Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    O Nathalie kan me indenken dat je het moeilijk vond hoor!! Is ook niet gek.
    Jou kleine meisje zal wel veel nieuwe indrukken op doen, maar ze doet het vast heel goed ! Als er wat is zullen ze je echt wel bellen.
    knuffel voor jou!

2. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Nathalie, ik zie er ook echt tegenop om Tim dadelijk ''achter'' te laten, terwijl ik toch al jaren ervaring heb haha
    Het komt idd echt wel goed en gewoon bellen hoor als je even wil weten hoe t gaat!

@Baby, nou ja romantisch haha....
    Het huis was eindelijk klaar na 1,5 jaar verbouwen. dus we dachten; ach waarom wachten tot na de feestdagen!
    Ik had snel die dag een kerstboom gekocht en wat versieringen, om t toch gezellig te maken

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Wendela dat klinkt heel romantisch :)

Ellen hoe is het met de fles rekken gegaan?

Hier heeft albert.nl net de boodsschappen gebracht :) erg prettig !!
    Er waren maar 2 dingen die er niet waren dus dat viel reuze mee, en ik heb weer genoeg in huis :)

4. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    ja alleen maar lampjes en sneeuw in de boom
    xxx

5. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    babyd, ik kan je idd een hand geven qua shoppen

wapa, sorry ik heb geen advies voor je, Britt drinkt wel goed nl. Als ze wel voldaan is, zou ik me niet te druk maken hoor. Britt drinkt nl nog 6 tot 7 flessen en cb zij dat ze zelf regelt als ze minder wil (of meer).

Anas, wat lekker albert.nl ik moet zo nog de deur uit voor de laatste dingetjes.

Wendelaa, veel plezier vanavond!!

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Curly ik vind het vooral geweldig met de zware dingen kratjes bier, flessen en pakken Barleduc of grote dingen zoals pakken luiers enzo :)
    Maar bovenalles lekker makkelijk ! Ik hoef het alleen nog maar op te ruimen, en daar heb ik die 4,95-7,95 euro bezorgkosten wel voor over :) hihi

7. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen!

@leonie: spannend dat je huis te koop gezet gaat worden!

@wakker maken: ik doe het ook voor het ritme, voornamelijk voor overdag, zodat ze zelf wat aan kan geven dat ze honger heeft en niet verplicht om de zoveel uur gevoed moet worden!

@blij ei: doe lekker rustig aan!

@curly; wat een leuk jurkje!

@sannie: fijn dat Riverdance geslaagd was! Ik had er ook graag heen gewild!

Waar is Shaula eigenlijk? Ook al een tijdje niet gezien!

@Wendelaa & Ellen: wat een leuke foto's zeg!

@kaal: Fleur heeft een enorm kale plek op haar achterhoofd

@leonie: heel veel sterkte!

@kitty: ook al zo'n leuke foto!

@Nathalie: kan me voorstellen dat het raar is!

vertel zo even mijn verhaal van gisteren, Fleur begint te huilen!

8. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Zo de laatste taart staat in de oven, de sucadelapjes staan te sudderen en meisjelief heeft weer gegeten en ligt weer in bedje!

@nathalie; ooh ik hoop voor je dat de tijd snel gaat!dalijk weer heerlijk je meisje knuffelen!

@wendelaa; das toch best romantisch moet ik zeggen hoor!

@anas; lekker he albert.nl!

9. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Baby: Uhhhmmmmjammmiiiieeeee, je bent er vroeg bij! Ik moet/mag vandaag nog 2 kwarktaarten maken.......

Curly: 16 setjes??? Allemaal dezelfde maat? Ik kwam er gister achter dat Boaz een shirt van mt 68 aan had, zat niet eens op de groei;)....

Leo: Dat is idd niet echt fijn deze periode. Heel veel sterkte....

Nathalieh: Gaat vast helemaal goed komen. Wij zeggen ook vaak dat het wennen meer voor de ouder is dan voor de kleine!;) Als het niet gaat dan bellen ze je wel!

Kleertjes: Zijn hier eigenlijk altijd te duur, maar kan het niet laten!

Curly: fotoshoot!!! Leuk, ben benieuwd!

Kale plek: Hier nog niet echt!!!

Wendelaa: Lekker hoor! Wij zaten met kerst de trap te schuren in 2002!!! Nu is de trap vorige week weer opnieuw gedaan;).

Anas: Helaas hier geen bezorgservice, dus gisteren alle boodschappen gedaan! Lijkt me wel ideaal!

Kitty: Wat grappig! Is dat iets Belgisch of eigen idee?

Hier weer een goede nacht gehad! Britt heeft gisteren heerlijk bij Rob's zusje koekjes gebakken en film gekeken, dus helemaal moe! Van middag gaat ze misschien naar m'n ouders. Had ze afgesproken met mijn vader om te gourmetten en te blijven slapen, helaas gaat het weer ff wat minder met m'n vader dus ff afwachten hoe hij zich vandaag voelt. Anders maar kijken of we thuis het gourmetset aanzetten, ze heeft zich er wel op verheugd!
    Zo een vriendin met 2 kids op de koffie en verder lekker relaxen!8)

10. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Baby: Wat heb je alles toch weer onder controle!:D

11. 0babydream0

@joenka; hahahaha ja ik ben meestal een vroege vogel hahaha, malief wordt altijd gek van me, ik stuurde hem om 8 uur vanochtend naar de supermarkt voor kaneel, stond ie nog voor een dichte deur hahahahaha

12. 0babydream0

enne joenka gourmetse en veel plezier vandaag!en maat 68 is toch niet zo vreemd met 7 kilo?:(

13. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Hier hangen ook enorm veel kleertje in de kast, tot en met 68 hoef ik eigenlijk niets te kopen!

