zo, manlief is warme chocolademelk voor me aan het maken dus ik ga bankhangen en verder HP kijken! Fijne avond allemaal!
Danjo, Hahah leuk!! Maia, hopelijk helpt de slaapzak, k ben benieuwd. Lekker verse pasta! Josien: Wat schattiggg! Haha!! Echt een heertje! Mvj; veel plezier bij t shoppen morgen!! Nou hier ook weer wezen shoppen! Een truitje en jurkje voor Tara. Voor Maurice een blouse. Voor mezelf 2 paar laarzen! En kaarsen! Pff, moest Tara midden in de winkel voeden. Normaal slaapt ze als een roos met wandelen, maar nu echt niet! Heb dr maar een half uur eerder de fles gedaan. Ze zal wel niet in dr hum zitten vandaag want ze ligt nu ook te huilen in bed. Ik snap er niks van!! Ze slaapt zo weinig! Straks de laatste fles en dan meteen t bedje in! lekker slapen.. ( hoop ik )
Even snel wat terug gelezen! @ Josien wow wat zal jullie mannetje mooi zijn met de kerst @ Danjo wat lief die jurkjes (ik ga morgen ook naar de h&m) Wat is iedereen toch aan het shoppen geslagen haha lekker hoor! Hier doen we dit jaar een keer geen cadeautjes met kerst.
Noa jij dus ook al een man met liefde voor voetba wendelaa grote maten kijk ik nog nie na want dan word ik gek haha kan niet wachten tot ze in maat 68 zit dan begint het pas echt Rose wij doen ook geen kadootje dit jaar maar Naomi zal wel veel krijgen haha
@ Josien mooie kleertjes voor je stoere mannetje! @ Kitty hoe is de rest van de dag gegaan? nog zo zeurderig ? @ Danjo schattige jurkjes hoor! Hier vond ik het ook pas leuk om veel te shoppen toen mijn dochter idd rond de 68 /74 zat.. Nu zit ze in 80 Want anders koop je kleertjes en in 2 mnd kun je het in een doos doen en dat is zo zonde! Mijn dochter is nu 19mnd en die zit dus nog in maat 80 en 74 van broeken, dus het ligt ook aan je kindje. Denk dat Mike al heel snel veel grotere maatjes aan kan daarom koop ik nu ook nog niet zo veel, is zo zonde als ze er niet in kunnen!
ja zeker een voetballiefhebber, Yara is/was wakker en die zit dus nu bij hem op schoot ook voetbal te kijken.
Hier ook een voetballiefhebber(helaas). En ja, ook Eva is t al...die zegt dus zondagavond om 19.00; kom papa, lekker voetbal kijken...zucht.... @Danjo, wacht maar tot ze in mt 92 kan! Dan zijn er NOG meer winkels waar je kunt shoppen Als je ziet wat Eva hier in de kast heeft hangen, echt ongelovelijk! Wij doen ook niet aan kado's met de kerst, zoveel verjaardagen en sinterklaas...nee dat wordt echt TE
@Reacties op Sam zijn outfit voor Kerst: thanks ! We hebben niemand in de familie iets gezegd. Ik denk dat ze het geweldig gaan vinden... Eigenlijk was het belachelijk duur, maar goed... voor een keertje mag het hè? Als het Kerst is zal ik een pica komen showen hier . @Maia, lekker... verse pasta! Ik wil ook nog steeds zo'n machine en realiseer me nu weer dat ie weeeeer niet op ons verlanglijstje stond . Stommm! @Shoppen, iedereen is aan het shoppen geslagen of niet? Was het bij jullie ook overal zo druk? Pfffff... je kon hier echt over de koppen lopen! Sam heeft ons de hele tijd heel verbaasd aan zitten kijken in de MaxiCosi met zo'n blik van 'welke idioot heeft bedacht dat we door de sneeuw in de kou buiten moeten lopen?' @Kindjes uit hun hum: zouden ze de Kerststress voelen? Je hoort toch vaak dat die in veel huishoudens heerst. Misschien dat de kleintjes dat overnemen? @Rose, zijn wij echt zo'n kletskousen? @Danjo, schattig! Lang leve de uitverkoop ja! Wij hadden dat zelfs nu al met die kleertjes van Sam. Ik had ze twee weken geleden al gezien, maar zei tegen Gert-Jan al: 'we gaan wel een paar dagen voor Kerst' en ja hoor: alle feestkleding nu met 10% korting ! @Tv, ik heb zelf nog niks gezien... we hadden een ingelaste extra koorrepetitie voor de Kerst. Maar toen ik net thuis kwam stond er ook een voetbalwedstrijd op. Lang leve de kerstgedachte, want ze waren elkaar alleen maar aan het neermaaien zag ik wel... @Ongesteldheid, ik ben zooooo blij... het wordt gelukkig al een beetje minder! Het ergste is achter de rug. Wordt het misschien toch nog een witte Kerst ! Liefs, Josien
Wendelaa als je nu al kijkt wat Naomi in de kast heeft hangen wil ik dus helemaal niet weten wat het straks is hahaha. Josien ben benieuwd na een pica en hoop dat je ongi snel helemaal weg is , hier was het weg dacht ik en hoppa kwam het weer grr gelukkig nu wel echt weg