ellen dat hoeft natuurlijk niet he kaal worden aan de acherkant naomi heeft alwel een hele kale plek aan de achterkant
ooh bedankt voor de tips trouwens!!! Iedereen geeft me tips en ik lul er gewoon overheen, oeps! Ze is gelukkig zelf in slaap gevallen na eventjes gehuilt te hebben en ze slaapt nog steeds! Was dus gewoon eventjes nodig!
Bekijk bijlage 38917 nog eens proberen onze kerstkaartjes erop te zetten deze keer met hulp van de papa xxx
haha kitty! wat een lief smoeltje zeg! nou ik ga ff met wat lawaai naar de wc, kijken of mijn tessje dan wakker wordt. t is wel een keer tijd voor de fles... (ze heeft om 18 uur maar 60 cc gedronken...)
Hallo, Blij ei: Doe rustig aan meis!!! Wat een geweldige foto kitty!!!! Mooie jurkjes voor Britt zag ik voorbij komen! Ellen: Ben vandaag toch nog ff met Britt naar huisarts geweest, ze zat alleen in bad en werd boos op haar oren want ze moesten nu ophouden met pijn doen. En ze had idd een flinke ontsteking links en rechts was al flink rood! Dus nu antibiotica druppels.... Ach ja we mogen niet klagen! Jij al genoeg tips? Hoop dat het lukt! Ik heb de tip van baby bij Britt gedaan toen en dat hielp! Suc6 Shoppen gisteren ook goed geshopt voor de kids! Zo leuk, als het goedkoop is! Leonie: Huis in de verkoop, suc6!!! Huilen,ik hoor wel of hij overstuur is of jengelt! Als hij overstuur is heeft het niet zoveel zin en zweet hij zich ook helemaal het apegaten in die pacco doeken! Boaz had gisteren weer last van maagzuur! Pff, af en toe weet ik het niet meer hoor! Wel is hij beter in zijn vel, lacht meer en is overdag rustiger, helaas afgelopen nacht erg onrustig! Danjo: Suc6 morgen bij de villa happ! Altijd leuke kleertjes! En niet zoals baby alsnog met nieuwe collectie aankomen he! Nou kom morgen nog wel ff langs om iedereen fijne feestdagen te wensen!!!! Trusten allemaal!!!
Kitty: Ben je foto nog ff aan het kijken maar heb je nou alleen sneeuw en lampjes in de boom? Of zie ik dat verkeerd8)..
Kitty: Aaah! Hahah wat schattig! Super leuk!! Ellen: haha, heel perongeluk de deuren te hard dicht slaan.. Nou hier net minder nieuws gehad.. De opa van Maurice ligt op sterven , verdorie. We zijn er allebei erg van geschrokken. Het is zo'n lieve schat, en we kunnen m eigenlijk helemaal niet missen. De tante en oom van Maurice komen vannacht nog overgevlogen omdat de arts toch had aangegeven dat het niet lang meer zou duren waarschijnlijk ( uit Curacao en Denemarken ).. Rot nieuws, zit je helemaal in de kerstsfeer en dan krijg je zoiets te horen. Wat er echt totaal tegenover staat. Ik hoop dat het meevalt en hij nog heel wat jaren mee mag gaan.
leo, das niet niks meid! hoe oud is hij? en is hij ziek of is er plotseling iets gebeurd waardoor t zo slecht gaat? sterkte! joenka, hopelijk heeft britt snel baat bij de druppels. schattig is dat toch, hoe kinderen omgaan met zulke situaties. 'ik ben boos op mijn oren omdat ze pijn doen!'
