Las ergens over je kindje overal mee naar toe nemen.... Tot bepaalde hoogte neem ik Tim overal mee naar toe, van de week lunch met collega's gewoon in de wandelwagen gelegen. Ook als we op visite gaan dan gaat ie gewoon in de reiswieg boven liggen slapen. Ook Eva hebben we overal mee naar toe genomen. Maar ik kijk wel waar we naar toe gaan hoor, mensen zonder kinderen zitten er vaak niet op te wachten...dus dan ga ik niet mee en manlief alleen of we regelen we oppas(stel dat we een verjaardag hebben savonds)
Haha Danjo dat moet je nou net niet zeggen dacht ik een keer gezond te doen. Slaap lekker Danjo. ik lig ook al in bed!
@Kinderen meenemen: ja wij nemen juliën ook vaak mee. Vooral omdat Guus bijna altijd werkt en ik anders nergens meer kom. Dus meenemen moet nu eenmaal vaak. Nadeel is alleen dat hij ergens anders niet slaapt. @GAndor, jij ook hele fijne feestdagen gewenst en een goede jaarwisseling.Mooie herder. @Leonie, ik las iets over je schoonvader, sterkte ermee. @Joenka, lijkt me moeilijk om je vader zo te moeten zien. Maar aan de andere kant fiijn dat hij ondanks de verwachtingen toch nog leeft. Kan hij er nog wel van genieten? @Wendelaa, hoe was de rosbief en de krieltjes??? Wij hebben ze voor vanavond dus ben heeeeeeeeeeel benieuwd! @Leonie, vond all you need gisteren tegenvallen jij? @Slaapzak, julien heeft ook een hele collectie. Nu 1 met lange mouwen waardoor hij veel beter slaapt. @Ellen, jij ook lekkergenieten van je gezinnetje.Hele fijne dagen. @Baby, haha, moet nog steeds lachen om je reactie op de foto van Julien op hyves.
Ik hoopniet dat ik iets belangrijks over het hoofd heb gezien. Ik ga een kerstontbijtje klaarmaken en Julien uit bed vissen en een kerstflesje geven. Allemaal fijne dagen nog. x