Heb ook zetpillen in huis hoor maar als ik ze niet nodig heb dan gebruik ik ze ook niet. Hier drinkt ze ook gewoon dr fles over een half uurtje is ze weer aan de beurt dan ga ik dr meteen ff tempen maar ze voelt verder niet warm of zo
@Nathalie, dat is nog eens een schattige foto! @MvJ, lastig soms om dan te besluiten hoeveel voedingen je zla geven.....Ik zou gewoon kijken wat ze zelf doet @Danjo, zo Naomi is ook een lange dame zeg @Joenka, je moet Boaz ook niet te warm wassen he, dan krimpt ie natuurlijk En Britt is dus net zo dol op de BSO als Eva op t KDV....Eva speelt daar tegenwoordig ook veel op de BSO, zijn toch wat oudere kids. Ze is nu nl de oudste van de groep @Baby, hahaha ze kijkt er idd erg verbaasd na @Kerstboodsschappen, ben blij dat ik niet zoveel in huis hoeft te halen, aangezien we beide dagen buiten de duur eten. Alleen wat voor t ontbijt halen, lekker afbakbroodjes, perssinaasappelen, lekker beleg en niet te vergeten; kerststol! @Luna, een bezig bijtje dus die man van jou. Heeft ie nog genoeg werk na de kerstperiode? Lees dat Julien moeite had met drinken...ik heb ergens gelezen dat ze rond de 2 maanden anders gaan drinken. Tim kan af en toe ook erg gefrustreerd raken, dan krijgt ie ineens niet uit de fles. Niet iedere voeding hoor en na een paar keer de speen eruit lukt t m dan ineens. @slapen, tim slaapt ook best veel hoor. Die red denk ik ook met gemak een uurtje of 20 @Danjo, je moet doen waar je je prettig bij voelt. Ik heb afgelopen zomer voor t eerst een babyfoon gebruikt! Dat was op de camping en mijn zwager en schoonzus stonden in de caravan achter ons en dat vond ik eigenlijk al doodeng en ik ging ondanks babyfoon, om t half uur kijken bij Eva
ha dames. kerst:jeetje ik hoef lekker niks te doen ga lekker alle 2 de dagen bij mam en schoonmam eten mmhhh. Danjo:wat fijn dat het zo goed gaat nu dr prikje lekker hoor! luna:vervelend he als ze de fles niet willen! en de matrixx oohh daar ben ik ook al heel lang niet geweest ging vroeger wel vaak ging jij ook vaak naar feesten???? baby:leuke foto en wat een blik ind! slapen:jeetje wat slapen jullie beebjes veel dan besef ik maar weer eens dat dylan echt veel wakker is hij slaapt ong maar 12 uurtjes snachts slaapt hij 8uurtjes en dan savonds nog 2uurtjes en als het mee zit overdag 2 uurtjes de rest van de tijd is hij echt bezig en loop ik met hem maar ja dat is in iedergeval beter dan 8uur want eerst sliep hij echt niet overdag! En dames geniet ervan dat jullie tussendoor efe wat kunnen doen want dat kan hier echt niet hoor! als manlief thuis komt kan ik eindelijk aan de was en het huis beginnen! veel liefs jaja
@All, thanks voor jullie lieve woorden. Ik loop nog steeds leeg en zit de hele dag al in een pyjamabroek op de bank te hangen. Bleghhh, voel me zo beroerd! Ik ga even proberen te reageren : @Slapen, ik denk dat Sam zo'n 17 uur per dag op zijn bedje ligt, maar slapen... daar geloof ik niks van. Ik heb het nu een beetje bijgehouden, maar overdag slaapt hij rustig maar een uurtje terwijl hij de rest van de tijd lekker ligt te spelen in zijn bed. Hij huilt niet en rust dus toch uit. Ik vind het prima... @Kerst, eerste Kerstdag gaan we 's middags naar mijn ouders om kadootjes uit te pakken. Daarna eten we daar (mijn opa en oma komen ook). Op tweede Kerstdag eten we bij mijn schoonouders (gourmetten) en pakken we daar de kadootjes uit. @Oud en Nieuw, wij gaan naar mijn ouders. Zij hebben een rieten dak en gaan dus nooit van huis (in verband met brandgevaar met vuurwerk). Sam kan daar rustig slapen in het babykamertje dat mijn ouders hebben ingericht. Op Nieuwjaarsdag kijken we 's ochtends altijd naar het nieuwjaarsconcert en schansspringen. 's Middags komen mijn ouders en blijven ze ook eten. Ik moet me nog verdiepen in een dineridee. Dat wordt nog een heel gedoe, want mijn vader is nierpatiënt en mag heel veel dingen niet hebben. Het diner moet natrium-, kalium- en eiwitbeperkt zijn. Ik moet daar echt nog even op studeren... @Babydream, leuke foto! Ze kijkt inderdaad heel verbaasd. De poppetjes hangen trouwens wel mooi laag. Sam kan bij die van hem alleen nog maar met zijn voeten erbij (en dat doet ie ook heel goed ). @Joenka, fijn dat het inbakeren zo goed helpt. Lekker hè? Wij zijn het hier nu weer aan het afbouwen, maar ik merk dat het bij Sam nog een beetje zoeken is. Eigenlijk heeft hij nog wel behoefte aan het inbakeren, maar hij zoekt inmiddels ook heel erg naar zijn duim, dus ingebakerd is hij daar ooit gefrustreerd over. Duimt Boaz ook? @Luna, waarom kan je nog geen tampons gebruiken? Kan Julien zichzelf nog niet zo goed warm houden? Want op zich is een verwarmd kamertje niet nodig hoor (als het tenminste 15 graden is en je kindje zichzelf op temperatuur kan houden). Ideale slaaptemperatuur zou volgens mij tussen de 15 en 18 graden zijn en eigenlijk is de verwarming volgens mij niet zo gezond. Liefs, Josien
wendelaa, goed dat je het zegt, ik moet ook nog boodschappen doen voor het kerstontbijt, nog helemaal niet aan gedacht. Josien, hoop dat je je snel beter voelt. eet lekker spinazie of biefstuk vanavond. Goed voor je ijzer bij zoveel bloedverlies
josien:blegh weet helemaal hoe je je voelt dr eerste keer ongi was bij mij ook zooo erg. gewoon lekker in je kloffie op de bank hangen das het beste sterkte!
