@foto's, mooie jurken dames!! Hopelijk kan ik ook ooit hier foto's plaatsen, maar wacht nog op de vraag. @werken, mijn verlof eindigt op 1 januari, gelukkig heb ik nog heel veel vakantiedagen dus ga pas 1 maart werken. Heb dat deze week kunnen regelen. Ben zo blij dat ik me meisje nog niet hoef te missen. @kilo's, heb niet gewogen voor me zwangerschap en na ook nog niet, dus heb geen idee. Maar begin in januari weer met een afslankkuur. slaap lekker meiden!!
Ik heb niks bijgelezen, ben erg ziek van de vaccin mexgriep.. gister gehaald en mn meiden zijn er ook niet helemaal lekker van. Eindelijk heeft de fysio gebeld voor een afspraak voor Noa. We kunnen dinsdag terecht want ze heeft echt een hele sterke voorkeurshouding, er is al een beetje een afplatting ondanks de oefeningen die we hadden meegekregen van t cb.
hhmmzz teveel om nu op dit tijdstip terug te lezen (ben erg op mn nachtrust gesteld ) maar las wel ff de vraag van Danjo over het koelen na de prikjes. Ik had een washandje nat inde diepvries gedaan en die wilde ik meenemen naar het bureau voor naderhand maar die was ik vergeten en ze zei, das maar goed ook. Doordat je het koelt neemt de vloeistof minder goed op vertelde ze mij. Het was het beste om te troosten en over de plekjes te wrijven.
Door de kou schrikt het lichaam en trekken de bloedvaten ed. dicht waardoor er minder opgenomen kan worden vandaar dat ze niet adviseren om er koude dingen op te leggen. Ik doe er eigenlijk nooit wat mee omdat ik denk dat masseren op dat moment ook niet echt fijn is voor de baby omdat het plekje dan al gevoelig is.
Goedemorgen meiden! Was gister erg gezellig bij mijn ouders! Dyoni is weer verwend met een gave muts (foto volgt) en een mooie fotolijst(okee voor mama) en ik heb van mijn vader een super mooi bloemstuk gehad! Vandaag gaan we naar het werk van mn moeder gaat Dyoontje met de kerstman op de foto en daarna weer bij mn ouders eten en s avonds naar een verjaardag druk druk druk maar gezellie!enne onze trouwfotos staan op hyves @Mvj; ach Evi ook de eerste prikjes zo zielig he?!hoop dat het nu wat beter met haar gaat @Danjo; ben je alweer wat beter??pff nog steeds ongi, ik ben 2 dagen leegelopen en met 5 dagen was het gelukkig helemaal weg!Dat is wel wat anders dan voor mn zwangerschap.. @Natjes; wow Tygo is een lekkere langslaper! @Wendelaa; helaaas vannacht om 4 uur was ze weer present hahah ach ja geeft helemaal niet, ze doet het lekker in haar eigen tempo..ook al zon mooie trouwjurk! @Josien; mooi goed gegroeid jullie mannetje! En in de lengte zal die indd wel groeien als zn broeken zo kort zijn! En de tip die je hier eerder las werkt super; de balneum extra vettende badolie, is echt geweldig spul!oww wat leuk een fabeltjeskrantgym!enne jullie zagen er ook mooi uit op de trouwdag! @Ellen; was de borrel gezellie? @Anas; gelukkig viel het mee de tandarts maar brrrrrr..spannend zeg je huis! @Curly; nou dat klinkt als een feestelijk diner!oww lekker lang vrij heerlijk!!! @Sannie; ben zo blij voor je meis dat het nu zo lekker loopt met Tessa heerlijk genieten dan he?! @Luna;beterschap meis!ik hou Dyoni ook altijd rechtop tot ze geboerd heeft soms is dat heel snel maar soms duurt het even! @Blijei; all you need is love is traditie he! @Moor; fijn dat het goed bij jullie gaat!hihihi babyfluisteraars geweldig!Wat een mooie fotos!En een leuk kaartje! @Kitty; heee bah wat vervelend eerder werken! @sylvia; beterschap ennu succes bij de fysio! @discussie; erg jammer dat er weer over mijn dochter en mij gepraat is, ben er eerlijk gezegd een beetje erg klaar mee met mensen die dit op zon manier doen als je problemen hebt met mij of mn dochter en daardoor hier weg wil blijven pb het me dan ipv hier ellelange discussies te gaan houden
@Danjo, ach die kilo's gaan er w.s over een tijdje wel weer af. Hier moeten er ook nog 10 af, net wat je zegt, waar je het voor doet is t mooiste wat er is! @Tijgervel, hier ook mooie streepjes, ach je went er aan. En over een tijdje vallen ze niet meer zo op, dan zijn ze niet meer zo rood. @BI, hier merk ik t ook nog steeds. Lang lopen gaat nog steeds niet......uurtje door de stad is bijv echt doorvermoeiend! En ook soms in bed doet de boel pijn. Zie wel hoe t gaat met werken straks...werk in de thuiszorg, dus veel in de weer. @Luna, en viel t stoeien mee @ATWT, hahaha...ik kijk t ook als manlief niet thuis is. Of ik ga wat vroeger naar bed. Die nieuwe Lily is idd ruk en die Luke daar irriteer ik me mateloze aan! Wat een jankbal zeg @Sylvia, jij ook al naar de fysio voor een voorkeurshouding! Succes en hoop dat Noa t net zo leuk vind als Tim hihi @Baby, lekker verwend jullie! En idd ze doen t gewoon op hun eigen tempo. Voordat ze 18 is slaapt ze wel door snachts @Josien, ben wel erg benieuwd naar je fabeltjeskrant gym! Heb ik echt nog nooit gezien Nou gisteren op tijd naar bed gegaan....met kruik en extra deken en nog klappertandend in bed! En een hoofdpijn, niet normaal meer zeg.....gelukkig sliep Tim tot 8.00 en Eva zelfs tot 8.30!
