Oh ja, nog een foto die mijn zus en ik voor onze grootouders hebben laten maken. Deze wordt 40x80 (dus nog wat bijgesneden) in sepia op dit moment op linnen gedrukt. Mooi hè (al zeg ik het zelf ).
Volgens mij schreef Joenka PZ. Is dat niet Port Zélande? Sam had vandaag idd zijn Samshirt aan omdat we een meeting hadden met de mamma's en baby's van de zwangerschapsgym. Kon ik hem tenminste naderhand weer terugvinden ... Liefs, Josien
haha, hadden ze allemaal een hanenkammetje dan? Ik ga eens een foto van Julien plaatsen want daarop lijkt hij verdacht veel op Sam.
hahha, ja stel je voor dat je t verkeerde kind mee neemt En staat juist schattig die plukken! Beter als dat opa kapsel van Tim hihi... En ja, ik snap ook niet waarom er zoveel verschillende regels zijn over t zetten van de spiraal. Maar zowel de h.a als in t z.h doen ze t hier niet voor de 12 weken. Maar de h.a deed t de vorige keer ook toen ik niet ongi was en in t z.h willen ze dat dus wel....alsof ik daar op zit te wachten!
Anas: gadsie maandag weer werken :x balen. Of heb je er wel weer zin in?/ maia: wow wat heerlijk dat fleur zo goed geslapen heeft!!! Ik zou haar ook wakker maken hoor. Lekker hoor! woooow wat een gave taart! Ik heb m aan Dennis laten zien en die was ook helemaal onder de indruk! Geweldig zeg! blij ei: vervelend dat je last had van de prik vannacht. Hopelijk vandaag nergens meer last van en deze nacht weer lekker slapen jaja: ik heb t op t nieuw gezien idd dat jullie geen stroom hadden. Lijkt me erg moeilijk. Hebben jullie nog wel een beetje kunnen slapen enzo? Danjo: ook al zo'n lekkere nacht gehad! Leo: aah jammer, geen foto van je boerkini hahaha. Dan maar een mooie tankini uitzoeken idd knuffel: wow ook al zo'n mooie jurk! Ik heb trouwens vannacht over esmee gedroomd. Ze zag er totaal niet uit zoals op de foto's. Ze zat met de sterrendroom van tessa te spelen en ze drukte elke keer op een muziekje terwijl tessa in slaap valt bij de natuurgeluiden. Stom he dat ik dat droom hahahhaa luna: fijn dat je zo lekker geslapen hebt. Wel jammer dat ie overdag niet zo vrolijk was hehe. Hopelijk voel je je snel beter!~!!! relatie: hier ook weer goed kerstkaarten zijn de deur uit. Had ik snachts veel tijd voor hahaha cindy: ja ik snap dat je nu de weg niet op gaat hoor. Ik blijf ook liever thuis. Morgen kaartjes voor riverdance dus daar moeten we wel naartoe, maar anders hadden we ook thuis geblven..vind t maar niks allemaal ellen: snap dat je niet overal mee op wil reageren. Ik heb precies t zelfde. Ik neem je voorbeeld en ga dat vanaf nu ook niet meer doen ok! wendelaa: aah wat een schattige foto van je dochter! joenka: fijn dat het zo leuk was in disneyland!!! hahaha leonie: leuke jingleballs haha josien: gewelidg dat speelkleed!! en superschattig die haartjes van sam ongi: nee hier ook nog niet
Tessa is vandaag al de hele dag uit haar doen. Vannacht kwam ze om de 4 uur om te drinken. (laatste paar dagen sliep ze 8 uur) en vandaag de hele dag al een beetje huilen en niet vrolijk. Ook niet willen slapen. Gewoon niet lekker in haar vel. Net moest ze wel heel hard lachen om dennis dus hoop dat ze vannacht wle lekker gaat slapen!!! welterusten allemaal!!
Hihi, thanks Josien bedoelde idd Port zelande! Zal goed opletten als we in het meerdal zijn, we gaan van 11 januari tm 15 januari! Zal ik wel vragen hoe het met haar kleinzoon is! Gevecht in bikini....mmmmmm.....als je het niet erg vind sla ik die over. Helemaal nadat ik gelezen heb dat je maat 36 in je trouwjurk hebt! Josien: Wat een lekker koppie heeft Sam!!! En niet knippen hoor,is zo stoer! Leuke babygym ook.... Yep, we hadden ook sneeuw in euro disney. idd erg mooi Leonie: top, dat het goed gaat! Sannie: Hoop dat je een goede nachtrust hebt, hopen dat tessa morgen weer goed gemutst is!
