Sorry,geen bonnetje voor je. Zit iedereen onder de kerstboom? Wij hebben eigenlijk verjaardag, mannetje is er naar toe en ik ben met Tijn thuis. Wilden hem eerst meenemen maar dinsdag is ie al een paar uur s avonds bij mn ouders geweest en 2e kerstdag moet iedaar ff slapen dus vanavond maar gewoon lekker in zijn eigen bedje. Hoe makkelijk zijn jullie met de kids meenemen? Wij willen hem er wel en beetje aan laten "wennen" als hij dat toelaat om een beetje op verschillende plekken te kunnen slapen. Overdag probeer ik vaak niet van het een naar het ander te gaan en ong. 1 "uitje" maar dan vaak als hij ook wakker is of vrij snel na de voeding en dan valt hij lekker in slaap in de wandelwagen.
ik neem dr wel overal mee na toe maar zoals oud en nieuw wil ik wel dat ze in dr eigen bedje ligt , voor de rest moet ze toch wennen
Ik neem ze ook overal mee naar toe, maar met oud en nieuw blijven we denk ik ook thuis. Neem vaak de wiegenbak mee en laat haar daar dan inslapen als we verjaardag hebben of op visite gaan.
Wij doen met kerst geen cadeuatjes en op tv zijn alleen maar films op en all you need is love maar vind ik ook niet wat eerlijk gezegd Ga tijn straks maar eens op tijd de fles geven en duik daarna lekker mn bedje in. Zo denk ik eerst maar eens even een wijntje Mn moeder heeft gisteren bij prenatal een slaapzak meegenomen, ben benieuwd want tijn ligt iedere keer voor de helft boven zijn dekens. Met afritsbare mouwen, leek me wel handig.
Rins inderdaad er is echt niks op tv Lekker een wijntje, denk dat ik er zo ook maar 1 pak. Lekker toch een keertje bedtijds naar bed! Fijne avond Rins.
Hier ook geen kerstfan morgen wel na schoonouders en de tv ja laten we het daar maar net over hebben pfff. Hier gewoon een slaapzak zonder mouwen ze heeft het warm genoeg
Haha! Jaa .. Lekker all you need is love aan het kijken .. WOu iedereen ook nog even heeeeéééle fijne dagen wensen! En de liddl snaaierij? IEL. ik vind daar echt niks lekker qua snaai-troep. Vind alleen de merk chips ( hoe verwend ) lekker!.
Het is echt rustig! Hier alleen met m'n kleine mannetje! Rob is ff met m'n vader naar de ha post..... Begint weer lekker de kerst..... Morgenochtend dan maar rustig met z'n 2-tjes ontbijten... Leonie is vast al you need aan het kijken...
joenka wat sneu voor je vader! Is het ernstig? Ik ga mrgenochtend bij het ontbijt heerlijk rosbief eten. i cant wait.....
Joenka toch niks ergs? Leonie ieee rosbief, vond het vroeger ook lekker maar heb het een keer vergeten uit de koelkast te halen toen me ouders op vakantie waren. je wilt niet weten hoe het rook. alles konden we weg gooien wat in de koelkast stond. Daarna nooit meer rosbief op! Maar smakelijk
Leonie chips haal ik dr ook niet maar snoep en chocolade is daar in overvloed. Kijkt je vent ook aynil haha. Slaapzakje Naomi kruipt na boven en zo blijft ze lekker warm :d Joenka toch niks ernstigs hoop ik
Leonie hier omdat madam smorgens boven in bed ligt en niet meer onder de dekens, nu is ze wat warmer.