babyd, lekker verwend hoor. Ben benieuwd naar de muts. toevallig heb ik vorige week voor Britt een nieuwe muts gekocht (veel te duur, maar zo mooi)!!!
effe snel reageren.. Wendela mooie foto babydr laat dr lekker kletsen, niks van aantrekken! Danjo vies he al die sneeuw! kitty balen dat je 2 weken eerder moet beginnen! Was je 2 weken te vroeg bevallen ook dan? of hoe komt het dat je 14dg eerder moet. ik moet maandag weer werken!! bleeeeh
ATWT kijk ik ook altijd wel, ik vind het eigeniljk wel leuk dat holden en carly in love zijn Ik weet een aantal verhaallijnen al omdat ik ooit de spoilers gelezen heb op de fansite hihi Dus niet alles is een verrassing voor mij
goedemorgen! @Wendelaa: mooie jurk zeg! @Danjo: het antwoord uit het boekje is al gegeven @Luna: dank je. Maar de taarten is meer iets om naast m'n vaste baan te doen. Het is een leuke hobby maar als het een "echte" baan moet vervangen moet ik redelijk wat taarten bakken pm wil het echt goed rendabel zijn en dan is het geen leuke hobby meer ben ik bang. @kilo's: ik pas m'n kleding weer maar nog niet m'n trouwring. Ben nu 68 kg. M'n startgewicht was 64. Dus ik ben van plan na de feestdagen te gaan lijnen en terug te gaan naar de 60 ongeveer. Dan ga ik weer wat normaler eten en dan kom ik geheid aan en hoop ik zo terug te komen op de 64 ongeveer. @Baby: fijn dat het gisteren gezellig was en lekker verwend @mezelf: hier supernacht gehad. Gisteren om 23:00 wakker gemaakt en vanochtend om 7 uur sliep ze nog. Heb d'r maar wakker gemaakt want anders kom ik met de 5 voedingen in de knoop of ik moet er overdag korter tussen laten zitten maar ik doe het het liefst op verzoek dus daar wil ik gewoon de ruimte voor hebben. Maar denk dat als ik haar niet wakker gemaakt had ze nog wel een tijd geslapen zou hebben!
Goedemorgen allemaal, Heb wel gelezen maar ga zo weg dus geen reacties verder.. Vannacht ook beetje last gehad van de tacoprik maar hoop en denk dat t nu weer over is. Iedereen fijne dag en tot snel weer.
Oja alleen nog even Luna....natuurlijk is dat prima van de naam, aleen maar trots! Wel grappig want ik had als andere naam Julian...
goedemorgen. weinig teruggelezen sorry!!!! ik was namelijk vanmorgen alles aan het terug lezen en wat denk je klapt de stroom er weer uit oooohhh ik wordt er helemaal knetter gek van 2 dagen geleden zaten we al uren zonder stroom toen vannacht om 2 uur geen stroom meer lekker hoor met een beebje in huis en het vriest -15 en toen om 5 uur deed alles het weer klapt om half 8 vanmorgen er weer alles uit! hoezo vervelend jeetje zeg en loud bbbrrrrrrr. hoop dat dit de laatste keer was! veel liefs jaja
@wendelaa; nee als ze 18 is slaapt mama nog niet door, dan is dochterlief aan het stappen hahaha @Curly; ik zal dalijk als we weg gaan een foto maken en hem morgen plaatsen..ook benieuwd naar die van Britt! @anas; bleeeeeeeg weer werken getsie succes meid! @maia; heerlijk zeg zon nacht! Blij dat het met fv goed gaat! @blijei; beterschap! @Rose; pff fijn . @jaja; alweer die stroom grrrrr
@Jaja, dat is ook wat met de stroom! Hoe kan dat toch steeds? Ligt dat aan jullie stoppen of valt gewoon de stroom uit. @Baby, 18 al? Eva mag pas als ze 30 is hoor
@Wendelaa: en Tim wanneer mag die? Nou hierbij dan de Barbapapa taart. Hij wordt zo opgehaald hoop ik (als ze het door de sneeuw redden)
en aangezien ik gisteren en vandaag toch bezig was, heb ik een extra biscuitje gebakken en bekleed en versierd klein uitprobeersel, kan strakker maar het was de eerste keer dat ik zoiets deed. Gaan we zo lekker zelf opeten!
maia:mooi hoor erg leuk! wedelaa:nee het is niet alleen bij ons thuis heel ons dorp en omliggende dorpen zitten steeds zonder stroom!
Maia mooie taarten hoor jaja das mooi klote me dit weer zeg bah bah baby fijn dat je het gisteren zo leuk heb gehad en vandaag weer een drukke dag Slvia thanks voor de uitleg rest alweer vergeten sorry Hier naomi om 8 uur wakker moeten maken ze heeft heerljk geslapen en mama en papa ook :d zo gaan we even boodschappen doen en verder een lekker rustig dagje gelukkig