Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Vond jij die behandeling ook zo zielig?
    Ze schopte zo hard met d'r beentjes echt heel zielig en ze huilde zo vreselijk hard!

2. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    oja jullie vroegen ook nog voor een volgende baby:lees wel dat iedereen wel weer een keer er 1tje bij wil.
    Nou hier niet hoor ik dacht ook altijd als het lukt wil ik er 2 maar ik heb men handen vol aan dylan en zou ook echt niet weten wat ik moet doen als dylan bijv 3jaar is en ik krijg een 2e en hij of zij huilt net zoveel als dylan ik heb nu al geen handen vrij. no thanks wij houden het bij 1tje.

3. @alle dames met babytjes die veel huilen: dikke knuf...

hier een goed nachtje wel gehad.. maureen is 's avonds wel veel wakker en slaapt normaal na de voeding van half 11 wel lekker, maar gisteravond niet. ze was erg onrustig. dus ze sliep rond half 1, maar tot half 6! dus da's wel lekker.. daarna gevoed en rond 10 voor 6 lag ze alweer lekker in bedje te slapen.
    bv loopt prima hier.. heerlijk

4. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    ja sloppy je hart breekt op dat moment dylan krijsde ook alles bij elkaar zoooooo zielig maar het is voor een goed doel!

5. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ja dat is het zeker!

6. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Jaja, balen dat het weer gaat zoals eerder. Hopelijk is het een fase en gaat het snel weer beter meis!

Sloppy, wat zielig dat ze zo veel gehuild heeft weer. Maar de symptomen die jij beschrijft klinken wel echt als reflux. Aïsha heeft dat ook gehad en dat is zoooo zielig. Zij spuugde ook heel veel en veel verslikken maar wij kwamen er pas achter toen ze bloed ging spugen. :(. Haar slokdarmpje was gewoon kapot door het maagzuur. Ons werd steeds verteld dat het normaal was dat ze spuugde. Nou niet op deze manier dus. Dus hou het goed in de gaten meid! Sterkte! Hopelijk heeft de osteopaat wat uitgehaald.

Sannie, balen dat het vanaf 3.15 uur weer raak was zeg. Krampjes zijn gewoon kl*te. Er staat helaas ook 6 weken voor, maar het gaat echt over. En jullie geven natuurlijk nu af en toe ook kunstvoeding dus daar moeten de darmpjes ook weer aan wennen. Sterkte meid. Onthoud mijn aanbod he en maak er gebruik van als het nodig is!

Volgende baby; nee niet meer. ;) Ik zei na de eerste dat ik een paar jaar zou wachten omdat ze Aïsha zo moeilijk was. Nog geen jaar later was ik alweer zwanger haha :D. Wilde dit toen ook heel graag. En nu zijn we compleet. We zouden eventueel wel een 3e willen maar dan willen we eerst de loterij winnen want dan moet alles groter. Huis, auto enz enz. Dus hoogstwaarschijnlijk blijft het bij 2 ;)

Hier heeft Senna een goede nacht gehad. Het gaat eigenlijk sowieso wel prima. Ze huilt echt bijna niet meer, alleen als ze heel moe is of echt honger heeft. Dat is zo'n 15 minuten per dag! Zo anders dan mijn eerste kindje :). De rest van de tijd ligt ze in de box, slaapt ze of zit ze in de wipper bij me (ze wil wel de hele tijd bij me inde buurt zijn). En gisteren om 22.30 uur fles gehad en toen pas weer om 4.15 uur dus ik klaag niet. :D En ze slaapt heerlijk bij ons in bed. Dat gaat gelukkig allemaal prima en vind het stiekem ook wel gezellig...en vriendlief ook!

7. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    jaja en sloppy: betrschap met jullie kleintjes!!!!

Jaja: kan me voorstellen dat je echt niet aan een 2e wil denken...je hebt t echt zwaar!

