@Baby, daarom heb ik dus toen Eva een jaar was, de overstap gemaakt van het verzorgingshuis naar de thuiszorg. Vaste dagen, vast weekend....kan voor t hele jaar zeggen wat ik werk haha
Babydr; wat vervelend! IK heb geen tips voor je, sorry! Maia: hahah! Mooi de kerels op laten lossen! babydream: hahah wat een schatje!!! Zo mooi wakker te kijken! Danjo: Lekker dat ze zo goed heeft geslapen! matrozenbedje; Begrijp dr geen bal van! maar ik hoop dat het helpt babydream!! Babydr wat mooi dat haar!!!' Luna: Aah! Dat is wel erg lang wakker!! Hopelijk heeftie lekker geslapen.. NOa: Ach gut wat een scheeetje!!! Babydr: hahah! De driehoek . Deltasleep?? .. Wat een gedoe met t werk!
@wendelaa; ja nu is die mogelijkheid er ook tegenwoordig bij ons maar gesmeerd loopt t nog niet... @leonie; hihi jij reageert geinig zie 5x reactie in 1 bericht hihi @danjo ; hihihihi ze heeft toch voor Naomi geshopt!ik wist t!!! nu dyoon lag lekker te slapen gaat de buurman boren grrrrrrr
@luna: nee, ik ben toen in de ww beland en daar zit ik nog in. Loopt half januari af dus dan wordt het wat krapper als ik nog geen baan heb. Maar dat vond ik niet zo heel erg want het gaf me ook wat ruimte om m'n studie af te ronden! @foto's: wat een leuke foto's! En wat een bos haar! Hier heeft Fleur achterop een kale plek en verder heeft ze wel flink wat haar maar het is niet zo in pieken! @baby: ik hoop dat je een oplossing vindt voor Dyoni en dat het oplost met je werk! @kk: wat vervelend dat je meisje al even niet in haar hum is. Hopelijk is ze snel weer wat vrolijker en verminderen de krampjes! hier: vanmiddag zijn we ons door de sneeuw wezen wagen naar het centrum. Fleur slaapt de laatste tijd erg raar. We leggen haar gewoon recht onder de deken en ze eindigt omhoog half overdwars, ene arm door de spijlen van het ledikantje gestoken. Maar niet meer onder de dekens dus. Heb dus maar een slaapzakje gekocht, kijken of ze dat wat vindt, want d'r hele bovenlichaam is koud 's ochtends als ze de hele nacht heeft geslapen (overdag slaapt ze heel kort steeds dus dat valt dan wel mee). Verder nog een cd van Josh Groban en de cd van Susan Boyle gekocht en verder een rondje gelopen! Was best lekker ondanks de kou. En nu is manlief verse pasta aan het maken! Heeft hij net gedaan eigenlijk, heb net geholpen met de pastamachine. Vanmiddag heeft hij al de saus gemaakt en dus daarstraks de pasta. Eindelijk. Hij heeft die machine in 2006 al voor z'n verjaardag gehad en dus nog nooit gebruikt dus riep al steeds dat ik verse pasta wilde en het is vandaag eindelijk zover ben erg benieuwd
Hé Maia, jij ook al. Hier ook de tocht naar de winkelstraat gemaakt. We hebben echt een super kerstoutfit voor Sam gekocht! Dit is het broekje: Youth - Broek in de Mexx Online Shop Nederland - K1RE2687 En dit het shirtje: Youth - Shirt in de Mexx Online Shop Nederland - K1RE2685+ En deze schoentjes: 3909 Hij ziet er echt stoer uit! @Foto's, leuk! @KK, knuffel voor je kleine meid! Liefs, Josien
haaai meiden! Zo, een heerlijk weekendje Gent gehad zeg! Maar ohh wat heb ik kleine meid gemist brrrr bah Hoe gaat het met iedereen hier? Ik ga een beetje teruglezen, niet alles van 4 dagen hoor! knuf
@Josien, wat een geweldige outfit voor Sam! Heb het ook in handen gehad, maar toch maar niet gedaan... Ook bij de H&M hadden ze zoiets hangen
He meiden, Zag wat leuke foto's voorbij komen en ook een leuk kledingsetje. Wat een gaaf en stoer setje. Beterschap met de zeurderige kids. Niet leuk. Hier een lekkere dag gehad vandaag. Vanmorgen door de sneeuw geploeterd naar de lidl en cb om even te wegen. Was lekker buiten en Evi had het goed naar haar zin in de wagenbak. Lag te lachen haha. Ze woog vandaag 3815 gram en was in 4 dagen 90 gram aangekomen. Was prima. Wilde even vragen hoe het zat met 5 voedingen en dat was prima zoalng ze tevreden blijft en goed blijft plassen. Gisteren dus 5 voedingen gehad (bv) en vandaag denk ik ook weer. Ik maakte haar eerst wakker na 3 uurtjes iedere keer om aan de 6 voedingen te komen. 5 mag officieel pas met 4 kilo en dat is ze dus nog niet. En ook omdat ze niet heel hard groeit. Maar moet haar nu zelf laten bepalen hoe of wat. Was het alweer vergeten van de vorige keer. Morgen waarschijnlijk lekker shoppen (heb mijn dertiende maand gekregen haha en moeten wat kleine dingen halen) in Eindhoven als het weer het een beetje toe laat. Misschien de nieuwe cd halen van k3, daar is de oudste helemaal gek van, ondanks dat het een jongen is haha. En mama zingt net zo hard mee hihi.
@Josien: wat ontzettend leuke kleertjes zeg! @pasta: was heerlijk! @MvJ: fijn dat Evi toch goed groeit, al is het langzaam!
mvj waarom download je die niet van k3 haha veel goedkoper hoor en hoesjes zijn ook wel te vinden op internet. kitty vervelend dat senne zn dagje niet heeft maia ben benieuwd. Moor welkom back en dus lekker genoten en tuurlijk heb je je meisje gemist. Josien wel heel netjes voor kerst hoor
Wat een fijn dametje is Evi zeg! Ze weegt nu wat onze beer woog met zijn geboorte En hier ligt ook een illigale versie van K3 hoor hihi
Ja cdjes kopen vind ik echt onzin als je het kan downloaden haha en je kunt de covers ook downloaden dus zonde geld toch.
Mvj wat woog evi met dr geboorte? Naomi en evi zijn even oud haha Naomi is nu al iets meer dan 1800 gram aangekomen