Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Overal is al uitverkoop op joh
    Nu alleen nog voor mn zelf haha

2. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ josien daar hou ik je aan! Je mannetje showen :)
    fijn dat je ongesteldheid bijna weg is! Hier nog in volle gang :(

@Danjo ook al z'n volle kast haha, Ben benieuwd of dat blijft of worden we wat rustiger met kopen ;)

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Nou het is overgeslagen eerst shopte ik veel voor mn zelf en nu alleen maar voor mn meisje haha

4. Rose1982

Haha Ik ken het Danjo, maar heb nu met me vriend afgesproken dat ik het wat rustiger aan ga doen, want ze kan het een paar keer aan en dan kan het weer de doos in ;)

5. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Is wel leuk voor de kleintjes iets moois voor de feestdagen. Ik moet zeggen dat ik niets bijzonders heb gekocht eigenlijk. Blijf bezig!
    Maar het is natuurlijk altijd leuk.
    Vorig jaar had ik 2 mooie jurkjes voor onze dochter.. echt schattig.

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Vandaag zit Mike op 4 flessen ben benieuwd hoe hij het vanancht gaat doen, en of dit zo blijft...
    Normaal eet hij om 730-12-16-1930 en 2330 hij word de laatste tijd wel steeds om 5uur wakker en krijgt dan een speentje..

Vandaag kreeg hij een fles om 730-12-17-22 uur ( totaal 700cc, laatste fles 200gedronken) Ben dus heel erg benieuwd hoe dat gaat vanacht!

7. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hallo allemaal, ff geen tijd om bij te lezen, vandaag kraambezoek gehad en wat kerstinkopen gedaan bij intratuin. een mooie vaas gekocht, zet ik m thuis op tafel en draai me om om mijn jas op te hangen, heeft de kat m al op de grond gegooid! hebben er dus nog geen minuut van kunnen genieten, ligt al aan diggelen in de vuilnisbak...

tess heeft afgelopen nacht redelijk geslapen, van half 12 tot half 4. daarna was t drama. flesje toen natuurlijk wel leeg, en vandaag overdag ook, maar om half 7 en half 11, beide flessen maar half gedronken. misschien krijgt ze toch te veel? t lijkt echt alsof ze vol zit... ga morgen overdag toch maar weer eens 120+4 geven. en dan de laatste 150+5. kijken of t dan beter gaat. he wat lastig!
    morgen 2 x kraambezoek (dacht dat ik er eindelijk vanaf was...)dus ben bang dat ik weer niet kan bijlezen. nu hartstikke moe, dus ga slapen. sorry! hopelijk morgenavond tijd om bij te lezen.
    slaap lekker allemaal.

8. Rose1982

@ Anas ik heb ook niks speciaals gekocht voor de kerst, Er zal vast wel wat leuks in de kast liggen :)
    Ben benieuwd of Mike het red zo met 4 flessen vandaag!

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Anas vind je 4 flessen met 2 mnd niet heel erg weinig?

Nou ik heb niet geshopt voor de feestdagen hoor haha gewoon zo maar ga de volgende x maar eens voor mn zelf shoppen

10. Rose1982

@ Ellen fijn z'n kat ;)
    Nou veel plezier morgen met de kraamvisite!
    Slaap lekker voor zometeen

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    hihihi ellen sorry dat ik moet lachen

12. Rose1982

Ik denk dat ik maar eens richting me bed ga!
    Slaap lekker meiden!

13. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Hier ook flink kerst inkopen gedaan en ben nog niet klaar moet morgen weer op pad.. Is niet goed voor mn potemonee want ik blijf kopen!

Zag dat er hier ook weer leuke dingetje waren gekocht! en ik heb 3 meiden je wilt niet weten hoe de kasten hier uitpuilen!!
    Net want Danjo zei nu niet meer voor mezelf maar alles voor de meiden.. Dan gaan we 3 jan naar antwerpen want dan begint daar de Solden en dat is altijd veel meer en goedkoper als hier! dus kan en mag ik weer legaal shoppen:D.

Fijn dat het goed is gegaan met de prikjes Curly en Danjo.

Baby wat een mooie bos haar heeft Dyoni! dacht dat Noa al veel had maar niet zolang, maar wel dik haar..

Josien leuk pakje! ik koop ook vaak wel van mexx vind het altijd wel erg leuk!

Moor fijn dat je weekendje weg leuk was! kan me voorstellen dat je je meisje heb gemist!

Zag een tip voorbij komen waar ik ook baad bij zal hebben over de matrozenbedje! weet niet meer van wie die kwam maar bedankt!

Vandaag naar fysio geweest en al wat tips gekregen maar omdat we een beetje laat waren door het weer hadden we nog 10 min dus komt ze maandag bij ons thuis! vind ik wel erg fijn want anders zou ik met 3 kids met de bus moeten want Dominique is er dan niet.
    Dus ik ben er heel blij! Ik ga lekker naar bed morgen weer een drukke dag!

14. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Ellen, en de kat vloog zeker achter de vaas aan de prullenbak in;) Zonde hoor.....

