sorry meiden dat ik ff niet reageer op iedereen, heb te horen gekregen dat mijn oom van 42 jaar weer kanker heeft....eerst was het zijn slokdarm die verwijders is en nu zit t in zn longen, ik vrees het ergste
Ellen fijn dat het geen spruw is en idd als je het niet vertrouwt bellen. Ik vergelijk mn meisje ook niet met andere babys de 1 is nu eenmaal wat vlugger dan een ander
kk, prenetal krijg je pas met 3 maanden lees ik net op de website. babyd, wat een rotnieuws, sterkte meid!!
Zo we zijn weer heelhuids door de feestdagen heen gekomen @Babyd: He getsie wat een vreselijk nieuws!! Sterkte meid! Tandjes...........bij Megan gaan de tandjes al door komen, echt mega zielig! Ze heeft er echt last van! Net wat spul gehaald bij de apotheek en ik hoop dat het dan wat minder pijnlijk voor haar is... Het begon met kwijlen toen 's nachts wakker worden, wat echt niks voor haar is, en vandaag gingen we kijken en zien we echt dat haar tandjes willen doorkomen Ze krijgt het baby zijn niet kado...........maar goed dan heeft ze het maar gehad Ga nu ff een foto van haar kerst pakje spammen
sloppy leuk dat je weer ff langskomt. gaat t drinken al beter? balen van die tandjes, megan is er vroeg bij!!!
@Ellen: Ja het gaat/ging heel erg goed..........hihi Nee ze eet nu normaal en zit nu zelfs al op 5 voedingen per dag ipv 7 Soms wil ze wel mee, maar dan doen we gewoon in de volgende fles meer nutriton en dan blijft ze wat langer vol
@Baby, dat is verschrikkelijk nieuws zeg! Snap dat je daar even helemaal van ondersteboven bent @Sloppy, wat zag Megan er prachtig uit! En al tandjes...jeetje zeg wat snel.... Ik gebruikte bij Eva daar druppels voor....kom zo snel niet op de naam, maar die hielpen wel heel erg goed. @Felicitas doos, ook hier nog niets gezien
Zo ik heb alles weer klaar in huis alleen zo nog koken en een strijkje en moet eigenlijk zo nog ff snel na de etos maar weet niet of ik dat ga redden anders mannetje maar van de week de auto thuis laten Sloppt vervelend da Megan er zon last van heeft gelukkig had Naomi dat niet met dr kiesje
Danjo, het zijn er volgens mij 2 tegelijk die door komen en d'r voortanden kan je al door het tandvlees zien zitten........ Ik denk dat ze daarom er best last van heeft omdat het er meer tegelijk zijn..... Ik heb nu Dentinox gehaald maar ik merk nog niet echt dat het helpt...
Hm das dan minder maar ja je kan het maar gehad hebben haha ik heb hetzelfde spul, het verdooft even hoop dat het over een paar dagen weer minder is ( als goed is heben ze er maar ff last van geen weken)
Bij de apotheek vertelde ze me dat als het tandje/kiesje eenmaal door is al is het maar een puntje dat het dan over is.............dat hopen we maar dan Ach het is voor haar vervelender als voor mij...........en wat je zegt je kan het maar gehad hebben hahaha
Nee gelukkig duurt het geen weken maar dagen...........zoals de krampjes die wel 3mnd tot een jaar kunnen duren!
@Baby: heel veel sterkte! @sloppy: wat enorm lief!!! ego: mijn meisje kan steeds beter grijpen voor degenen die mijn hyves hebben, heb een filmpje erop gezet!
@Sloppy, hoop dat ze snel doorkomen! @Maia, wat goed van haar zeg! Ze kunnen steeds meer en de mama's worden steeds trotser Mag ik even klagen???? Krijg t heen en weer van de lijf van me! Vandaag prachtig weer, manlief had de auto mee en ik moest eigenlijk naar t postkantoor. Dus hup, Tim in de doek en buggy mee voor Eva...want is al met al wel een uur wandelen en ze kan soms van de luie zijn Maar binnen 5 min voelde ik t al...die gaat niet lukken vandaag. Gisteren dus naar t circus geweest, daar uren op een rot stoeltje gezeten...gevolg, veel last van mijn bekken en onderrug. Zucht...daar wordt je toch moe van...en dan denk ik; ja kan wel de fysio weer bellen, maar dan krijg ik toch alleen maar weer die oefeningen mee die ik al ken..... Zijn er mee meiden die er last van hebben? Want ik ben dan alweer bang dat ik nooit meer met de kindjes lekker naar de Efteling kan ofzo, omdat dat gewoon teveel is