Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Ellen 90 cc gaf ik ook aan Noa met 3 weken, om de 3 uur is goed.

2. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Thirza ik zal morgen een foto maken mn meisje ligt nu lekker te slapen en de accu van de camera is aan het opladen hihi..Ja we hebben het bewust nu al gedaan want als ze ouder zijn hebben ze er meer last van en nu merken ze er haast niks van en gaan er ook niet aanzitten enzo..dus ook minder kans op ontsteken omdat je het wel goed schoon moet houden iederen dag met alcohol of sterilon..

ik kreeg ze zelf toen ik 6 dagen was en die zijn nog gezet met een hete naald en een kurk erachter :D

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    @babydream ben benieuwd hoe het staat bij je meisje, ik weet dat het in bepaalde culturen heel normaal is om zo jong gaatjes te laten schieten. Heb hier op t forum wel eens de discussies gevolgd over gaatjes hihi maar ieder moet het lekker voor zichzelf weten vind ik!

@sloppy goed van je dat je naar de huisarts gaat, laat je niets wijsmaken, niet van het kastje naar de muur. gewoon eisen dat je naar de kinderarts gaat, of vragen of ze telefonisch overlegd met de kinderarts want ws duurt het nog wel ff voor je daar terrecht kan!!

@ Josien, je mag toch van de wet helemaal niet werken 4 weken voor en 42 dagen na je verlof????? Hoe doet jou baas dat dan? Schrijft hij dan dat je er bent gewoon als verlof en doet ik daarna wat creatief boekhouden ofzo :)

4. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@baby, haha dat was ook in het stenen tijdperk!

5. Momfulness

@Josien, was ik ook benieuwd naar... Ik zou ook best al af en toe wat voor mijn werk willen doen.

6. 0babydream0

@luna; ja ben ook antiek hahahahaha

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Nou Megan was om 18uur wakker en lekker gegeten.........en daarna alles er weer uitgegooid!
    Ze heeft nu over mij en over oma heen gespuugd!

Ik ben heel erg blij als het maandag is!

8. Momfulness

@Sloppy, lekker dat ze geslapen heeft maar zou ook onzeker worden van dat spugen... Hopelijk maandag verbetering.

Juliën: ligt nu in zijn wipper tegen zijn knuffeldoek te kletsen. gheghegheghe en uuuuuuuuuhhhhhhhh en grrrrrrr komt eruit. hihi schattig. Hij stopt ook steeds de oortjes in zijn mond om erop te sabbelen. Wat ik wel vreemd vind is dat hij nog niet echt gelachen heeft. Wel af en toe de uitdrukking om zijn gezicht maar nog niet bewust gelachen. is dat niet raar?

9. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Mijn ouders waren hier zodat ik even kon gaan slapen........nou daar komt nu heel weinig van.

Ze is heel erg van streek en ik vind het niet erg dat Oma haar vast heeft maar ik kan nu echt niet gaan slapen :(
    We gaan zo een badje voor d'r maken en ik hoop dat ze dan even kan slapen......

10. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    Hallo,

Ellen: hier krijgt Tessa ook 90 cc om de 3 uur ongeveer. Soms wel vaker als ze dat wil. En ze is pas 2 weken dus het zal wel goed zijn. Nou moet ik wel zeggen dat we een enorme vreetzak hebben want ze heeft ook al een keer 120 cc op hihihih.

werken: echt geen zin in.

sloppy: knuf! Hopelijk weet de dokter wat meer maandag en kan hij jullie helpen!!

eeh ik weet even niet meer wat ik heb gelezen. T gaat weer zo snel hier en nu heb ik helemaal geen tijd...ik probeer t wel hoor!!!

Hier weer meisje met krampjes. We hebben de difrax fles gekocht. Kijken of dat helpt. En ik heb besloten om snachts friso te geven ipv bv. Zit ze toch wat voller van en hopelijk slaapt ze wat beter erop. Overdag krijgt ze dan gewoon nog bv.

Morgen verjaardag van opa waar we heen gaan. Daar heb ik wel zin in!!!

