Spruw hier heb ik al die maatregelen niet genomen, was er ook niet op geadviseerd. Ik deed alleen de spenen en flessen vaak uitkoken en de hydrofiel luiers vaker verwisselen en verder niks. Alle keren is het gewoon weg gegaan en is het niet meer terug gekomen. Dat het besmettelijk is weet ik wel maar hier in een huis met nog 2 kleintjes die regelmatig met speentjes wisselen (soms ook als ik het niet ziet hup ff stiekem de speen van noa in dr mond) en de andere dames hebben het nooit gekregen. Maar zo zie je maar dat ieder advies anders is en bij ieder ook een ander effect heeft. Mutsje, Noa heeft geen mutsje op alleen dr cappuchion. Ze blijven nooit opzitten en ik heb er 1 met touwtjes en ze zweet er peentjes in! nee hoor bij de andere meiden ook nooit last van iets gehad. Ze liggen in een wandelwagenbak en jas en deken, vind het genoeg voor ze.. zoveel wind komt er niet in en staat er wel veel wind heb ik de regenkap nog. Joenka leuke foto van Boaz!lijkt idd op zijn vader.
Ik denk dat mijn meisje morgen vroeg weer vroeg komt want ze slaapt al de hele avond Normaal is ze gezellig wakker
joenka, nee tess krijgt nu n flesje van dr vader (ze werd toevallig eens wat eerder wakker) en slaapt dan als t goed is tot ongeveer half 5... speentje, slaapt ze door tot half 6 en dan gaan we langzaamaan maar naar beneden. echt doorslapen heeft ze dus nog niet door. lekker welles nietus verhaal over spruw, gelukkig doet iedereen wat hij/zij wil. gek dat er zo tegenstrijdig over gepraat wordt! mooie, stoere, en schattige foto`s van joenka, curly en josien gezien! wij gaan morgen naar almelo, lekker shoppen! (dus leo, wie weet zie ik je nog wel! hihi) o ja, leo: ik heb t `s morgens altijd in bed. dan geef ik tess dr speen, ga weer liggen en val in slaap. vaak wordt ik dan 3 kwartier later weer wakker omdat ik weet (aanvoel?) dat tess snel weer wakker wordt. als ik me dan ff op de andere zij draai: ja hoor, wakker!!! dus iedere keer denk ik, nu moet ik me niet omdraaien, maar doe dat dan toch...
ellen het ene kindje slaapt beter door dan het andere kindje helaas. ik las van de week bij de augustus mamas dat daar veel kindjes nog niet doorslapen en echt nog midden in de nacht komen
Ellen: Oke, dat is idd minder! Een vriendin van mij haar dochter is van 27 okt. en die slaapt ook niet door hoor! Maar zal wel lekker zijn voor jezelf, vooral als je straks aan het werk bent! Niet teveel geld uitgeven in Almelo he! Leo: Ben ook weleens bang dat hij wakker wordt! Loopt Britt boven te tetteren als een viswijf, slaapt hij gewoon door!!! Soms snap je het gewoon niet! En idd kinderen voelen stress heel erg aan! Danjo: nou ben wel benieuwd naar het antwoord! Sylvia: heb in de maxi-cosi wel een mutsje op hoor! Met die snijdende wind! Heb al een kind met keel.neus/oorproblemen dus ik kiek wel uut! Grappig dat jullie hem ook op zijn vader vinden lijken! Hier vandaag even no-ritme voor wat betreft de fles. Dus ga zo maar ff de fles geven! Hij heeft vanmorgen om 8:15 gehad toen werd hij pas weer wakker om 13:00 weer geslapen van 13:30 tot 16:30 toen gauw naar m'n ouders trouwdag en daar de fles om 17:15 gegeven, geslapen tot 20:00 en om20:30 fles en dan nu zo maar! Morgen maar weer ff aan een schemaatje houden ofzo TRUSTEN ALLEMAAL
Even de speen in je eigen mond ..... daarmee breng je wel bacteriën (die onder andere gaatjes veroor-zaken) en eventuele schimmels uit jouw mond over naar de mond (en het gebit) van je kind. Dus lijkt mij niet de bedoeling. En net als Danjo spruw is ontzettend besmettelijk, het is een candida schimmel.... dus ik denk niet dat het een fabeltje is En zou zeker alles uitkoken en hygiene wat meer in acht gaan nemen. meiden ik ga slapen, ben moe en morgen moet ik weer werken!
