@Danjo; gaat goed met Naoom! @Joenka; 16!!Ben je helemaal minstens 25 hahahaha @lengteverschil; hier was Dyoon bij t cb 58,5 maandags en donderdags bij ka 60 cm
@MvJ: fijn dat het zo goed gaat! Ik denk dat voor 1 keer 5 voedingen niet erg is maar ik zou het met haar gewicht toch wel op 6 proberen te houden normaal, maar hou nu maar gewoon haar ritme aan! Fleur heeft er dagen van 6 a 7 tussen zitten terwijl ze normaal op 5 zit. met Fleur en mij gaat het goed, lief dat je het vraagt. ze heeft een goed ritme van 5 voedingen en ertussen slaapt ze redelijk en is lekker vrolijk enz. Fijn om te lezen dat het met Evi ook lekker gaat! En Fleur vindt de babygym ook nog niet zoveel aan hoor! @Danjo: fijn dat het goed gaat met Naomi en dat zij niet zo'n moeite had met de prikjes
Maia we zijn er nog niet maar voor alsnog doet ze het goed en ach papa is ook thuis dus das wel lekker
Blij ei: daarom juist omdat ze niet zo heel hard groeit. Ze volgt wel mooi haar eigen lijntje omhoog, maar het is geen harde groeier. Maar dat was ikzelf vroeger ook niet. En volgens de lactatiekundige kon dit erfelijk zijn. Nou we zien wel. Net kwam ze wel weer na 3 uurtjes. Joenka: ze krijgt de borst haha. De late voeding hebben we nu vervroegd naar 21.15/21.30 uur en daar krijgt ze bv met een flesje. Ik probeer wel een beetje een schema aan te houden (is veel makkelijker vind ik als je nog 2 andere kids hebt rondlopen), maar dat is een beetje afhankelijk hoe laat ze s'morgens wakker wordt. De afgelopen dagen heb ik haar wel rond 7.00/7.15 uur wakker gemaakt. Nu niet dus. Maar als ze eerder komt mag ze ook eerder. Maar over het algemeen komt ze om de 3 a 3 1/2 uur.
@Joenka, puckababy was hier ook geen succes. Snug&tug is ook haast onmogelijk om uit te komen maar dat weerhoudt Boaz niet om t wel te proberen, tja en als dat niet lukt wordt meneer heel boos. Dit is m: http://www.ikbenmama.nl/images/products/shapeimage_2-1.jpg
Danjo, wat lekker dat naomi er nog geen last van heeft. prikjes britt, was even huilen maar zo weer stil. Daarna zalf van vsm gesmeerd en nu beentjes masseren.
Stoere dames die prikjes hebben gehad wel wat anders dan mijn dramaqueen hier nog even een fotootje spammen van mn moppie!Je ziet dr denken wat moet ik hier nou mee???
danjo, fijn dat t goed ging op t cb! dus naomi heeft niet alles bij elkaar geschreeuwd? hopelijk krijgt ze er niet alsnog last van! maia, spannend weer een studie, informeren kan altijd idd! succes! het werd laatst ook al eens gezegd, maar zou je niet je werk kunnen maken van t maken van taarten? je bent toch ook benaderd door een weddingplanner? is natuurlijk wel onder je 'niveau' als je al meerdere studies hebt gedaan... curly, weet je al wat je gaat doen ipv de pompoen bij t kerstdiner? mvj, als ze genoeg plast en tevreden is, zou ik er niet een voeding bij gaan proppen hoor... wel lastig want ze is idd best klein. (vergeleken bij naomi van danjo en tess van mij, ze zijn toch alledrie even oud!) wat zegt het cb daarvan dan? nathalie, leuke foto! hier alvast de kerstboodschappen gehaald, 2e kerstdag komt iedereen bij ons eten ( schoonouders, schoonzus en nichtje van 3, ouders en broer en schoonzus) we hebben lootjes getrokken voor t kerstdiner, iedereen maakt een gerecht. (vlees, groente aardappel, voorgerecht en nagerecht) wij hebben t nagerecht, en heb n heel lekker recept gevonden, dus heb er al zin in! bedenk me nu dat ik niks in huis heb voor 1e kerstdag, hihi moet ik nog ff wat op bedenken.
haha baby, ziet er erg leuk uit! ach, ze heeft nog ff om dr aan te wennen en te leren hoe t werkt toch?
