Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Pffffffffffffff.... mag ik even klagen? Ik loop leeeeeeeeeeeeeeeeg! Bah bah... die ongi had wel ff weg mogen blijven. Om je een idee te geven hoe erg het hier is: hier nu OB tampons super in en een dubbel kraamverband en het bloed zit na een uur nóg op mijn rug! Ik ben er ook helemaal niet lekker van (echt dizzy enzo).

Dat word een dagje op de bank en bidden dat dit heeeeeeeeeel snel over is!

2. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Danjo, succes met de prikjes!

@Josien, jeetje klinkt idd erg heftig.
    Nou dan bereid ik me maar voor al t komt, ben blij dat ik nog kraamverband heb liggen als ik t zo hoor!

3. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Luna, verstandig dat je je emmeractie maar niet hebt gedaan. Hopelijk steekt hij jullie niet aan.

Danjo, Succes bij het CB. Wij moeten vanmiddag met Britt en ook eerste prikjes. Ga eerst nog wel even arnicazalf halen voor na afloop.

Maia, wat goed dat je weer wilt gaan studeren. Ben benieuwd welke opleiding je wilt gaan doen.

Hier, britt had om 23.00 uur de fles gehad, meestal komt ze daarna nog een keer (ze houdt vast aan 7 flessen), maar dit keer heeft ze geslapen tot 06.30. Ze heeft al eerder doorgeslapen maar altijd na 7 flessen en nu dus maar 6 (120 tot 150 cc).

4. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Mijn man is net voor twee nieuwe pakken kraamverband en supertampons de deur uit gegaan... pffffff.... blegh, voel me echt niet lekker. Ik hoop dat het voor de Kerstdagen toch beter gaat.

5. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@Josien; ooh ik had t ook zo erg!Gelukkig duurde dat leeglopen maar 2 dagen en was ik na 5 dagen helemaal niet meer ongesteld!Succes meid!

@Curly; lekker doorgeslapen!

6. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @Josien, veel sterkte, klinkt heel naar. Hier nog geen ongi maar ik bereid me vast voor op heel veel...

@Wendelaa, tjee wat een activiteit...goed zeg.

@Joenka, wat fijn dat Boaz blij is met inbakeren. Hier moet Boaz echt al heel slaperig zijn om de snug&tug te accepteren, anders is hij heel druk met proberen los te komen.

@Maia, ik zou voor de opleiding kiezen. Sowieso altijd lekker om meer te leren en zeker in deze tijd is het alleen maar beter om een opleiding te doen. Succes met kiezen.

7. Maia

Maia Niet meer actief

Goedemorgen!

@wendelaa: drukke ochtend dus!

@josien: balen! Hopelijk wordt het snel minder.

8. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
  9. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@nathalie; schattig!

10. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    He meiden,

Josien: jeetje zeg echt een leegloop dan bij jou. Hier was mijn eerste ongi (ondanks dat ik bv geef, nu dus al ongi geweest) niet zo erg, maar wel lang een dag of 7 a 8. Sterkte en een knuf meid. Hopelijk voel je je snel weer beter.

Namen: ik zag allemaal mooie naambetekenissen voorbij komen. Zal die van Evi ook eens opzoeken.

Nathalie: wat een schattige foto. Sliep Emma gewoon door toen je dat opzette? Of had je dat al eerder gedaan?

Joenka: fijn dat het inbakeren helpt bij je mannetje. Waarom mocht je eigenlijk niet eerder inbakeren? Ben ik ff kwijt.

Maia: nou hopelijk lukt het dan met de studie. Hoe gaat het verder met jou en Fleur?

Wendelaa: zozo jij hebt het al druk gehad zeg.

Curly: goed zeg dat Britt nu weer heeft doorgeslapen. Hopelijk blijft ze dit nu doen.

Luna: zit ik terug te lezen over je emmeractie, gaat ie niet door haha. Nou maar goed denk ik ook, zielig hoor je mannetje wat ziekjes. Beterschap en hopelijk knapt hij weer snel op.

Anas: succes met je eerste werkdag vandaag. Ben benieuwd hoe je het vond.

Werken: mijn verlof eindigd officieel op 7 januari 2010. Maar heb daarna nog vakantie tot 27 januari, 28 januari moet ik dus weer beginnen. Pas werkoverleg gehad en de vooruitzichten op nieuwe beebs die komen gaan zien er ondanks de cirisis nu in de eerste 3 maanden van het nieuwe jaar goed uit.

Danjo: succes bij het cb.

Baby: jammer dat je meisje vannacht wakker was, maar ook wel wat te begrijpen als ze gisteren zoveel geslapen heeft. Hopelijk vannacht wel weer beter dan. Ik vind jullie meisje haar naam trouwens ook super.

Wondertjes: wat goed zeg dat hier zoveel wondertjes zijn.

Mezelf: hier een goede nacht gehad, 21.15 uur laatste voeding en toen vanmorgen pas weer om 7.30 uur. Heerlijk. Ze had gisterenavond alleen wel wat moeite om in slaap te komen na de fles.

