ik zie het niet duidelijk. In de eerste zin (handje/handjes) ? dat is wel zonde ja. OOk al zo'n mooi kaartje!
Ellen: hahah, hja misschien heel stom. maar daar maak ik me dus niet zo druk om ?? MIsschien is het niet heel slim, maar ik ga maar van t goede in mensen uit Wat gezellig zon avondje!!!
hihi moet wel lachen om jullie straatnaam.... heb ineens zo`n overbekend deuntje in mijn hoofd! nogmaals, superkaartje hoor!
danjo, geen idee wie hier allemaal in de buurt wonen, weet alleen dat jij en leonie redelijk dichtbij wonen. en wapa ook geloof ik, maar die heb ik al een poosje niet meer gezien hier.
( heb hem hier toch maar afgehaald. Bedankt voor de tip Ellen .. Maia: Jaaa balen he! Met de proefdruk heb ik helemaal overheen gelezen!! Baal er echt van ..
dames gek of niet: teun is aan t wandelen met 2 kameraden, in een natuurgebiedje hier in de buurt. hebben ze een gasbrander mee, gaan ze sneeuw koken, en er soep van maken! hahah avonturiers, hebben te veel naar discovery gekeken geloof ik... ben benieuwd hoeveel tenen er afgevroren zijn als ze thuis komen.
WOW het heeft de hele dag gesneeuwd hier er ligt echt een dik pak ik kan bijna niet de deur open doen haha. meeting lijkt mij ook erg leuk spijkernisse is ook goed voor mij en een andere plaats ook maar wel rij ik het liefst met iemand samen ben niet zon held namelijk haha.
Ellen ja mischien een beetje raar van me geschreven maar ik bedoelde dat mn lichaam toen wist hoe het moest. 3 maanden na Danique was ik zwanger van Luna en toen na 4 maanden van Noa! Leonie mooi kaartje! zonde van het foutje maar het valt niet echt op. Wij hadden het bij Danique was Dominique vergeten de lettertype aan te passen nadat we de proefdruk wat aanpassingen hadden gedaan dus alles was met standaard letter en het was zo zakelijk! maarja de foto van haar stond erop dus dat maakte alles weer goed!
sylvia:euhh sneeuw smelten eum en dan hihi wel avontuurlijke mannen oja leo heb efe wat sneeuw naar je gestuurd is het al aangekomen? luna:erg leuke foto lekker samen in de sneeuw
sylvia, die ja! gatver, die kerel sliep in een dood schaap! (ja in t vel ervan) ik ging zowat over mn nek zeg! ff foto`s spammen van ons geboortekaartje (adres ff weggemoffeld, niet omdat ik jullie niet vertrouw, maar toch...)
jaja, dat was mijn mannetje, sneeuw laten koken op een gasbrander, dan in een mok, zakje c -a-s erbij en klaar is je soep! (tja das dan weer minder avontuurlijk he? zouden ze eigenlijk brandnetels ofzo erbij moeten gooien... hihi!)
ene binnekant (beetje wazig) dit is trouwens een plakboek die we bij de geboortekaartjes kregen, vandaar die ring erin. is wat groter dus beter op de foto te krijgen, vandaar.
grrrr, die andere moet ik eerst verkleinen... dan deze ff, als tess zonder bakerzak slaapt, slaapt ze dus zo... niet zo gek dat ze zichzelf wakker maait met dr armen...
Ellen mooi kaartje!leuk dat je er een plakboek bij kreeg met je kaartje erop! Ja ik heb die aflevering ook gezien! echt vies he! hij heeft ook een keer z'n eigen urine opgedronken!echt smerig! Ik kijk er zelf niet echt graag naar discovery hoor maar Dominique kijkt het wel veel, en dan ben je soms verplicht om mee te kijken. Net als hij bij mijn serie's