Mvj: Ohhhh,,, tja daar heb ik geen verstand van...... sorry Baby: Spreek je nog wel op het forum als ze 16 is!!!! Enne.. die foto wel een heel ernstige blik, van wie heeft ze die??? Snug & Tug: Ziet er mooi uit maar lijkt idd dat ze daar meer beweging in hebben als de pacco doeken? Curly: Verder ook alles goed bij het bureau? Hier wou ik Britt ophalen bij de bso (had beloofd op tijd te halen) om 14:45, wil ze niet mee. Ze moest nog optreden8), dus papa maar ff gebeld of hij haar na het werk op wou halen. Dus nu wordt mevrouw om 17:30 opgehaald! VROUWEN:x:x:x
ellen wat voor desssert? hm van de week nog even na de winkel joh ik weet het ook nog niet voor 2e kerstdag haha
Pff, kerst... Wij zijn 2de kerstdag aan de beurt... Voorgerecht: gevulde portobello's bruschetta parmaham met meloen salade Hoofdgerecht: groenteschotel aardappelgratin spies met kipfilet,varkenshaas & biefstuk salade met gerookte kip Dessert: Wordt door m'n schoonzusje gemaakt surprise
@ellen; klinkt gezellig en indd tijd genoeg! @joenka; jij ziet t al helemaal zitten he haha?enne die blik is van papa....haha die britt geweldig!
@kerst; 1e bij mn oom en tante 4 gangen diner 2e bij mn schoonouders gourmetten..ik ga alleen taarten bakken
@Sylvia, hij gaat gewoon door. Ik vind het wel jammer als hij zoveel weg is maar het wisselt gelukkig wel goed af. Hij werkt nu 5 avonddiensten en heeft dan weer 3 dagen vrij en daarna 2 vroege diensten en dan weekend. Het s nu alleen erg saai. Maar Julien is ook heel gezellig.haha @Wendelaa, hij heeft een klus en adviesbureau. Hij werkt zelf niet op de vloer maar neemt de klussen aan en stuurt daar de mannen naartoe. is nu met een renovatieproject bezig dus daar moet hij dan af en toe gaan kijken.JIj hebt al een drukke dag gehad zeg! Gezellige boel bij jou. haha @Joenka, met de feestdagen moet hij idd oud en nieuw werken. Wel maar 5 uurtjes. Fijn dat het zo goed gaat met Boaz zeg. Heerlijk. Dus jij bent kdv leidster. Julien gaat over 2 weken voor het 1st. Halen jullie kindjes die huilen uit bed? @Baby, heb jij dat dus ook dat ze s'nachts wakker wordt als ze overdag veel geslapen heeft? Julien slaapt vandaag de hele dag maar ga hem ook niet wakker houden. @Josien, vervelend dat de menstruatie zo heftig is zeg.Wel fijn dat je al tampons kan gebruiken, dat kan ik nog niet. @Curly, fijn dat je een goede nachtrust hebt gehad! @Natalieh, bedankt voor het leuke kaartje. HIj hangt al tussen de rest! (uitgeprint) @MvJ, S fles van difrax bevalt hier ook goed.Wel met M speen. Kun je niet wat meer voeding geven per fles en dan op 5 houden? Dat zou ik misschien eerder doen dan er 1tje tussen moffelen.haha wat grappig dat Evi nu 3720 gram weegt, dat was Julien bij de geboorte en die zit nu al bijna op 6kg. Ook wel lekker dat ze nog zo'n pupke is. @Danjo, netjes gedragen bij de prikkies dus en altijd fijn dat ze wat voorloopt in de ontwikkeling. @Maia, fijn dat het met Fleurtje zo goed gaat. @Ellen, verstandig dat je de boodschapjes al gedaan hebt. Ikmoet alles nog kopen. @Leonie, waar ben je nu weer??
Nou ik ben net 1 uur met Julien zijn fles bezig geweest. Hij kon bijna niet drinken en raakte steeds overstuur. Gelukkig is het uiteindelijk toch op gegaan want had de reflux medicatie er net in. Nu slaapt hij. Ik denk dat hij last had van krampen of reflux. Lekker even een verwarmd dekentje over hem heen gelegd want de verwarming op zijn kamer is kapot. Vraagje: hoeveel slapen jullie kindjes eigenlijk per 24 uur? Ik denk dat Juliën tussen de 18 en 20 uur slaapt en de rest wakker is of in de wipper/box ligt te doezelen.