@ ellen, de ochtendfles rekken gaat alleen mar als je de avondfles later gaat geven... Ik heb niets meer gehoord van mijn leidinggevenden dat zal vast nog wel komen... Mike wilde om 2215 niet veel dirnken maar 100cc nou ja ik zie wel hoe laat hij weer komt
Leonie, wat een rotnieuws zeg. Wat heeft z'n opa? Ik hoop dat je ondanks dit nieuws nog wel kunt genieten van je feestdagen.... Joenka en Babyd, thnx ben ook erg blij met Britt d'r jurkjes. Ik spam na afloop wel wat foto's als het lukt Danjo, heeft villa hap ook uitverkoop dan?? Oh ik mag niet meer. heb in 2 weken tijd 16 pakjes/jurkjes voor d'r gekocht (oeps) en ondanks de uitverkoop niet de goedkoopste..... Maja, ik vind als ik het aan mezelf uitgeef, moet het voor me dochter ook. foto's, ik zag 3 mooie kindjes voorbij komen. mooie foto's!!! Britt, werd vanavond gebeld wij gaan dinsdag foto's laten maken bij de fotograaf van Britt. Ben benieuwd.
Wij waren er afgelopen zaterdag en toen had hij ontzettend last van zijn voet en knie, want hij heeft jicht. Het deed hem onwijs veel pijn. En nadat wij weg waren savonds, is hij opgenomen in het ziekenhuis. Alleen heeft hij vanalles, en het rotte met zijn medicatie is, dat het ene weer slecht is voor het andere. Zijn nieren werken nauwlijks meer, hij is ineens ontzettend verward, terwijl hij dat eerder nooit was. Maar hij heeft er nu ook een virus in zijn bloed bij, daar zijn wel medicatie voor, maar die zijn dus weer héél slecht voor zijn al slechte nieren. De artsen hopen dat als hij zijn dochters en zoon ziet, hij er emotioneel en lichamelijk wat sterker van word zodat hij misschien zelf dit virus kan bestrijden. Hij slaapt namelijk ook niet meer, en eten gaat er ook niet meer in. Erg zielig!
Aah.. Even een filmpje van Tara op mn hyves gezet, van de week was ze zo lekker aan het kletsen.. Luister niet naar mijn gebrul, vind het zo verschrikkelijk om mezelf te horen, maargoed.. Leonie Profiel - hyves.nl
ik zag t al leo, heel grappig en lief! tess slaapt erg vast... ga dr zo maar es wakker maken, want ik ben hartstikke moe! voordat ze weer in bed ligt...
@Leo: sterkte, hopelijk knapt opa toch weer op en kan hij nog jaren genieten van zijn achterkleindochter! Mooie foto`s weer voorbij zien komen! ( die haren van Dyoon!!! ) en die kerstkindjes, geweldig!!! En jurkjes... heb gisteren een beetje veel geld uitgegeven aan een geweldig setje van Mexx.. maar twijfel nu of ik het misschien weer terug ga brengen... voor dat geld kan ik namelijk heeeeeel veeel andere jurkjes kopen... dus trek het haar eerst aan en als het dan heeeeel leuk staat hou ik het denk ik.... Vandaag gaat mijn meisje voor het eerst een ochtendje mee met haar grote broer naar het kinderdagverblijf!!! BAH.... kleine meisjes worden veel te snel groot!! Nou drinken gaat hier nog steeds niet erg lekker... ze drinkt nu om de 2 uur +- 90 cc... gisteren bij CB geweest, ze was 6 kilo en 60 cm... dus ze heeft wel wat reserves.. maar de BV begint ook enorm terug te lopen, vannacht kwam ze 3 keer... dus ben nu doodop... Iedereen nog bedankt voor de tips.. We gebruiken de avent fles met speen 2.. Speen 1 gaat te langzaam en speen 3 te snel dus dat zit denk ik wel goed.. maar ze is gewoon snel voldaan.. en wij blijven haar vergelijken met haar grote broer die met gemak flessen van 200 cc leegdronk... dus we moeten ons er volgens het cb gewoon bij neerleggen dat zij niet zo`n grote eter is... Nou weer een heel verhaal geworden.. Ik lees trouwens niets meer over een meeting of heb ik daar overheen gelezen?? Groetjes!!
