@ Ellen leuke foto's Zie weer leuke geboortekaartjes voorbij komen. @ Jaja daar ook al z'n pak sneeuw hier ook.
rose, hier ook veel sneeuw, maar volgens mij niet zoveel als bij jullie en jaja. ik vind t wel gezellig!
@Leonie; ja das ook een leuk kaartje zeg!Enne die slinger heb ik zelf gemaakt hihi @Ellen; leuk zeg een plakboek van je kaartje! @Ons kaartje; gedeeltelijk zelf gedeeltelijk bestaand ontwerp!
Sylvia , toch wil ik die ellende niet meer en wij zijn ook niet zo zwanger geworden maar via het zh en heb ook een late mk gehad dus nee laat maar zitten. elllen en leonie leuke kaartjes euh joenka woont in de buurt en nog 1 in de buurt van zwolle euhmmm denk denk hihi Ik heb nog steeds geen pb wie er nou wegblijft helaas hihi ellen die vent van jou helemaal ontspoort door discovery haha
Danjo ja dat kan ik me ook voostellen hoor!zeker het traject met het zh, gaat je niet in de koude kleren zitten.Zoals je tekst al zegt is jullie wens in vervulling gegaan en hebben je een heel mooi meisje!
@Rose, wat een lief poppetje! leuke met die kerstkleertjes aan hoor. @Baby, mooi kaartje en slinger weer. Ben helemaal weg van die steil. Mooie betekenis achter de naam. Ik had de betekenis achter mijn naam ook opgezocht. Het betekent bonenplanter. haha. @Danjo, sneeuwt het bij jullie ook zo erg dan? Hier wel. Heeeeeeeerlijk! haha @Curly, bedankt! @voorkeurshouding, daar heb ik ook niets zinnigs over te zeggen dus daarom geen reactie. Dat is geen desinteresse maar heb er verder geen verstand van. @Wendelaa, rij voorzichtig! Wel gezellig een verjaardag. Ik vind mezelf ook niet te jong. haha @Meeting, wel leuke foto's maken hoor meiden. jammer dat ik er niet bij kan zijn, ik had jullie weleens live willen ontmoeten. haha @Sannie, o leuk riverdance, gaat tess naar je moeder? @Sylvia, leuk leven heb jij zo te horen. Ben benieuwd hoe het ons afgaat mocht er ooit een tweede komen. haha @Leonie, wat leuk dat Tara zoveel kan! Hier ligt echt een heel dik pak sneeuw. en ik lijk inderdaad jonger op die foto. Daarom vind ik hem ook zo leuk. haha Mooi kaartje hoor! @Danjo, leuk een meeting in het Oosten. @Ellen, leuk zeg zo'n candle light evening. Denk dat Teun straks zijn tenen bij de soep kan gooien want hiet is koooooouuuud. @Maia, weer creatief met marsepein? hihi @Jaja, thanks!! @Ellen, haha hoe tess slaapt. @Pb, maar volgens mij is iedereen er toch nog?
@ Luna ook maar even gekeken wat Eva betekende hihi Betekenis Eva:Eva is een vrouwelijke voornaam afkomstig uit de Bijbel. Eva is volgens de Bijbel de eerste vrouw die door God werd gemaakt uit een rib van Adam. Eva betekent in het Hebreeuws "het leven gevende". Er zijn meiden die nu stukken minder hier komen misschien 1 x keer per week ofzo Ik heb dat ook vaak Luna haha als ik iets typ zal wel en stopwoordje zijn van mij.
Dat is ook een mooie betekenis. Die van Juliën (of afgeleide ervan) is: Waarschijnlijk afgeleid van het Griekse 'ioulios' met de betekenis: de jeugdige. Maar dan ben ik ook wel benieuwd wie dat zijn. HAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAA
Nou ik dacht ik typ voor de gein eens Juliën in bij de plaatjes van google, kom ik deze tegen. Als hij er zo uit gaat zien dan mag ik de meisjes wel voor de deur wegvegen.
Ik ben ook benieuwd gezien het om mij gaat maar ja ze zullen wel niets durven e zeggen haha ( stopwoordje) Betekenis Naomi: lieflijkheid Hier lekker eten besteld haha mooi makkelijk he.
Dees nog mooier Naomi is een Japanse meisjesnaam. De betekenis van de naam is `beeldschoon boven alle`. Statistieken In 2006 werden in Nederland 444 meisjes met de naam Naomi geboren. De naam stond daarmee op plaats 24. In 2007 kregen 394 meisjes de naam Naomi. De naam stond toen op plaats 28. In 2008 is de naam aan 396 meisjes gegeven en stond het op plaats 29.
babay:hoe oud ben je ik had je heeel anders verwacht hihi erg leuk om fotos te zien wat heb je toch een scheetje!