He meiden, Hier een super nacht. Om 22.30 uur laatste voeding en vanmorgen heb ik haar om 6.00 uur maar wakker gemaakt want mijn boobies stonden op springen haha. Vanmorgen met de oudste naar de psz geweest. De ouders gingen een cadeautje maken voor 5 december haha. We moesten een paraplu (kinder) beschilderen met figuren. Harstikke leuk. Verder gaat alles prima hier. Nog een ritme aan het zoeken, maar dat komt wel. Spruw lijkt weg te zijn hier maar ga nog even door met behandelen. Want heb geen zin om het weer terug te krijgen. Lees dat veel kindjes het wat moeilijk hebben nu. Knuffie voor de beebs en de kids. Voor de rest reageer ik even niet. Moet zo mijn meissie eten geven.
daantje ieder zn ding maar ik zou mn zelf niet kunnen vergeven als ik het krijg en mn kind besmet. door em wel te halen heb ik er iig alles aan gedaan
@daantje, leuk om van je te horen. Ben benieuwd of de voeding voor hongerige babyś helpt. Hier ook een hongerig kind. @Ellen, nooit van gehoord, wat houdt het in toeschietreflex? @wippert: Hier gaat Juliën na zijn flesje weleens n de wipper. Het is best een diep zitje (titanium baby wipper) dus hij gaat er meteen als hij in slaap valt uit en in zijn bedje. In de maxicosi laat ik hem ook nooit liggen als hij mee gaat shoppen. Zelf vind hij dat minder maar ik ben veels te bang dat hier dan last krijgt van zijn rugje.
@mvj, fijn te horen dat alles zo goed gaat bij jullie! Kijken jullie vanaaf ook typisch RTL? Lijkt me wel lachen.
O yes en de Pfaffs, dat wordt een lekker tv avondje @Mex griep: wij gaan de prik ook halen Allereerst om ons mannetje niet te besmetten maar ook omdat ik het zelf niet wil krijgen eigenlijk. Wil straks lekker fit zijn als ik ook nog aan het werk moet en weer ga paardrijden.
ik ken die neusspray van esmée nog. heb hem nu niet nodig.. heb om de 2 uur een flink toeschietreflex.. pfff... erg pijnlijk soms
sorry, weer ff ego: nou, wij dachten dat we eindelijk van alles af zouden zijn, ligt christian WEER in het ziekenhuis. hij had nog een getrombotiseerde aambei en de arts wou geen risico lopen, dus christian moest opgenomen worden en het moest operatief weggesneden worden. Dus waarschijnlijk moet hij er vannacht WEER blijven. Ik word echt gek hier! De tranen zitten me ontzettend hoog. Kan de hele dag door wel huilen...
@Knuffel: wat een pech ook voor Christian zeg. Veel sterkte en ik hoop dat je de nacht rustig doorkomt!
Hoi meiden hier was ik weer! Was gezellig bij oma! We hebben wat gedaan waar de meningen zwaar over verdeeld zijn, ieder zijn keuze vind ik..Dyoni heeft oorbellen! Ze was echt een bikkel gaf geen kik en sliep lekker door.. Ze heeft helemaal geen rode oren en is lekker vrolijk aan het lachen dus volgens mij heeft ze er geen last van.. Ik weet dat iedereen er anders over denkt.. Als ze het er later niet mee eens is haalt ze ze er maar gewoon uit...
@knuffel: dikke knuffel! Sterkte voor je man en natuurlijk voor jou ook!!! @baby: als jullie het mooi vinden waarom niet toch fijn dat het leuk was bij oma
Hier heeft Fleur een huiluurtje gehad. Ze slaapt net. @mvj: fijn dat alles Gied gaat en ach, hier is ook nog niet veel ritme.