@Anastasia, ben benieuwd hoe die t vannacht gedaan heeft.
    Kwam t gewoon zo uit of wil je bewust maar 4 flessen geven?
    Tim heeft hier van de week ook een dagje er maar 4 gedronken, maar dat deed ie dus zelf. De dag ernaar gewoon weer 5.
    Verschil is dat hij flessen krijgt van totaal 800ml.

@Kleding, ik heb voor Tim een wit rompertje gekocht met een kraagje en daar overheen een spencertje.
    En ook Eva heeft een schitterende nieuwe jurk hangen haha

15. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Ik durf ondanks onze babyfoon met beeld echt niet zomaar van huis te gaan. Ook al is het in de buurt, je weet nooit of er brand uitbreekt ofzo.
    Zo gaat onze buurvrouw altijd op maandag haar dochter tussen de middag uit school halen en dan laat ze haar zoontje slapen. Ze heeft geen babyfoon, maar heeft wel gevraagd of ik het in de gaten wil houden mocht er iets gebeuren. Maar als er brand bij hun in huis uitbreekt heb ik dat natuurlijk nooit snel door of stel dat hun zoontje het benauwd krijgt ofzo. Ik zou dat dus niet durven en verbaas me er steeds weer over dat ze dat zo doet.
    Eindelijk vandaag weer eens een dagje zonder sneeuw. Kunnen we weer even normaal lopend met de kinderwagen boodschappen gaan doen.

16. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    @ Danjo: Ik wil er zelf geen 4 geven hoor, maar hij drinkt er geen 5... Ik gaf dus altijd om 730-12-16-1930 en 2330 maar de fles van 2330 daar moest ik hem dus echt voor wekken uit een hele diepe slaap, en dat vond ik toch wel heel erg zielig.
    Ik heb alleen de fles van 16uur dus naar 17uur verplaatst en de fles van 1930 naar 22uur en dat gaat veel beter.
    Hij drinkt zijn flesjes nu leeg.
    Hij drinkt 180cc per keer nu 3x en de laatste fles 200cc dus dat is 740cc !

Als hij er 5 zou willen vind ik het ook prima ;) Maakt mij echt niet uit hoor wat hij fijn vind :)

17. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    Goeiemorgen

@ Kleertjes, erg leuke kleertjes voorbij zien komen.
    Hier niets bijzonders voor kerst gekocht.
    En heb eigenlijk zelf ook nog amper kleertjes gekocht :) heb zoveel gekregen en ons mannetjes spuugt eigenlijk niet dus heeft ook weleens iets 2 dgn aan dus zou niet weten hoe ik al die kleertjes dan zou moeten gebruiken hehe.

@ Ongesteldheid, hier nog niets te bekennen.
    Heb al wel weer de pil in huis maar wil eigenlijk eerst weer een keer gewoon ongesteld worden (op een natuurlijke manier zeg maar) en dan met de pil beginnen

@ Werken, over 2 wkn heb ik mijn eerste dag er alweer opzitten :$
    Met gemengde gevoelens.
    Is misschien ook wel weer lekker om onder de collega's te zijn.

@ Anas(vlgs mij was jij 't) hoe ging t gister, dat vervelende gevoel van je af kunnen zetten?
    Daar kun je je dan zo rot en schuldig om voelen he?

18. @ongi, pff.. ben nu al bijna 2 weken flink ongesteld... echt niks aan...

hier een lekkere nacht gehad gelukkig.. maureen had gister de laatste fles om 22.00 uur gehad en maar voor de helft leeggedronken, dus we dachten dat ze wel weer vroeg zou komen. maar om half 8 heb ik haar maar wakker gemaakt.. heerlijk!

19. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

hoi dames,

even geen tijd om terug te lezen want we gaan zometeen naar Venray om nog wat kerstcadeautjes te shoppen.Moet nog wat hebben voor mijn ouders en mijn nichtje (2 mnd), genoeg inspiratie.

Juliën heeft heerlijk geslapen. Hij heeft om 23.00 uur de laatste fles gehad en werd wakker om 08.30 uur. Wel lang maar voor een keertje is dat niet zo erg. Nu slaapt hij weer.

Ik lees later terug.

20. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen!

@anas: Als hij maar genoeg cc drinkt maakt het denk ik ook niet uit of hij 4 of 5 flessen drinkt.

@kleertjes: wij hebben voor Fleur een tijdje geleden een leuk jurkje gekocht wat ze aangehad heeft met de verjaardag van m'n moeder enz. en die krijgt ze met kerst dus ook aan. Heb niets speciaals gekocht.

Nou wij gaan er zometeen vandoor! Fleur gaat een dagje naar mijn ouders en wij gaan vanmiddag naar de musical Joseph. We gaan op tijd naar Utrecht, liever daar nog een tijdje rondhangen dan dat we te laat zijn. Komen vanavond pas thuis. Ze gaat ook niet logeren, daar ben ik nog niet aan toe ;) truttig he! Dus ze krijgt vanavond de laatste fles bij mijn ouders, dan naar huis en dan meteen haar bedje in.

fijne dag allemaal :)

Deel Deze Pagina