@ Josien ik zit ook al de hele dag met mijn huispakkie aan! ook ongesteld en heb erge diaree en moet overgeven pfff voel me echt beroerd!
@slapen; vandaag staat dat woord niet in Dyoons woordenboek .wel de hik die heeft ze al sinds 18;15! @Feestdagenplannen; leuke plannen allemaal!Klinkt allemaal gezellie! @jaja; Dylan slaapt indd niet veel! Maar is hij dan ook de hele tijd aan t huilen als die wakker is? @Josien; ja ze hangen indd mooi laag maar je kan die boog op 2 manieren bevestigen en anders hangen ze hoger hoor..Ook lekker lenig met zn voeten erbij hihi
Hier wel met babyfoon hond uitlaten hoor, maar dat is maar ffkes plassen. Verder durf ik nog niet..... Bij Britt deden we altijd de laatste ronde samen lopen en dan deed de babyfoon het ook de hele ronde, maar dan wist ik ook 99% zeker dat ze bleef slapen. En straks als Boaz een duidelijk ritme heeft zal ik waarschijnlijk ook tussendoor Britt op moeten halen anders kan hij helemaal niet in bed slapen. Blijf het wel eng vinden.... Curly: Top dat het verder allemaal goed was! Slapen: Boaz sliep overdag nauwelijks, nu heeft hij overdag al 7 uur geslapen!!!! Rose: Hmmm, dat is niet fijn! Beterschap! Josien: Ideaal dat inbakeren... Boaz heeft soms z'n speen, s' nachts niks... Beterschap he! Hoop voor je dat het gauw over is!
Leuk baby Joenka iedereen moet doen waar hun zich goed bij voelen Ik kan met een babyfoon niet horen als er brand etc is dus nee ik begin dr niet aan
NOu, ik lees zo terug,ik heb vandaag mijn handen vol aan Juliën.Net weer hetzelfde verhaal met de fles. Heb hem toen 1 uur in bed gelegd en net snel gegeven toen hij nog half sliep. Hij heeft hem opgedronken maar begon daarna te huilen. Snap er niks van. Nu slaapt hij weer. Zijn buik rommelt heel erg als hij drinkt dus ik denk dat het krampen zijn. Nu staat de babyfoon van de buren van 2 huizen verderop hier. Die hebben een zoontje van 2 en de buuf komt over een half uurtje thuis van haar werk. Dus als er wat is kan ik daar weer heen maar ik hoop het niet want dan moet ik Julien uit bed halen. zucht.... sorry voor mijn geklaag.
@luna; kan t niet de reflux zijn als Dyoon daar erg last van heeft dan huilt ze ook tijdens t drinken..
@Baby, wat een mooi speenkoordje Ook al zo'n onustig meisje vandaag. volgens mij hebben Julien en Dyoni elkaar opgebeld met de babyfoon. @DAnjo en Rose, beterschap! @Wendelaa, ja hij blijft bezig. Dus Tim dronk ook anders rond de 2 maanden? Mss ligt het daar dan aan... @Josien, tampons doen pijn bij mij. Het is op zijn kamertje nu 13 graden dus dat vind ik een beetje koud. Ik leg de deken dan even op de verwarming tijdens zijn flesje zodat hij lekker in slaap kan vallen. O ik heb echt medelijden met je! Wat hebben vrouwen het toch moeilijk tegenover de mannen! @jaja, Dylan is dus een wakkere man? Hier wisselt het ook heel erg hoor. 18 á 20 uur is een gemiddelde maar soms ook 14 uurtjes... @MvJ, wat een super schattige foto 's met die pluche kerstmuts zeg! Echt een klein frutje t.o.v. Julien. @Blijei, maia,Ellen, Natalieh, Rins, bedankt voor jullie antwoorden op de vraag over de uurtjes. @Joenka en Ellen, bedankt, nee ik vroeg het gewoon omdat ik eens nieuwsgierig ben naar hoe het eraan toe gaat. Juliën slaapt overdag heel wisselend de ene keer wel en de andere keer niet. Ik zou het dan vervelend vinden als hij in zijn bedje gelaten wordt. Maar ik ga niet van het slechtste uit hoor! Vertrouw de kdv leidsters wel. @Danjo, fijn dat je goede afspraken hebt kunnen maken al. wij gaan donderdag. @De een maar wakker dan de ander: Als ze lekker vrolijk zijn dan geeft het toch niets?