Hoi, Zo het gaat echt weer snel, kan het niet bijhouden hoor met lezen enz.. Enten: wij gaan het wel doen! ik denk niet dat als ze niet zeker waren van de betrouwbaarheid van de enting dat ze de halve wereld zouden laten enten.. En de vaccins bij t cb doen we ook en daar zijn ook risico's aan verbonden..Nee hoor ik speel liever op save en mocht Noa het alsnog krijgen hebben we er iig zelf wel alles aan gedaan. Spugen/overstekken: danique had er ook last van overstrekken/spugen/huilen en ook een enorme voorkeurshouding, maar bij ons was het KISS-syndroom. Dus mischien kan het dat ook evt. zijn.. Voedingen: hier zitten we op 6 a 7 voedingen van 120 cc. We willen binnenkort wel overgaan naar 1 minder en dan in de ochtend en avond een geven van 150 cc. Verder gaat het nog steeds goed met onze noa! Alleen met mij wat minder was weer begonnen met sporten en heb mn wond erg overbelast, dus ik ben echt te enthousiast geweest.. Het is ook best opgezwollen boven de snede maar ik hou t ff in de gaten en niet meer sporten Werken ik ben voorlopig nog een thuisblijfmama, na de geboorte van Danique ben ik niet meer gaan werken. Het bevalt me nog, maar wil met de tijd wel weer partime ofzo gaan werken. Baby, gelukkig heeft ze geen last van dr oorbelletjes! en idd ieder z'n eigen keus toch! Knuffel sterkte met je man! Hier komt er geen 2de hihi die hebben we al maar hier komt er geen 4de meer ons gezin is echt compleet!Noa was al een kadootje en ze is het kroontje op ons gezinnetje Verder vergeten
@Knuffel: Wat erg weer voor jullie! Heel veel sterkte de komende tijd...en een dikke knuffff voor jou! Megan is knock-out gegaan om 14uur en ze slaapt nog steeds!! Is ook niet zo gek weer maar wel ff lekker rustig in huis. We hebben toch besloten om ook met haar naar een kinderarts te gaan om dat we het spugen ed niet vertrouwen. Maandag naar de huisarts en dan hoop ik dat we naar de kinderarts toe mogen, maar ik zie niet in waarom niet............ We hebben een vriend gesproken die is ontwikkelaar van kindermedicijnen en die weet echt waar die het over heeft en hij vind dat we zeker met de klachten van Megan niet langer moeten blijven modderen. Maandag dus maar naar de Dokter en dan zien we het wel verder
Foto ! Hier wil ik het ook wel voor Iris, alleen Erik weet nog niet of hij het er wel zo mee eens is. En tja, het is ook zijn dochter. En als ik dan naar haar kleine oorlelletjes kijk begin ik weer te twijfelen. Maar het deed haar dus amper pijn? En ja, ze kunnen er inderdaad altijd weer uit als ze ze niet meer wil.
