Noa betekent: rust, vrede troost In 2007 kregen 563 meisjes de naam Noa. De naam stond toen op plaats 11. In 2008 is de naam aan 540 meisjes gegeven en stond het op plaats 13.
Britt betekent: verhevene, godin eten, hier wat recepten aan het testen voor kerstdiner. Dus pompoen, cranberry's en de aardappels uit de oven. Heb erbij kalkoengebraad van AH excellent (met kerst hebben we ander vlees hoor). Alles staat al in de oven dus ben benieuwd. @wegblijven, ik ben 1 van de dames die roos gepb't heeft, maar blijf hier niet weg (of ik moet nu niet meer welkom zijn). Ik ga me niet verantwoorden waarom. Heb geen problemen met dames hier, maar vind het wel tijd dat iedereen het nu laat rusten.... maar dat is mijn mening
@ellen: leuk kaartje @betekenis naam: - Fleur = bloem, bloeiend - Catharina = rein, zuiver - Maria = bitterheid, zee @curly: ben benieuwd hoe het smaakt @eten: hachee geloof ik @luna: ja, kon het niet laten hihi
curly gaat mij erom dat er dames zijn die haar hebben gebpt om baby en mij als hun of jij problemen heb mag je dat ook gewoon zo zeggen
ik weet het nog maar van vrijdag dat ik vroeger moet werken want had een brief van het ziekenfonds dat ik tot 24 dec thuis was, met een maand ouderschapsverlof xxx
Heey meiden, Ik lees nog wel mee hoor maar heb gewoon niet altijd de ( bijna nooit ) tijd om op jullie te reageren... ( jullie schrijven ook zoveeeeeeeel, haha ). Hier gaat het eigenlijk allemaal gewoon heel erg goed, alleen gaan we nu overdag op de fles over... maar madammeke wenst gewoon niet meer dan maximaal 80 cc per fles te drinken.... dus dat schiet niet op.... Zag iets staan over ziekenhuiswondertjes... Milan is ook zo`n wondertje (6x iui, 2x mk en 1x bbz ) en daarna ( 4 maanden nadat ik bevallen was ) kondigde Larissa zich aan... en nu zijn we compleet....voor ons geen ziekenhuisbezoekje meer voor nog een wondertje...Nou ga even goed teruglezen... xxx
Wapa fijn dat het goed gaat meid, wel minder dat ze nog niet zoveel uit de fles wilt drinken maar dat komt ook wel goed Wat mooi dat je zo snel na een wonder toch spontaan zwanger raak
Wat is Juliën toch een zeikerd vandaag zeg. de hele tijd mekkeren in bed. Zal wel te koud zijn op zijn kamertje.... @Jaja, ik heb je een uitnodiging gestuurd op hyves.
Ja 2% procent kans werd er gezegd, dus was niet aan de pil gegaan na het stoppen met bv.... dus was echt een superwonder!
wapa je hoort het erg veel he vooral snel na de bevalling ( daarom hier ook een spiraal), en ik zit ook met mn bekken dus een klein ongelukje zou hier nu niet zo gewenst zijn eerlijk gezegt
Mooie betekenissen allemaal! @ Wapa fijn dat het goed gaat. Leuk dat je even reageerd! @ Danjo hier bezorgen ze niet Dus nu maar aardappelkroketjes eten haha je moet iets he! @ Luna wow lekker ding hoor op google
haha rose als ze hier niet bezorgen gaan ze failliet haha het kon alleen wel een uurtje duren maar ja als dat alles is
@Wonders; hier ook een wonder!We hadden het hele hoofdstuk baby moeten afsluiten, ICSI was ook niet meer mogelijk..in februari ons eindgesprek in de kliniek gehad en eind feb bleek ik al zwanger te zijn! @Curly; net als wat Danjo zegt Roos gaf aan dat mensen haar hadden gepbt om ons...dan wil ik wel graag dat die mensen dat hier ook als volwassenen gewoon aangeven... @Jaja; dankjewel! Hoe had je me dan verwacht??? @bonenplanter; nou dat zou dan een lekkere vent worden nee blijven!
baby:ik weet niet gewoon anders haha. kan het nie echt uitleggen. luna:we zijn vriendjes heb meteen efe bij je fotos gespiekt erg leuk hoor en de matrixx ga je daar nog wel eens naartoe?
Danjo en Babyd, ik heb roos gepb't omdat ik het jammer vond dat ze niet meer kwam en ik heb geen problemen met jullie. Ik verschil hooguit wel eens van mening, maar dat heb je op een forum. Voor mij is het het belangrijkste dat het hier gezellig is Maia, eten was lekker hoor alleen pompoen vonden we niet geweldig, dus moe t daar een alternatie voor gaan zoeken.