Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hahah wat zijn jullie ook een stelletje draken!! :D

Ik had gister een druk dagje, vandaar dat ik hier niet ben geweest! Smorgens de griepprik halen, en smiddags tot savonds laat vriendin op bezoek gehad.
    Toen was ik te moe om aaaalles na te lezen! ;)

Boerkini: Haha! NOu hij was binnen eergister, maar hij word dinsdag weer opgehaald! :D
    Ik voelde me net zo'n marjonette ( of hoe noem je t ) ..
    En ik bn erachter gekomen dat ik me niet schaam voor de striae.. MAAR ik kan er niet tegen dat het zo slap is!! BRR..
    Maargoed, ik wil nu toch voor een bikini op tankini gaan! ;)
    Dus helaaaaas dames :p geen foto van de boerkini!!

Danjo: Wauw 2 weken ongesteld? Ben je het niet poepzat??
    Ik moest vorige week donderdag stoppen met de pil, liep meteen compleet leeg, tot woensdag, toen was het op :p..
    Ik ben zo blij dat ik weer string aan kan..
    Maurice schrok zich dood gisteren, die was me gewent met tent.

Luna: Haha! Waar is het heijderbos iets??
    En daar kun je zwemmen??
    Wat leuk dat je hebt gestoeit met Guus, haha!!
    Ik gisteren ook met Maurice :p, heerlijk haha kan niet wachten tot vanavond!
    Ben je alweer beter te pas vandaag??
    Lekker aan het knuffelen met Julien??

Kitty: Wow, dat is even omschakelen dan!! Hoezo dat ineens, hebben hun of jij een fout gemaakt??!

Jurken: Ik zag heeeeele mooie foto's voorbij komen!
    Die van Moor had ik stiekem al een keer bekeken! :D
    Gaaf hoor! Ik wacht nog steeds op een aanzoek!!

Rose; Wat super dat de medicijnen zo goed werken bij Eva!! :D
    Wat n lekker kind is t toch!!

Wendelaa: Wow wat een figuur! :O
    Hoorde ik jou vorige week niet zeggen dat je af wou vallen?? Ik mag t niet horen! Haha!
    Mooie jurk hoor! Vooral aan de achterkant bij de kont zo mooi! ( klinkt lomp , maar dat viel me op! ) ;)

Babydr: Fijnnn.. Ik ben benieuwd naar de foto's van het mutsie!!

Blij ei: Hoe is t daar dan?? :D Ik mis je wel hoor!
    Eerder kletste je ons de oren van de kop!!

Rust en regelmaat: Kan me de rug op!!
    Ik wil best rust en regelmaat invoeren, maar niet op de manier hoe hun het mij vertellen.
    Ze blijft schreeuwen dan!!
    Als ik haar na een uur slapen eruit haal, zit ze heel tevreden lekker bij ons. Totdat ze weer moe word, en dan leg ik haar in bed.
    Wij moesten haar die tijd dat ze dan wakkeer was, maar gewoon in bed laten huilen.. ik vind dat zo zielig.. Dan is ze helemaal hysterisch aan het krijssen..

Sannie: Wat super om te lezen! Ik zei het net nog tegen Maurice, echt fijn om te lezedn dat het nu zo goed gaat!

Jaja: Ik kan het gemist hebben hoor, maar hoe gaat het nu bij jullie? Is Dylan goed te pas of....?

Meeting.. meeting..meeting!!!!

2. @maia, mooie taarten zeg!

mooie jurken voorbij zien komen. zal de mijne ook ff showen:

Bekijk bijlage 37552

3. Tamale

Tamale Niet meer actief

Maia, superrrr gave taarten!!!
    Ik zou ze niet eens durven opeten zo mooi ze zijn!!

Sneeuw:: WWWAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRR??? :(
    Hier zijn er een paar inie minie vlokjes gevallen.. Verdorie!!!!

4. Tamale

Tamale Niet meer actief

knuffelk: wauww, mooie jurk hoor!! super..

