ga haar maar weer eens in bed leggen want ze begint nu wel erg te mopperen, meestal teken dat ze moe is!
Dat kan ook Meiden ik ga de stad in ff mn fotos ophalen en een kerstkadoo halen, en zal proberen niet te shoppen voor mn meisje
@Baby, ik heb DE oplossing voor t haar. Je neemt een schaar, knip er wat vanaf, doet t in een envelop en stuurt die op naar Tim!!!! Echt waar, ga bijna begrijpen waarom er babypruikjes zijn @Noa, wat een mooie foto zeg! En nu al een dametje wat weet wat ze wil en hoe ze t moet krijgen haha @Luna, arme Julien. Hoop dat ie niet echt ziek gaat worden
wendelaa, ja er zit nu al een behoorlijke kop op Yara dat word wat als ze straks gaat peuterpuberen......
pff.. hier een dametje wat al een paar dagen uit haar hum is.. veel huilen, weinig slapen.. iemand enig idee wat het kan zijn? ook komt haar de voeding steeds omhoog.. dus nu sinds vorige fles jhbpm proberen.. ben benieuwd.. heb ook het idee dat ze weer veel krampjes heeft.. cinababy werkt niet helemaal super en infacol ook niet. iemand nog ander idee?
@wendelaa; nou dat vind ik nou geen leuke oplossing.. @danjo; gaat je niet lukkkeeennnn wedden!?! @knuffel; voeding voor hongerige baby's??
@Baby, he dat vind ik wel flauw hoor...... @Knuffelkonijn, wat rot dat ze niet in dr hum is. Helaas heb ik echt geen tips voor je....hoop dat iemand snel met iets komt wat helpt
@wendelaa; ja sorrryyyyy hahaha... pffff mn werk word je ook niet vrolijk van, ik moet eigenlijk wo do vrij en 2 weekenden in de maand werken...ik wil nu 1 dag minder en dit moest aansluitend op een weekend zijn dus dan wil ik de do en vr werken en 2 weekenden in de maand (dan zou Dyoon niet naar t kdv hoeven)..Eerst was dit niet mogelijk 2 dgn werken en nu wel en nu gaan ze weer moeilijk doen over de dagen! grrrr ik heb op do en vr opvang dus wil niet de ma en di schiet ik nog niks mee op...nou hoor ik voor t eind vd week t definitieve antwoord....pfff
hahaha, dat vroeg ik me ook al af! Maar vervelend dat ze zo moeilijk doen op je werk zeg... Zo te horen werk je in de zorg...tja daar gaat niet zoals t moet helaas
@wendelaa; ja ik werk in de kraamzorg! enne uhm 3 hoek hahaha ik bedoel deze http://www.zijligkussen.nl/media/catalog/product/cache/2/image/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/1/3/138f5da838fd1fef038f0f5b44d1be53.gif
Aha, het stabiliteitskussen haha. Die ligt hier ook. Maar omdat ik hem weer overdag in zijn bedje wil proberen te laten slapen baker ik hem overdag maar ff in, vanochtend 2 uur geslapen en nu ligt hij al een uur en een kwartier te slapen. Nou ja, af en toe een huiltje tussendoor. Stabiliteitskussen moest hij ff aan wennen. Wat een gedoe inderdaad met je werk. MAar dat ze je vaste dagen toezeggen, dat is dan wel weer heel netjes eigenlijk, maar wle vervelend dat ze dat nu niet nakomen.
@rins; ja ze willen meer personeelsgericht gaan werken gelukkig!ook richting mensen met kinderen.. hier net ook even een huiltje maar ze was dr speentje kwijt....