baan.

@Danjo, stoutert!!

@boeren, bedankt voor de antwoorden.

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ach ja tis hier meer hormonen kilos nog haha zwangerschap kilos zijn ervan af , maar heb om zwanger te willen raken hormoontjes geslikt waar de nodige kilos erbij zijn gekomen helaas. maar wat ik ervoor terug heb is het allermooiste dus jammer dan

3. Momfulness

@Danjo, zo denk ik er ook over. Ik heb een tijgervel van hier tot tokio, ben nog een paar kilo te zwaar en heb nog steeds BI maar wat ik ervoor terug heb gekregen is het me meer dan waard.

@Heijderbos, nou als jullie het zo leuk vinden, kom dan een keer zwemmen! Dan kom ik ook met Julien haha. Ik ga daar trouwens babyzwemmen. Lekker warm in zo'n tropisch bad.

4. Momfulness

@Wendelaa, ook al ziekjes. beterschap,

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    als ik erop vakantie ga zal ik het je melden Luna

Tijgervel mooi toch hahaha heb ik ook haha is wel heel uniek heeft niemand zoals mij , hm BI speelt hier ook nog vaak op ben ook heel benieuwd oe dat straks zal gaan met werken gezien ik de hele dag sta en loop

Krijg de koekjestrommel niet open grr

6. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Haha Luna ik zal het doorgeven als ik een keertje ga met Eva ;)
    Wel lekker ja daar babyzwemmen.

@ Danjo GRRR rot koekjestrommel! heb je hem ondertussen al open.

7. Momfulness

Ja echt doen hoor Danjo! Dan kom ik ook zwemmen gezellig.
    Nou mijn tijgervel mag er ook wezen hoor. Echt mijn hele buik zit vol. Jij werkt toch in een ziekenhuis? Ben ook benieuwd hoe het zal gaan met bi maar ik zit de hele dag dus mag niet klagen.

haha, grof geweld gebruiken bij de koektrommel!!

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    man lief heeft em geopend maar wou niet delen moest ik weer dreigen met een bommetje haha ij was ineens heel snel met delen haha.
    ja doe ik Luna , en idd werk in het zh , stom he dat je toch trots kan zijn op je velletje

9. Momfulness

@Danjo, haha zo te horen gaan jullie net zo met elkaar om als Guus en ik. Bedoel je een rookbom? ;) Niet gek dat we trots zijn op ons velletje! Kijk eens wat er voor moois uit gekomen is!!
    Mijn moeder heeft er wel altijd heel erg mee gezeten en ik heb me voorgenomen dat niet te gaan doen.

@Rose, gezellie!! en nee wij gaan niet ver weg verhuizen dus dat uithuwelijken komt voor de bakker. hihi

10. Rose1982

Hahah is goed Luna! :)
    toch maar geen voetbalvrouwen kijken ?
    \Ik zou ook popstars kijken, maar ben niet weg te slaan hier :p

11. Momfulness

zo nu ga ik echt, manlief komt zo thuis van zijn avonddienst dus even kletsen. O ja we hebben gisteren eindelijk wat kunnen stoeien in bed. Was zo blij dat dat weer goed ging. Doei meisjes. Nu nog even typisch rtl kijken want dat gaat over atwt.

slaap lekker.

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    zo is dat luna en nee geen rookbom een bommetje van 84 kilo hahahahaha

Rose je bent niet de enige

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Oh ja atwt haha hm mannetje zal dat wel niet willen zien want dan is er voetbal op grrr , maandag weer een dag

14. Rose1982

@ luna haha fijn dat het leuk was het stoeien. ;)
    Fijne avond nog!

@ Danjo haha rookbom van 84 kilo :)
    Atwt ik wil de oude lilly terug en ik vind het niks dat carly en holden verliefd zijn :(

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik vind die nieuwe lily ook ruk en Carly ook bah.
    en nu dat gezeik tussen Noak en Luke word ik ook een beetje moe van

16. Rose1982

ja pff zo langdradig!

Ik heb z'n zin in een sigaret helpp! Ben al 2 jaar gestopt maar na de bevalling krijg ik er steeds meer zin in. Durf er geen te roken want dan ben ik weer verkocht. :(

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Niet doen

18. Rose1982

Hee Leoniee!!
    Heb je gemist hier vanavond? hoe is het met je meissie?

19. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Kitty, how come? Tjee meid... dat zou me heel rauw om mijn dak vallen als je dat zo ineens te horen krijgt. Ik kan me helemaal voorstellen hoe verdrietig je moet zijn.

@Leonie en Odess, waar zijn jullie?

@Luna, geen idee wat voor een stijl het was (ik ben stijlloos ;)). Ik weet wel dat mijn jurk uit Spanje kwam. Moest er 6 maanden op wachten voordat hij vanuit Spanje in Nederland zou kunnen zijn. Mijn boeket was idd wel bijzonder, maar ik wilde dan ook per se een boeket waarbij ik mijn handen vrij zou hebben. Vandaar deze keuze van de armband.

@Babydoos, hebben jullie hem allemaal gehad? Ik heb nog niets gezien :(

@Wendelaa, ook een hele mooie jurk ja :D! Beterschap zeg. Klotespuit ook!

@Heijderbos, zeg maar wanneer we gaan zwemmen. Ik ga mee hoor ;)!

@Kilo's, hier 13 kilo kwijt op mijn startgewicht nu, maar dat zal na de feestdagen wel weer anders zijn ;). Al probeer ik er nu echt op te letten. Er moeten er eigenlijk nog veeeeeeeeel meer af.

@Stoeien in bed, ikke ben jaloers Luna :p!

@Rose, hou je in!!! Niet meer gaan roken hoor!

Liefs,
    Josien

20. Rose1982

@ Josien nee ik zou proberen me in te houden ;)
    lekker hoor zoveel kilo"'s eraf!
    Ik ga na de feestdagen weer sporten en minder snaaien hihi

Deel Deze Pagina