Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@Sannie; veel plezier!

2. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ Baby mooi gemaakt :) echt heel leuk!

@ Sannie heel veel plezier!

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Mooi hoor baby

Sannie heel veel plezier meid

4. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Wendelaa, ja wij doen ook lootje trekken en dan moet ieder voor een vast bedrag wat kopen en dan voor de kinderen koopt iedereen wat.
    Wij hebben nu met Noa erbij 2 verjaardagen in Sept. van Danique en Luna en okt. van Noa en dan sint en kerst, dus dat zijn ook erg drukke maanden!

Noa die kan ook dr hoofd zelf omdraaien dus gaat ze steeds ook in de slaap naar haar voorkeur toe..vanacht ging ik ff bij dr kijken omdat ik dan altijd weer even op de goede kant leg maar toen lag ze opeens op dr buik! ik ben me rot geschokken! heb gelijk niet meer lekker geslapen!Gelukkig kan ze op dr buik wel dr hoofdje draaien..
    Hoelang ga je nu met Tim naar de fysio?Dat die zijn hoofdje nog niet echt optilt komt dat door zijn voorkeurshouding? ik hoop dat je weer snel terecht kan!

Luna en blij ei, ik heb ook altijd een groot gezin gewild alleen had ik nooit gedacht dat ik dat al op mn 24ste zou hebben:D
    Ik vind het kwa drukte en plannen wel meevallen maar ik werk ook niet dus ik heb de hele dag met de meiden.
    Ik zorg meestal dat mn tas voor als ik weg ga altijd klaar staat zodat ik daar niet aan hoeft te denken maar gewoon de kids aankleden en weggaan.Verder in de ochtend gaan ze alle 3 in bad daar ben ik ongeveer een uur mee bezig en dan heb ik heel de dag. Ze gaan in de middag allebei nog 2 uurtjes slapen dus dan doe ik de dingen die ik liever zonder hun doe zoals dweilen enz. en in de avond doen we samen de kinderen naar bed, ze gaan om 19.00 uur en dan hebben we alleen Noa en die krijgt dr laatste voeding tussen 21/21.30 uur en dan hebben we de tijd voor ons zelf!

Je zal zelf zien dat als je in de toekomst een tweede krijgt dat je veel ontspannender bent want je weet wat je kan verwachten en bent met zoveel dingen bekent (zoals Wendelaa zei)

Maia lekker dat Fleur zolang heeft doorgeslapen!
    Soms is het idd gewoon ff een huiltje en dan slapen ze weer lekker verder.

Baby leuk maar een drukke dag dus! leuke foto met de kerstman! Dyoni heeft ook al lekker doorgeslapen dus! hoe ben je eigenlijk aan de naam Dyoni gekomen? ik heb m nog nooit gehoord!wel mooi hoor!
    Dat is al de 3de keer dat die zo kort is dus ben bang dat t nog ff zo blijft bah!
    Leuk dat schilderijtje! leuk om het geboortekaartje zo te bewaren!

Blij ei Leuk een meeting bij jou is ook helemaal niet ver voor mij zo'n 20 min (als alles mee zit!)
    Wel fijn dat je even een tussen oplossing heb want de heletijd in de draagzak is ook niet fijn, als niet anders kan oke maar lijk me wel fijn dat je ff je handen vrij heb!

Luna leuke foto!

Meeting mischien is het handig als er op 2 plekken word afgesproken zodat iedereen naar 1 van de plekken kan en niet dat de helft niet kan omdat het te ver is..

Sneeuw, hier lig er nu echt een flinke pak sneeuw!

Rose mooie foto van Eva! echt een mooi meisje!

Sannie wat fijn dat het weer beter gaat met Tessa! en ook al lekker lang doorgeslapen!
    Veel plezier in Amsterdam!

Zo nu ga ik poging 2 doen met de meiden in t sneeuw!

5. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@Sylvia; ik wilde graag een naam die apart was, niet vaak voorkwam maar die je wel makkelijk uit kan spreken...Ook had ik hem t liefst nog niet in mn werk tegen gekomen(nooit gebeurd ook trouwens) Deze naam kwamen we zo'n 5 jaar geleden tegen en het duurde even maar nu mogen we met trots de naam uitspreken! Het betekent trouwens; dochter van hemel en aarde en Godin van de liefde.... mooier kon voor ons niet!

Veel plezier met de meiden in de sneeuw

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Sylvia , ik heb dus echt dat het me allemaal zo meevalt mama zijn. Ik had me helemaal ingesteld om druk te zijn en me veel zorgen zou maken etc etc nou dit alles heb ik dus helemaaaaal
    niet , Tis dat het zwanger worden en blijven hier niet makkelijk gaat anders waren we voor een elftal gegaan hahaha

7. Tamale

Tamale Niet meer actief

Goeiemiddag!! :D

Hier valt de sneeuw weer een beetje tegen helaas! :( En aan buienradar te zien trekt het hier allemaal langs heen..
    Maargoed, t is niet anders he!
    Het is wit, maar ik wil meeeeer! :D

Jaja: haha ja precies! ;) Wat fijn dat kleinere voedingen verdeeld over de dag wel goed werken!
    Moet maar even zo toch? Als dit voor Dylan werkt!!! Super

Dingen kunnen: Tara is al heerlijk aan het brabbelen, lachen, dingen pakken, echt gericht naar iets grijpen!! Ze houdt altijd best lang haar hoofdje omhoog! Haar hoofdje laten liggen vind ze maar niks..
    Ik ga ook maar is zo'n babygym halen..