Iedereen een fijne avond en alvast slaap lekker!!!

11. Momfulness

@Sloppy, knuffel voor jou en je meisje! klinkt alsof je de wanhoop nabij bent. Ik leef met je mee.

12. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    dames, weer ff vraagje: (sorry hoor, hoezo onzeker???)
    90 cc totaal, of 90 water + poeder (dat wordt toch zo`n 100 cc?) tess heeft t zo op hoor, wauw wat gaat dat goed! en ondertussen kolf ik nog steeds met moeite 40 cc, in een half uur, en dan heb ik beide borsten echt leeggekolft!!!
    de wil om door te gaan met bv begint nu al te verdwijnen...

13. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    sloppy, ik zou zo naar de weekendarts gaan morgen! dit klinkt echt als reflux hoor! en je meisje blijft natuurlijk wel hongerig... succes meid!

14. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @odess, wat een mooi/heftig bevallingsverhaal zeg. Respect hoor, ik ben zelf zo blij dat ik in het ZH was vanwege de pijnstilling.

15. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

16. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Sloppyslayer, meid wat erg zeg dat het zo gaat met je meisje.
    Hopelijk verlicht het badje wat en kan ze straks nog wat slapen...en jij dus ook

@Luna, wat geweldig he als ze zo lekker liggen te kletsen.
    Wat het lachen betreft, Tim doet t sinds gisteren....niet veel hoor haha...maar he, er bestaat geen gemiddelde he! Voor je t weet doet ze t ook

@Josien, hoe gaat t nu met Sam zijn nieuwe schema?

@Odess, wat een heerlijk beval verhaal!
    En lekker he douchen tijdens weeen;)
    Dit zorgde bij mij dat het ineens heel erg snel ging....

En ik ben dan wel in t z.h bevallen ivm inleiden, maar er kwam weinig aan te pas hoor....geen infuus, pijnstilling of iets dergelijks.....
    Alleen vliezen breken en 3 uur later was ie er!

17. Maia

Maia Niet meer actief

o jij ook al Rose?

nou meisjelief heeft een paar huiluurtjes achter de rug, ligt nu te slapen maar volgns mij is ze langzaam wakker aan het worden..

18. 0babydream0

@lachen; dyoni lacht sinds deze week echt bewust, als ik tegen haar klets of als ze een muziekje hoort gaat ze lachen..vanmiddag lag ze bij mn moeder in de box naar de mobiel te kijken en gezellig tegen de beestjes te lachen en geluidjes te maken!Heerlijk!!

19. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Volgens mij is hier het huiluurtje begonnen, madam wil alleen bij mama liggen niet eens bij papa.

20. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Wendelaa, hij ligt nu te huilen in zijn bedje :(. Heeft helemaal geen zin om te slapen vandaag. Echt zielig! Mamma is ook verdrietig als haar mannetje huilt. Maar verder doet hij het goed hoor. Ik denk dat hij ook een beetje verkouden is en dat hij zich daarom ook niet zo lekker voelt. Ik hoop dat ie zo toch snel in slaap valt.

@Anastasia, mijn uren die ik nu werk, worden gewoon als verlof bij mijn vakantieuren bijgeteld. Hoe het officieel zit weet ik niet... Maar goed... ik heb er zelf geen moeite mee. Het zijn in totaal aan het einde van mijn verlof waarschijnlijk een uur of 55. Dus die kan ik in de loop van 2010 weer lekker opnemen als ik zin heb om met pappa en Sam iets leuks wil gaan doen ;).

@Sloppy, als ik jou was meid zou ik gewoon de huisartsenpost bellen en toch nog dit weekend gaan. Ik zou het niet afwachten tot maandag hoor meid! Sterkte! En ik hoop dat het badje even lekker helpt.

@Ellen, het zou dan 90 water en poeder moeten zijn. Ze schrijven dat dan vaak als 90/3. Dat betekent dus 90 cc water en 3 schepjes poeder.

@Rose, nou idd... wat een topic zeg!

Liefs,
    Josien

Deel Deze Pagina