@Werken, tja... ik heb eigenlijk mijn hele verlof door regelmatig gewerkt, maar gelukkig kan ik grote delen ook van thuis uit. Als loonadministrateur maak ik loonstroken voor klanten. Maar daarnaast wil ons eigen personeel ook graag salaris krijgen en dat werk komt iedere maand weer terug (55 man personeel). Ik heb dus iedere maand een bult werk om de salarissen van ons eigen personeel te boeken. Overigens heb ik wel een mogelijkheid om vanuit thuis in te loggen op het netwerk van het werk, dus ik kan ook wel veel van thuis uit doen. Alleen moet ik eens in de maand toch naar kantoor om besprekingen te houden. Dat was dus vandaag. Toch weer 4,5 uur op kantoor gezeten . @Sloppy, goede beslissing! Succes bij de huisarts en ik mag aannemen dat hij jullie gewoon door gaat sturen toch?! @Knuffelkonijn, dikke knuffel voor jou! Weet dat je hier altijd van je af kan schrijven hè? @Luna, hier horen we het ook vaak hoor: ach, das toch zielig... één kindje...? Nou, dat geloof ik toch echt niet. Ik weet dat het voor ons zelf gewoon echt te druk zou zijn om twee kindjes te hebben. Dus dan is een kindje toch beter af met relaxte ouders dan met gestresste ouders? En we kunnen Sam hopelijk alles geven. Liefde, maar ook financieel gezien. Zeker omdat er hier alleen nog maar mijn loon binnenkomt is ook dat laatste helaas wel belangrijk. Ik weet wel dat het heus wel zou kunnen, een tweede erbij als we echt per sé zouden willen. Maar we denken dat we gelukkiger zullen zijn met een kindje. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat het natuurlijk altijd kan veranderen als iemands leven zich vordert... @MvJ, fijn dat de spruw weg is! En wat een heerlijk nachtritme! Ik ben ook heel trots op ons mannetje. Gisteren is hij na zijn flesje van 23 uur naar bed gegaan en vanmorgen was hij pas om kwart over 6 wakker. Ik vond het wel heel knap van hem! Vandaag is Sam wat onrustiger. Hij heeft veel gehuild en wil niet echt slapen. Net is ie op mijn arm in slaap gevallen en nu ligt hij lekker te slapen in zijn hangmat. @MaxiCosi, ik laat Sam er ook niet langer in liggen dan echt nodig is. Ik heb idd ook gelezen dat het niet zo goed voor zijn ruggetje is. Ik vind het wel moeilijk als hij bijvoorbeeld slaapt als we thuiskomen. Ik vind het dan wel zielig om hem eruit te halen. Maar ja... Het wipstoeltje heb ik nog niet gebruikt. Het staat nog op zolder. Volgens mij is het niet heel erg om te gebruiken als ie maar echt in een ligstand kan. Tenminste... dat had ik ervan begrepen. @Tacoprik, ik denk dat wij hem wel gaan laten zetten. Al vind ik het wel erg dat ze er nu pas mee komen. Tegen de tijd dat wij gevaccineerd zijn is de Tacogriep over zijn hoogtepunt heen volgens mij . Nou... ik ga het mannetje eens in badje gooien . Hoe krijgt hij het ook voor elkaar... Als ie een fles moet of in badje gaat ie liggen slapen . Liefs, Josien
toeschietreflex is als je je kind aanlegt. dan schiet de melk zeg maar toe. heb net voor t eerst met neusspray gekolft, maar t was nog niks beter. laten we t maar ff tijd geven. oorbellen: ik zou t niet doen, moet eerlijk zeggen dat ik t zielig vind en niet zo mooi bij jonge baby`s/kinderen. zelf was ik 8, ik heb er toen heel bewust voor gekozen. gelukkig deed t niet zeer bij dyoni, maar pas op dat t niet gaat ontsteken! zo sloppy, wat heeft megan lang geslapen! (neem aan dat ze ondertussen wel wakker is geworden ) lekker zeg! goed dat je naar de dokter gaat maandag, ben benieuwd wat hij zegt! daantje, hopelijk is t een sprongetje van Giorgio, en heeft hij niet weer wat onder de leden... over de griepprik: die krijg je in je arm, in een spier, dus kan toch niet in de bv gaan zitten? alleen wat je eet gaat toch in de bv zitten? ik zal t eens navragen, maar kan me niet voorstellen dat het uitmaakt. ik ga de prik wel halen. alles om te voorkomen dat ik mijn meissie besmet! uhm.... verder weet ik t even niet... straks gaat teun voor t eerst een flesje geven, leuk! kan ik mooi kolven, scheelt weer tijd. is 90 cc teveel om de drie uur? (tess is bijna 3 weken en weegt nu 3415 gram)
josien, fijn dat t goed gaat daar! tess is er ook een kei in om te gaan slapen op t 'verkeerde' moment... knuffelkonijn, heel veel sterkte daar, wat rot dat christiaan alweer in t ziekenhuis ligt! ik hoop dat hij snel opknapt!