Kitty: Jeetje, misschien ligt het aan mij, maar ik vind het een beetje flauw dat ze dat van je verlof dagen af trekken? Of is dat normaal in Belgie? Ik vind t stom!!!

Maia: lekker zo'n goede nacht! En wat lief dat je man meteen in de benen gaat!! Maurice moet ik er smorgens echt uitschoppen.

Baby wat leuk!! Ik ben benieuwd naar de foto's! ;)
    Oooh en je maakt me jaloers met de sneeuw!!
    Wat goed dat ze zo lang slaapt!
    Ooooh wat een leuke footo's!!!!

Blij ei: Jee ik kan me voorstellen dat je bent geschrokken!
    Doet het ook pijn dan?

Luna: Wat een schattige fotoo!! :D
    Hahah! Wat lijk je jong op deze foto?
    Ben je ook nog wel, daar niet van!
    Super leuk!

Meeting: Lijkt me echt heel leuk :)..
    Alleen Spijkenisse is voor mij 202 km. Vind k wel een beetje ver!

Rose: AAHH WAT EEN MOPPIE!!

Babydream: Wat een mooi geboortekaartje, en wat een super leuk idee zeg!!

Koekeloere: haha is dat echt nog op tv??
    Ik dacht dat het jeugdsentiment was, haha! Maargoed, voor mij is het natuurlijk nog niet zo lang geleden dat ik zo jong was! ;)
    We keken het altijd in groep 1 en2 zo leuk!

WIL iemand hier wat sneeuw heen sturen??

8. Tamale

Tamale Niet meer actief

babydr: Ik ben echt jaloers op de naamslinger!!!

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    leonie tuf maar na dter genoeg sneeuw hihihi en ook nog dickensfestijn

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    mischien ook een meeting in het oosten doen gezien er ook redelijk wat hier in de buurt wonen?

11. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    joenka, super dat jullie t zo leuk hebben gehad!

leo: candlelight evening in raalte is altijd op zaterdagavond, alle winkels zijn open, hebben allemaal kaarsjes in een glazenpotje in de etalage staan en overal is muziek, koren, vuren, oliebollen en kraampjes. t was errug gezellig, en we hadden weinig last van de kou. tess heeft de hele tijd geslapen.
    fijn dat t goed gaat met tara!

menstruatie: hier nog steeds niks... moet ik me al zorgen maken? geef al 5 weken geen bv meer...

josien, mooie foto`s van sam, zie ik t goed dat de berg zo goed als verdwenen is?

sannie, heeft tessa nog lekker geslapen vannacht? hopelijk is ze vandaag weer vrolijk! ->lees al dat t weer super gaat!

jaja, fijn dat het met flesjes om de 3 uur beter gaat! en een helmpje, t helpt goed, maar is niet leuk idd...

baby, nog weg geweest vandaag? fijn dat jullie zo`n goede nachtrust hebben gehad! wat een schatje is dyoni toch! mooi geboortekaartje ook, zelf ontworpen?

luna, mooie foto van jullie in de sneeuw!

rose, wat een gave foto van eva!!! hahah super zeg!

sylvia, veel plezier in de sneeuw met je meiden!

meeting: is denk ik wel de beste oplossing om er 2 te houden, al is t wel jammer dat je dan nog niet idereen ontmoet... in t oosten ben ik zeker van de partij, gezellig! spijkenisse is me te ver...

12. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Baby Apart is het zeker en de betekenis is erg mooi! In je werk kom je dalijks babynamen tegen!

Danjo Haha elftal:$ maar ik heb eerst ook 2 jaar erover gedaan om zwanger te worden, na die 2 jaar werd ik endelijk zwanger en helaas is het toen ook 2 keer mis gegaan.
    Toen was ik zwanger van Danique en het lijkt wel of zij mn lichaam heeft geleerd hoe "het" moet want het resultaat is 3 meiden.
    Ik weet dat het niet voor iedereen opgaat maar hier een positief verhaal, ook al had ik dat na Danique niet durven hopen.

13. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    ps heb nu echt minder gereageerd, maar alles gelezen hoor!
    over voorkeurshouding enzo heb ik niet veel te vertellen.... sorry

14. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Ellen je hoeft je denk ik nog geen zorgen te maken hoor dat kan meestal nog ff duren volgens mij.

15. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    sylvia, dus toen danique er eenmaal was wist je lichaam hoe t moest? heb t wel eens vaker gehoord. super dat je nu 3 gezonde meiden hebt!

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ellen moet te doen zijn toch in de buurt zijn er zat die in deze omg wonen

17. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    leo, geweldig geboortekaartje op je hyves! mooi hoor! (wil niet betweterig doen hoor, maar is t wel verstandig om je adres op internet te zetten? misschien kun je t zo bewerken dat t niet te zien is?)

18. Tamale

Tamale Niet meer actief

Dit was Tara's geboortekaartje! :)
    Voorkant..

19. Maia

Maia Niet meer actief

@Sannie: veel plezier vanavond! Daar wilde ik ook graag heen maar helaas, kiezen tussen Riverdance of Joseph is Joseph geworden ;)

@Baby: wat een leuk geboortekaartje zeg! Ziet er vrolijk uit allemaal!

@Leonie: normaal moet ik manlief er ook uitschoppen hoor, denk dat hij dit keer wakker schrok ;)

ben hier lekker bezig geweest met een marsepeinen plaatje van Rudolph the ... (moet er zo nog een van een kerstman), manlief is aan het werken op de pc en dochterlief is in slaap aan het vallen in de box dus die ga ik zo weer in bed leggen :)

20. Tamale

Tamale Niet meer actief

De linkerbinnenkant.. ( zien jullie het foutje ?? :( )

Deel Deze Pagina