5. Maia

Maia Niet meer actief

dank jullie dames. De ontvangster was er erg blij mee.

@kk: ook al zo'n mooie jurk zeg! Leuk die "mouwtjes" of hoe je het ook noemt.

@relatie: het gaat dus over het algemeen wel goed met de relaties hier ;) zo na de bevalling :D

6. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Maia, wat een geweldig mooie taart zeg!
    Ben echt jaloers op je, dat zou mij dus echt niet lukken haha

@Leoniiee...ja idd hoorde je mij zeggen dat ik moet afvallen.
    Op die foto woog ik 70kg..nu 81,5!! Dusssss...;)
    O en onder de jurk zat een corset, toen die savonds uitging deed heel mijn bovenlijf pijn zo strak zat t haha

@Knuffelkonijn, prachtige jurk!

@Geen sneeuw, dat mee je niet zeg!
    Hier is t compleet wit en onwijs koud!

7. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Ik had geen zin in spaties dus even puzzelen om je stukje te vinden...

danjo, ik vind atwt ook langdradig worden en van dat verhaal van Jack en Carly en Zack en die blonde waarmee hij getrouwd is wordt ik ook moe. haha. Waar een mens zich toch druk om kan maken.
    @Josien, dan heb je een flinke tijd op de jurk moeten wachten zeg!
    @Rose, niet gaan roken!
    @Curly, dat heb je fijn geregeld met je vakantiedagen zeg! 1 maart is nog verweg!!
    @Silvia, beterschap hoor! Stomme griep ook.
    @babydream, weer een drukke dag voor de boeg! Gezellig zo te horen. Ben benieuwd naar de foto van de muts (van Dyoni).
    @Wendelaa, gelukkig heb je nog even goed kunnen slapen. Erg hé zo ziek zijn.
    @Leonie, tankini's heb je ook hele leuke. Die flubberbuik komt nog een heel eind goed joh, je bent pas bevallen. Ik lijk ook nog 4 maanden zwanger. Leuk hé dat stoeien?! haha\
    @Knuffelkonijn, mooie jurk, qua model lijkt hij wel wat op de mijne, ook een kleine sleep erachter.
    @Anas, wat een goed idee, ik ga de fansite ook eens opzoeken!
    @Maia, dat is ook weer zo het moet leuk blijven inderdaad! Hopelijk komen jullie er wel uit!
    goede nachrust zo te lezen! Die taart is weer super leuk.Verzin je dat allemaal zelf? Bij mij zou het een grote kliederzooi worden. O ja en prima met de relatie. Bij jou ook nog ? haha
    @Blijei, dat vindt ik wel heel erg toevallig! gelukkig! Hij staat op het lijstje.
    @jaja, wat irri van de stroom

8. Momfulness

Nou hier was het vannacht weer lekker met Julien, die heeft tot half 8 geslapen.

alleen net even naar mijn ouders geweest (mam weer beter) en toen had Julien er echt geen zin in. Alleen maar huilen, huilen, huilen en zodra hij weer in de auto staat en thuis is is er niets meer aan de hand. Best lastig maar goed.

Ik voel me ook nog niet veel beter. stomme griep.Hebben jullie de kerstkaarten al weg gedaan ?Ik ben er nog niet aan toegekomen.

9. Momfulness

@Leonie, wat een raar advies trouwens dat je haar in bed moet laten krijssen als ze wakker wordt overdag! Dat doe ik ook niet hoor. Soms krijg ik wat van dat cb.

10. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Ola dames.

@Zag een mooie jurk voorbij komen om jarloers op te worden.

@Rose: Tja zit ook al weken te smachten, maar niet doen hoor. Je bent nu al zo ver gekomen.

@Figuur: Hier nog steeds flubberbuik om trots op te zijn. Vanaf januari pas lekker aan de slag met sporten.

