Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Hier ook ze feestdagen weer gezellig door gekomen.
    Wij doen met de ouders geen kado's, hebben van mijn ouders een enveloppe met geld gekregen voor ons drieetjes en met oud en nieuw krijgen we altijd van mijn schoonouders een enveloppe met geld.
    Gisteren bij mijn ouders gegeten en daar waren we sinds jaren weer eens tegelijkertijd met mijn broer en schoonzus uitgenodigd. We hebben heel wat afgelachen met elkaar.
    Emma heeft het meeste van de tijd in het campingbedje liggen slapen. Alleen met de voedingstijd werd ze wakker, maar ze viel daarna weer snel in slaap.

2. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    hai meiden,

hier ook de feestdagen overleefd. Weer heerlijk verwend en lekker gegeten.
    Heb niet veel teruggelezen sorry.

Babyd, dat jurkje rechts op de foto bij de cadeautjes van Dyoni heeft Britt in het grijs/roze. Zo schattig....

3. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen!

fijn dat de kerst geslaagd was!

@Joenka: fijn dat het zo goed gaat met Boaz!
    @Baby: wat een hoop heeft ze gekregen! En idd, leuke laarsjes! Staat haar goed!
    @Rose: gefeliciteerd met de 3 mnd. Wat gaat het snel he!

Ik ben benieuwd hoe het met Blij ei gaat nu.

Nou, hier een korte nacht. Fleur zit volgens mij in een sprongetje, in een paar dagen tijd doet ze allerlei nieuwe dingen maar daarintegen komt ze 's nachts dus weer rond 5 uur sinds een paar dagen. Niet erg, zal wel weer overgaan maar wel vermoeiend ;) Ach, manlief had ook vakantie dus we hebben vandaag nog maar uitgebreid uitgeslapen. :D

4. Tamale

Tamale Niet meer actief

Maia: Dankjewel!
    Mooi dat het zo gezellig was.
    En idd, weg gaan met een kindje is wel even wat anders, haha!

Anast: Oooh net Maurice dus!!!
    Hier ook, ik pak voor zoveel dingen de camera, liever te veel foto's dan te weinig.
    Maar Maurice denkt er NOOIT aan dus ik sta er bijna nooit op met Tara! Daarom maak ik ze maar zelf, maarja dat is lang niet zo leuk ;)..

Danjo: Wat schattiggg! Super leuk jurkje!!

Maia: Lekker hoor! Hebben wij gister avond ook gedaan.. :)
    Even weer praten over vroeger.

Luna: Super dat Julien t zo goed doet!!
    :)

Rose: Wauw! Drie maandjes alweer! :) Leukk..

Babydr: Ohh helemaal super! :)
    Wauw wat is ze verwend zeg! haha!
    Och wat een skatje! :D leuk jrukej!
    Mooi kettinkje! Die wou k ook nog halen..

Natalieh: Mooi! Ook al een fijne kerst gehad :)..

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    wendelaa ik moet Naomi altijd wakker maken :D

Rose thanks en veel plezier vanmiddag

Luna super dat het zo goed gat met Julien

Baby lekker verwend weer die meid haha en wat super dat het met je werk nu geregeld is

6. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Babydream, dat is idd een schitterende ketting!
    Zou ik ook graag hebben, maar ik draag mijn kindjes al om nek.
    Heb een hanger met kinderhoofdjes aan een gouden ketting, achterop staan hun namen en geboortedatum. Die heb ik van mijn moeder gekregen.

En Bonnie Doon is zo'n geweldig merk!
    Hier liggen bij Eva ook verschillende sokken en maillots van dat merk in de kast....zou ieder meisje moeten hebben;)

@Nathalie, klinkt heel gezellig!
    Lekker met elkaar lachen en gieren

@Maia, o lekker uitslapen!

@Leoniiee, met kindjes weggaan is net een wereldreis!
    Zoveel als je meeneemt haha

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Nathalie en Curly ook lekkere dagen gehad.

Hier straks na mn schoonouders die zijn 35 jr getrouwd en vanavond lekker ff niks en eens vroeg na bed vannacht was het half 4 pff te laat he

8. Tamale

Tamale Niet meer actief

Wij hebben ondanks het rot nieuws toch wel mooie dagen gehad :)..
    Savonds eerste kerstdag bij mn schoonouders gegeten..
    En ja... t was gezellig omdat mn schoonmoeder er niet bij was..
    Tara heeft t super gedaan, want we vinden het HEEL moeilijk om met haar daar heen te gaan. Maar ze heeft lekker in de bak geslapen, en bij de volgende fles zijn we weer naar huis gegaan.

Gisteren ook gezellig bij mn ouders stampotbuffet :) erg leuk..

Ons moppie gisteren! :D

9. Tamale

Tamale Niet meer actief

Wendelaa: haha inderdaad zo zou je t kunnen noemen! :D
    Nu je er twee hebt is het nog meer zeker?

Danjo, wow dat is echt laat ja! Hoe hou je het vol ;)..
    Gezellig, veel plezier vandaag!!

En nog eentje ;) eventjes staan..

10. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ Danjo sorry lees nu pas dat de kleine meid spruw heeft :(
    Succes ermee! hopen dat ze er snel vanaf is. Wij hadden ook dat spul wat jullie hadden, Eva vond het heel vies maar het werkte wel.
    Half 4??? pfff! Veel plezier vanmiddag.

