Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Ellen, wat een kat zeg.... ;)! Dat is een dure vaas geweest...

@Sylvia, ik koop eigenlijk nooit iets van merk, dus dit was wel even een dure uitschieter. Ach... Sam viert maar een keer zijn eerste Kerst, toch ;)?!?

Matrozenbedje... heb je er baat bij ja? Heeft Noa ook wat behoefte aan afbakening? Succes ermee in ieder geval!

@Anastasia en Wendelaa... wat heerlijk, vier flessen ;)! Ik durf het nog altijd niet aan. Nu moet ik zeggen dat Sam zijn schransdagen zijn aangebroken. Pffff... ik krijg de volle flessen niet bij hem aangesleept! Daar waar hij eerst zo weinig dronk, is hij het nu aan het inhalen. Inmiddels kijk ik bij hem op drinkgebied echt nergens meer van op. Hij weet het zelf wel heel goed te regelen. Alleen is er ooit geen peil op te trekken.

@Nathalie, fijn hè? Weer lekker wandelend de deur uit kunnen zonder je door een halve meter sneeuw met je kinderwagen te moeten ploeteren... Veel plezier!

@Rins, fijn hè als je kindje zo weinig spuugt. Sam eigenlijk ook nooit en dat is inderdaad ideaal met zijn kleertjes. Eerst had ik zijn kleertjes ook wel eens twee dagen aan, maar inmiddels heb ik zoveel kleren in de kast dat ik een beetje bang dat hij eruit gegroeid is voordat hij ze aan heeft kunnen hebben ;). Daarom ga ik nu toch maar iedere dag iets anders aantrekken. Hahaha!

@KK, balen zeg... ook al twee weken ongesteld. Sterkte!

@Luna, shop ze! Veel plezier!

Liefs,
    Josien

2. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Maia, ook een hele fijne dag vandaag, maar zo te lezen gaat dat wel lukken!

3. natjes

natjes Niet meer actief

hihi tygo vannacht van 8 tot half 8 geslapen. Heerlijk hoor!

4. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ellen: Wat balen van de vaas!! :(
    Hoe was het kraambezoek?

Odess, waar ben jeee????

Maia: veel plezier vandaagg!

Lunaa, shopze! leuke fotos heb je trouwens op je hyves! Wat een lekker wijs koppie heeft Julien!!

Kindjes die neit spugen:OOooh wat ben ik jaloers ;) . Ideaal!

Kerstkleertjes.. ja zeker! :D Tara krijgt eerste kerstdag haar nieuwe jurkje met legging aan.
    En tweede kerstdag haar nieuwe, rokje met legging en truitje aan. Ik ben zo benieuwd hoe het haar staat!!
    Alle-drie in het nieuw, vind het heerlijk voor een keertje.

Net mn moeder met dr vriendin langs geweest, erg leuK! :) Leuke kleertjes gekregen!
    Dit is de vriendin die niet zo lang meer te leven heeft, en toch vind ik het dan wel moeilijk!
    Maar gelukkig is ze zelf super positief!
    Ook zo leuuukk, Tara begon een beetje te miepen in de wipstoel, zei mn moeder: Ja dat is ook niet zo leuk he, dan ben je moe en iedereen kijkt naar je. Zegt Tara: Neeeeejjjj .. :D Hahah zo schattig.
    Wel heel toevallig, maar perfect getimed! ;)

Wij gaan zo naar de makelaar!!!! JEEEJ!!
    We gaan eindelijk ons huis te koop zetten. ik kan echt niet wachten!
    De onderbuurman(ja die kl**Tzak ) heeft m ook te koop gezet!
    Vind zijn appartement niks aan,heel oudbollig en hij heeft maar 2 slaapkamers. Wij hebben alles modern en 3 slaapkamers met een hele grote woonkamer.
    Ik hoop dat wij m eerder verkopen, is een mooie schop na voor die rare vent.

Maurice is aan het afwassen, en ik doe net alsof ik nog aan het eten ben, anders moet k hem helpen. hahah!

5. Tamale

Tamale Niet meer actief

Wat slapen de kindjes hier allemaal heerlijk door zeg!! :D

6. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook een slaapkopje hoor om 23.00 uur de laatste voeding en dan maakt mijn man haar wakker om 06.30 als hij naar zijn werk gaat. Hij verschoont haar doen en brengt haar naar mij om weer te eten. Na een klein uurtje leg ik haar weer in bed en ze slaapt zo door tot 10.30 uur

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Leonie spannend meid hoop dat je huis snel is verkocht , gaan jullie dan weer opnieuw kopen?

8. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Josien, die 4 flessen is alleen als Tim t zelf wil hoor.
    Van mij hoeft ie dat dus echt niet, als hij er 5 wil dan krijgt hij ze! Verwacht vandaag weer op 4 flessen uit te komen eerlijk gezegd...vanmorgen werd ie pas om 9.00 wakker n.l!
    Dus dan wordt het 9.00-13.00-16.00-22.30...maar goed, dan heeft ie wel 800ml naar binnen gewerkt he, t is niet zo dat ie dan weinig krijgt haha

Dus Sam is nu de schade aan t inhalen, lekker toch!

