Ja alweer hahaha heb jij geluk ach ja ik vermaak me dan wel achter de pc voel ik me ook niet schuldig :d Hm ik heb een lekker stukje gebak erbij jammie
Hallo Ik leef ook nog hoor! Afgelopen dagen heel erg druk gehad... Zondag naar riverdance geweest. Wow, wat is dat gaaf!!! Waren 5 min voor de voorstelling begon waren we er eindelijk....hebben er 5 uur over gedaan met de trein hehe. Maar was t wel waard. Maandag en dinsdag was dennis ijsvrij (hij en nog 5 andere collega's moeten met de trein naar t werk gaan(en er werken 9 mensen dus dan is er niemand hehe)) Ik kon dus lekker de kerstcadeautjes kopen in mijn eentje. Was hier ook neit te doen met de sneeuw. Wordt voor geen meter gestrooid hier. Alleen op de grotere wegen...bah bah Maandag had Tessa haar prikjes gehad. Ik moest bijna harder huilen dan Tessa hihihihi. Dat gezichtje van haar...aaahhhhzie nu al op tegen de volgende pfff Ze is er gelukkig niet ziek van geweest. Wel heel veel geslapen en vandaag was ze een beetje uit haar doen. Ook meteen aan cb gevraagd of het geen kwaad kon dat ze 9 uur slaapt per nacht. Maar zo lang ze genoeg flessen krijgt is t geen probleem(voor ons ook niet dus hahahaha) Wel heeft ze een voorkeurshouding waardoor haar hoofdje al een beetje is ingedeukt. Volgende maand gaan ze kijken of er fysio voor nodig is... Wij krijgen erg drukke kerstdagen. Zie er een beetje tegenop...maar als het eenmaal zover is dan is het altijd wel weer gezellig!!! Ik ga nu een beetje terug lezen. Maar denk niet dat ik kan reageren. Iedereen hele fijne dagen met jullie gezinnetje!!!!
Sannie klinkt alsof je het lekker druk hebt gehad Bleiei rustig aan doen hoor!! Hier vanmiddag was Mike toch wel erg huilerig en jammerig, heb hemnet n extra flesje gegeven, maar dronk maar 80cc.. nouja maakt ook niet uit Laura was ook niet lekker die spuugde zichzelf net helemaal onder arm ding
Sannie lekker druk geweest dus. gelukkig heeft je meisje ook weinig last gehad van dr prikkies. anas veel mensen en kinderen ziek wel zielig hoor
Danjo, ja wij staan wel ingeschreven .. Al 2 jaar. dus hopelijk vinden we tegen die tijd snel wat.. Blij ei: Aah rust lekker uit! Hele fijne dagen!!! Curly: Wat een schattige jurkjes! Sannie: mooi dat riverdance zo leuk was! Wat zielig van de prikjes! Bah. Tara moet maandag! Anast: Aah wat zielig, is ze een beetje ziek aan het worden? hier weer wezen shoppen vanavond.. Oooh! T word wel heel erg zo,, Nu een mooie broek voor Maurice en 1 voor mezelf! Ik weet niet wat Tara heeft maar na de ena laatste fles vind ze het allemaal niet zo grappig meer... Gisteren ook al niet. Ze is heeeeel moe, maar huilt zo hard in bed. Moet ik haar er dan wel of niet uit halen?
hoi hoi, ik moet van 2 dagen lezen, dus ik reageer echt alleen op waar ik n tip voor heb of als ik wat wil vragen... sorry! anast: nog wat gehoord van je leidinggevenden? hebben ze t er over gehad? en hoe kan t dat ze zo van mening verschillen? joenka, Britt nog oorpijn? luna, had er nbog niet over na gedacht dat tess ook gewoon te moe kan zijn om te drinken... soms valt ze tijdens t drinken in slaap, maar drinkt dan wel door. gisteren en vandaag was/is ze onrustig tijdens de laatste twee flessen, en op een gegeven moment stopt ze gewoon met drinken. huilen, huilen, tot ze in slaapt valt op de arm of in bed... toch eens denken op doen. pittig op je werk, hoop dat het allemaal meevalt, je niet ontslagen wordt, en ook niet thuis hoeft te werken! babydream, misschien een late tip, weet ook niet wat er nog komt,(ben nu pas op blz 176 van de 181) maar misschien kun je t ledikantje eerst bij jullie op de kamer zetten, zodat ze alleen van bed verwisselt en niet van kamer. of de wieg op haar eigen kamer zetten, zodat ze alleen van kamer verwisselt en niet van bedje? -> ok die tip kwam al voorbij... hihi superfoto trouwens van dyoni in dr bedje! hihi mooie kuif heeft ze, anders maak je toch een gelkoppie, ala bob de rooij: hello bopperssssss!(hihihi) noa, wat een schatje! en wat een grote kijkers heeft ze zeg! meer kids die zeurderig zijn/waren, hier dus ook! zal wel in de lucht zitten ofzo... danjo, mooie jurkjes! hier ook n jurkje gekocht, helemaal leuk! evi, naomi en tess zijn idd even oud, grappig wat n verschil er zit in onze dames! anast, hoe is t gegeaan met mike zijn flessen? kk, hoe gaat t nu met de flessen? ik hoop dat maureen baad heeft bij de jhbpm! leo, super dat jullie gaan verkopen, waar ga je heen? terug naar wierden? -> lees dat dat jullie plan is, super! `smorgens wakker maken: wat een luxe! dat is hier echt nog niet aan de orde, madame wordt zelf wakker en wel tussen 4 en half 6!!! blij ei: jammer dat je niet lekker in je vel zit meid! doe rustig aan, pas goed op jezelf! knuffel voor jou. zo, dat was t ff globaal, en nu ben ik te laat voor gtst... ach, kijk ik t morgenochtend wel. straks hp kijken, leuk, leuk, leuk! hier gaat t redelijk, tess drinkt soms wel, soms niet de fles leeg, is echt iets van de laatste dagen... vandaag was ze huileriger dan ooit, maar ze slaapt wel redelijk veel. zo lastig om dr ritme in te krijgen als ze `s ochtends zo vroeg komt! ik moet die ochtendfles zien te rekken, maar dat is echt lastig! iemand tips? vandaag maar weer 120+4 aangeboden ipv 150+5. dat leek goed te gaan, tot ze de fles van 18.00 uur weer niet wilde... maar misschien was ze toen toch te moe, zoals luna al zei. ik weet t niet meer hoor...maak me er maar niet te druk om, want ze groeit goed.
