Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    Wij maken Tijn nooit wakker (ja 's avonds rond half 11 voor de laatste fles) maar verder 's ochtends meld ie zich automatisch rond 6:00/6:30 en de rest overdag is hij vaak rond de tijd van het "schemaatje" vaak wel wakker, behalve nu uiteraard en ik zo weg moet ;)
    Ach ja wat is schema, hij meld zich s ochtends altijd rond die tijd dus vanaf dan krijgt ie ong. iedere 4 uur wat, soms is het 3,5 uur erna, soms 4,5 ligt er een beetje aan hoe het uitkomt.

Hij kreeg een paar wkn geleen om 23:30 de fles en dan sliep ie door tot een uur of 6.
    Toen zijn we dat gaan vervroegen zodat wij er ook eerder in kunnen ;) en krijgt nu rond 22:30 de fles en slaapt tot dezelfde tijd.
    Gisteravond 22:00 de fles gehad en werd om 6:45 wakker, vlgs mij zit dietijd gewoon in zijn systeem, vanavond nog maar weer eens proberen.
    En dat hij de nachten doorslaapt vind ik wel erg prettig hoor, i kwas gesloopt door die gebroken nachten.

2. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Rins, dat herken ik idd ook...maakt niet of ik Tim nu savonds om 23.30 of om 22.30 de fles geef....meestal is ie er tegen 8 uur. Bij Eva is dat ook....ligt er meestal om 19.00 in, soms later..maar ze wordt tussen 7.00-7.30 wakker.

3. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Zooo daar was ik weer eens!Dyoon heeft vannacht weer lekker doorgeslapen!Ze heeft de smaak te pakken!hahaha gisteravond en vandaag lekker kerstinkopen gedaan!(ja ook voor Dyoontje nieuwe kleding hahaha)

@maia; een lekkere wildebras die Fleur!Veel plezier bij de musical!

@Josien; das een stoere mannenset!mooi dat je ongi minder wordt

@moor; heerlijk zeg weekendje weg maar logisch dat je je meisje hebt gemist!

@mvj; ook lekker shoppen jij vandaag!

@danjo; wat een leuk streepjes jurkje (die hangt hier ook in de kast)

@Leonie; jij ook al geshopt!Succes met de verkoop van je huis!

@anas; vanaf 68 hebben ze indd veel meer leukere dingen, vandaag ook weer een setje van villa happ vast in 68 zooo leuk!

@ellen; fijn he katten hahaha!

@Sylvia; ja jij kan helemaal uit je dak met al die meidenspullen!Bij de Zara in Rotjeknor en de Bijenkorf net geweest zoooo leuk……..
    Wat fijn dat de fysio thuis komt!

@wendelaa; wel foto’s na de kerst spammen he!

@knuffel; lekkere nacht!

@luna; shopppeeennn!

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Sloppy laat ook ff d'r neus weer zien ;)

Barcelona was geweldig leuk! Heel anders met een kleintje erbij maar echt niet minder leuk :D
    Ze deed het ook geweldig goed! En het opwarmen van het flesje was nergens een probleem........ook niet als ze geen andere taal als Spaans spraken.
    Wel een gedoe met alles mee nemen hoor, je sleept je een ongeluk!

En natuurlijk veel te veel geld uit gegeven..hihi
    Maar bij thuis komst lag er een brief van het UWV dat ze me 1,5jaar te weinig hadden betaald en dat was een flinke mee valler!

@kerst kleertjes: Wij hebben ook speciaal iets voor haar gekocht......een zwart jurkje met een witte romper en een witte malot en dan zilveren schoentjes eronder! Ik ga veel foto's maken.

@slapen: Ze slaapt nu van 21.30 tot 8uur.........joepie! Alleen overdag wil het nog steeds niet lekker gaan, ze heeft nog steeds veel moeite met blijven slapen en ze schikt vaak wakker en dan is ze erg van streek. Het gaat wel iets beter maar het duurt soms bijna een uur om haar inslaap te krijgen en dan slaapt ze maar dan is het al bijna weer eet tijd omdat ze nog steeds om de 3uur komt en 6 á 7 voedingen per dag wil.
    Het lukt haar niet om meer te gaan drinken en als ze dit wel doet wil ze 3uur later toch weer en dan gaat ze te veel eten.........dus niet veel tijd om hier te zijn helaas!

@foto's: Weer leuke foto's gezien, leuk paardje :D en leuke kleertjes!!

