Haha, lesje opdrukken.. Dit doet Maureen sinds het begin al heel goed... Na de bevalling tilde ze haar koppie al heel hoog op toen ze nog maar net op mn buik lag...
wat een lieve foto's allemaal. even een vraagje. heeft iedereen al de babydoos van Felicitas ontvangen? Ik ben wel gebeld (al een maand geleden denk), maar heb nog niks ontvangen.
goeie morgen meiden Senne heeft deze nacht super veel gedronken zo om de twee uur ben nog helemaal moe ervan beetje rusten vandaag, maar moet nog vanalles doen xxx
Curly: nee nog geen felicitas doos ontvangen. Heb me er wel voor aangemeld maar nog niks ervan gehoord. Heb ze nu een mailtje gestuurd, maar met die feestdagen zal dat wel wat langer duren voordat ik antwoord krijg. Baby: ja had het ook al gezien de pampers aanbieding bij de Etos. Kitty: vermoeiend hoor. Maar je zit bijna bij de 3 maanden, dus weer een regeldagje waarschijnlijk. Hopelijk ben je er weer zo vanaf. Knuffelkonijn: jeetje zeg wat kan je meisje zich goed omhoog drukken idd. Kan ons meisje een voorbeeld aan nemen haha. Anas: balen dat ze zo weinig eet dan ja. Zou zo ook geen tips weten.
Curly hier ook nog niks gehoord en mij hebben ze ook een maand geleden ong gebeld. Pampers super he straks ff 6 pakken halen heb nog 2 lekker in het leven bonnen dus dan 6 pakken voor 20 euro haha Zo hier is boven weer alles klaar op wat was na alles weer gestreken en gedaan en de machine draait alweer op volle toeren. Moet alleen het zolder nog even stofzuigen en dan beneden ng aan de slag maar even pauze hoor haha
hier heb ik de doos van felicitas al wel een tijdje terug gekregen.. vond hem niet veel aan... wacht nog ff op die van prenatal...
wat actief Danjo. Ik lig hier duf op de bank te liggen @felicitas: heb hem ook niet gehad maar ben te lui om erachteraan te bellen nou hier nog geslapen tot uurtje of 10, toen werd Fleur wakker, haar in bad gedaan, voeding gegeven en nu ligt ze weer een kwartiertje alweer te slapen. Ik heb besloten vandaag een enorm luie dag te gaan hebben! nu kan het nog
Maia geniet van je luie dag hoor meid haha. Ik heb door al die dagen weing gedaan ja wassen wassen en nog eens wassen omdat naomi spruw heeft
@Leonie, wat fijn dat het beter gaat met opa! @Maia, paardenbiefstuk!! FOEI!!! O ja en over het werken. Ik zou me precies zo voelen als jij! @Anastasia, heel herkenbaar. Ik moet Guus ook echt het fototoestel in zijn handen duwen anders maakt hij gewoon geen een foto. @Joenka, geweldig een lab. Mijn ouders hebben er ook een en die vindt Julien helemaal zijn nieuwe vriendje. Kusjes en pootjes inbegrepen. @Rose, nog steeds kraamvisite. haha @Baby, super dat het geregeld is op je werk. Welke dagen ga je nu werken? leuke foto's. @natalieh, leuke dagen gehad dus.. jammer he, datj e familie soms zo weinig ziet. @Danjo, nog gefeli met je schoonouders. Hoe is het met Naomi heeft ze er zelf veel last van? @Knuffel jullie schattige meisje mag Julien ook opdrukles komen geven. @Blijei, jij ook alvast de beste wensen en succes de komende tijd. @Ellen, heeft ze spruw? wat zielig. O ik hoor net dat ik pampers ga inslaan vandaag!!!
