@Maia, was nog vergeten te reageren op jou stukje. Als ik jou was zou ik het wel doen vooral omdat het tijdelijk is. Misschien hebben ze daarna wel iets voor minder uren. Neemt niet weg dat ik het organisatorisch en gevoelsmatig moeilijk zou vinden hoor. Succes.
@Danjo en Rose, lekker bezig geweest nog @Luna, nou ik vind het heeeeerlijk! Weet niet welke rosbief je hebt, ik had die gemarineerde! Ga hier ook zo een ontbijtje maken.... Broodjes bakken, eitje koken, sinaasappels persen... Wens iedereen een fijne dagen en geniet van jullie gezinnetjes!
@Wendelaa, wij ook de gemarineerde met pepersaus! Dan ben ik blij dat we hem gekozen hebben!! Eet smakelijk straks. Ik ga nu ook echt aan de slag.
Hallo Allemaal een fijne 1e kerstdag en vooral, een fijne 1e kerst met jullie kindje. Danjo & Rose, zijn jullie dan nog zo lang wakker omdat er nog een beebs de fles moet of gewoon? Ik kon eerder erg goed nachtbraken maar heb mn slaap echt wel nodig en duik, als ik de laatste fles moet geven, altijd zo snel mogelijk mn bed in slaapzakje; trekken jullie er gewoon een dun pyamaatje onder aan eigenlijk?
@Rons, zalig kerstfeest!!!!!!!!!!!! Rose en Danjo sporen gewoon niet. Ik trek altijd een dunne pyama onder de slaapzak aan.
Goedemorgen op deze mooie 1ste kerstdag Net lekker ontbijtje op! Jammie met balkenbrei! Vriendje had er weer iets moois van gemaakt. @ Rins ik ga bijna nooit vroeg naar bed En Eva krijgt tegen half 11 haar laatste fles, dus daar blijven we niet voor op. En trek een gewoon pyamatje aan. @ Luna en bedankt (wij sporen niet)
haha rose, wie gaat er nu om 00.30 uur op zp plaatjes van aardbeien spammen!! Lekker zeg zo'n ontbijt. Ik had worsten gebakken en eieren gemaakt. Zometeen op naar de schoonfamilie.
Dat we niet sporen wisten wel al Rins ik geef de fles of mannetje tussen 10 en 11 en ga daarna vaak nog niet na bed , het voordeel is wel ik maak Naomi tussen 7 en half 8 wakker geef dr haar fles in mn bed en als ze hem op heeft gaat ze weer na bed en slaapt weer tot ong 11 uur dus kan k ook weer slapen als ik wil
Hier een lekkere nacht gehad. Ben gister alleen naar de kerstnachtdienst geweest.. Was heel mooi.. Vanmorgen met zn viertjes naar de kerstdienst geweest en nu ben ik weer thuis met de meiden en is Christian bij de kerstmaaltijd in de kerk. We wisselen elkaar straks ff af.. Beide meiden liggen heerlijk te slapen. Voor de rest van 15:00-21:00 naar mijn moeder toe.. Het hele gezin + aanhang en kids komen, dus word vast wel gezellig. We gaan gourmetten. Maureen gaat daar gewoon slapen als het nodig is en Esmée houden we lekker op tot wanneer ze zelf wil en dan gaan we naar huis.. Morgen komen schoonpapa en mama hier lekker gourmetten (jaja, 2 dagen gourmetten.. ach, wel gezellig ). Christian heeft zijn verrassing gister al gedaan. Hij had allemaal kleine cadeautjes gekocht voor Esmée, Maureen en mij.. Voor zichzelf had hij een jas gekocht.. Voor Esmée 2 boekjes, een kettinkje en een trekdier. Voor mij 2 kaarsenhouders met kaarsjes erin, een plak chocola waarop stond: Ik vind je lief.. En een fondueset en voor Maureen een knuffel.. Zooo lief van hem!