Ik heb echt geen tijd om op iedereen te reageren...................ik mis jullie wel hoor! Ik vind het echt balen dat ik nog steeds een beetje met mn meisje aan het tobben ben. Maar gelukkig is ze niet meer ziek en dat is heel erg belangrijk!

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Anas doen waar jij je goed bij voelt hoor meid ik vind 4 flessen echt te weinig. en jij houd dus ook wel van een beetje ritme :d

Sloppy fijn dat je het leuk hebt gehad

Baby haha shoppert

6. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@Sloppy; mooie meevaller van uwv!

@kerstkleertjes; hier krijgt ze eerst een hele foute jurk uit Amerika aan echt heeeeel fout! Daarna snel een ander jurkje aan!

7. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi meiden,

Zag weer leuke kleertjes voorbij komen.

Danjo: jij vroeg toch wat Evi haar geboortegewicht was of niet? Ze woog bij de geboorte 3150 gram en was dus gisteren 3815 gram. Groeit dus niet zo hard, maar volgt wel mooi haar eigen lijntje omhoog. Dus was prima. Ikzelf groeide vroeger ook niet hard (en ben niks te kort gekomen haha, er moet zelf nog wat af hihi) en volgens de lactatiekundige kan dit wel erfelijk zijn. Ach ja, zolang ze tevreden is en goed plast zal het wel goed wezen.

Ons cb zegt dat ze 4 voedingen mogen officieel bij ongeveer 4 maanden en 6 kilo.

Evi heeft het gisteren super gedaan. Voor het eerst weer de hele dag alleen in een slaapzak gelegen (ben de woombie aan eht afbouwen) met het slapen en dit ging prima. Maar wat heeft ze nu ijspegels qua handen, mama schiet bijna overeind iedere keer als ik aan het voeden ben en ze gaat lekker met die hand over mijn lijf haha.

Ook heeft ze gisterenavond voor het eest super haar fles gedronken. 120 cc ook voor het eerst! In 15 minuten had ze hem op met speen S van difrax. We lieten haar nu zelf komen voor de voeding en dit ging super dus, nu dronk ze veel beter. Eerst maakte we haar wakker om aan de 6 voedingen te komen, maar dat werkte dus niet. Ze kreeg om 16.15 uur nog bv bij mij en daarna om 21.00 uur gaan kijken en toen werd ze net wakker.

En ze zit dus sinds eergisteren op 5 voedingen. Moet nog wel een beetje puzzelen met de tijden wan anders komen we zo laat s'avond uit. Nu krijgt ze rond 21.15 uur de laatste voeding en slaapt dan door tot 7.00/7.30 uur de volgende morgen. Maken dan haar wel wakker anders komen we nog rotter uit met de voedingen. Nu maak ik haar overdag maar wat eerder wakker.

Mannetje en ik zijn vandaag met alleen Evi naar Eindhoven geweest om te shoppen. Voor Evi een jurkje van Nijntje gehaald, had mannetje uitgekozen haha. En ik een vestje voor haar van Nijntje. Allebei in maat 68. En toch nog de nieuwe cd van k3, kon hem toch niet laten liggen haha. Volgende keer ga ik aan het downloaden hihi.

8. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Baby villa happ heeft idd wel leukekleertjes, wel duur vind ik. heb wel nog een bon geloofi k voor korting uit een vna de babydozen

sloppy fijn dat barcelona leuk was!

danjo ik ben erg van regelmaat ja :) ik heb bij laura volgens mij wel 6 mnd een lijst bijgehouden van de tijden dat ze at /dronk hihi
    en het CB vertelde hier dat het niet uitmaakt 4 of 5 voedingen als hij zich er maar goed bij voelt, en hij is ook vrij groot he al 6 kilo :)
    Maar ik doe idd waar ik me goed bij voel, al is advies nooit weg ;)
    hihi

9. Tamale

Tamale Niet meer actief

Danjo, Ja dat hoop ik ook! :D
    Nee we gaan terug naar Wierden, en daar is het een beetje te duur voor ons om te kopen.
    Gaan we eerst huren, en wanneer ik dan klaar ben met studeren en zelf een baan heb, kunnen we samen op zoek gaan naar een mooi huisje! :)

Wendelaa: Toe maar, weer druk geweest dus! ;)
    En ik maak Tara smorgens wakker, omdat ze anders helemaal uit dr doen is. En het schema klopt dan niet meer.
    Ik maak haar smorgens rond 7 uur wakkeer. dan is het nog donker en gaat ze ook in het donker haar bedje in. Dan slaapt ze! Doen we het iets laten en gaat ze t bedje in als t licht is, dan slaapt ze niet! En dat is alleen sochtends?!
    Het cb zei trouwens ook dat we niet langer dan 8 uur tussen mochten laten. Maar vaak zit er nu 9 uur tussen.