14. Maia

Maia Niet meer actief

Nou, nu hier. Ik heb gisteren een extreem vreemde dag gehad. Fleur ging voor het eerst een dagje naar opa & oma (mijn ouders). Ik vond het wel heel moeilijk om haar weg te brengen en was best wel zenuwachtig.

Belt 5 minuten voor we weggaan mijn oude uitzendbureau op. Of ik tijdelijk (tot eind maart) bij mijn oude werkgever (die zojuist een groot deel van de staatssteun heeft terugbetaald dus blijkbaar weer uitzendkrachten mag aannemen), op mijn oude afdeling (alleen dan in een ander team, met leukere werkzaamheden) wil komen werken. Enige maar: het is fulltime. *slik*

Nu is deze week mijn zwangerschapsverlof afgelopen en heb ik ook geen WW meer dus kwa financiën zou het super uitkomen. Heb voorlopig even ja gezegd (na overleg met Jan en mijn ouders). Maar 36 uur. pfff he. Het is maar voor 3 maanden, anders had ik bij voorbaat nee gezegd.

Maar ja, nu maalt het in mijn hoofd, ja of nee.
    Kan ik haar 3 mnd lang bij anderen achterlaten? Jan gaat kijken of hij 1 dag per week ouderschapsverlof kan krijgen, ik kijken of ik 4x9 kan werken, mijn ouders 3 dagen oppassen enz. En kan ik haar zoveel missen? Ik heb haar gisteren onwijs gemist. Wen ik daaraan? enz..........

Maar de musical was erg mooi en leuk en we hebben een erg gezellige dag gehad samen maar ik was superblij weer thuis te zijn met mijn meisje die het heel gezellig heeft gevonden bij opa & oma. Dus die zou daar 3 dagen in de week in goede handen zijn. Ik ben er nog niet overuit. Op dit moment zijn er teveel punten in het voordeel van ja zeggen, alleen blijf ik twijfelen.

En ach, misschien wil die manager mij niet eens en loop ik nu moeilijk te doen. ;) we shall see

15. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Maia, dat is idd een moeilijke keuze.
    Goed de voors en tegens afwegen en vooral doem wat je gevoel je ingeeft!

16. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Maia: idd moeilijke keuze. Maar als het voor jullie financieel zo goed uit komt zou ik het denk ik wel doen. WW of bijstand is ook niks.

Rest ben ik ff kwijt.

Hier goede nacht en Evi heeft gisteren weer 120 cc aan bv op! Super. Ze doet het prima op 5 voedingen tot nu toe.

Ga beginnen zo aan mijn groenten die ik moet maken.

Fijne feestdagen allemaal.

17. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Maia omdat t te overzien is 3mnd zou ik het zeker wel doen. Dan heb je daarna gelijk weer centjes, en t staat goed op je CV voor evt latere baan en mogelijk zijn er daar wel vacatures voor minder uren.
    snap dat t moeilijk is maar voor jullie wel een goede beslissing.. en 3 dafen oma/opa is t eind vd wereld niet ( al voelt t wel zo soms hih)

18. 0babydream0

@Maia'moeilijke keuze, gelukkig is het maar voor 3 maanden...

19. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hier t gedoe met die flessen wel ff zat, ga nu 5 flessen weer geven, maar dan die v 12uur eerder zodat de tijd beter gespreid is! kijken hoe dat gaat,...

20. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    @maia: JA het went! Ik werk normaal gesproken ook 4 dagen en mijn man werkt 4 dagen. Kids gaan 1 dag in de week naar opa en oma en 2 dagen in de week naar het kdv en Milan vindt het helemaal geweldig!! En ik vond het in het begin echt *&%$# maar het went echt!! ( en alle eerste dingetjes bewaren ze voor thuis... eerste schaterlachje, eerste rol van rug naar buik en eerste stapjes... ik heb ze allemaal meegemaakt!!! ) Dus als het je leuk lijkt, gewoon doen.. Als het niet gaat kan je altijd nog besluiten dat je minder of niet gaat werken als dat financieel mogelijk is... Nou ben ik momenteel werkloos, heb gelukkig wel 7 jaar werkervaring en heb ook al diverse sollicitaties lopen maar wel voor 4 dagen... Succes en ik hoop dat ze je aannemen..

@ Wendelaa: ja ik koop dat dan in een opwelling en dan kom ik thuis en dan heb ik een soort van spijt... zo dom...

Ik moet nog wel wat kleertjes halen voor L. maar ben aan het speuren op MP voor een leuk kledingpakket...

Nou ik ga zo m`n dochter weer ophalen van het KDV... hopelijk is het goed gegaan... ze hebben me niet gebeld dus zal haast wel....

Deel Deze Pagina