Ik geef Tim tussen 22.30-23.00 de fles... De ene keer gelijk naar bed, de andere keer blijf ik nog even zitten. En soms krijgt manlief de opdracht om de fles te geven en duik ik er om 21.30 in Ligt aan de slaapzak wat Tim er onder aan heeft, een pyamaatje en soms alleen de bovenkant van de pyama.
knuffelkonijn dat jou meisje zo goed blijft zitten in de kerk, dat hoef ik echt niet te proberen met mijn dochter. ik heb vandaag gewerkt, was wel gezellig.. ondanks dat ik doodendoodmoe ben. Vannacht was Laura echt heeeel erg aan het spoken, tot een uur of 3 vannacht pffff gillen huilen en krijssen helemaal zielig ! arm kind! Vanmiddag wilde ze ook niet slapen dus ze stortte in mekaar en heeft net een half uur tegen me aan geslapen.! Ben benieuwd of ze het vannacht weer zo bont gaat maken!
Hej.. Een beetje een k*t dag hier. Vanmorgen aan het kerstontbijt werden we gebelt dat de opa van maurice waarschijnlijk morgen niet haald, dus wij Tara naar mn ouders gebracht en naar het ziekenhuis. Daar hebben we de hele middag gezeten. Toen kwamen we thuis bij mn ouders, heeft ze daar de hele tijd gehuild, ze is zo slecht te pas vandaag ., niks is goed, ze lijkt ergens last van te hebben?? Ze kauwt op de speen, op dr handjes. Ze heeft hele zure poep. Dus net het consultatiebureau gebelt, maar die wist nietwat ze er mee moest. Nu zo naar de hapost bellen. Ik vind het zo zielig .. eergister was ze nog zoooo vrolijk. en nu echt het tegenovergestelde... Naar de opa was opzicht heel mooi, hij gaf ook aan dat hij niet meer wou, hij is gewoon op. We kwamen binnen, hij heeft mijn hand vastgepakt, en niet meer los gelaten.. Heb flink zitten huilen daar, vind het echt erg.. Vooral toen de oma van Maurice even naar huis ging en soort van afscheid van haar man nam. Ze begonnen allebei te huilen toen ze het over hun leven hadden, want ze hadden het toch zo mooi gehad! ( het is net een verliefd stel ). Zo zielig.. Dus echt een leuke kerst hebben we tot nu toe niet. Waarschijnlijk haalt hij morgen niet, maar dat is niet meer dan afwachten. Ik hoop dat jullie hele mooie dagen hebben! Sorry dat ik nergens op reageer. Liefss
@Anastacia, wat vervelend voor jullie meisje zeg.Is ze een beetje grieperig misschien. Hopelijk gaat het inmiddels beter. @Leonie, sterkte met de opa van Maurice. Altijd erg en al helemaal rond deze tijd om dierbaren te verliezen. Ben je nog naar de hap geweest?
Luna geen idee hoop dat het te maken heeft met doorkomende tandjes ofzo! Alle andere keren dat ze zo huilerig en hangerig was kreeg of had ze oorontsteking en dat hoop ik niet weer een keer mee te maken met haar!
@Anastasia, heb heb je al in haar mondje gevoelt?Het zou inderdaad een tandje kunnen zijn als ik het zo lees. Zeiden ze dat niet bij het cb. Het kan wel want danjobaby had ook al een tandje.
@leo: heel veel sterkte de komende tijd! Het valt allemaal niet mee! Ik hoop voor jullie dat Tara niks mankeert en dat ze gewoon d'r dag niet heeft! Dikke knufffffff voor jou en je mannetje!!
Leo: van mij ook heel veel sterkte de komende tijd. Het is al niks om afscheid te moeten nemen van een dierbare en dan ook nog met kerst. Knuffie. Anas: als ik je verhaal lees zou ik ook denken aan een tandje. Kan wel idd. Is voreg maar zeker niet ondenkbaar. Heeft ze er ook verhoging of koorts bij? Of misschien toch een virusje te pakken? Er heerst veel op eht moment. Je hebt van vsm spul voor tandjes. Helpt goed hier. Hier verder niks bijzonders te melden. We hebben gegourmet bij mijn ouders. Evi heeft daar goed geslapen en net slapend uit het wiegje daar getild en in de cosi gelegd. Werd ze wel wakker van, maar met een speentje ging het wel. Thuis weer in bed en ze slaapt weer. Dadelijk laatste voeding. Oja, Evi is vandaag precies 2 maandjes oud! Ik maak elke maand op de 25 ste een nieuwe maandfoto. In de wipper steeds (behalve de eerste is daar niet genomen). Zie ik precies hoe ze gegroeid is. Zal ze hier neer zetten, kunnen jullie ook kijken of ze gegroeid is haha. Bekijk bijlage 39227