@Sneeuw: hier net wat leuke fotos gemaakt van Marley in de sneeuw. Vind het wel doodeng. Rene en ik zouden vanavond uiteten gaan en naar de film mijn stiefmoeder zou oppassen. Helaas durf ik de weg niet op. Mijn stiefmoeder woont drie kwartier hier vandaan en aangezien het vanacht echt heftig word gaan we een andere keer.

11. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Luna http://fansiteatwt.nl/

12. Momfulness

@Anastasia, bedankt, ik ga eens lezen en kijken of mijn voorspellingen goed zijn. haha

@cindy, nou kan ik me voorstellen dat je in dit weer niet durft te gaan, vooral als je schoonmoeder zo ver weg woont. Ben nu wel nieuwsgierig naar de sneeuwfoto's!

13. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    @prikjes: vroeger werd altijd gezegd dat er een koud washandje op moest, maar nu zeggen ze: juist niet doen, dan verspreid de vloeistof zich niet goed... hier ook voor de zekerheid zetpillen gehaald (120 mg, die tot de 3e maand door de helft moeten) maar niet nodig gehad.
    zielig is het wel voor die kleintjes... in januari moet tess alweer!

forum: ik vind het hier ook reuze gezellig (meestal) en ik heb ook wat aan de ervaringen en tips van anderen.
    ik vind het wel heel lastig dat als ik 1 of 1,5 dag niet ben geweest, ik het gevoel heb dat ik op iedereen moet reageren... ben daar vervolgens heel lang mee bezig en dan heb ik niet veel tijd meer om gezellig mee te kletsen. ik ga dus vanaf nu alleen reageren op iets waar ik echt wat over te zeggen heb, hoop dat jullie dat niet erg vinden!

discussie: alles is wel gezegd geloof ik... ben alleen wel erg benieuwd wie er een pb naar roos hebben gestuurd en wegblijven omdat ze zich ergeren aan bepaalde personen hier!!!(o wat een nieuwsgierige roddeltante ben ik toch... ;) )

moor, hoop dat je t heel erg naar je zin hebt in gent! super hoor! lauren heeft het vast heerlijk bij opa en oma, zal ze lekker verwend worden!
    wat een geweldige fotoreportage van jullie trouwen, jullie zijn een prachtig stel!

a.y.n.i.l.: dat krijg ik er hier echt niet door... was t maar zo. maar een leuke film is ook goed! ik ga nog wel ff naar de nachtmis, die begint al om 23.00 uur en dan moet je 3 kwartier daarvoor al in de kerk zitten, anders heb je geen plek meer... dus moet al op tijd weg. teun blijft bij tess

luna, ik zou zolang julien nog liggend de fles krijgt, in ieder geval proberen of er een boer komt. je kunt m dan ook laten zitten op je schoot, met een speeltje ofzo? ->die tip kreeg je al, haha

danjo, helemaal eens met je verhaal dat t kdv leuk is voor kleintjes! ook goed, ze leren van de andere kids en krijgen wat weerstand en zijn weerbaarder. (zegt de kdv-leidster, hihi)

josien, mooie foto zeg! zelf zitten mag ook nog niet, maar als je je handen onder smas oksels houdt, kan t geen kwaad volgens mij!

balen dat je eerder moet beginnen kitty! is daar niks aan te doen???

wendelaa, ook al zo`n prachtige jurk!

kilo`s, ik ben alweer een kilo aangekomen de afgelopen tijd... (nu dus weer 2,5 kilo boven mijn startgewicht) ach, na de feestdagen kan ik weer lijnen! (nu echt niet hoor! hihi)

wat veel zieken van de spuit zeg! beterschap meiden!

baby, weer een drukke dag vandaag! trek je niks aan van alles wat werd gezegd hier, (bijna) iedereen vind t gezellig als je hier bent! de borrel was errug gezellig, en tess heeft heerlijk geslapen bij mijn ouders.

wendelaa, hoest nu? fijn dat jullie konden uitslapen!