Leonie als ze echt huilt dan zou ik dr wel troosten hoor shoppert haha ik ga morgen even na de villahap in dter want ze hebben mega kortingen :d
@Leonie; nee noem dr telkens anders Dyoni, Dyoon, Dyoontje, Danoontje, Didi hmmm kan nog wel ff door gaan . Enne succes met de verkoop! @blijei; sterkte . @curly; lieve jurkjes!Jottum heeft veel leuke dingen he! @wendelaa; das gewoon jeugdsentiment joh haha @sannie; drukke tijd achter de rug jij!Tessa ook al haar prikjes binnen, gelukkig heeft ze er geen last van gehad en heerlijk dat ze zoveel slaapt! @anas; beterschap met je meisje
leo, als ze niet hoeft te boeren, geen honger heeft, en niet heeft gepoept zou ik haar wel in bed leggen hoor! hoewel: hier lag tess vanmiddag ook te huilen in bed, ik wist zeker dat ze moe moest zijn, maar ze ging echt niet slapen. toen we haar eruit haalden, bleek dat ze toch niet zo moe was, ze heeft heerlijk gespeeld in de box!
Ellen zoveel verschil zit er niet toch tussen Naomi en Tess Hm rekken met een speentje euh in slaap wiegen euh tja weet het eigenlijk niet zo haha. wel vervelend dat ze dan in de ochtend niet zo doorslaapt. Zit je nog aan hongervoeding? mischien daarmee stoppen en dat ze dan wel 150/5 drinkt
baby, hier ook veel koosnaampjes: tessie, tessje, wijffie, dikkopje (maar dat zeg ik alleen zachtjes, zodat ze er geen complex van krijgt! haha)
danjo thnx, was idd vergeten te melden dat ik gestopt ben met de forte, heeft niet veel zin als ze dan dr flessen niet leegdrinkt. ik wil me niet zo druk maken, wordt misschien ook wel gek gemaakt door alle verhalen hier. hoe rustiger ik eronder ben, hoe minder tess er last van heeft lijkt me.
@Leonie; zo shopaholic!!!Niks meer over mij zeggen he hahahaha..misschien is ze een beetje overprikkeld en kan ze moeilijk in slaap komen en daardoor huilt ze..heeft Dyoon ook als ik weg ben geweest nl @Ellen; hihi bedankt voor de tips!enne hoe laat komt ze voor de ochtendvoeding?Misschien even bij je nemen en wiegen en het telkens wat later geven die 1e voeding?dus niet in ene keer later maar stap voor stap?zo hebben wij t gedaan en gaat erg goed de laatste tijd moet ik zeggen @danjo; zeg jij ook naar Villa Happ heb ik je op ideen gebracht??Uitverkoop was wel leuk maar toch kwam ik met nieuwe collectie thuis hahaahah!
sannie, is echt een wereld van verschil he? sinds je die pepti geeft! echt super hoor! en josien: nog ff over die kleertjes, helemaal geweldig!!! jurkjes(jottum): erg mooi, maar wat een geld! dat heb ik er echt niet voor over hoor!
@ellen jij dus ook gestopt met de hongervoeding, hier ook en nog drinkt ze de flessen niet meer leeg...de laatste dagen vaak rond de 120 behalve de laatste voeding die krijgt ze wel hongervoeding is ze toch meer verzadigd en slaapt lekkerder
baby: ja dat is wel de beste oplossing denk ik! maar jammer genoeg komt tess de ene keer om half 4 al(kunnen we altijd nog wel een poos rekken met t speentje), de andere keer om half 6. ga er wat meer mijn best voor doen!