We hebben waarschijnlijk de oplossing gevonden voor ons flessenprobleem. We hebben nu de s fles van difrax en beginnen met speen s. Als het daarna te langzaam gaat gaan we over op speen m. Wel wat gehannes maar als het zo beter gaat.

Verder heeft Evi vandaag voor het eerst onder de babygym gelegen in de box. Ze vond er nog niet heel veel aan geloof ik. Ze sloeg en schopte er wel een paar keer tegen, maar dat gebeurde volgens mij meer onbewust.

Vraagje: Evi krijgt normaal gesproken 6 voedingen nog. Maar omdat ze vanmorgen zo laat wakker was, denk ik dat ze vandaag maar op 5 voedingen gaat uitkomen. Zouden jullie haar een voeding meer geven zodat ze toch aan de 6 komt? Ze weegt nu 3725 gram en krijgt bv (voor de mensen die dat vergeten waren haha). Ze is niet zo'n harde groeier trouwens, is verder wel tevreden en plast en poept genoeg.
    Raar dat je niet meer weet hoe dat de vorige keer ging. Twijfel dan of ik haar wel een extra voeding zal geven of niet. Moet ik die ergens tussen proppen.

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Maia spannend meid

Luna bah zou ik niks vinden als mn mannetje zoveel van huis is. jammer dat je actie nie door kon gaan haha.

wendelaa ook al een hele trip achter de rug

Baby fijn dat Dyoni nu weer lekker slaapt

Joenka Gelukkig slaapt boaz weer

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Josien balen he dat je leeg loopt hier is het eindelijk weg pfff.

Curly suc6 vanmiddag

Nathalie jij ook hele fijne dagen en wat een leuke pica

Mvj zou gewoon kijken hoe de dag verloopt

Hier voor de prikkies geweest en mevr deed het ech super heel even hulen en daarna bigsmile
    ze was 5010 en 60 cm dus erg veel gegroeid in de lengte. verder loopt ze wel voor op het doen en laten

13. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @MvJ, bij ons gebeurt het ook soms dat we uitkomen op 5 voedingen. We laten het dan gewoon zo als er 3 a 4 uur tussen zit, alleen Boaz is wel een stuk zwaarder dan Evi.

14. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Nathalie: Schattig hoor! Thanx!

Baby: Dyoini is zich aan het voorbereiden op het nachtleven! Is altijd handig voor als je 16 bent!!!:p

Curly: Jij vanmiddag ook suc6 met Britt haar prikjes!!!

Josien: Arme jij! Vreselijk he! Je haalt de 9 maanden weer ruimschoots in! Ik vond het ook echt super vies!
    Gelukkig ben ik nu weer in m'n ritme en heb de eerste keer heftig gehad en hoop dat de 2de keer weer normaal is! Heb de eerste keer ook geen tamponnekes gebruikt, ze dreven er vanzelf weer uit:D.

Blijei: Snug&Tug??? Leg uit??? Hier gebruik ik pacco bakerdoeken, knappe vent als hij zich eruit wurmt... Bakerzak van puccababy had hier geen functie...

Mvj: Krijgt ze nog om de 3 uur een fles? Oh,nee lees dat ze normaal eerder komt. Hier 5 voedingen van 180/6 om ongeveer 7:00-11:00-15:00-19:00-23:00.... Weet wel dat de 23:00 fles er tot 3 maanden in ieder geval officieel niet af mag en dan nog is het afhankelijk van het gewicht. Maar goed wat je er niet in krijgt krijg je er niet in toch???

Boaz werd om 11:00 wakker voor de fles en ligt er nu weer in vanaf 12:30:)

15. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Danjo: Toppie! Goed gegroeid zeg!!! Moest wel een beetje lachen om gewicht lengte, zou ze weleens naast elkaar willen zien liggen!;)
    Boaz is nog "maar" 58cm en 7090 gr

16. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Hihi, zie net dat er onderaan staat dat hij 59,5cm is???
    Vreemd hij is dus een dag later 1,5cm gekrompen8).

Die 59,5cm was in het zkh en de 58cm bij het cb

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    haha wel een verschilletje he tussen die 2. ze meten wel vaker anders hoor niet zo druk om maken haha

18. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Danjo: Ja dat blijkt! Ik maak me niet zo snel druk!;)
    Heeft je meisje nog geen last vd prikjes? Of slaapt ze alleen maar? Hopen dat ze er geen last van krijgt...

19. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Het was de eerste keer dat we dit op hebben gezet. We hadden zelf de hoop dat ze wakker zou worden en dat we foto's met haar ogen open konden maken. Maar mevrouw bleef gewoon door slapen, dus zijn het foto's met dichte ogen geworden:).

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Nee nergens geen last van thuis gekomen hebben we dr een fles gegeven en na bed gedaan dus ze slaapt nu lekker we zien het wel wanneer ze weer wakker word

Deel Deze Pagina