Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    wapa leuk dat je ook weereens an komt waaien, meeting zit geen vordering in :D en suc6 vandaag

Leonie jee dat is weer schikken zeg bah sterkte ermee.

Nathalie jee wat moeilijk he maarkomt wel goed hoor

baby niet teveel snoepen van die taarten he en wat super van dyoni :D

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Curly hou je in haha.

anas fijn he die albert hihihi

Maia jee wat moeilijk idd moeilijke keuze sterkte ermee

anas 5 flessen is toch veel makkelijker he.

wendelaa ik heb tot maat 80 wel genoeg maar ja haha

Hier Naomi vannochtend om half 8 maar eens wakker gemaakt mevrlag in een diepe slaap haha. daarna wat dingen in huis gedaan en nu net weer de fles gegeven en zo gaat mama maar eens even douchen en dan richting stad haha

3. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@danjo; shopse!enne ik blijf van de taarten af hoor...morgen pas!

@wapa;lekker je meisje ophalen...

4. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Joenka, ik heb 62 en 68 gekocht. Moet zeggen dat ze nu al meer 62 draagt, maar het was allemaal zo leuk, kon het niet laten hangen.

Anas, bestelde vorige ook wel veel bij albert.nl toen we in Amsterdam woonde, anders moest ik alles naar 2 hoog tillen. Ik heb gister het meeste in huis gehaald en toen ik vanmorgen voor de laatste dingetjes ging, was ik daar erg blij mee. AH was bijna leeg, niet normaal.

Maia, lijkt mij een lastige keuze. Ik moet er ook niet aan denken me kleintje achter te laten.... ik zou het denk gewoon proberen. als uitzend heb je toch maar 24 opzegtermijn, mocht het echt niet gaan.

5. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    sorry als ik niet op alles gereageerd heb, ik ben met me hoofd bij een rijm.... moet er nog 1 maken voor het kerstcadeau (wij hebben loodjes getrokken).

6. Maia

Maia Niet meer actief

succes met het rijm curly!

bedankt voor de reacties dames, ik moet er gewoon nog even goed over nadenken! En wapa, fijn om te horen dat het echt went, dat kan ik me nu nog niet voorstellen ;)

7. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Baby: Arme man, stond hij daar in de kou!!! Nou ik moet rustig op gang komen hoor! Pff, heb echt een onwijs ochtendhumeur, ben een echt avondmens!;)

Maat 68 voor 7 kilo is denk ik vrij normaal maar hij is nog maar 58 cm, dus dan hou ik ongeveer 10cm over:D:D:D

Danjo: Shopze he!

Maia: Voor 3 maanden is overzichtelijk, kun je tussentijds goed nadenken over evt. studie andere job, solliciteren etc... En je hebt ff een spaarpotje.... Suc6 met overwegen en de beslissing!

MVJ: Fijn dat het goed is gegaan op 5 voedingen!

Wapa: Lekker weer knuffelen met je beebje!

Curly: Ik ken het! Dan maar een maatje groter!;)
    Suc6 met je rijm!!!

8. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    ff kort: maia, moeilijke keuze hoor! gelukkig blijft fleur bij bekenden, is misschien makkelijker dan een kdv! succes met t maken van de keus, ik zou t denk ik wel doen. 3 maanden is te overzien!

shoppen: hier nog steeds niet veel nodig, tess heeft zat kleren. shirtjes maat 56 worden zo kort bij dr buik! mouwen kan nog zat, maar ja...

mvj, super dat t drinken uit de fles nu zo goed gaat!

allemaal fijne feestdagen, geen idee of en wanneer ik tijd heb om hier te komen. geniet van de 1e kerst met jullie kleintjes!

9. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    josien jij was het met de tip! ja ik heb er wel baad bij omdat Noa het ook niks vind in dr ledikant en met die methode voelt ze dat het niet zo groot is zeg maar.

Maia lijkt me een lastige beslissing.. maar je kan het toch proberen is het toch niet wat je wil dan kan je er altijd mee ophouden en wat zoeken voor minder uur.
    Het is wel fijn dat Fleur bij je ouders terecht kan, het lijkt me dat de stap daardoor wel minder groot is.

Kleertjes ik kan ook nooit stoppen met kopen dus 16 kledingsetjes dat zou ik ook zo aanzitten maar Dominique vind dat een beetje te gek, hij besteed t liever aan iets anders, aangezien het al bijna niet meer in de kledingkasten past.

Gister met mijnn schoonmoeder wezen shoppen, heeft ze bij Bennetton voor 150 euro aan kleertjes weer gekocht! voelde me zo bezwaard! maar wel echt lief!en leuke kleertjes natuurlijk!

Wapa heb ff op je hyves gespiekt naar je nieuwe foto's wat een mooi meisje heb je hoor!

Albert die zit hier veel te dichtbij om te laten bezorgen. maar wel handig als je er niet dichtbij woon.