anast: ooooo weer werken! balen zeg! komt goed meid, hopelijk ben je er zo weer aan gewend!

maia, wat goed van fleur zeg! super! en die taart, wat een kunstwerk!

jaja, zonder stroom met deze kou, geen pretje!!!

danjo ook al zo lekker kunnen uitslapen, heerlijk!ga je nog naar t dickensfestijn? wel n beetje koud he?

kk, mooie jurk meid! en mooie fotolocatie!

leo, ga je de tankini wel showen dan??? :D

luna, hier de kerstkaarten op de bus, nu de buurt nog in, maar vind t veels te koud! haha

cindy, hier ligt ook wel sneeuw, maar de wegen zijn goed begaanbaar. kan me voorstellen dat je t risico niet wil lopen dat er wat gebeurd!

hehe, ik ben er... toch weer veel gereageerd en lang bezig geweest...
    ff naar de intratuin geweest, altijd leuk! vanavond misschien even naar t dorp, er is hier "candlelight evening" erg gezellig altijd. maar ja, ook wel erg koud... ik merk dat tess het allemaal prima vind, ze is altijd lekker warm als ik haar uit de kinderwagen haal thuis, dus die heeft er niks onder te lijden. ze slaapt ook gewoon door.

14. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    sorry voor t lange verhaal... zoek je stukje er maar uit, zal t de volgende keer anders doen. dit is ook niks...

15. Momfulness

@Ellen, ik laat Julien vandaag gewoon tegen me aan zitten voor het boertje (niet dat er iets uit komt) maar dat gaat beter dan tegen me aan houden. Ik snap het wel als je alleen reageert op de zaken waar je iets over te zeggen hebt hoor! Je bent anders zo lang bezig.

16. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Ellen, ik vind het niet vreemd als je alleen op bepaalde zaken reageerd. Als iemand iets vraagt en ik heb totaal geen idee, dan reageer ik ook niet....anders krijg je dadelijk 10 x; weet ik niet...is ook zo stom vind ik haha

En gelukkig weer helemaal opgeknapt, wel wat moe moet ik zeggen....

Als t goed is gaat manlief vanavond stappen, dus heb ik de tv voor mezelf, kan ik mooi Net5 opzetten! Zaterdagavond altijd leuke series, maar manlief geeft daar niets om...

Trouwens, we lopen al een week of 2 te dubben over oud en nieuw. Normaal wil manlief t liefst een hoop mensen over de vloer en is sjaggie als bijna niemand kan....
    Maar vanmiddag zei die; ach als niemand kan dan maakt t ook niet, maken we t gewoon gezellig met zn 4tjes..de schat!
    Helaas moet ik w.s wel even een paar uur werken

17. Momfulness

@Wendelaa, toch heerlijk gewoon met zijn 4en met oud en nieuw? Guus moet om 22.30 uur naar zijn werk tot 06.00 uur s'morgens (nachtdienst). Ik ga dan gewoon lekker op tijd naar bed. haha

18. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    mag ik even mijn sneeuwprinsesje tonen:p

19. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Luna, ja ik vind dat ook zalig!
    Geef er zelf ook echt niets om en met zoveel mensen hoeft van mij ook niet perse hoor....maar manlief is echt een gezelschaps mens. Al is ie nu die wat ouder wordt(ahum..pas 31) en sinds mijn zwangerschap, steeds meer gericht op ons gezinnetje

20. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    wendelaa, super zeg, hier is mijn vriend ook steeds 'huiselijker'. eerder ging hij wekelijks stappen, maar nu zit hij ook graag met ons op de bank. wij krijgen met oud en nieuw de buren over de vloer. gezellig. jammer dat je nog ff moet werken, ben je dan om 00.00 uur wel of niet thuis?

lieve foto van eva! geen last van de kou?

luna, niet elk kind laat een boer hoor! de hik komt volgens mij nog vaker door te snel drinken dan doordat er niet geboerd is.

Deel Deze Pagina