Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    wendelaa ik heb ook nog steeds last van mn bekken , ik dacht de weken na de bevalling dat sis mooi de pijn is weg ja niet dus
    bij veel lopen etc ga ik weer door de grond.
    Ik ga bekijken hoe het gaat met werken etc anders bel ik wel weer een fysio ( al ken ik de bekende oefeningen wel)

Maia heel gaaf filmpje had al gereageerd:D

2. Maia

Maia Niet meer actief

He bah, wat ontzettend naar Wendelaa :( :(

@reacties: dank jullie wel voor de reacties hier en op m'n hyves :D trotse moeder idd ;) hihi

ik vind het ook steeds leuker worden, steeds meer interactie met m'n meisje, al vind ik het ook steeds erg jammer dat het zo snel gaat :( :) gek he :D

nou ik ga zo weer sporten.

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    T gaat ook veelste snel maia tis allemaal heel leuk en je wacht echt op bepaalde dingen en dan is het zover en dan denk je jeee wat word mn meisje toch groot

4. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Danjo, nou idd was t de eerste weken zo goed als weg..maar nu lijkt t dus weer erger te worden

En t gaat idd allemaal veel te hard...voor je t weet zijn ze bijna 4 en staan ze op t punt om naar de basisschool te gaan;)

5. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ Baby sterkte meis!! pff wat een rotnieuws :(

@ Maia wat een lief filmpje!

Net weer een weekendje weg geboekt in jan en in maart een lang weekend geboekt naar centerparcs :)

6. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    wendelaa, wat balen dat je er nog zo`n last van hebt! heb er niet echt tips voor, maar zou denk ik toch maar wel ff de fysio bellen... misschien helpt het toch nog wat. succes meid!

maia, gaaf filmpje!

sloppy, lieve foto van je meisje, waar heb je dat jurkje vandaan? fijn dat t beter gaat met drinken!

tess was vanmiddag wat huilerig, en heeft de 4e fles van vandaag maar voor de helft leeggedronken. als t gaat zoals de afgelopen dagen, trekt ze nu zo 5 a 6 uur door in bed, en dan slaapt ze vannacht ook 5 a 6 uur, zodat ze morgenochtend rond 6 uur weer een fles wil. we maken haar dus niet meer wakker om 22 uur, want dat lukte echt niet! ga t volgende week wel weer proberen, zodat ze wat meer regelmaat krijgt.

7. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    rose, lekker zeg, gaat eva mee?

8. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hoi hoi allemaal!

Ff, beetje bijgekomen van de feestdagen. Ik heb niet alles teruggelezen (sorry!) maar wel een berg mooie foto's hier gezien. @Maia, ik had je filmpje op Hyves ook gespot. Knap hoor!

@Wendelaa en Danjo, balen dat jullie nog zo'n last hebben van jullie bekken. Ik zou toch wel tijdig hulp zoeken bij iemand als je last blijft houden. Je weet anders ook niet hoe lang de klachten nog blijven. Sterkte!

@Sam, gisteren lag hij bij mij op mijn buik terwijl ik op de bank lag. Hij draaide zich 5x achter elkaar op mijn buik van buikligging naar rugligging :D. Ik was helemaal een trotse mams ook al weet ik dat het makkelijker voor hem is als hij zo bij mij op de buik ligt, maar toch ;).

@Mezelf, vandaag gehoord dat mijn tante met borstkanker haar hele borst af moeten laten zetten en dat ze het gaan behandelen als zijnde een erfelijke vorm :(. Dat betekent dat ze ook chemo krijgt. Morgen krijgt ze te horen wanneer de operatie plaatsvindt.

Tot slot zoals beloofd hierbij nog een pica van ons mooie kerstventje:

9. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hij vond het zelfs wel leuk:

10. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    josien wat een schatje zeg! slecht nieuws dus van je tante... sterkte!

11. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hier zit ie bij mij op schoot

12. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Dank je Ellen... Het was inderdaad flink schrikken. De hele kersttijd toch steeds met een naar onderbuikgevoel rondgelopen... :(

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Josien heerlijke fotos hoor

en wat een rotnieuws zeg heel veel sterkte

14. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    josien wat een jammer nieuws
    maar wel heel leuke foto's

ben al een paar dagen aan het denken dat ik graag weer een beebje zou willen maken, maar mijn ventje moet ik nog overtuigen,
    zou het aan mijn hormonen liggen ?
    xxx

15. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    @ Lesje opdrukken, Tijn kan jullie die les ook geven ;)
    Had hij ook gelijk al na de geboorte dat hij goed zijn hoofd optilde.

@ Babydozen, heb 1 babydoos ontvangen en vna prenatal verwacht ik nog een keer bericht van te krijgen.
    Weet niet waar die babydoos van was.
    Etos misschien?
    Zaten leuke tijdschriften in en een liga bewaardoos en wat pyamapapjes etc. wat over de datum is wanneer tijn het mag hebben ;) beetje jammer.
    Had hun gemaild met de tip om dat in de gaten te houden voor anderen en dat ik het een leuke doos vond, krijg ik een mail terg dat ik weer een nieuwe opgestuurd krijg.
    Wel erg netjes.

@ Ontwikkeling, ik dacht ook dat ik pasgeboren baby erg leuk zou vinden.
    Vond het ook wel leuk maar vind het idd nu ook steeds leuker worden.
    Hij grijpt alles vast en lacht veel en je krijgt meer contact enzo.
    Erg leuk.

@ Danjo, weer een bezige bij.
    Ik ben wel iets opruimeriger geworden maar kan ook heel oged nog uitzending gemist kijken, met website voor dweilorkest aan de slag, vanochtend weer half uur op de crosstrainer gestaan en dan is tijn vaak alweer wakker haha.

@ Luna, fijn dat het goed ging bij het kdv en dat je een fijne kerst hebt gehad.

@ Babydream, bah dat zijn klote berichten en idd wat je zegt, als het al in de longen zit :(

@ Sloppy, wat een schatje zeg

@ Wendelaa, jammer dat je lichaam niet meewerkt.
    Toch maar naar fysio?
    Hebbendie geen oefengroepje?
    Of een ander fysio miss. met andere ideeen?

@ Rose, fijn vooruitzicht die vakantie zeg.
    Wij willen ook nog een keer weekendje center parcs, hebben vlgs mij nog zo'n kortingsding

@ Josien, bah ook al zo'n vervelend bericht :(
    Sterkte ermee.
    Wel leuke foto's van je mannetje.

@ Kitty, echt maken :$ of gewoon oefenen?
    Ik vind 1 nu echt wel leuk en ff genoeg haha.

Zei ik afgelopen week nog dat ik niet ongsteld was, nou inmiddels wel hoor ;)

Ik ga ff kijken hoe het plaatsen van foto's hier op dit forum gaat, zal ik hem ook eens onthullen ;)

16. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    Ik kan heel serieus kijken

17. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    Maar ook lol hebben (wel beetje wazig)

18. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    En nu ga ik voorbereidingen treffen voor een avondje karten op de wii online met een stel vrienden ;)

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    geweldige foto rins :D en fijn he dat ongi zijn pff

Kitty bedoel je echt een baby maken??? Ik wil me nergens meer bemoeien als het echt zo is maar tis wel verstandig om je lichaam erst te laten ontzwangeren.

20. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    ja ik denk dat ook moet zeker eerst ontzwangeren hoor
    maar we zullen wel zien
    xxx

Deel Deze Pagina