@josien: wat een leuk kleed! Ik heb een paar jaar geleden bij zo'n actie van de AH alle Fabeltjeskrant handpoppen bij elkaar gespaard en die staan nu bovenop haar kledingkast te wachten tot ze oud genoeg is @spiraaltje: ik hoefde ook niet te wachten tot 12 weken of ongesteldheid. Idd gek dat het overal anders is. Alleen sinds ik hem heb 'vloei' ik (dus al 3 weken) maar dat schijnt normaal te zijn volgens de site van Mirena. Het zal wel, maar het is flink irri. @Sannie: hopelijk is Tessa snel weer 'vrolijk' hier een rustig avondje. Dvd van inspector Morse aan het kijken (heerlijk truttig, maar we zijn van de engelse detectives) en die staat nu even op pauze omdat manlief Fleur aan het voeden is dus ik kruip lekker even snel achter internet morgenochtend ben ik weer aan de beurt voor voeding (misschien dat ik hem dan een por geef maar dat zie ik dan wel hihi) weltrusten alvast!
Rustig avondje is toch heerlijk Maia! Genieten... Ben nu Boaz ook laatste fles aan het geven en dan duiken we lekker ons warme bedje in! Trusten allemaal... By the way: Relatie: Is hier top! Bij Britt is dat wel ff anders geweest!
Slaap lekker!! Hier een drukke dag gehad vandaag, vanavond bij vrienden wezen eten. We zijn net thuis, zo lekker bedje in want het is echt super koud Zal morgen even terug lezen. Lees over relaties nou die is hier ook weer toppie
Wendelaa wat lijkt Eva op jou zeg! Tim ook naar de fysio? en zie je al resultaat? Joenka fijn dat Disney zo leuk was! en zeker ook voor Britt. En was alles goed gegaan met Boaz bij opa en oma? Wij kopen ook altijd een oudjaarslot ik hoop dat we beide in de prijzen vallen! want wij winnen ook nooit eens iets (we kopen alleen met oud en nieuw en koninginnendag) Boeren Noa boert nooit eigenlijk en ook geen hik! een nette drinker Leonie hihi, leuk plaatje van de jingle balls! Kokeloere is nog op tv hoor op 3, mn meiden kijken het altijd. Sneeuw hier ligt een aardig laagje, ging vandaag met Luna en Danique in de sneeuw spelen maar Danique vond het niks aan veel te koud! Luna vond het na even ook wel genoeg en wou naar dr zus.. Maia wat een mooie taarten weer! Sannie bedankt ik voel me gelukkig alweer wat beter! wel sneu dat Tessa uit dr doen is, hopelijk gaat het vanacht beter. Josien leuk die speelgym van de fabeltjeskrant!Is de berg al over bij Sam? Mooie foto hoor! ik snap dat je die op canvas zet. Luna ik vind die reclame van dolce & gabana ook altijd erg leuk Jaja balen van die stroomstoring! ik zou echt niet vaak en lang zonder kunnen.. Menstruatie ik heb weer erg korte cyclussen max 20 dagen dus dat vind ik echt balen! Hier vandaag kerst inkopen gedaan, vind ik altijd erg leuk en ben ook wel geslaagd alleen nog niet voor iedereen maar ik ga er van de week wel weer op uit. Ik hoop dat ik iedereen zo'n beetje heb gehad want heb gelezen van de laatste 3 pagina's.
@Maia, vloeien na het zetten is idd normaal. Ik ben toen zelfs een paar maanden aan t tobben geweest, maar daarna niet ongi meer geweest! T is dus even doorbijten haha @Relatie, merk wel dat idd het krijgen van een eerste kindje meer impact heeft op je relatie als een 2e. Je zit dan zo vol nieuwe gevoelens doordat je voor het eerst moeder wordt. Vind het krijgen van een 2e kindje een hele andere ervaring, veel ontspanner...ja hoe leg je dat uit, mama's van een 2e zullen t wel snappen Maar na Eva heeft het er hier enorm om gespannen. @Rose, gezellige avond gehad dus! @Sylvia, daar heb ik dus een hekel aan he kerstinkopen! We deden altijd bij mijn man thuis lootjes trekken, maar dat hebben we afgeschaft. ZOveel verjaardagen in december en januari en dan ook nog sinterklaas....nee, dat werd echt te veel!
