Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ Ellen het weekendje in jan niet en weekendje centerparcs wel :)

@ Josien wow wat een scheetje in die kleertjes :)
    Wat een rotnieuws van je tante.

@ Kitty haha misschien je hormonen. Ik moet er nog niet aan denken 2 kleintjes.

@ Rins Pff ongesteld hoop dat het niet zo erg is als wat ik had de eerste keer na de bevalling.
    Wat een mooi mannetje hebben jullie :)

2. Maia

Maia Niet meer actief

het gaat zeker veels te snel allemaal! Ach, basisschool is ook leuk ;) gelukkig duurt dat nog even hihi!

@Josien: wat een knappe vent hebben jullie! Sterkte voor je tante!

@kitty: voor een baby vind ik het wel heel vroeg (maar ieder z'n keuze natuurlijk ;)) maar op zich snap ik het wel, (al vond ik zwanger zijn helemaal niet leuk), stiekem ben ik op de een of andere manier jaloers op zwangeren (misschien omdat ik spijt heb dat ik m'n zwangerschap niet leuk vond?). Maar ik wil eerst even flink van Fleur genieten! Ik wil haar nog niet delen (of mezelf???)

@opdrukken: doet Fleur ook wel goed, alleen ze heeft er een zware hekel aan en het is altijd flink janken als ik haar op haar buik laat liggen. Hier dus geen buikligger ;)

@Rins: wat een leuke foto's zeg! Vrolijk joch!

3. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    hierbij dan ook een foto van mijn kerstengeltje op eerste kerstdag. (haarbandje heeft ze maar even op gehad hoor)

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Curly leuke foto hoor

5. Rose1982

@ Curly leuke foto!

6. Tamale

Tamale Niet meer actief

Pff.. heb een heeeel verhaal getypt, druk ik op vernieuwen :S
    Heel handig!
    Ik doe t niet opnieuw want ben echt niet lekker te pas.
    Tara is al 2 dagen aan het huilen, ( vandaag waarsch door de prikjes )..
    En daar word t ook niet echt beter van..

Babydream: Heel veel sterkte :( Wat een rot nieuws!

Danjo: nog even over de speen.
    Heb het vandaag nagevraagt, en het was een fabel dat het slecht zou zijn. Zou zelfs goed zijn voor de weerstand ( tenzij je zelf ziek bent ofzo ).. Maar t was helemaal niet slecht, zelfs niet als ze spruw heeft.
    En het was ook heel goed dat ik geen mutsje op doe als ze in de shelter ligt, want ze was ook super warmbloedig ;)..

wendelaa: Wat vervelend dat je er zoveel last van hebt! :(

Maia: Ik heb het filmpje nog niet gezien, maar zal ik zo is doen, ben er benieuwd! :D

josien: Mooie foto!! Wat een droppig pakje!
    En sterkte :(

Rins: Wat een mooi ventje!!
    Wat schattig!!

Curly: aah wat een scheetje! Een echt prinsesje !:D

Slapen: Tara mag nu 10 uur slapen en ze heeft gisteren van 11 tot 9:30 geslapen.. ( een half uurtje te laat.. ) maargoed.
    Ze doet het super snachts!!

7. Maia

Maia Niet meer actief

heel leuk Curly!!! Wat een lieverd!

8. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Hey,

Iedereen een leuke kerst gehad?
    Hier wel maar was wel druk! De meiden zijn weer flink verwend! en ik ook, heb een portemonee van oilily gehad, een paar laarzen van Esprit en een boek!

Ik zag weer mooie foto's voorbij komen! leuk jurkje curly!
    Baby Dyoni ziet er weer erg leuk uit, ook met die schoentjes! had ook je foto's op hyves gezien.

Josien wat een rotnieuws zeg! sterkte ermee! het pakje staat Sam wel heel leuk!

Leonie leuke foto's! ze kijkt zo wijs hihi! en maurice met die speen haha!Wel fijn dat het nu weer beter gaat met je opa!gaat het nu nog steeds goed?

Opdrukken noa is ook flink aan het oefenen hier, de fysio was langs geweest en die vond dr al erg vlot ondanks dr voorkeurshouding.

verder ben ik het echt weer vergeten.. ga ff kijken of ik niks belangrijks ben vergeten.

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Leonie doen wat jou word gezegt ik zou het iig niet doen maar goed ieder zn keus. ( spruw kan nl zeer besmettelijk zijn) ook volwassenen kunnen dit krijgen
    en geen muts op als het - weet ik hoeveel is ?? warm bloedig of niet dr schedel zit niet eens dicht ( koud boven op dr hoofd hoor). ( loop zelf eens in de kouw je oren vallen eraf joh :D)Doen waar jij je goed bij voelt.

10. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Baby: Getver wat een k.. nieuws! Heel veel sterkte,kan me voorstellen dat je je daardoor niet goed voelt! knuf

Josien: Bah,ook slecht nieuws dus! Trouwens super foto's hoor!

Hier vandaag 6 pakken pampers gekocht!!! Had nog 2 bonnen van lekker leven dus uiteindelijk 6 pak voor 20 euro!

Sloppy: Ahhh, wat een mooie meid zeg! En al tandjes:$, is de 2de of derde okt.beeb al! Alleen de dames volgens mij...

Kitty: Zo jij bent snel... Moet er niet aan denken, buiten het feit dat ik compleet ben!

Curly: Super!

Opdrukken: Boaz kan z'n hoofd wel optillen, maar hij is ietwat zwaar dus zijn hoofd helemaal!;)

Rins: Lekker weer! Ik ga deze week de 2de ronde in als het goed is en hoop dat ik dan minder ben dan de eerste keer!

Luna: Zie je wel dat het allemaal goed gaat! Lekker gevoel toch!

Wendelaa: Balen hoor van je bekkenklachten! Suc6 ermee..

Rose1982: Lekker hoor! Vakantie! Wij mogen 11 januari weer!

Ellen: Komt Tess dan om 01:00 voor de fles??

Ga zo jullie ff lastig vallen met een pica van ons lachende mannetje met z'n "spencer"...... (mama voor de helft vd prijs gescoord:D)

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Joenka lang leve de bonnen he hahaha

12. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Wie wat bewaard die heeft wat!;)

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    haha ik had ook nog 2 bonnen gekregen dus helemaal goed. en ik dacht waht tot ze bij de etos in de aanbieding komen en ja hoor :D

14. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
  15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Geweldige foto joenka ( voortaan ff goed zetten moest mn laptop draaien haha)

16. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
  17. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Ja, sorry!!!\Beter de laptop draaien dan dat je zelf op de kop gaat staan!:p

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    haha. als je in je pc de fotos gaat bekijken kun je ze in dat programmatje draaien :d

19. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Leo: Vreemd, want ik heb ook altijd gehoord en begrepen dat je nooit zelf de speen in de mond moet doen als je baby spruw heeft! Is nl. besmettelijk...... Maar goed zo hoor je overal wat anders!;)

20. Rose1982

@ Joenka wat een stoer mannetje :)

@ Speen! Toen Eva Spruw had vertelde de arts ons hetzelfde dat het heel besmettelijk was. Maar ja zo zie je maar dat ze overal wat anders zeggen. Merkte we ook met de kraamzorg de 1 zegt dit en de ander weer dat :)

Deel Deze Pagina