Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    babyd, ik heb nog geen goede foto van Britt d'r muts, maar die volgt nog.

2. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    ook ik wil yara haar geboortekaartje nog ff spammen......

3. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    danjo, hoe was t eten?wat heb je laten komen?

curly, fijn dat het allemaal lekker smaakte, ben benieuwd wat je ipv de pompoen gaat proberen!

uhm... verder?

o ja wapa, leuk dat je weer ff kwam kijken hier, jij dus ook 2 wondertjes, super toch? hoop dat larissa snel beter gaat drinken, wanneer moet je weer werken?

hier net een krijsende tess, dat kennen we niet van haar! sinds gisternacht niet meer gepoept (dus niet afgelopen nacht, maar de nacht daarvoor) en ik vermoedde dat er wat dwars zat. ff de beentjes omhoog gedrukt en ja hoor, daar kwam een hele lading aan! ze kon meteen weer lachen gelukkig.

naambetekenis: zal t eens opzoeken.

fijne avond!

4. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    noa, mooi!!!!

5. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    en de linkerbinnenkant

formaat klopt even niet maar het gaat om het idee....
    de rechterkant doe ik niet want daar staat ons adres op en op de achterkant staat het eendje in het groot....

6. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    ellen dank je wel!

kaartje heb ik samen met een vriendin van mij zelf gemaakt op de computer.....
    onze badkamer staat vol met badeendjes dus daar wilde we wat mee...

7. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    @ wondertjes: ja iedere dag als ik naar ze kijk voel ik meer liefde... en dan te bedenken dat we hier gewoon 5 jaar ellende voor hebben moeten doorstaan... Zou het zo weer doen.....

@werk: helaas is mijn contract niet verlengd tijdens mijn zwangerschap maar heb wat lijntjes uitstaan dus hoop per januari weer aan het werk te zijn, nou ja hoop: dat niet hoor maar is wel handig als ik ook werk... ukkies zijn vanaf januari 2 dagen naar kdv.. donderdag moet meisje wennen... BAH! dus als ukkies naar kdv zijn dan kan mams wel weer aan het werk.... dus iemand nog een leuke collega nodig??? Officieel loopt mijn verlof 25-12 af...

@ geboortekaartjes, wat zijn ze allemaal stuk voor stuk mooi!

Ik heb ook weer leuke foto`s van nog leukere kindjes voorbij zien komen, wat worden ze allemaal weer snel groot he... onvoorstelbaar...

@fles: hoevaak moet ik haar nou een fles geven, ze drinkt er echt geen enkele leeg... drinkt echt maar 80 cc en dan is ze er wel klaar mee... toetje aan de borst wil ze wel nog heel errug graag en snachts en savonds laat krijgt ze ook nog borst. Om half 10 borst en dan om 4.30 weer borst.. dan om 7 uur borst, 9 uur fles en dan wil ze het liefst de hele tijd wel fles omdat ze ze niet opdrinkt.... dus weet niet hoeveel ze binnenkrijgt met borst.. maar met fles drinkt ze iig niet erg veel....

Nog even mijn wonders spammen:

8. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    wapa, misschien krijgt ze teveel of te weinig uit de fles? hoe snel drinkt ze die 80 cc? als t te snel gaat kan ze er snel genoeg van hebben, maar als t te langzaam gaat is ze misschien wel moe... moeilijk hoor, misschien heeft t cb goede tips?

9. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    noa, mooi gedichtje!

10. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

wat een leuke kaartjes allemaal. Ik heb die van mij niet online maar was simpel met blauw strikje.

@jaja, nee al een eeuwitgheid niet naar de matrixx geweest. Kom jij er weleens? Leuke foto's ook van
    Dylan!!

@Wapa, ook een wondertje dus. Leuk hoor je zult er wel heel erg van genieten. hele schattige foto.

Zo ik heb even een emmer sneeuw klaar gezet zodat ik Guus kan volgooien als hij thuiskomt van zijn werk... haha Heb er nu al zin in.

11. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    wapa, wat balen dat je contract niet was verlengd.... wat voor werk zoek je?

luna, haha kun je geen foto maken van guus na afloop?

12. Momfulness

@Curly, ik ga het proberen maar ik denk niet dat hij er dan erg vrolijk op staat. Hij houdt niet zo van dat soort dingen... Maar ik wel. hahahaha

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Curly oke en idd het blijft een forum met mening verschillen.

Ellen de turk laten komen lekker shoarma schoteltje haha

wapa idd mischien een verkeerde speen waar ze teveel vor moet werken dat ze zo weinig drinkt?? wel een hele lieve foto

Noa mooi kaartje hoor

Luna weet je t zeker haha ik heb danny vorige week ook met een sneeuwbal verast maar hem hem terug gekregen gisteren hoor en jawel zo achter mn trui kan je zeggen was kkkkkoud

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    wapa in het zh zoeken ze altijd mensen haha

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ellen dat heeft Naomi ook eens in de zoveel tijd maar idd ff benen omhoog doen en ik smeer dan wat vaseline aan de poepert en dan komt het wel zielig he.

16. Momfulness

@Danjo, haha dat zal Guus dus ook wel doen. Ik weet zeker dat ik straks gestrekt in de sneeuw ga! Maar toch ik kan het niet laten om hem straks te verrassen met een flinke emmer sneeuw. Ik zet hem vantevoren op de badkamer want het raam is vlak boven de voordeur waar hij binnen komt. Kan niet wachten...

17. Momfulness

@Ellen, Julien heeft dat idd ook eens in de zoveel tijd. Echt vervelend dat ze er zoveel last van hebben.

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Humor he Luna , Kunnen manlief en ik ook zo goed haha

19. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Poepen, mijn jongetje heeft hier zijn tweede luier van vandaag net volgescheten dus na dit berichtje maar eens even aan de schoonmaak ;).

@Kaartjes, hele mooie heb ik voorbij zien komen! Wij hadden dit gedichtje:

Wie zegt dat er geen
    wonderen gebeuren
    en nooit gebeurd zijn bovendien,
    die moet met eigen ogen
    ons kleine wonder komen zien.

Daar omheen stonden dan vier vlindertjes ter herinnering aan onze vier engeltjes. Verder hadden we dit kaartje: .Nu Kaarten - De mooiste kaarten. Het kaartje staat op pagina 10 in het midden (heel toevallig ook met Sam zijn naam erop ;)).

@Betekenis van de naam: Samuel (zoals Sam eigenlijk voluit heet) betekent 'van God afgesmeekt' en dat is precies wat wij al die tijd gedaan hebben toen we wachten moesten op Sam. Overigens is ook het gehele bijbelverhaal van Samuel van toepassing op Sam. Maar goed... dat is misschien wat te veel uitleg ;).

@Luna, hoe laat vindt de actie plaats ;).

@Danjo, lekker... Turks. Wij hebben nog niks gegeten gezien de uitgebreide brunch vanmiddag. Misschien dat we dadelijk nog iets pakken.

@Wapa, ik vrees dat ik je niet echt kan helpen met je vragen over de fles. Ik zou het denk ik (omdat je ook nog bv geeft) toch op haar verzoek doen. Weet je zeker dat het echt honger is, of is het misschien zuigbehoefte?

@Onszelf, vandaag het feestje gehad van de tachtigjarige verjaardag van mijn oma. Lekker een brunch met aansluitend een feestje. Het was heel gezellig maar een hel om er te komen over de ijsbanen die ze normaal gesproken 'weg' noemen. Ben blij dat we lekker veilig en warm weer op de bank zitten.

Hebben jullie trouwens dat verhaal in de Lounge gelezen over die ouders die hun vier maanden oude kindje thuis achterlieten terwijl ze zelf vier uur lang naar de kroeg gingen? :$ Ik heb met mijn bek vol tanden zitten lezen...

Liefs,
    Josien

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Josien ja vreselijk toch grrrrr, en nog gefeliciteerd met je oma heerlijk gegeten dus

Deel Deze Pagina