@Sylvia, hij heeft nog steeds een sterke voorkeurshoudig in bed. Hij kan gewoon zijn hoofd alle kanten op draaien, maar als ie slaapt blijft hij op dezelfde kant liggen. Hij heeft dus aan een kant een afgeplat hoofdje en daar baal ik stevig van! Met zijn arm, waar we mee moesten oefenen, gaat t heel goed. Alleen als je m op zijn buik legt, tilt ie niet echt zijn hoofd op. Ben dus blij als we volgende maand weer terecht kunnen
goedemorgen. Wauw er ligt hier een pak sneeuw!!!!!!! er is echt veel gevallen. stroom:gelukkig is het niet meer voorgekomen want na3x werdt ik er wel simpel van haha. leo:mooi plaatje hoor ja je moet toch iets doen he als er niemand is hier haha. josien:haha heerlijke foto van sam en die haartjes ik ben jaloers dylan had toen hij geboren werd ook super veel haar maar het meeste is al uitgevallen snik snik. wendelaa: dylan heeft precies hetzelfde zn hoofdje is ook helemaal afgeplat en hij kan ook het hoofdje alle kanten opdraaien maar als hij slaapt ligt hij altijd op dezelfde kant morgen moeten wij naar de fysio en dan wordt zn hoofdje ook gemeten en dan over 3 maanden doen ze het weer want als hij een helmpje moet moet dat vanaf 6 maanden maar dat wil ik echt niet vind dat zooo erg dus wij doen er ook alles aan hier! maia:wou ik nog even vragen jou taarten kunnen zeker niet bezorgd worden want dan zijn ze niet meer heel. lijkt me echt leuk om een keer een taart bij je te bestellen maar je woont echt iets te ver weg! luna:ind smelt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sannie:hoop dat het vandaag beter gaat! joenka:fijn dat het leuk was ik ben er ook een keer geweest en het is echt geweldig daar. ongi:ggrrr hier al 2x ongi geweest bah! boeren:dylan boert altijd en spuugt er dan ook altijd bij ik laat hem tussendoor met fles drinken ook boeren en er komt altijd een boer hier. relatie:hier ook alles goed we hebben heftige weken gehad maar gelukkig gaat het hier nog goed! zo volgens mij heb ik iedereen wel gehad! We zijn weer bezig met iets nieuws we geven dylan nu om de 3 uur overdag de fles en dan in kleinere hoeveel heden. hij dronk namelijk maar 600 ml op een dag en hij weegt bijna 6 kilo hij kreeg het gewoon niet weg dus nu 6 flessen en gisteren is het goed gegaan hij heeft alle flesjes netjes op hij lust het wel maar volgens mij is het gewoon teveel voor hem als hij alles in 1x krijgt dus nu maar efe zo dan! veel liefs jaja
@Jaja, is dat de eerste keer dat je naar de fysio moet? En het hoofdje meten, dat hebben ze hier niet gedaan bij de fyiso! Helmpje doen ze niet zo snel meer heb ik gehoord, schijnt dat dat ook niet alles is en t zonder helmpje ook echt wel weer goed kan komen. Morgen wil ik trouwens even naar de fysio bellen, ze zijn daar met zn 2e en degene die ik heb gehad, ja wel heel aardig ofzo...maar toch....wil even kijken hoe die andere werkt. Mijn schoonzus heeft met mijn neefje daar ook gelopen en had over haar hele goed verhalen Slim trouwens om t zo te proberen, kan idd goed dat de hoeveelheden te groot zijn. Als ze ie zo een extra fles krijgt, dan komt ie toch aan wat meer voeding.
wendelaa:nee in het zh hadden we ook al fysio en ind helmpje is niet alles maar als ze het nu meten en over 3 maanden kunnen wel goed verschil zien als ie er is??? maar we blijven gewoon heel veel oefenen!
Vind het vreemd dat ze bij jullie dan wel t hoofdje meten en hier niet! Ik bedoel, ik zie de afplatting best goed en heb t idee dat t meer wordt...ik krijg er echt helemaal de zenuwen van en kijk er steeds na of voel eraan...heb jij dat ook?
@Sannie, haha die droom van jou! Hopelijk ben je de nacht dit keer beter doorgekomen. @Joenka, ja wat leuk, mijn moeder zal wel met haar mond vol tanden staan! Die zou het echt leuk vinden. Ik ga even kijken wanneer ze in jullie vakantie moet werken. Jammer hoor van dat bikinigevecht... @Maia, haha zo gaat dat hier ook met de voedingen. @Rose, leuke avond gehad dus! Is eva m ee geweest? @Sylvia, wat leuk zeg in de sneeuw. Lijkt me zo gezellig zó'n groot gezin. Werk jij ook nog? Hoe regel je dat allemaal met 3? Merk je ook dat je makkelijker wordt met een baby als je al 2 kindjes hebt gehad? Ik hoop niet dat ik me weer zo onzeker ga voelen bij de volgende in het begin. @Jaja, wat goed dat het met de flessen nu beter gaat zeg! @Reclame, ik ben dus niet de enige! Hij mag hier ook wel even op de bank komen liggen. Het sneeeeeeeeeeeeeeeeeuwt hier........Jeeeeeeeeey. Nu wil ik graag vanmiddag foto 's gaan maken met Juliën maar hoe doe ik dat zonder dat hij het ijskoud krijgt en nat wordt? Hier is het weer prima gegaan.
wendelaa:ja ik wordt er helemaal kriebelig van ik kijk wel 30x per dag erna maar kan je niet vragen of ze het willen doen het meten dan kan je zien over 3 maanden ofzo of er verbetering is?