Nou Julien is vandaag voor de eerste keer een oefenochtend bij het kdv geweest. Ik had er buiten alle verwachtingen een erg goed gevoel bij en dat was ook terecht want toen ik aankwam lag hij heerlijk te relaxen in een hangmat en hij heeft daar in de wipstoel naar iedereen liggen lachen. Niets te vrezen dus. Ik heb zelf gedaan wat ik kon om het huishouden weer een beetje op orde te krijgen maar ben nog lang niet klaar. Soms denk ik, wat doe je jezelf aan met ook nog eens 2 honden. Die verharen zo erg. De kerstdagen waren heerlijk, lekker met de schoonfamilie en dag 2 met die van mij. Julien heeft een bruin houtje touwtje jasje van benneton gekregen en ik servies en theepot en agenda van pip. Paardrijsokken, weleda badolie en van mijn vader een doos vetbollen voor de vogels. haha. Nou ik ga me klaarmaken en dan met mijn moeder naar Venray om luiers in te slaan en voor Julien de kerstcentjes uitgeven. haha. dikke doei
@Luna, wat heerlijk dat het zo goed is gegaan met Julien! Hier moet ik er maandag aan geloven..... Tim gaat de hele maand januari er al heen, terwijl ik nog thuis ben. Maar ja, zo eigenlijk al aan t werk zijn en dus zo geregeld. En vind het ook wel fijn dat ie kan wennen, terwijl ik nog thuis ben. Als t dan moelijk gaat in t begin, dan ben ik er ook gelijk! En dan heb ik ook eindelijk eens tijd om achterstallig onderhoud te plegen, aangezien Eva vanaf Januari naar school gaat
@opdrukken vanaf buiklig: Yara doet dat ok nog niet zo goed hoor, wel als ze op mijn buik ligt dan gaat het hoofdje wel goed omhoog, of als ze rechtop tegen ons ana hangt dan tilt ze ook haar hoofdje helemaal op, maar als ze op haar buik ligt lukt het haar niet goed, gisteren wel even toen ze na het badje bloot op het aankleedkussen lag, maar vanmorgen met kleertjes aan in de box weer helemaal niet.....dus ik wil haar ook wel opgeven voor dat lesje hoor!
Luna super dat het zo goed is gegaan en euh haren vertel me er niks van maar goed ik poets elke dag dus dan heb ik ook niet zoveel in 1x. Met Naomi gaat het goed hoor heeft nergens geen last van gelukkig. Noa hier doet Naomi precies hetzelfde hoor al gaat het nu steeds iets beter want ik ga dr gewoon zo voor hangen dat ze met dr hoofdje omhoog moet om me aan te kijken
danjo, ja ik "lok" haar ook vaak met een rammelknuffeltje en dan kijkt ze wel even maar legt al snel haar hoofd weer neer. Als ik dan die foto's zie van op de buikliggende baby's denk ik steeds dat doet Yara nog lang niet hoor, maar goed ze kan vast weer andere dingen....alles op zijn tijd ze is ook nog zo klein.....
Cb zei tegen mij dat dit wat Naomi deed ruim voldoende was, maar Naomi loopt sowieso wel voor met dingen ondernemen etc
hoi hoi! spruw: ik denk niet dat tess t heeft, want ze drinkt wel zo`n 165 cc per fles, (zijn gestopt met haar wakker te maken om 22.00 uur en ze komt nu meestal zelf rond 23.30 uur) en buiten 1 plekje op t gehemelte heeft ze verder nergens last van. ik hou t nog ff 1 dag in de gaten en anders ga ik woensdag naar de dokter denk ik. bedankt voor alle reacties! mooie foto`s kk! volgens mij gaat t best goed met de meeste okt-baby`s. de verhalen van nachten doorhalen en huilende/krijsende baby`s zijn zo`n beetje voorbij of niet? (hoe is t met Megan, Tessa en Senna?) ik ben net naar t dorp geweest, lekker lopend. t is heerlijk weer. tess slaapt nog in de kinderagen, heb haar lekker laten liggen. wat eten we vandaag??? hier stamppot rauwe andijvie, met spekkies en verse worst. jammie! leonie, hoe is t met de spruw van Tara? duurt wel lang of niet?
dames, niet te veel vergelijken hoor! elk kind ontwikkelt zich op n eigen tempo, de een is sneller met bewegen, de ander gaat weer eerder praten enz... wel lastig als je soms de verhalen hier leest. ik had dat erg met t doorslapen van tess, maar heb t nu echt van me af gezet en ben er veel relaxter in geworden.
Haha baby ik stond om 1uur al bij de winkel had nog bonnen liggen dus 3 pakken voor 10 euro Ze hadden nog meer leuke aanbiedingen