Ellen: ik heb t ook hoor met kolven..als ik er naar kijk dan gaat t sneller haha mar volgens mij zit dat ook tussen je oren een beetje hihi

Ik heb besloten om vanaf vanavond, snachts friso te geven en overdag bv. Heb t idee dat ze daar minder krampjes door heeft(maar ik eet echt niks raars ofzo) Maar goed, we gaan kijken of dat helpt.

8. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Grappig om te horen hoe jullie allemaal denken over een 2e kindje. Als mensen het aan ons vragen en we zeggen dat we het misschien wel bij 1 laten dan krijg je van die opmerkingen van "o, wat zielig" ofzo. Ik ben zelf ook enigstkind en ben nooit zielig geweest.

@Sannie, o de storm, daar wilden wij ook heen maar dus geen aanrader? Ik hoop dat die van cameron Diaz nog draait dan gaan we daarheen. Lief van je vriend zeg.

@Ellen, ja hoor het was HEEEEL gezellig ;)

Nou wij hebben echt een slechte nacht gehad. hij sliep al 1 week van 22.00 tot 04.00 en dan tot 08.00 en vannacht was hij om 02.30 wakker en wilde niet meer slapen! Tot 06.00 wakker gezeten en tot 07.00 geslapen en nu alweer 3 uur met hem beneden. Snap er niets van zo ken ik hem niet. Zo zie je maar, er is geen peil op te trekken nog. Maar ik kom nu wel op 7 flessen uit vandaag en daar was hij allang vanaf.

9. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Goedemorgen,

@Sloppy, bij jullie 'mag' het ook niet soepel verlopen zeg. Hoop dat er snel effect is, hoe gaat t eigenlijk met je eigen misselijkheid, kun je lekker ongestraft veel M&m's eten?

@Jaja, echt balen dat Dylan weer even wat minder in zn vel zit. Misschien is het alleen een dagje en gaat t daarna weer veel beter, duim duim.

@Sannie, wow al naar de bios geweest, ik moet er nog niet aan denken. Nou komt dat ook wel door beurs stuitje, kan niet zo lang achter elkaar zitten helaas. Tja en krampjes, dat is het minpuntje van moeder-natuur dat de darmpjes nog niet uitgerijpt zijn bij geboorte.

@Dikke knuffel voor jou Luna, hebben jullie wel een lekkere avond samen gehad? Mmmh, borrel heb ik ook wel veel zin in, maar ja dat kan nog even niet.

10. Momfulness

@Jaja, knuffel voor jou. Klinkt niet zo goed maar ik hoop voor je dat het snel beter wordt.

@Reflux: wij verdenken Juĺiën er ook van en zijn er al mee naar de dokter geweest. Hij wilde even niets geven ervoor omdat hij ook al iets krijgt voor de krampen en dat vond hij teveel voor de kleine man. Wij lieten eigenlijk vanuit onszelf Juliën in de wipper in slaap vallen en dan na een half uurtje naar bed.Dat werkt meestal wel.

@Baby, spannend naar oma!

11. Momfulness

@blijei, bedankt! het was uiteindelijk wel gezellig gisteren avond. ;)

12. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @2e mini, wij willen wel graag een 2e en echt veel tijd hebben we niet vanwege mijn 35jr. Maar eerst goed genieten en bijkomen van deze.

@Shaula, wat zielig zeg voor Aisha,gelukkig is dat allemaal achter de rug en weet ze er niets meer van. Fijn dat Senna dat niet heeft overgenomen van haar grote zus.

@Baby, spannend alleen op stap in de auto. Ik ga dit weekend oefenen met Patrick erbij, zodat ik me wat zekerder voel.

@Ellen, ik zou sowieso een LK inschakelen, denk dat je daar altijd veel aan zult hebben. Succes ermee.

@Maia, zou wel fijn zijn als je keel niet doorzet... beterschap.

13. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @Boaz, ik durf het bijna niet te zeggen maar het gaat heel goed met ons mini-mannetje. Soms inbakeren soms niet, de infacol lijkt ook goed zn werk te doen. Maar goed de onzekerheden blijven natuurlijk wel. De dame van CB zou met 2 weken langskomen maar komt pas komende dinsdag, daar kijk ik wel naar uit.