@Hier; jeeeej Dyoon heeft weer doorgeslapen!Volgens mij heeft ze de smaak te pakken!!Hier staat taart nummer 1 in de oven (een chocolade) dalijk nog 2 appeltaarten bakken en succadelapjes voor vanavond maken @wendelaa;owww wat is Tim een droppie!!! @Ellen; ooww Tess heeft ook zon lekkere haarbos!! @kale plek; hier niks geen kale plek te bekennen in Dyonis haar! @Leonie; fijn dat ze toch in slaap gevallen is, ws was ze ook een beetje overprikkeld Sterkte met opa enne leuk filmpje! @Kitty; ach wat een kerstmanneke!hihi @Danjo; shopppeeeen vandaag!!Villa Happ!!(kan je gelijk kijken hoe t setje er in het echhie uit ziet hahaha) @joenka; he bah beterschap met Britt!Sterkte met Boaz! @curly; veel plezier met de fotoshoot!haha gelukkig ben ik niet de enige die veel shopt voor madame hahaha! @Wapa; gewoon houden, de 1e kerstoutfit mag wel bijzonder zijn toch!Bah nu al naar kdv sterkte!Ze groeit lekker zeg!
@Kitty, wat een lieve foto! En wat blijft ie daar mooi zitten zeg @Kale plek, hier dus ook een kaal achterhoofd helaas. Ach groeit wel weer aan @Leoniiee, jeetje wat een verschrikkelijk nieuws zeg Sterkte ermee..... @Joenka, arme Britt. Hoop dat de ab snel zijn werk doet en ze niet meer boos hoeft te zijn op haar oortjes @Wapa, succes vandaag! Zal idd even moeilijk zijn om ze daar te laten.....gelukkig is haar grote broer erbij haha En vervelend dat het met de voeding niet echt lekker gaat... En je blijft idd vergelijk he, ookal weet je dat je dat niet moet doen... Doe het trouwens ook vaak zo met de kleertjes, dan zie ik iets hangen, MOET t hebben. Kom ik thuis en dan zit ik te denken; wat heb ik nu weer gedaan! En breng t dan maar weer terug @Baby, klinkt lekker zeg.....o en chocoladetaart..JAMMMMMMMMM Zo manlief weer veilig op t werk afgeleverd. Tim ligt lekker te brabbelen in de box en Eva kijkt dokter Hond. Vanavond eten wij; Rosbief met pepersaus, gebakken aardappelpartjes en een salade. Als toetje gewoon schepijs. Maken er maar een gezellige avond van....vieren dat we vandaag alweer 6 jaar in 1 huis wonen haha
@wendelaa; ooow wat romantisch zijn jullie op kerstavond gaan samenwonen!! (appeltaart 1 staat alweer in de oven haha)
Net Emma weg gebracht om een ochtendje te wennen op het kinderdagverblijf voordat zij vanaf 21 januari elke donderdag er heen moet. Wel raar om zonder kind thuis te komen. Want ondanks dat ze veel slaapt mis ik haar wel. Kan nu niet even stiekem om het hoekje kijken hoe lief ze ligt te slapen. Tussen 13.00 en 13.30 uur kan ik haar vanmiddag weer ophalen. Ga maar het huishouden doen en dan maar naar de manege om mijn paardjes te gaan doen. Dan heb ik tenminste afleiding. Ik was de eerste die ze kwam brengen vanochtend, ze zijn vanochtend in totaal met 7 kindjes op het kinderdagverblijf. Emma sliep toen we naar binnen liepen, maar tijdens het door nemen van nog wat dingen werd ze wakker en ging ze vanuit de autostoel om zich heen kijken. Gelukkig ging ze niet huilen toen ze weg ging, want dan had ik het waarschijnlijk nog moeilijker gehad. Vond het toch wel moeilijk om weg te gaan en haar daar achter te laten. Maar ik denk dat zij het niet zo erg vind (hoop ik dan maar en praat ik mezelf maar steeds toe).