Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

hij is er nog niet...maar ik heb indd mijn hart in mijn keel zitten....

2. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Zou het????

Nog 5 minuten8)

3. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Luna: In de badkamer jij!!!! Anders ben je te laat!!!;)

4. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Haha Luna! Heeft ie dadelijk een rotavond gehad op zijn werk, kom jij nog eens met een emmer sneeuw. Ik zie je al helemaal zitten op de badkamer ;)

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    haha Luna verslag zo hihihihihi hoop dat ie geen slechte dag heeft gehad op het werk anders is het feest

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Nou zal ie de emmer met sneeuw op zn dakkie hebben gehad hihihi

7. Rose1982

haha misschien is ie wel later thuis door het slechte weer zit Luna daar te wachten :)

8. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Of is ze zelf in slaap gevallen in de badkamer....

9. Maia

Maia Niet meer actief

@krampjes: door snelle overgang naar de fles voor de zekerheid met infacol gestart maar dat ben ik nu weer aan het afbouwen en volgens mij heeft ze geen last van krampjes dus denk dat ik er van de week helemaal mee stop.

@joenka: heel goed afgesproken :D

10. Momfulness

Nou ik zit daar te wachten belt hij net op dat hij nu pas aanrijdt en dat hij zich grieperig voelt dus ik stel mijn snode plan nog maar even uit. Sorrie voor de teleurstellende uitkomst. Maar als hij ziek is ga ik maar geen emmer sneeuw droppen....

11. Rose1982

als hij koorts heeft kan het wel lekker zijn wat afkoeling! nee ik hou op wel jammer hoor, morgen heeft hij toch weer avonddienst poging 2??

12. Maia

Maia Niet meer actief

volgens mij wist hij het van tevoren Luna ;) maar beterschap voor je man dan :)

ooooooo dames, wat ik nu toch doe?
    Ik was niet van plan om de komende jaren weer iets van opleiding te gaan doen ivm Fleur. Maar we hebben het zitten berekenen en bekijken (ook als manlief de baan met minder salaris krijgt) maar er is misschien toch een mogelijkheid voor mij om eventeel een master in deeltijd te gaan volgen. Ik heb er zelfs al 2 op het oog: Bestuurskunde of Taalwetenschap/NT2 (Nederlandse Taal 2) Heb dus net beide studiecoördinatoren van beide studies een mail gestuurd met wat vragen (prémaster/schakelprogramma) enzovoorts. En ik vind het eigenlijk superspannend en heb eigenlijk wel weer heel veel zin om te studeren.

Ach, informeren kan nooit kwaad. Het is toch afwachten of het ons allemaal qua tijd (opvang voor Fleur) en geld zou lukken maar het lijkt me wel superleuk om weer wat te gaan doen. Ben benieuwd wat ze antwoorden op m'n mails :)

nou ik ga naar bed! Weltrusten en tot morgen!

13. Rose1982

@ Maia dat is wel spannend meis! Hoop voor je dat het allemaal lukt! :)
    Slaap lekker!

14. Rose1982

SLaap lekker meiden! Ik ga ook me bed opzoeken!

15. Momfulness

@Maia, wat een leuk vooruitzicht (als dit doorgaat). Wat zou je er uiteindelijk mee willen doen? Ik had voordat ik zwanger was ook al een inschrijvingsformulier van de open uni ingevuld want wilde beginnen met de bachelor opleiding psychologie. Toen raakte ik dus net zwanger maar zodra ik de mogelijkheid heb ga ik het ook doen. Je moet nog je hele leven werken en dan is het wel zo makkelijk om iets leuks te doen.

@Rose, nee dat vond ik toch iets teveel van het goede. Hij kwam thuis en had al vanaf 16.00 uur s'middags natte voeten omdat hij de hele dag in de sneeuw buiten had gestaan om nieuwe gasten te ontvangen. Hij was strontverkouden. Ben blij dat ik het niet gedaan heb dat was echt heel zielig voor hem geweest. haha .

@Hier, Nou Julien heeft weer lekker geslapen. Ligt nu babytv te kijken naar het programma "waar is opa". Ik ben nnog strontverkouden en Guus is ALWEER weg naar een klant voor zijn eigen bedrijf. Dan moet hij om 14.00 uur weer werken tot 22.00 uur. Lekker gezellig dus,;).

16. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Maia leuk dat je een opleiding wil gaan volgen! en informeren kan altijd als het allemaal mogelijk waarom niet.

Luna Gelukkig heb je de emmer aktie niet gedaan, zou wel erg zielig voor m zijn als die daar al de hele dag in zou hebben gestaan. Maar wat werkt je man hard zeg! en dan niet lekker voelen en gewoon weer op pad de volgende dag.. breekt het hem niet op soms? en voor jouw?of is het niet altijd zo?

17. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Maia, idd erg spannend!
    En wat stoer ook dat je t aandurft, zou niet weten hoe ik dat moet doen...studeren en kids...ppff...

@Luna, dat zijn idd lange dagen die hij dan maakt zeg.
    Wat voor een bedrijf heeft hij?

Zo zit ook eindelijk aan mijn ontbijtje!
    Vanmorgen om 7.30 bed uit, snel mezelf aangekleed, Eva gewassen en aangekleed en ontbijt gegeven, Tim uit bed gevist, manlief naar t werk gebracht, Eva naar t KDV, onderweg naar huis een buurman opgepikt die ik zal lopen en toen Tim thuis de fles gegeven....nu zit ik eindelijk aan mijn schaaltje yoghurt en mueslie. Er zit al een was in de machine en eentje in de droger.
    Zo nog ff wat opruimen hier....

18. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Maia: Als het kan doen!!! Spannend hoor!

Luna: Ahh, arme hubbie! Nou hopen dat hij niet te hard werkt en dan met de feestdagen ziek is!! Of volgens mij had ik gelezen dat hij dan ook ergens moest werken.... oud & nieuw???

Wendelaa: Ja, druk druk druk!!! Gelukkig heeft Rob Britt naar de BSO gebracht. Anders moest ik eerst m'n auto nog uitgraven;).. Nou hoef ik dat vanmiddag pas te doen...

Danjo: HOe laat moest je??

Hier Boaz gelijk na de fles van 7:30 weer ingebakerd en hij slaapt nog..... ik is best een beetje blij!
    Voelt heel frustrerend voor een kdv leidster als je je eigen kind niet stil krijgt;). Jammer dat we niet eerder mochten inbakeren..

19. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @joenka, tja wij hebben maar 1 auto. Dus als ik enigzins mobiel wil zijn, moet ik t wel doen haha...
    Fijn dat het inbakeren zo goed werkt!

20. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@hier; nou nadat Dyoni gister de hele dag heeft geslapen en gisteravond de laatste fles er weer uit had gegooid is ze vannacht wakker geworden, had ik natuurlijk wel verwacht..Nu slaapt ze weer….Luilakkie

@Anas; succes met werken vandaag!

@wendelaa; veel plezier vandaag!drukke ochtend al achter de rug!

@joenka; hahaha daar zal papa blij mee geweest zijn zo’n broek!Gelukkig werkt t inbakeren goed!

@luna; heee wat jammer dat je actie niet door ging!

@Maia; spannend wat je gaat doen!

@Danjo; spannend meid, je zal nu bij t cb zijn…Geef Naomi maar een dikke knuffel

Deel Deze Pagina