@Luna, veel plezier vandaag!

@Leoniiee, succes met de verkoop

@Hier, weer drukke ochtend;)
    Werden pas om 7.45 wakker, Eva snel aangekleed en naar t KDV gebracht..daar had ik ook intake voor Tim(die was thuis bij papa). Snel naar huis, om 10.00 gesprek op t werk...daarna wilde ik even de stad in, maar zo druk ben doorgereden.
    Boodschappen gedaan....en straks nog even een kadootje halen voor mijn mams.

Wel op t werk gelijk geregeld dat ik Carnavalmaandag vrij ben yeahhhhh

9. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik lees veel dat er kindjes smorgens wakker gemaakt worden, is dat omdat sommige bang zijn dat er teveel uur tussen de voeding zit?
    Ik laat Tim nl gewoon zelf wakker worden. Dit varieerd van 7.30 tot 9.00

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Josien op zich is 4 flessen ook nog wel weinig hoor
    Ik hoor dat de meeste na 4 flessen gaan als ze beginnen met rijstebloem en potje
    als naomi hier om 11 uur niet meer wakker te krijgen is zou ik overdag iets meer voeden

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    wendelaa ik doe het om er ritme in te krijgen ze zal straks zelf ook er zo vroeg uit moeten om na het kdv te gaan en op zic is het natuurlijk voor mij ook fijn om er ritme in te hebben
    en vrees als ik dr laat liggen dat ze voor 9 uur ook niet wakker is haha

12. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    als ik Yara niet wakker maak dan komen we niet goed uit met de voedingen, ze drinkt nu 3x borst en 3x fles maar ze drinkt maar 120cc flesvoeding, dus ik zit hier nog steeds op 6 voedingen
    06.30(bv)-10.30(fles)-13.30(fles)-16.30(bv)-19.30(fles)-22.30/23.00(bv)

13. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Danjo, daar zit natuurlijk ook wel wat in.
    Maar goed, daar begin ik wel aan als ie daadwerkelijk naar t kdv gaat;) Ben niet zo van een vast ritme moet ik zeggen..
    Niemand hier in huis haha.....Vandaag ook intake gesprek gehad voor Tim. Vroeg ze ook; wat is zijn voedingsschema...uhm...als ie honger heeft?

@Noa, ja als je nog zoveel voeding moet geven, dan is t natuurlijk krap als je ze door laat slapen

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    haha ik wil er wel een ritme in hebben vind ik fijn :D
    Niet dat ik straks met dikke ogen bij het kdv sta en vermoeid moet werken haha

15. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    hahaha....dat is ook wel weer zo.
    Maar goed, hoef pas 1 februari te werken....Tim gaat wel eerder al naar t kdv, maar dan heb ik meer tijd smorgens.
    Dan hoeft Eva ook pas om 8.45 op school te zijn.

Alleen als ik ook aan t werk ga, dan wordt het toch echt 3 dagen in de week om 6.00 op staan!
    Want moet de kids dan om 7.30 op plek van bestemming hebben

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Daarom :D

Ik ga zo maar eens ff na de winkel een zooi boodschappen doen manlief is nog steeds thuis dus kan mooi ff met de auto :d

17. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    @ Danjo ligt ook aan het gewicht van de kindjes he? Mike is nu 2,5 mnd.. Laura was ong 3 mnd toen ze op 4 flessen zat.
    En hij drinkt de zelfde hoeveelheid als daarvoor met 5... ( daar liet hij veel v staan) dus maakt t ook niets uit denk ik.

@ leonie spannend het huis te koop zetten, gaan wij begin januari ws doen, dan komt hier de makelaar....
    Wel vervelende tijd om te verkopen, en buiten dat staan er 2 huizen naast en onder ons al te koop ong n jaar nu...
    dus dat vind ik wel moeilijk. Ga ervan uit dat het heel lang gaat duren..
    @ rins80 gaat wel vond het erg vervelend, en ook geen fijn begin vd week eerlijk gezegd.

18. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Mee eens danjo, bovendien is n ritme goed voor kindjes.
    Wanneer ga jij weer werken?

19. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Gelukkig doen sommige kinderen t perfect zonder vast ritme;)
    Nu ben ik rondom de voeidng wel van t rimte...verschonen, flesje, spelen, en gaapje of andere vermoeidheidstekenen is naar bed! Tim slaapt dus vrijwel altijd zonder al teveel mopperen...
    En zelfs bij een ander, als we op visite zijn, gaat ie moeiteloos slapen in de reiswieg boven.

Ritme wil trouwens niet altijd zeggen, op tijd!

20. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    #5400 noa80, 23 dec 2009
    Laatst bewerkt: 23 dec 2009
    hier inderdaad ook voor het ritme, al moet ze straks als ik ook weer ga werken nog vroeger wakker worden, dan geven we de laatste fles ook gewoon wat eerder...ben allang blij de ze de nachten wel gewoon doorslaapt.......

Deel Deze Pagina