Sneeuw alles is nu spekglad hier, moet zo echt uitkijken want gister zonder kinderwagen ben ik al bijna 2 keer gevallen..

10. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Ellen jij oojk fijne kerstdagen!

11. lief filmpje zeg! zo kan maureen ook lekker kletsen...

12. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    @ Leonie leuk filmpje hoor, leuk al die lieve geluidjes! Mike maakt precies dezelfde geluidjes echt schattig!

@ Danjo tuurlijk is 5 flessen makkelijker ;) maar het moet niet zo zijn dat ik hem moet wakker maken uit zijn diepe slaap.. het gaat dus wel op 4 flesen. Maar denk dat het makkelijker is als ik de flessen wat verschuif :)
    Maar het is niet dat Mike van honger omkomt hoor hij is tenslotte al 6+ kilo hahaha

13. Tamale

Tamale Niet meer actief

Wapa: Dat is vaak! Kan me voorstellen dat je moe bent!!
    Ben benieuwd hoe de kleertjes staan en of je het terug brengt ;)..

Babydream: Ooo wat klinkt dat lekker!!! En wat goed van Dyoni!

Wendelaa: Lekker hoor!!!

nathalie: Aah kan me voorstellen dat het moeilijk is!!
    Lekker bezig blijven dan gaat de tijd snel!

Joenka: Aah, hopelijk gaat t snel beter met je vader!
    Veel plezier met je vriendin en relaxen!

Maia, wow! Dat is erg veel ineens, maar voor drie maand zou ik het zeker overwegen. Hopelijk valt het allemaal te doen en heb jij het er ook niet te moeilijk mee!
    Fijn dat de musical zo leuk was!!

Danjo lekker hoor! Shopze! :D

14. 0babydream0

@joenka; dat lijkt me er grappig uit zien hihih fotoooo

@Sylvia; oooh ik heb gister ook staan kwijlen bij Benneton haha maar haast alles wat ik leuk vond was vanaf maat 74…..

@hier; ben weer een poging aan t wagen Dyoon in ledikantje te laten slapen alleen is ze het er weer eens niet mee eens hahaha

15. 0babydream0

joehoeee ze is al een tijdje stil!

16. Maia

Maia Niet meer actief

nou hopen dat dat blijft Baby :)

17. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    En ik hoop het net zo mee voor je.
    Wat heb je nu gedaan?
    Matrozenbedje?

Hier is het 2 dgn goed gegaan, gisterwilde hij absoluut niet in zijn bedje en vandaag weer geprobeerd, 2x over inde pacco werd niets.
    Toen op dezij gelegd in het stabilteitskussen en ben ernaast gaan zitten lezen tot hij sliep n hij lijkt nu te slapen....

@ Maia, ik kan het me voorstellen dan je werk hoor maar idd het is maar voor 3mnd en je hebt lekker ff wat centen erbij.
    En ik had het er laatst ook over, vlgs mij maakt het qua missen niet uit of je nou na 10, 12 of 16 wkn weer gaat werken, de eerste keren zullen vlgs mij altijd raar zijn.

Zo wij gaan straks lekker zelf pizza maken en hebben vnadaag lekker aangeklungeld, heerlijk.

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ben ik weer heb maar 1 pakje gehaald voor mn meisje goed he
    Villahap viel erg tegen tot maar 62 rest heb ik niet gekeken want het was mega druk
    wel heb ik voor mij en manlief een setje kleren gekocht

19. 0babydream0

@danjo; ben trots op je! Enne je moest bij de nieuwe collectie kijken veeeel leuker hahaha!

@maia; dankje!

@Rins; ja ze ligt nu in een matrozenbedje...eerst was t nog brullen maar uiteindelijk is ze in slaap gevallen!

20. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hey, ben ik ook weer even. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik 10 pagina's terug ga lezen want anders zit ik de hele kerstavond achter de pc.
    @Babydream, bedankt voor de reactie op hyves. Ik kon er wel om lachen. Juliën zal Dyoni ook wel zien zitten met haar mooie haartjes! haha
    @Danjo, aan het shoppen geslagen de laatste dagen? ;)
    @Rins, lekker pizza, eet smakelijk!!!
    @Leonie, wat schattig dat filmpje op hyves zeg. haha. Ik vind juist dat je leuk praat. Moet je mij eens horen met mijn limbo accent.
    @Curly, suc6 met rijmen. Vind ik altijd leuk! Ben je er al uit?

@Joenka, Juliën past soms ook al maat 68 en is 63 cm. Maarh hij weegt wel al 6.5 kg.
    @Ellen, hele fijne feestdagen terug gewenst.
    Nou, sorry alle anderen ik kan niet meer verder lezen want Julien begint te bleren. Die wil zijn flesje.
    Hele fijne dagen allemaal alvast.

Deel Deze Pagina