Ik ga vandaag naar de HA om naar mn hechtingen te laten kijken. Wil zeker weten of t goed gaat daaronder. Hopelijk weet hij ook hoe lang een beurs stuitje kan duren.

Vanaf maandag gaat Patrick weer werken, ene kant echt jammer andere kant ook wel lekker om weer meer ritme te krijgen.

14. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Blij ei; ja ben heel blij dat Aïsha er vanaf is en dat Senna het niet ook heeft. Dat was zoooo zielig, dan breekt echt je hart als je weet dat ze al die tijd zoveel pijn heeft gehad. Is nu gelukkig niks meer van te merken :D.

Fijn dat het met Boaz ook zo goed gaat. Geniet er lekker van want helaas gaat het niet bij iedereen makkelijk op dit moment hier. Ik geniet er nu ook dubbel van want ik weet hoe het ook kan gaan.

En succes bij de HA!

15. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Sorry even ego! ben zo trots op me meisje vanacht weer geslapen van 10 tot 6 :) (hopelijk blijft dit zo)

Deze dame spuugt ook erg veel, ik word ook helemaal onzeker ervan hoeveel voeding ze dan binnen heeft.

@ Baby veel plezier bij oma!

16. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    Even een ego-berichtje: Lig hier met een spugende baby op schoot, sinds gisterenavond geeft ze na het eten hele golven terug.... echt zooo zielig, ze heeft vannacht wel redelijk geslapen maar ben al sinds 6 uur vanochtend met haar bezig... Haar broer ligt nu even lekker in bed maar ik hoop dat dit spugen niet heel lang duurt ( zal je altijd zien... P. was gisterenavond weg en vandaag alleen met 2 kleine kids... zucht... )

Nou ik ga even proberen bij te lezen voordat er eentje wakker wordt....

Groetjes!!

17. Momfulness

@blijei, waarom durf je het bijna niet te zeggen? is toch super dat het zo goed gaat! Fijn om te horen.

@Rose, dus jij bent lekker uitgeslapen? hihi

@Wapa, heb je al getempt? Vervelend dat ze zo spuugt. Hoop dat het snel beter gaat.

Om 13.00 uur ga ik even naar het weeguurtje met Juliën. Ben benieuwd of hij is aangekomen en gegroeid. En even vragen of hij wat meer voeding mag. Nu krijgt hij 4x120 cc en 2x 150.

18. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    wat een onzekerheid heeft iedereen toch met die voeding! pfff hier net zo hoor... net weer gekolft, maar 40 cc... (beide borsten!) en heb echt zeker 40 minuten gezeten... zo toch maar es bellen met t cb.

19. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Bij ons is dat het zelfde hoor :D eerst genieten van ons meisje, wat al een wonder was, en dan zien we het wel.
    Maar als we wel willen dan kunnen we niet te lang wachten omdat ik ook 35jr ben en als het niet vanzelf gaat dan moeten we een van de brusjes van Megan ophalen uit de vriezer :D

20. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Hier komt het meisje net onder ze douch vandaan...
    Ze had net een hele golf van d'r flesje over de heen gehad.........had ze zelf gedaan maar toch.
    Ze was echt tot op d'r lijfje vies en plakkerig! Wat kan dat spul plakken zeg!
    Nu hebben we d'r rechtop in het wippertje gezet in de hoop dat ze alles er verder in gaat houden.
    We hebben besloten om vandaag maar om de 2uur eten te geven en dan hele kleine beetjes...............ze is waarschijnlijk toch nog erg van slag van gisteren..

@blij ei: fijn om te horen dat het bij jullie zo lekker loopt hoor! En dat moet je ook gewoon kunnen zeggen hoor! Ik vind het heerlijk om te horen dat er ook baby's zijn waar het allemaal lekker loopt hoor :)

Deel Deze Pagina