Anastacia, ja bij ons komt de makelaar 4 januarie foto''s maken en dan staattie vanaf 5 januarie op de site!
    Wij zitten in een goedkope prijs klasse ( we gaan het waarsch verkopen voor 125.000. )
    En de makelaar zei net dat daar veel van worden verkocht vooral in Almelo.
    Half jaar geleden stond het appartement van onze buren te koop, en die was binnen 6 weken verkocht!
    Dus ja, je hoeft natuurlijk maar 1 iemand te hebben die t wil.
    En daar hopen we dan maar op! :)

Babydr: Wat schattig dat je haar Dyoon noemt! Echt leuke 'afkorting'.
    Heb je daar bewust naar gekeken of niet?
    Op Tara nou Taartje te noemen vind ik ook wat .. :p
    Lekker geshopt jij! Nog wat leuks gekocht?

Sloppy, mooi dat barcelona geslaagd was!!
    Ben benieuwd naar de fotootjes van Megan in dr kerstkleertjes! Leuuk ;)..
    Wat slaapt ze lekker lang!
    Fijn dat ze niet meer ziek is!

Zoo. 4 januari worden de foto''s gemaakt en dan staattie 5 jan op internet! :) Hij wou morgen al foto's komen maken! Haha! Maar dat hebben we maar niet gedaan aangezien we nog wat kleine dingetjes af moeten werken!

Ook nog even een heeeel lief jurkje/truitje geshopt voor Tara..
    KOn het niet laten ;)..

10. Tamale

Tamale Niet meer actief

mvj : hoe bouw jij de woombie af met een slaapzak?
    Doe je haar armpjes dan gewoon in de slaapzak?
    Tara maait zichzelf altijd wakker met haar armpje (op de ander ligt ze ) , maar alleen overdag....
    Heb wel een slaapzakje thuis...

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Maar leonie staan jullie ingeschreven dan in wierden want neem toch aan dat je wel opzoek moet na wat anders
    wel een spannende tijd

12. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    hoi meiden,

ben ik weer. ben de afgelopen dagen veel weggeweest, dus heb niet teruggelezen.

Kerstkleertjes, Britt heeft voor eerste kerstdag een jurkje van Jottum en voor 2de kerstdag een jurkje van la petit ourse. Ik zal eens kijken of er foto's van kan vinden.

Sloppy, leuk dat je er weer even bent. Super dat je het naar je zin hebt gehad in Barca. Voel je niet schuldig als je hier niet veel bent, geniet lekker van je meisje!

13. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Hoi dames,
    Bij het CB was alles goed....Ik ben alleen een beetje oververmoeid denk ik want opeens begon ik met huilen en dat stopte bijna niet meer. Denk dat ik even niet meer hier kom, tijdelijk geen laptop-hangen meer. Tenminste zoals ik me nu voel.

Alvast fijne dagen allemaal, liefs

14. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Dit is het jurkje voor 2de kerstdag. Dit is trouwens niet Britt!!

15. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
  16. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    shoppen, ik heb gister weer geshopt voor Britt, overal is uitverkoop. Heb zulke schattige dingetjes van Le Petite Ourse gekocht. Mag nu tot eind van het jaar niks meer voor d'r kopen, dat red ik denk net ;)

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Blijei meis doen waar je je goed bij voelt dikke knufvoor jou

Curly nice close en euh eind van het jaar moet net te doen zijn kun je begin van het jaar nog een x op koopjes jacht haha

18. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Danjo, thnx ben benieuwd of ik het red. Heb nog ruim een week en aangezien vriendje ook vrij is, wordt er veel geshopt.

19. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Blij ei, neem lekker tijd voor jezelf. Laat je lekker verwennen met de feestdagen. Wij (iig ik) zijn er voor je als je ons nodig hebt.
    liefs

20. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Blij-ei, dat is niet niks. Neem idd even je rust, zorg dat je weer wat energie oplaad...

@Curly, wat een leuke jurkjes zeg!
    Jou meisje zal de show stelen deze kerst;)

Yeahhhh...de fabeltjeskrant is op hahaha...
    En wie kijkt: mama! De kids liggen al op bed

Deel Deze Pagina