@ Baby ja nog steeds kraamviste :( Heb zelfs alweer afspraken in januari haha.
    Wow wat is Dyoni weer goed verwend!
    En wat een mooierd is het ook en die leuke kleertjes :)
    Hier is Eva ook goed verwend met 4 truitjes een jurkje 2 broekjes een winterjasje en sjaal en handschoentjes en speelgoed.
    Mooie ketting heb je gekregen snap wel dat je die met trots draagt.

@ Wendelaa Ja het gaat echt heel hard. Vind het ook steeds leuker worden het gespeel en gebrabbel en gelach :)

@ Maia lekker een keertje uitslapen wij liggen ook al 3 dagen lang tot half 11 op bed. Hopen dat Fleur snel weer lekker doorslaapt snachts.

@ Leonie wat een scheetje!
    Fijn dat je ondanks het rot nieuws toch nog een leuke kerst hebt gehad :)

11. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Leoniiee, nou voor Eva hoef ik niet zoveel mee te nemen.
    Meestal heb ik voor haar in de auto een extra zetje kleren liggen. En als ik weet dat we savonds laat pas naar huis gaan, dan neem ik haar pyama mee.
    Maar wat je voor een baby allemaal meeneemt! Flessen, voeding, luiers, kleertjes! Daarbij sleur ik ook altijd de draagdoek mee en t fototoestel. Tja en dan nog de reiswieg....maar goed dat we een stationwagen hebben haha

12. hier hadden we ook 1 die niet zo graag wou eten, maar sinds ze het zelf mag doen, gaat het super. we geven esmée gewoon de vork of de lepel en tussendoor krijgt ze van ons nog een paar hapjes mee en dan eet ze een heel bord leeg hoor.. misschien willen ze het zelf doen?

13. wat is ze lang zeg!

14. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Knuffelkonijn, nou Eva wordt volgende maand 4...dus ze eet al jaren zelf;) Maar dat helpt dus niet....geprakt wil ze al helemaal niet! Stampot griezelt ze van....opleuken met appelmoes werkt niet, lust ze ook niet haha...ach, ik heb me erbij neergelegd. ze eet wat ze eet en iets anders als wat de pot schaft krijgt ze niet. Alleen als wij stampot eten, laat ik 1 aardappeltje heel en dan eet ze die....

15. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Oja, ook leuk. Eva heeft dus bv gehad...kreeg geen potjes groente of fruit....maakte alles zelf. Liet ze ze al heel snel aanmodderen met haar handjes en bestek...en nog eet ze slecht...

Nou Tim krijgt dus straks gewoon potjes!

16. zo, hier weer een goede nacht gehad gelukkig. gister was het gezellig met schoonpapa en schoonmama.. was heel leuk gelukkig!
    maureen heeft lekker geslapen en esmée lekker meegegeten..
    maureen kreeg gister om kwart over 7 de fles, dus die sliep rond kwart over 8 op mijn buik en die wou ik rond kwart over 10 wakker maken voor de laatste fles, kreeg ik er maar 50cc in, dus gewoon maar op bed gelegd om te kijken hoelaat ze kwam, werden we om half 6 pas van haar wakker! sliep ze rond half 7 ongeveer weer! Heerlijk!
    Christian is ff wat aan het halen via marktplaats, en heeft Maureen lekker mee in de auto. Esmée ligt heerlijk te slapen, dus heb het rijk lekker voor mezelf!

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Leonie geen aanval hoor maar als jou meisje spruw heeft stop je de speen dan niet vanui maus zn mond in haar mond want daardoor kan het ook erger worden een mens heeft weet ik hoeveel bacterieen en met die speen kan hij ook besmet raken

18. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@werk; ik heb trouwens gister weer een dag gewerkt…Vond het zo erg Dyoon achter te laten maar bij papa was ze in goede handen!Wat waren die net geboren frummeltjes klein!!!(nou gewoon 3800 en 3500 gram ahah) en toen ik thuis kwam leek Dyoon zooooo groot!!!Gelukkig nu nog een maandje vrij!

@nathalie; een floppie is altijd leuk en fijn dat emma zo goed heeft geslapen!

@curly; ja leuk is die he?!

@Maia; succes met t sprongetje!

@Wendelaa; das ook mooi zo’n ketting!Enne Bonnie Doon ja super he?! Mooie dingen hebben ze ervan!

@Danjo; gefeliciteerd met je schoonouders!!

@Leonie; wat een meid he!Leuk joh! Stamppotbuffet klinkt ook gezellie, kon jij je hart ophalen als stamppotfannaat he?

@Rose; Eva ook al zo verwend!Leuk!

@Knuffel; ja lang is Dyoon he?!Ook t aankleedkussen wordt al een beetje kort!

19. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Laura at ooit wel potjes, op gegeven moment over gestapt naar vers, maar ze weigert gewoon geen hap eet ze. al n half jaar niet. zelf doen maakt geen verschil helaas. .
    En potjes eet ze ook niet meer :(
    word er wel verdrietig van soms..

20. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    hey meiden hier ook de feestdagen al overleefd nu het nieuwe jaar in gaan met drie
    xxx

Deel Deze Pagina