Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Josien, gefeliciteerds met oma! Hopelijk bereikt die van mij die leeftijd ook. Ze wordt in maart 80 en ligt nu in het ziekenhuis met hartritmestoornissen. Slik....mooi gebaar jullie kaartje.
    En ik ga nu snel naar de lounge dat verhaal lezen.

@Danjo, geweldig toch er moet wel lol blijven, wij kunnen ook erg met elkaar lachen.

Om 22.30 uur gaat de actie plaatsvinden! Ik heb de camera opgeladen en ga er meteen een filmpje van maken.

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Luna willen we wel zien hoor

Hier is mn oma 84 word in februari 85 en nog redelijk goed bij hoor woont nog op dr zelf

3. Momfulness

@Danjo, leuk toch? Ik heb alleen nooit zoveel tijd om naar haar toe te gaan.

@Josien,heb het topic gelezen. Wat een slechte ouders zeg dat ze hun kindje alleen lieten. Ik zou er melding van maken bij de kinderbescherming.

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Luna ik ook niet hoor en nu als ik wil gaan is het .... weer
    Ik hoop dat het volgende week toch weer even wat beteris want straks moet ik ook weer werken en dan is de tijd nog minder

5. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@Luna; hahaha veel plezier met Guus besneeuwen!

@Curly; oke heel duidelijk was ook niet alleen op jou gericht maar op de mensen die hier niet willen komen vanwege Danjo en mij...

@Josien; mooi gedichtje en leuke kaart!Mooi ook die betekenis van Sam's naam!

@Noa; leuk die eendjes!

@Lounge; ik ga gelijk even lezen...

6. 0babydream0

@Lounge; pfff wat een verhaal verschikkelijk zeg!

7. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ Luna hahah ben benieuwd naar zijn reactie ;)
    Ik weet zeker als ik dat zou doen dan lig ik binnen 5 min ook in de sneeuw te rollen.

@ Josien nog gefeliciteerd met je oma, Mijn oma word 90 volgend jaar :)
    Jeetje echt erg ja, pff wat een rare figuren bestaan er ook.

@ Danjo ooohh lekker hoor shoarma, betere service daar. Hier komen ze de deur niet uit voor de klant. :(

8. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    babyd, ik voelde me ook niet echt aangesproken hoor :)

9. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Hallo dan,

Hey wapa: gezellie dat je er weer bent!

Lees ook vaak mee, maar dan ben ik bijgelezen en dan heb ik geen tijd meer om te reageren....;)

Wat een leuke geboortekaartjes zag ik voorbij komen en een naamslinger!
    Ons kaartje was zilver met een foto van Boaz, helaas niet zo'n mooie foto. Maar dat was het risico he! Boaz was de eerste dagen nl. letterlijk een sumootje!

Luna: Hihi, lachen!!! Wij hebben elkaar in Euro Disney al bekogeld met sneeuwballen! Britt kreeg er gelijk 1 in haar gezicht, eerst brullen en daarna was het geweldig.... Vanmorgen heeft ze ook heerlijk met papa in de sneeuw gespeeld.

Josien: Gefeliciteerd met je oma! Ik heb nog 1 opa van 87jaar en Rob heeft nog 2 oma's (1 van 94 en 1 van 90)

door de gladheid heeft onze kraamvisite from Zwolle afgezegd! Was het een lekker rustig dagje! Kerstboom samen met Britt versierd en nog wat kerstsfeer in huis gehaald.

Vandaag Boaz voor het eerst ingebakerd! Ging/gaat super! Hij heeft voor het eerst van 12:30-15:30 in bed geslapen. Ook van 17:00-18:30 en nu ligt hij vanaf 20:30 te slapen met af en toe een kreet vd krampen..... Hoop dat dit zo blijft!!! Hij lacht zelfs als we hem inbakeren8).

Geweldig al die wondertjes! Vaak wordt het allemaal maar als vanzelfsprekend gezien!

Kitty: Moet je deze week al beginnen???

10. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hallo allemaal!
    Hier druk druk druk morgen weer 1e werkdag, maar hoe ik dat moet doen weet ik nog niet... drama op de weg denk ik brrrrr moet er niet aan denken...

11. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    @ baby & Danjo is dsat geze*k nou nog bezig??? lekker laten wegblijven, wat n onzin zeg :mad:
    En dan niet eens t lef hebben om t zelf te zeggen... *bah*

@kaartjes mooie heb ik langs zien komen! en ook mooie fotos

12. 0babydream0

@Joenka; hihi klinkt gezellig!Britt moest eerst dus even wennen maar heeft nu de smaak te pakken super!Fijn dat t inbakeren zo goed werkt!

@Anas; jep ben t HELEMAAL met je eens!!!

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    haha anas

hm ziekmelden een optie het weer is echt but zeg bah bah

14. 0babydream0

@anas bleeeeg weer werken!Succes meid!