thnx voor de reacties op de foto. Leonie, ik heb geen ervaring met spruw. Hoop wel dat je meisje er snel vanaf is. shoppen, het is me niet gelukt om dit jaar niet meer te winkelen voor Britt. Heb vandaag weer 3 setjes gekocht. Had nl een cadeaukaart gekregen....
haha curly maar met een kadokaart mag het toch wel. zo naomi heeft slapend dr fles gedronken en ligt nu weer in dr bedje ben heel benieuwd hoe laat ze nu komt na een avond alleen maar slapen. wij gaan nog even tv kijken en dan ook maar slapen
Joenka in de maxicosi vind ik het ook verstandig om een muts op te doen want dat is minder beschermt. Maar ik neem nooit de maxicosi mee, die staat in de auto en gaat er niet uit. Hier gaat Noa echt huilen als ze een muts op heeft en is dr hoofd helemaal nat, dat lijkt me ook niet echt de bedoeling. Vandaar hier geen muts maar snap wel dat jij het wel doet ivm Britt. Anastacia bedankt voor de wijze woorden Curly nog 3 setjes gaat goed he! Kindjes die doorslapen volgen mij hebben wij wel geluk met onze kindjes toch? heb niets meer gelezen over slapeloze nachten (of heb ik er overheen gelezen..) Ellen veel plezier morgen!
Sylvia Meiden ik ga zo eens naar mijn werk. HIer ook geen slapenloze nachten. mannetje regelt zichzelf echt naar 4 flessen toe. Had ik van de week nog dat ik zat te rommelen met de tijden en moeilijk moeilijk... nu blijft hij uit zichzelf gewoon slapen! en eet hij om de 5 uur ongeveer. gisteren en eergisteren althans. 8-1230-17-22 Prima als hij 5 flessen wilt , maar hij wil niet! nou goed hij krijgt tussen de 720 en 800 cc per dag dus dat is wel netjes!
sylvia muts verhaal ging over de mc. anas werkse. nou hier om 7uur dus mag niet klagen na alle slaap die ze heeft gehad
@wendelaa; het is niet niks last van je bekken, weet helaas hoe t voelt toch maar de fysio bellen?sterkte meis! @Rose; lekker cp!Waar en wanneer ga je in jan?? @josien; sterkte met je tante, weet precies hoe je je voelt .Mooie man in zn outfit en wat goed draaien! @kitty; als jullie je er fijn bij voelen meis nog een baby moet je ervoor gaan!Mij nog niet gezien hoor! @rins; wat een binkie!!! @curly; schattig meiske! @Leonie; sorry hoor je zal wel boos worden.maar een speen in je mond doen terwijl een kind spruw heeft is gewoon hartstikke slecht!Spruw is een schimmel die je dan samenbrengt met alle bacterien uit je mond en die dan inmiddels zwaar vermenigvuldigd weer terug stopt in haar mond .zalig.. enne een mutsje moet altijd ook al is ze zeeeer warmbloedig haar oortjes zijn dat niet, welkom oorinfectie , de wind gaat namelijk er wel langs in de shelter om maar te zwijgen over de fonatanel..(dacht dat je vorige keer nog zei dat je zelf al had bedacht een mutsje op te zetten) maar he ze is jouw dochter dus ik zwijg verder . @joenka; wat een lekker binkie is het he!lekker hoor 6 pakken voor de prijs van 2! @Blijei; gelukkig is t meegevallen meis!Hopelijk verloopt t herstel van t mannetje snel! @ellen; shopze!
Goedemorgen! Slapeloze nachten? Waar? HIER!!!! Ze sliep zo lekker door maar nu sinds een week niet meer was weer feest vannacht helaas. Ga vandaag maar steeds met haar mee naar bed. @mutsje: helemaal met dit weer zou ik er een opzetten.