voeding als naomi hier huilerig i en ze heeft honger geef ik gewoon wat. vannacht had ze ook gespuugt een hele golf dan bied ik dr gewoon weer wat aan
sloppy de JBPM zou eigenlijk vrij snel moeten werken, verder hoofdeinde van het bedje omhoog, in de wipper en zeker 20 min recht na de voeding. Maagzuur kan n slokdatm infectie veroorzaken, want het is zuur dat terugstroomt... ik zou dus niet wachten,langs de dokter gaan. verwijzing kinderarts vragen, of zantac want als ze pijn heeft door de reflux kan dat goed verholpen worden!!! niet blijven tobben meid!!!
sloppy je kunt ook nog nutrilon AR gebruiken ipv nutrilon met nutriton. helaas kon mijn manneAtje er niet zo goed tegen, die kreeg giga verstopping van die AR. Als je t wilt proberen mag je t pak zo ophalen! Je woont redelijk dichtbij nl
@Anas: Bedankt voor de tip's! Ik ga ook echt niet te lang tobben hoor.............ik kijk het tot maandag aan en als het dan nog steeds zo erg is dan ga ik een verwijzing vragen. Sinds gisteren heeft ze van de 8 voedingen heeft ze bij 7 heeft overgegeven
wat zielig Sloppy nou hier ligt mevrouw weer heerlijk te slapen. Samen heerlijk gedoucht, gedronken en lekker in slaap gevallen. Kon ik mooi even haar nageltjes vijlen want m'n borsten zitten inmiddels flink onder de krassen en nu ben ik weer lekker bezig met een taart
Het spugen op zich schijnt niet zo erg te zijn, hoogstens dat ze te weinig aankomen. Is mij ook maar verteld hoor Maar het gaat om het zuur. Mik ehad na alle voedingen dat hij constant hikte, boerde en slikte zo zielig! dat duurde dan bijna tot de volgende voeding. En van al dat slikken , kreeg hij heel veel lucht binnen en daardoor weer kramp dus! heel naar hijhuilde ook heel veel. Ik geef nu nutrilon met nutriton in een difrax fles met papspeen op standje 2. En dat gaat eigenlijk wel goed. Ben de nutriton ook aan het afbouwen. Heb de AR dus ook geprobeerd waar dat JBPM/Nutriton al in zit maar op één of andere manier werkte dat niet bij hem dus! Denk dat het geen kwaad kan om even bij de dokter langs te gaan, want het is misschien simpel op te lossen, dan zou ik niet met een huilend kindje blijven tobben het weekeind hoor meid!
shaual;fijn dat het zo goed gaat meid! sannie:er is ook melk voor krampjes he de nurtilon omneo volgens mij mis is dat iets om te combineren! luna:jeetje jij blijft het ook zwaar hebben sterkte en ben benieuwd of je kleintje aan is gekomen!
blij ei:spannend vanaf maandag weer alleen maar ind dan kan je wel weer ritme kweken. wapa:jeetje klinkt niet best ind heb je al getempt? rose:wat een verwennerij hahaha. lekker hoor.
@Darmkrampjes Ik gebruik hier voor Demyan Omneo in combinatie met de dr Brown fles en geef hem dan ook nog eens ABC Dophilus en dit gaat super goed @wipper. Ik heb sinds kort ook een wipper en Demyan vind hem erg lekker liggen. Alleen gaat hij continu naar één kant hangen en dan is zijn ruggegraatje echt een S bocht. Kan dit kwaad en/of kan ik dit oplossen?
Jeetje , wat hebben sommigen het moeilijk met de kleintjes zeg! Wat vervelend!!! Dikke knuffell.. Luna: Wat fijn dat t weer goed is tussen jou en je man! Gelukkig maar... Waar is omneo eigenlijk voor? Krampjes of de ontlasting? We gaan vandaag lactulose halen, gisteren poepte ze nadat ik haar had getempt.. Nou dat was zoooo zielig! Je zag haar poeperdje eerst wel een centimeter open gaan, en toen pas kwam er poep, HARD! niet normaal!! Nu is ze constant aan het drukken en huilen. Moest het van het cb eigenlijk aankijken tot volgende week woensdag, maar ze kunnen me wat hoor! Wipstoeltje: Wij kregen te horen dat babys daar de eerste weken nog helemaal niet in mogen omdat ze dan zo in elkaar zitten.. En dit zou erg slecht zijn voor de ontwikkeling en het ruggetje.. Zou t zelfde zijn als heeel lang in de maxi-cosi?! Darmkrampjes: Wij gebruikten de dr brown fles, met infacol.. En dat hielp super!! Nu zitten we weer aan de avent fles met speen 2 , want de jhbpm past niet door de dr brown fles, maar de krampjes lijken er niet door terug te komen!. 2e kindje: Ik wil heeeel graag eerst een paar jaar genieten van Tara. En stel dat ik een 2e zou willen , zou ik dat graag willen als Tara iig oud genoeg is om het zelf ook wat bewuster mee te maken, en zichzelf kan aankleden enz.. Lijkt me toch iets fijner dan 2 inieminietjes.. Wou graag altijd 1 kindje, maar maurice wil er heel graag 2! Als ik idd zeg dat ik er 1 wil is het ook altijd: ZO ZIELIG.. En net wat Luna zegt, de mensen die enigst kind zijn, zeggen bijna altijd dat ze niks gemist hebben.. Overstrekken: is dit meteen een teken van reflux dan? Tara is er namelijk ook erg goed in!
