Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    dat zou ik ook kunnen doen, wie weet komt ze dan ook wat later `s morgens. weer wat geleerd! :D

2. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    baby, hoe gaat t nu in dyoons eigen bedje? met deltasleep? of nu ook zonder?

3. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

ellen hier kwam dyoon ook vaak eerst rond 4, heb dr toen een paar keer wat water gegeven als ze echt iets wilde en verder gewoon bij me genomen en gewiegd en op mn borst gelegd toen ging het steeds beter..succes meid!

4. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ellen: Wat moeilijk met de voeding!
    Krijgt ze wel genoeg door de speen heen?

Babydream: hahah nee zal k niet doen! ;) ..
    Hoe los jij het op dan als Dyoni overprikkeld is? Laat je haar dan wel eventjes liggen?

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ellen druk maken moe je sowieso niet zolang ze nog gewoon die 120 drinkt is er toch niks aan de hand

baby ja de helf van de helft is toch wel ff mooi :d en we zien wel wat er nog hangt toch

6. 0babydream0

@ellen; nee de deltasleep heb ik er maar weer uit gehald werd ze helemaal kwaad!ze lag lekker in dr eigen kamer te slapen en toen gingen de buren boren was ze weer wakker grrrr

7. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Sannie, klinkt idd geslaagd dat Riverdance...erg knap om te zien vind ik dat! Breek al een been als ik er naar kijk haha
    Bij jullie dus ook een voorkeurshouding, vervelend hoor....

@Anastasia, beterschap met de kids.
    Vind het zo zielig als ze overgeven...

@Leoniiee, ben blij dat ik niet de enige ben die veel shopt...

@Ellen, waarom de ochtendfles rekken?
    En ze slaapt nog niet door zeg je, maar dat gebeurd hier ook pas sinds een week of 1,5...Tim is nu 10 weken, dus iets ouder al Tess. Komt echt wel hoor...

8. 0babydream0

ja leonie ik laat haar wel even liggen natuurlijk als ze lang of erg veel huilt ga ik dr wel troosten en soms een beetje in slaap sussen

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Leonie mischien in het donker na dr toe gaan even zachtjes tegen dr praten en over dr buikje wrijven??

10. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Leoniiee, als ze echt flink huilt zou ik ze wel even troosten.
    Wat ik dan weleens doe, gewoon in het donker op zijn kamer gaan zitten ,met Tim natuurlijk.
    En dan idd even wiegen/sussen, tot ie weer rustig is en dan weer naar bed

11. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    wendelaa, je hebt ook wel gelijk, maar n ritme is ook wel fijn! en ook goed voor tess. mijn ervaring op t kdv is ook dat t erg fijn is om de voedingen op vaste tijden te hebben, al is t alleen maar voor de leidsters...

ik ga gauw naar beneden, hp is al begonnen! (o, het is echt tijd voor n laptop, we zijn hopeloos ouderwets met n computer boven...)

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ellen idd tijd voor een aptop heerlijk op de bank haha
    veel plezier met HP niet mijn ding :D ( voetbal ook niet haha)

13. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Ellen, ja dat begrijp ik dan wel weer..
    Maar komt ze dan precies om de 4 uur? Of maak je haar overdag ook wakker of rek je dan?
    Tim krijgt dus 5 flessen...alleen dan zit er 5 tussen en dan weer een keer 3....ik ben nu eenmaal erg slecht in rekken met speentje enzo..hij heeft honger wanneer die honger heeft. En als dat nu al na 3 uur is, dan kan ik t niet over mijn hart verkrijgen om m nog een uur te gaan zitten ''pesten'' omdat het nog geen tijd is....
    Dit heb ik met Eva dus ook nooit gedaan en dit past gewoon het beste bij ons en vooral bij die 2 koters van ons

14. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Nog even onze charmeur showen hoor:p

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    geweldige foto wendelaa
    en idd geen honger laten lijden maar als je regelmaat erin heb dan gebeurd dat dus weinig. hier komt naomi echt om de 4 uur zo heel enkel een x eerder en dan krijgt ze ook gewoon wat

16. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    wendelaa! wat een mooi koppie zeg!

hier is t ook nooit aan de orde dat ik haar laat huilen voor n voeding hoor!met n speentje rekken wil best goed, alleen `s morgens vroeg soms niet. moet haar overdag eigenlijk altijd wakker maken voor n voeding...
    ik kan daardoor dus ook makkelijk rekken als ze smorgens heel vroeg is geweest voor n fles. laat haar dan zo een uur langer slapen, waardoor ze weer op de vaste tijden uitkomt.
    nog ff een foto van ons lachebekkie, vandaag gemaakt.

17. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    dat is n beetje krom geschreven... `s morgens vroeg krijgt ze dus n paar keer dr speen, tot ze die niet meer wil. als ze echt huilt krijgt ze een fles.

18. Tamale

Tamale Niet meer actief

Wendelaa: Aah wat een mooi stoer manneke!! Wat een scheetje!!!!

Ellen: Aahh gos wat een mooi poppie!! Wat mooi haar!! Jij kan je ook al helemaal uit leven met knipjes? Of mag dat niet van Teun? ;)

19. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    leo, ik hou niet zo van knipjes... staartjes vind ik wel heel leuk, maar dat kan nog niet! je wil trouwens niet weten hoe t eruit ziet aan de achterkant, allemaal klitten en dreadlocks van t draaien... ik ga haar niet pesten door ze eruit te kammen, die plek wordt toch kaal straks...

20. Tamale

Tamale Niet meer actief

Jaa, als je er niet van houdt moet je het niet doen natuurlijk!
    En staartjes zijn ook idd erg cute..
    Haha! Moest dat nu al niet kaal zijn dan??

Deel Deze Pagina