15. Rose1982

Haha Anas lekker recht voor de raap :) :)
    Succes morgen met je eerste werkdag.

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Oh ik ben ook lekker posi he ziek melden haha

17. Rose1982

zou ik er ook niet aan moeten denken morgen alweer te beginnen pfffff!

18. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Babydream, wat gaaf zeg dat geboortekaartje zo!
    Wat een mooie betekenis van haar naam zeg, heel speciaal...

@Sannie, wat super dat het zo goed gaat met Tessa.
    En we zijn al met zn 3tjes voor de meeting hihi

@Sylvia, joh al op dr buik gedraaid! Dat is snel, zou me ook doodschrikken trouwens
    We zijn nu pas 1x bij de fysio geweest en moet in januari dus terug. Of dat t door zijn voorkeurshouding komt dat ie zijn hoofd niet optilt weet ik niet, maar hij draait dan wel vrij snel die kant op en gaat dan op zijn knuistje liggen sabbelen

@Leoniiee,zal ik wat sneeuw opsturen naar je;)
    Wat een mooi kaartje hadden jullie trouwens! ik zie t foutje niet hoor

@Danjo, doe ook maar een meeting in t oosten..kom ik ook wel.
    Is het voordeel, Den Bosch ligt vrij centraal hahaha

@Elftal;) Zou ik graag willen...maar ja, moet je wel met zn 2en achter staan

@Ellen, vonden ze de soep lekker hihi
    Ik vind het trouwens ook een leuk programma om te zien, maar gat dus echt niet uitproberen...wat ze allemaal eten enzo..JAK
    En jullie ookal zon uniek kaartje zeg...jeetje wat zijn wij dan standaard haha
    En joh, slaapt ze dan echt zo met dr armpjes??? Geen wonder idd dat ze wakker word

@Rose, ja Eva is gewoon een super mooie naam he!
    Lang verhaal...maar onze Eva is vernoemd naar t Ave Maria, dat zong de opa van manlief op de bruiloft van een van zijn dochters en zijn oma had ook iets met Maria.....

@Luna, nee joh....jou Julien wordt NOG knapper
    O en ik typ ook erug vaak haha hihi

@Curly, krijg honger van je menu!
    En idd moet t nu maar eens tijd zijn om het te laten rusten.
    (note to myself...Wen hou dan zelf ook op)

@Wapa, dat is idd weinig zeg wat ze drinkt!
    Heb je wel t idee dat ze verder tevreden is met de hoeveelheid?
    Wat een heerlijke kids en een echte trotse grote broer of niet?!

@Noa, Yara vind ik ook een ontzettende mooie naam...maar ik heb wel een enorme voorkeur voor meidennamen die eindigen op een A: Julia, Tessa, Fenna, Sara, Emma...allemaal namen die ik heb overwogen haha

@Danjo, dat met die beentjes omhoog helpt goed he, dat moet ik hier ook eens per week wel doen. Dan is t net of er veel is blijven zitten en dan schijt ie zich ineens helemaal leeg haha

@Josien, wat een prachtihg gedicht. En idd een onwijs mooie betekenis van de naam Sam en in jullie geval helemaal passend
    Nog gefeliciteerd met je oma...ik had t ook gelezen in de lounge, niet normaal!!!!!!

@Sneeuw, Eva die kan er echt geen genoeg van krijgen.
    Vanmiddag was ze met mijn nichtjes lekker over de sloot aan t sleetje rijden

@Anastasia, succes morgen met je eerste werkdag!
    En vooral succes op de weg...

Nou wat een rit vanmiddag zeg, we konden op de snelweg maar 80 en in Nijmegen hadden ze nog niet bedacht dat ze sneeuwschuivers in moestten zetten!
    Normaal een half uur rijden en nu een uur....
    Terug dus ook en ik kwam zelfs vast te zitten in de straat, zoveel sneeuw ligt er. Manlief en een andere automobilist moesten de auto verder duwen en wij daarna zijn auto.
    Wordt morgenvroeg nog wat

19. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Oja...Tim = Ter ere van god...

Dus wij, 2 niet gelovige mensen en ik zelfs niet gedoopt, hebben 2 namen die te maken hebben met God;)

20. Momfulness

@Wendelaa, wat aardig dat je nog de moeite neemt om op iedereen te reageren na zo'n helse autorit! Leuk als je ook naar de meeting in het oosten komt! (haha) Moet je morgenvroeg weer met de auto weg?

@Danjo, gewoon ziekmelden...lol!

@Anas, gatver werken! succes morgen, Hoe eerder je begint hoe sneller je weer gewend bent.

@Baby, heb ook even naar je foto's op hyves zitten kijken. Dyoni is echt een mooi meisje.

@rose, dus jij gaat ook gestrekt als je zoiets flikt?

Lig hier in een deuk om het topic "wat kun jij niet" in de Lounge.

Deel Deze Pagina