ppff..wat hebben sommige t idd zwaar met de kindjes. Een hoop hebben er last van reflux zeg zo te lezen, lijkt me zo zielig om te zien! Arme ukkies.... En Leoniiee jou dametje dus moeite met poepen zeg...herken ik wel van mijn dochter. Die heeft dat vanaf een half jaar tot en met een half jaar geleden wel gehad. Zo zielig is dat! Alleen heb ik hier nooit iets voor hoefen te gebruiken gelukkig, t kwam bij haar uiteindelijk vanzelf. Maar idd keihard en gepaard met veel gekrijs! Wipstoeltje, tja ik vind die dingen ook niet echt geweldig. Heb t ook maar weinig gebruikt en nu staat ie nog steeds op zolder ergens...Zit er aan te denken om zo'n kleine Comfy kussen te kopen. Zodat ik die in de box kan leggen en Tim toch iets rechter zit. Een volgend kindje, nope hier niet meer. Ik heb altijd gezegd dat ik er 3 wil, maar manlief vind dit echt genoeg. En het is eigenlijk ook wel goed zo....2 gezonde kids, wat wil ik nog meer!
Nou gebelt met het cb. Nu moeten we aan de extra care voeding(zelfde als omneo) en aan de lactulose om het even los te krijgen.. Ik ben zeeer benieuwd, hopelijk helpen we ons meisje hier mee. We moeten wel meteen die overstap maken naar de andere voeding, als haar darmpjes daar maar niet enorm van vanslag raken.. Wendela: mochten jullie zelf niks anders gebruiken, of wou jij dat liever niet? Toen ik net uitlegde aan het cb dat t haar pijn deed en het echt keihard was, zei ze dat dit helemaal niet mocht.. en er dus wel echt wat aan gedaan moest worden?
veranderen jullie de bad tijden wel is? Wij doen het tot nu toe elke keer sochtends, maar t lijkt mij ook wel lekker om haar savonds een keertje in bad te doen of te douchen.. maar ik ben bang dat ze dan helemaal haar ritme kwijt is.. Hadden die van jullie hier last van , of niet?
Leo he wat vervelend zeg! Elise heeft echt alleen maar spuitpoep dus kan me er niets bij voorstellen... Hopelijk is ze snel geholpen - lijkt me inderdaad niet gezond! Wat het badje betreft, wij doen dat gewoon als het uitkomt. Soms is dat 's ochtends en soms 's avonds! Ik denk dat ze vanavond even bij mij onder de douche mee gaat Slapen ze ook lekker van he! Jaja, wat vervelend dat hij weer zo huilt! Josien, nu al weer aan het werk? Wat vroeg - ben je zelfstandig ondernemer ofzo? Hier is ons meisje af en toe aan het huilen maar laat haar even lekker liggen, ze valt ook steeds wel weer in slaap. Gisteren de hele dag met haar op de arm gezeten en daar sliep zij prinsheerlijk maar voor mij wat minder. Heb een draagdoek besteld die ik morgen krijg, mag ze wat vaker met me mee
Wij hadden in het begin ook de ochtende leonie, maar nu tegenwoordig de avonden. Maar als Eva ondergepoept is dan doe ik haar smorgens gewoon in bad. merk niet echt dat ze er last van heeft. @ Allemaal! Misschien een stomme vraag maar hebben jullie zin om te gaan werken? Ik heb echt geen zin meer om terug te gaan terwijl ik het altijd super na me zin heb op me werk. Ik zit gewoon al te kijken naar wat anders of thuiswerken dat lijkt me ook leuk! (thuiswerken)
Leonie, wij doen haar ook op verschillende tijden in bad of onder de douche. Meestal 's avonds maar vandaag ga ik 's middags zometeen voor de voeding. En wat betreft enig kind; mijn moeder is enig kind (oma heeft 8 doodgeboren kindjes gehad ). Zij heeft niks gemist vroeger, maar juist nu vind ze het wel moeilijk. Mijn opa en oma zijn bijna 80 en mijn moeder vind het moeilijk dat ze nu overal "alleen" voor staat zoals de verzorging of als ze 50 jaar getrouwd zijn en straks als ze overlijden bijvoorbeeld. Dan heeft ze geen steun aan broers/zusjes. Ik wil niemand een 2e kindje aanpraten hoor haha, maar even als reactie op het onderwerp enig kind. Iedereen moet lekker zoveel kinderen nemen/krijgen als je wil. Een van mijn beste vriendinnen komt uit een gezin van 7!!! Nou, daar moet ik echt weer niet aan denken hihi. Senna had hier net een poepluier...niet normaal! Ze zat ook helemaal onder! Maar ze viel in slaap tijdens het verschonen dus ik laat haar maar even. Zodra ze wakker is springen we saampjes onder douche! Kleine stinkywinky hihi.