nee inbakeren deed ik niet meer had ze niet meer nodig maar kan ik indd weer gaan proberen in dr eigen bedje...t is trouwens nog geen eens zo'n groot ledikant
wendelaa hij en na een ha hahaha neeee en moet zeggen het is gewoon griep en 2x die spuit en dan eigenwijs zijn en doorlopen dus ja dan blijf je kwakkelen he.
Blijei suc6 bij de gyn en cb anas niet lullig over voelen hoor je hebt het toch besproken Maia balen dat je een kort nachtje heb gehad baby geen tips solly
Je bedje is idd helemaal nie groot Hier heeft Naomi gewoon lekker doorgeslapen heb de wekker nog wel op 3 uur gezet even wezen kijken maar ze lag zo lekker te slapen dat ik dr heb laten liggen vannochtnd om half 8 wakker gemaakt dus helemaal goed
@danjo; nee klopt is een antiek bedje en die waren altijd kleiner, enne wat fijn dat t goed gaat met Naoompje!
@Danjo, waarom zijn mannen toch altijd zo eigenwijs....ehm...alhoewel t hier altijd andersom is @Baby, want een gaaf bedje!! Maar even gewoon een vraag, dacht dat tegenwoordig niet meer mocht, een ledikantje zonder spijlen? Nou ja, doet er niet aan af dat ik m echt gaaf vind! Heb ik al gezegd dat ik t een gaaf bedje vind
@wendelaa; ja ik vind hem zelf ook heel gaaf haha ik hou niet zo van standaard kamertjes...enne nee eiggggggenlijk mag t tegenwoordig niet meer maar ja hij is antiek en er hebben heeeel veel kindjes heerlijk in geslapen hoor!
dr mag wel meer niet toch. Maar kan me wel voorstellen dat het voor dyoni een beetje saai is dat ze niets te kieken heeft haha. wendela ik ben net zo
@Babydream, en een matrozenbedje maken in haar 'grote' bed? Dan voelt ze zich waarschijnlijk wel wat meer geborgen.